loading...

مشاور کنکور ۱۴۰۲ _ برنامه ریزی علیرضا افشار حضوری و غیر حضوری

بازدید : 251

بعد از استقبال از ده آهنگ انگیزشی کنکور در مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار تصمیم گرفتیم لیست ده فیلم پرانرژی و روحیه بخش ورزشی در مسیر پر نوسان کنکور برای شما عزیزان گرداوری کنیم تا در اوقات فراغت خود به تماشای آنها بپردازید و با انرژی بیشتر به سمت اهداف خود و موفقیت حرکت کنید.

فیلم قلب قهرمانان ( Heart of Champions 2021 )

در پایان مسابقات قهرمانی ملی، یک تیم قایقرانی کالج به هم ریخته و گرفتار درگیری های داخلی بین کاپیتان های تیم الکس، کریس و جان می شود. در آغاز فصل جدید مسابقات، یک مربی کهنه کار ارتش مورفی (مایکل شانون) وارد می شود تا همه چیز را دگرگون کند و پتانسیل واقعی تیم را به نمایش بگذارد. مربی مورفی با پیشینه و تکنیک های غیرمتعارف خود به تیم کمک می کند تا بر دعواهای کوچک و مبارزات داخلی خود غلبه کند. برای اینکه آنها قهرمان شوند، مربی مورفی ابتدا باید اهمیت کار گروهی را به آنها بیاموزد.

نسخه دوبله فارسی فیلم قلب قهرمانان

دانلود و تماشا انلاین


فیلم ۱۲۷ ساعت ( 2010 127 Hours )

127 ساعت یک فیلم بقا به کارگردانی دنی بویل و نویسندگی سایمون بیوفوی و دنی بویل محصول سال 2010 است. این فیلم داستان واقعی آرون رالستون کوهنوردی را روایت می کند که در آوریل 2003 هنگام دره نوردی به تنهایی در بلوجان کانیون، جنوب شرقی یوتا، توسط یک تخته سنگ به دام می افتد. تا به وخامت وضعیت خود پی برد. او سعی می کند با استفاده از تجهیزات و ابزار کوهنوردی خود را آزاد کند، اما تخته سنگ خیلی سنگین است. او همچنین سعی می کند بازوی خود را با چاقوی جیبی خود قطع کند، اما تیغه آن به اندازه کافی تیز نیست.

این فیلم بر اساس کتاب خاطرات رالستون به نام «بین یک صخره و یک مکان سخت» ساخته شده است و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و نامزد شش جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر مرد برای جیمز فرانکو شد.

نسخه دوبله فارسی فیلم 127 ساعت

دانلود و تماشا انلاین


فیلم جنگجو ( 2011 Warrior )

جنگجو یک فیلم درام ورزشی محصول سال ۲۰۱۱ است. در این فیلم تام هاردی، جوئل ادگرتون و نیک نولتی ایفای نقش می کنند.

داستان دو برادر جدا شده به نام‌های تامی (هاردی) و برندان (ادگرتون) را دنبال می‌کند که هر دو مبارز هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) هستند. تامی، یک سرباز سابق مبتلا به PTSD، به خانه برمی‌گردد و با پدرش پدی (نولته)، یک بوکسور سابق الکلی در حال بهبودی، ارتباط برقرار می‌کند. پدی که سال ها از پسرانش دور شده بود، تامی را آموزش می دهد تا در یک تورنمنت پرمخاطب MMA به نام “اسپارتا” شرکت کند. در همین حال، برندان، معلم فیزیک دبیرستان و مرد خانواده، نیز تصمیم می‌گیرد در این مسابقات بجنگد تا برای خانواده‌اش پول دربیاورد و وام مسکن خود را بپردازد.

با نزدیک شدن به مسابقات، هر دو برادر باید برای موفقیت در رینگ با آسیب های گذشته و عقده های شخصی خود مقابله کنند. در طول راه، آنها همچنین باید با روابط پیچیده با پدرشان دست و پنجه نرم کنند، پدری که هر دو برادر مرگ مادرشان را تقصیر او می دانند.

نسخه دوبله فارسی فیلم جنگجو

دانلود و تماشا انلاین


فیلم نقطه کور ( 2009 The Blind Side )

نقطه ی کور (به انگلیسی: The Blind Side) یک فیلم درام ورزشی آمریکایی است که بر اساس کتاب «سمت کور: تکامل یک بازی» نوشته مایکل لوئیس در سال 2006 ساخته شده است.

داستان بر اساس داستان واقعی مایکل اوهر (آرون)، یک نوجوان آفریقایی آمریکایی بی خانمان است که توسط یک خانواده سفیدپوست مرفه، توهی ها (بولاک و مک گراو)، که به او کمک می کنند تا توانایی های بالقوه خود را عملی کند، پذیرفته می شود. داخل و خارج از زمین فوتبال لی آن توهی، با بازی بولاک، مایکل را زیر بال خود می گیرد و برای او یک شخصیت مادری می شود، به او در انجام کارهای مدرسه کمک می کند و در نهایت به او کمک می کند تا بورسیه ای برای بازی فوتبال کالج بگیرد. در این مسیر، مایکل با چالش‌های زیادی از جمله تعصب و تبعیض روبرو می‌شود، اما با کمک توهی‌ها و عزم خود، بر آن‌ها غلبه می‌کند تا به یک فوتبالیست موفق و حرفه‌ای تبدیل شود.

نسخه دوبله فارسی فیلم نقطه کور

دانلود و تماشا انلاین


فیلم دختر میلیون دلاری ( 2004 Million Dollar Baby )

دختر میلیون دلاری یک فیلم درام ورزشی محصول سال 2004 به کارگردانی کلینت ایستوود است که در این فیلم نیز ایفای نقش کرده است. در این فیلم هیلاری سوانک و مورگان فریمن نیز بازی می کنند.

داستان درباره فرانکی دان (ایستوود)، مربی بوکس سالخورده و تلخی است که یک باشگاه ورزشی را در منطقه لس آنجلس اداره می کند. روابط فرانکی با مبارزانش بسیار دور است و یک تراژدی گذشته او را تسخیر کرده است. او با مگی فیتزجرالد (سوانک)، یک زن جوان مصمم اهل میسوری که می خواهد یک بوکسور حرفه ای شود، ملاقات می کند. علیرغم عدم تمایل اولیه، فرانکی موافقت می کند که او را آموزش دهد و این دو با هم پیوند نزدیکی برقرار می کنند.

همانطور که حرفه مگی شروع می شود، فرانکی با احساس گناه و بی کفایتی خود دست و پنجه نرم می کند و این دو باید با گذشته خود مقابله کنند تا به جلو حرکت کنند. با این حال، یک تصادف غم انگیز در حلقه، مگی را فلج می کند و فرانکی را مجبور می کند تا با معنای واقعی خانواده، عشق و فداکاری روبرو شود.

نسخه دوبله فارسی فیلم دختر میلیون دلاری

دانلود و تماشا انلاین


فیلم مانیبال ( 2011 Moneyball )

مانی بال یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۱ است. این فیلم بر اساس کتاب سال 2003 “مانی بال: هنر برنده شدن در یک بازی ناعادلانه” نوشته مایکل لوئیس ساخته شده است و براد پیت، جونا هیل و فیلیپ سیمور هافمن در آن بازی کرده اند.

این فیلم داستان واقعی بیلی بین (پیت)، مدیر کل تیم بیسبال اوکلند اتلتیک را روایت می کند که به دلیل بودجه اندک در تلاش است تا یک تیم رقابتی را به میدان بیاورد. با کمک پیتر برند (هیل)، یک جوان فارغ التحصیل اقتصاد، بین روش جدیدی را برای ارزیابی بازیکنان به نام “Sabermetrics” توسعه می دهد که به جای روش های سنتی، بر تجزیه و تحلیل آماری متکی است. با این رویکرد جدید، بین می تواند یک تیم برنده از بازیکنان کم ارزش را جمع آوری کند، علی رغم بدبینی مربیان تیم.

همانطور که تیم شروع به پیروزی می کند، بین باید به سیاست های بازی بیسبال و همچنین شک و تردید مطبوعات و هواداران رسیدگی کند. او همچنین باید با مشکلات شخصی خود دست و پنجه نرم کند.

نسخه دوبله فارسی فیلم مانیبال

دانلود و تماشا انلاین


فیلم چهل و دو ( 2013 42 )

42 یک فیلم ورزشی بیوگرافی آمریکایی محصول سال 2013  است که بر اساس زندگی بازیکن بیسبال جکی رابینسون ساخته شده است. در این فیلم چادویک بوزمن در نقش رابینسون و هریسون فورد در نقش برانچ ریکی، مدیر اجرایی بروکلین داجرز که در سال 1947 با رابینسون به این تیم قرارداد امضا کرد و سد نژادپرستی بیسبال را شکست.

فیلم با رابینسون به‌عنوان بازیکنی در لیگ سیاه‌پوستان شروع می‌شود، جایی که او توسط ریکی، که به دنبال بازیکنی برای کمک به تشکیل لیگ برتر بیسبال است، شناسایی می‌شود. علیرغم مواجهه با نژادپرستی و تبعیض در داخل و خارج از زمین، رابینسون استقامت می کند و در نهایت به اولین بازیکن آفریقایی آمریکایی در دوران مدرن لیگ برتر بیسبال تبدیل می شود. این فیلم در ادامه نشان می‌دهد که چگونه او با تبعیض در قالب توهین‌های نژادی، تهدید به مرگ و تجاوز فیزیکی مواجه شد، اما او همچنان با وقار و احترام به بازی خود ادامه داد و خود را به عنوان یک بازیکن بزرگ ثابت کرد. این فیلم همچنین به بررسی رابطه رابینسون با همسرش راشل (نیکول بهاری) و نحوه ایستادن آنها در زمان های سخت در کنار یکدیگر می پردازد.

نسخه دوبله فارسی فیلم چهل و دو

دانلود و تماشا انلاین


فیلم لامبورگینی شخصیت یک اسطوره ( 2022 Lamborghini The Man Behind The Legend )

«لامبورگینی: مردی پشت افسانه» یک فیلم زندگینامه ای هیجان انگیز است که داستان مخترع خودرو فروچیو لامبورگینی با بازی فرانک گریلو را بازگو می کند. فروچیو در طول زندگی خود هدف پیشی گرفتن از رقیب دیرینه خود انزو فراری را در سر دارد و جایزه بزرگ ژنو فرصت مناسبی برای انجام این کار است. این فیلم چالش بزرگ با زمان را دنبال می‌کند، زیرا فروچیو با عجله تلاش میکند تا وسیله نقلیه آزمایش نشده‌اش را برای مسابقه آماده کند، در حالی که تنها چند ماه مانده به زمان برگزاری مسابقه، این فیلم یک کاوش هیجان انگیز و سریع از زندگی و میراث یک مخترع نابغه است.

نسخه دوبله فارسی فیلم لامبورگینی شخصیت یک اسطوره

دانلود و تماشا انلاین


فیلم راه بازگشت ( 2020 The Way Back )

راه بازگشت یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ است. در این فیلم بن افلک، آل مادریگال و مایکلا واتکینز ایفای نقش می کنند.

داستان درباره جک کانینگهام (افلک)، ستاره سابق بسکتبال دبیرستانی است که با اعتیاد به الکل و ازدواج ناموفق دست و پنجه نرم می کند. به جک فرصتی برای مربیگری تیم بسکتبال در شهر مادری اش، دبیرستان کاتولیک، پیشنهاد می شود که زمانی در آن دوران حرفه ای موفقیت آمیزی به عنوان بازیکن داشت. جک با اکراه موافقت می کند و به سرعت متوجه می شود که دوباره با بازی مورد علاقه اش و شاگردانی که مربیگری می کند، ارتباط برقرار می کند.

همانطور که جک با تیم کار می کند، شروع به مقابله و کنار آمدن با گذشته خود و اتفاقاتی می کند که منجر به سقوط او شد، از جمله مرگ پسرش. او همچنین شروع به بازسازی روابط خود با همسر و دختر خود می کند و هدف جدیدی در زندگی خود پیدا می کند.

راه بازگشت داستانی قدرتمند و احساسی از رستگاری و قدرت ورزش برای گرد هم آوردن مردم است. این فیلم برای بازی بن افلک و برای نمایش صادقانه اعتیاد و بهبودی نقدهای مثبتی دریافت کرد.

نسخه دوبله فارسی فیلم راه بازگشت

دانلود و تماشا انلاین


فیلم فشار (حقه بازی) ( 2022 Hustle )

استنلی سوگرمن، مربی بسکتبال فیلادلفیا، با بازی آدام سندلر، در جستجوی یافتن استعداد بزرگ بعدی است. او یک عاشق پرشور بسکتبال است و آرزو دارد مربی شود. سفر کاری اش او را به اسپانیا می برد، جایی که بو کروز (خوانچو هرنانگومز)، یک بازیکن استریبال فوق العاده ماهر که گذشته سختی داشته است را کشف می کند. استنلی و بو هم در داخل و هم خارج از زمین با هم ارتباط برقرار می‌کنند، زیرا شور و شوق مشترکی برای بازی دارند و می‌خواهند خود را به عنوان برنده ثابت کنند، نه فقط در بسکتبال، بلکه در زندگی.

نسخه دوبله فارسی فیلم فشار (حقه بازی)

دانلود و تماشا انلاین

ورود به بخش مطالب انگیزشی کنکور

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 03 بهمن 1401 زمان : 1:07 نظرات (0)
بازدید : 707

برنامه ریزی

در برنامه ریزی درسی با 4 نوع فرم و روش کلی سر و کار داریم:

دیمی: این نوع برنامه ریزی را میتوان بدترین نوع آن دانست که دانش آموز نه چهارچوب زمانی و نه حجمی برای مطالعه خود در نظر گرفته است و برنامه بر پایه ی حال و هوای شخصی و شرایط اجرا میشود.
حجمی: حجم برنامه مشخص است اما زمانی برای آن تعیین نشده.
زمانی: زمان خاصی برای اجرای برنامه مشخص شده است اما حجم خاصی مد نظر نیست.
ترکیبی: بهترین روش برنامه ریزی که دانش آموز متعهد به اجرای حجم مشخصی از برنامه در زمانی معین میشود.

در این کارگاه آموزشی استاد علیرضا افشار تمامی روش های برنامه ریزی،معایب و محاسن و طریقه ی برنامه ریزی اصولی را مورد بررسی قرار داده است.

دانلود کنید ...

مقدمات برنامه ریزی کنکور 99

علیرضا افشارمشاور برجسته ی کنکور 




سایت اصلی مرکز مشاوره دکتر علیرضا افشار 

مشاوره کنکور ۹۹

www.AlirezaAfshar.org



شماره تماس ثبت نام انتخاب رشته تلفنی کنکور سراسری و آزاد سال ۱۳۹۸ مستقیم با استاد علیرضا افشار

۰۹۳۹۳۲۱۴۷۸۸

تلگرام مرکز انتخاب رشته استاد افشار

https://t.me/Alirezaafsharofficial

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 04 مرداد 1398 زمان : 18:38 نظرات (0)
بازدید : 543



در رشته ی انسانی 5 زیرگروه داریم،ضرایب دروس در زیر گروه ها نیز متفاوت است که با چک کردن دفترچه ی راهنمای کنکور می توانید به طور دقیق از آن مطلع شوید.

پس در زمان باقیمانده باید توجه کرد که چه دروسی اهمیت بیشتری دارد و برای زیرگروه مورد نظر ما ضریب بالایی دارد.همچنین از بین هر درس باید به فصول روان تر و مهم تر توجه ویژه ای کنید.

برای اطلاع کامل از مباحث تست خیز رشته ی انسانی متناسب با زیرگروه خود میتوانید از فایل صوتی زیر استفاده کنید.

مواردی که در فایل صوتی زیر بررسی شده است:

  • بهترین کارهایی که داوطلبان رشته انسانی ظرف ۱۰۰ روز آینده باید انجام دهند
  • مباحث تست خیز و روان تر رشته انسانی کدامند ؟
  • رمز موفقیت رتبه های برتر کنکور رشته علوم انسانی در چیست ؟
  • چگونه با کمترین زمان ، بیشترین ارتقا درصد را داشته باشیم ؟
  • پیشنهاد بهترین مباحث از دروس سخت ( فلسفه منطق ، عروض قافیه ، ادبیات اختصاصی و … )

  • کنکوریهای انسانی چگونه با کمترین زمان ، بیشترین ارتقا درصد را داشته باشیم ؟

  • در ویس زیر پاسخ داده ایم :

 

دانلود کنید ...

معرفی مباحث روان و تست خیز رشته ی انسانی 





سایت اصلی مرکز مشاوره دکتر علیرضا افشار 

مشاوره رایگان کنکور ۹۹

www.AlirezaAfshar.org



شماره تماس ثبت نام مشاوره تلفنی و حضوری مستقیم با استاد علیرضا افشار

۰۹۳۹۳۲۱۴۷۸۸

تلگرام مرکز مشاوره کنکور ۹۹ استاد افشار

https://t.me/Alirezaafsharofficial

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 02 مرداد 1398 زمان : 10:27 نظرات (0)
بازدید : 49262


پاسخ استاد افشار به همه پرسش های مشاوره فقط در نظرات پست های سایت امکان پذیر است .

به دلیل تنگی وقت استاد لطفا از ارسال پیامک و برقراری تماس برای پرسش و پاسخ خودداری فرمایید .


موفقیت در کنکور تجربی با وجود چند سال فاصله از درس
همایش رتبه های5 رقمی کنکور
ماه های حساس تا کنکور (شروع از صفر )
بررسی تحلیلی دروس مختلف در کنکورهای آزمایشی
برنامه سازی در ایام طلایی نوروز آموزشی و جذاب
دوره کامل شناخت و ترک خودارضایی
همایش حجاب (شنیدنی)
برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 03 بهمن 1394 زمان : 4:09 نظرات (260)
بازدید : 5649

جلسات فرهنگی استادافشار

به مناسبت شب های قدر جلسه بندگی خدا : محوریت تولد دوباره و شروع به زندگی بهتر و عمل به قول و قرارهایی که با صاحب حق گذاشته ایم


جلسه مشاوره با موضوع " دوستی ها " : ارتباط با دوستان از قشرها مختلف و حسن خلق با مردم با برجسته کردن نقاط مشترک و تاثیر گذاری مثبت روی آنها_ از لاک جیغ تا خدا


جلسه طراحی ضمیر ناخودآگاه : داشتن پیش فرض های مثبت قبل از انجام کار (مثبت اندیشی)، مفهوم توکل واقعی بخدا ، شرطی شدن های مکانی و زمانی ،

چگونگی اعمال تغییرات بروی ضمیر ناخودآگاه



جلسه اول 



جلسه دوم 


جلسه ترک گناه و عادات بد : مشاوره ایجاد تغییرات بزرگ با مراقبت و ریاضت نفس با توجه به آموزه های دینی


جلسه مشاوره جنسی : همجنس گرایی _ وجود یا عدم وجود !! راهکارهای اصلاحی درمان از نظر روانشناسی

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 20 تیر 1394 زمان : 5:11 نظرات (72)
بازدید : 9708


گاهی اصلا گمان نمی كنی ولی می شود
گاهی نمی شود، نمی شود كه نمی شود
گاهی هزار دوره دعا یی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود
گاهی گدای گدایی و بخت نیست
گاهی تمام شهر گدای تو می شود
و گاهی همه چیز آنقدر خوب پیش می رود که می خواهی خود را در آغوش خدا بیاندازی و بوسه بارانش کنی از شکرگزاری.....


خودم را سپُردم به دستای مهربونت ، سپُردم به نگاه ِ قشنگ آبی آسمونیت ، سپردم به آغوش گرمت ، 

خودمو ، ذهنمو ، ، دل ِ بیقرارمو ، سپردم به تو که آرام ِ جــــانی ُ قرار دل

عزیز ِ دل ، آخر این هفته ، برای همه ی ما خوب باد، انشالله


خدایا ابرها مهیای حضورند ، من هم آماده اش ... پس ببار بهترین ها را

همایش بدرقه کنکور94
جمعی از دانش آموزان، اولیا، معلمان منطقه 5 تهران

محتوا فایل صوتی مشاوره دکتر افشار :

فوق العاده انگیزشی
+
توصیه های شب کنکور و سرجلسه

لینک دانلود همایش


برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 17 خرداد 1394 زمان : 10:40 نظرات (178)
بازدید : 15447


سلام ، برای همه کنکوری های ۹۴ عزیز آرزوی روزهای خوب توام با سلامتی جسم و انرژی های زیاد را دارم .
امیدوارم با توکل بخدا و اتکا به معلومات و زحماتی که این یکسال کشیدین ، در نهایت بتونید به چیزی که استحقاقش دارین برسید و این کنکور براتون شروع دوباره ای باشه در جهت رشد هرچه بیشتر و بهتر
از این پس قصد دارم در سال تحصیلی ۹۵_۹۴ به عنوان آخرین سال فعالیتم علاوه بر بحث همایش های آموزشی و انگیزشی کنکور و همچنان ارائه مقالات و مشاوره های تحصیلی ، سلسله جلسات مشاوره فرهنگی و اخلاقی مرتبط با دغدغه های طیف جوان را نیز براتون رایگان در سایت بذارم تا علاقه مندان بتونند از این مباحث نیز در جهت رشد هرچه بیشتر فکری و معرفتی خودشان و جامعه استفاده کنند .

دانلود برنامه های ایام خجسته شعبانیه

صحبت هایی پیرامون بحث حجاب: دریافت فایل صوتی استاد افشار

صحبت هایی پیرامون آخر الزمان و مهدویت:
دریافت فایل صوتی استاد افشار

"بازگشت" برای همه آنهایی که میخوان تغییر کنند:
دریافت فایل صوتی استاد افشار

سخنرانی استاد افشار با موضوع جوان امروزی : دریافت فایل صوتی


لطفا" نظرات تون راجب بحث های این جلسات انعکاس بدین


توصیه های صوتی و متنی روزهای پایانی کنکور و انتخاب رشته کنکور 94 در پیج اینستاگرام جهاد دانشگاهی کرج

https://instagram.com/blue.school

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 14 خرداد 1394 زمان : 7:58 نظرات (144)
بازدید : 17994

سلام و عرض احترام خدمت شما عزیزان. خوشحال هستم که یکبار دیگه به ما سر زدین و مشتاق هستید تا آخرین مقاله مشاوره تحصیلی تا کنکور94 باهم بخوانیم ؛

انشالله بعد از این پست کم کم میریم سراغ مشاوره کنکور95 و بعد هم بحث داغ مشاوره و انتخاب رشته دانشگاه دولتی و آزاد کنکور94 .


http://alirezael.ir


گذرم سر مزار اموات و گذشتگان ولایت خودمان افتاد ؛ هر مزار یاد بود شخص با چند مصراع شعر و عکسی از دوران سرحالی و تندرستی او خودنمایی می کرد .  وجه مشترک دیگر همه قبرها جملاتی بود تحت عنوان پدری مهربان ، مادری دلسوز ، پسری آقا ، جوانی دوست داشتنی و ناکام و ... و به قول مداح مراسم شب هفت و سوم احتمالا از پیرغلامان خاندان عصمت و طهارت و آقا امام حسین (ع) بوده .

پس آدم بدها کجا هستن ؟ اونها مگه نمی میرن ؟ نمی دونم چرا موقع اعدام قاتل های زنجیره ای هم حتما کسی باید براشون از طرف خدا طلب آمرزش و مغرفت کنه ؟ انگار همه باید پاک و طیب از این دنیا برن ؛ حتی اگر هم نباشن بالاخره وصله بهشون میزنن و حداقل اندوخته یک نماز میت دسته جمعی و کلی فاتحه پس از صرف قیمه روز سومش برای طرف می مونه .


http://alirezael.ir/cat/3


خیلی بچه که بودن چون می خواستن از آب نترسم ، دو دوره رفتم کلاس شنا ؛ من که آخرش شناگرد نشدم ولی شکر خدا شاهین ایزدیار عزیز با وجود معلولیت تونست کلی مدال طلا و نقره بگیره و الان شده افتخار خیابان بهار .

 بعدش به پیشنهاد دختر عمه ام فرستادن منو کلاس زبان ، اما الان بجز گذراندن 10 ترم و بازم نا تمام ماندن کلاسها چیزی از زبان حالیم نمیشه و فقط لغات برام آشنا هستن اما پسر داییم که همراهم شد الان مدرک زبان روسی اش هم گرفته .

در آخر خودم رفتم کلاس کامپیوتر ، اما اونجا هم چون فقط عاشق بازی بودم ، با سیستم آموزشگاه فقط گیم بازی می کردم ؛ یکی از اون بچه ها الان متخصص مایا هست و بازی کامپیوتری طراحی می کنه .

معلم ورزش دبیرستان استعدادم تو پینگ پنگ کشف کرد و تا ناحیه رفتم جلو ، اما بعدش به بهانه امتحانات و معدل بالا و ... ولش کردم و کشوری نرفتم ؛ یکی از هم مدرسه ای ها سال بعد در جایگاه من قرار گرفت ، اما اون ادامه داد ، الان اسمش شده نوشاد عالمیان .

 

منصور قیاسی کبابی محل مون اومد قنادی سابق سرکوچه مان اجاره کرد ؛ اولش هر روز اول صبح مغازه باز می کرد و آب جارو می کرد ، برنج پاک می کرد ، می شست و خیلی خودش اکتیو نشان داد و با ارائه تخفیف و سرویس رایگان و 4 تا ببر ، پنجمی مهمان ما باش سعی کرد مشتری جذب کنه ؛ اما بعد از اینکه دید مشتری به اون صورت نداره ، زود یخچال و ویترین گذاشت حراج و جمع کرد رفت اما شنیدم الان همون جا فلافل سلف آبادان اومده و کار و کاسبی اش سکه هست .

 

از مثال اول اگر دقت کنی برای آدم خوبه داستانم همین اتفاقات کلیشه ای میفته و پس از مرگش براش یاد بود می گیرن ، اما چون آدم خوبی بوده بعد از درگذشتش هم به نیکی ازش یاد می کنن و احتمالا آثار ماتاخر اعمال خوبش باعث میشه اون دنیا هم دستش از خیر و خوبی کوتاه نباشه .

 در مثال های بعدی هم خوب اولش وارد شدم و اون چند قدم اول برداشتم و حتی در چند زمینه پیشرفت های نسبتا خوبی هم داشتم ، اما کار که کرد ، هرآنکه تمام کرد .

 چون من کار تمام نکردم الان از دستاوردهای عالی آخرش هم سهمی نداشتم و الان برگشتم سر خانه اول . شاید خیلی از این موفق ها اولش از من پایین تر و عقب تر بودن ، اما استمرار و پشتکار در راه باعث شد الان اسم آنها ، آدم موفقه باشه .

فرق دل دادن و ندادن در همین هست که بعد تو زندگی وارد شدی چقدر در برابر کم و کاستی ها گذشت کمی و بسازی ، چقدر سعی کنی همراه طرف مقابلت باشی و دستش بگیری و نه اینکه وزنه ای روی دوش او باشی ؛ وگرنه " بله " اولی دیگه همه عروس ها بعد از سه بار گل و گلاب و ... میگن آخر .

اون " بله " چقدر بله هست ، خدا می دونه. اولش که انگار همه چی آروم و خوبه ولی خدا آخر و عاقبتش به خیر کنه .

همه ما بدون شک بارها پامون جای پای موفق ترین های عالم میذاریم و گام اول حتی بهتر از آنها بر می داریم و فقط این راه ادامه نمی دیم و خیلی زود رها می کنیم ... نه نمیشه ، جواب نمیده ، اشتباه بود از اولش هم ، من نمی تونم و ....

حیفه ، قدر خودت بدون ... خیلی زیاد ... وگرنه یک وقت پر سن و سال میشی و اونوقت می بینی چقدر سوختی و چقدر سوزاندی !! . فکرش کن کسی که در 30 سالگی ببینه می تونست با کیفیت بیشتر زندگی کنه و همه داشته ها و مهارت هات در مرز 25 سالگی داشته باشه ، یعنی 5 سال کم کاری و همین مقیاس برای یک پیر 80 ساله شاید نیمی از عمرش باشه .

فقط خودت می تونی برای خودت کاری کنی.کاری که از درون بجوشه و خارق العاده زندگی تو رو متحول کنه . پس به خودت دوباره فرصت بده، نذار اینبار قولت کشک بشه . اگر میخوای استرس ناشی از نرسیدن و نشدن ازت کم بشه فقط تمرکز کن روی اصل و محتوا و نه شاخه و برگ هایی که اغاب آدم ها بهش میدن. مثلا کنکور را فقط فرصتی برای هرچه بیشتر باسواد شدن ببین ... بعد می بینی خوده رتبه و دانشگاه خوب و به تبع آن همه حواشی مثبت قبولی جای خوب بهت میرسه ؛ اگر ساده نگر و محتوا گرا باشی دیگه از درگیر شدن به حواشی مضر خبری نیست و مثل فائزه خانم ما درس به عشق درس می خوانی و از مرز بهترین ها هم میگذری ؛ اون زمان که عاشقی دیگه 2 ، 2 تا خیلی بیشتر از چهارتاست .


مشاوره کنکور صوتی دکتر افشار


 همه میدونن که در عصر فناوری اطلاعات در محیط اطراف مان پره از داده های شناور و سیگنال هایی که از مبدا به مقصد میخوان برسند و امواج های صوتی،رادیویی مختلف و ... اما به چشم دیده نمیشم و برای دریافت شون نیاز به رسیور و مبدل (دستگاه پذیرنده و تبدیل سیگنال ها و داده های دیجیتال) مخصوص خودشون داریم. حرف ها و انرژی های منفی هم که حال من و تو رو بد می کنن همین جور هستن، و در کنار مثبت ها وجود دارند؛ اگر خودت پذیرنده افکار منفی و تلقین های ناجور و ... باشی انگار مثل یک باند فرود ، ذهن خودت آماج حملات افکار بد و منفی قرار دادی و بالعکس اگر بخوای به حس معنوی و روح درون کارت فکر کنی جهت گیری هات درست میشه .

مهمتر از همه اگر جهت گیری هات از این به بعد رنگ و بویی معنوی و جمعی به خودش بگیره ، خیلی پر برکت تر میشه .


قدیمی ها یادشون هست زمانی تلویزیون تبلیغ میذاشت با شعر و ترانه :


بخاری توی ایرون ، فراوون فراوون


الان به مراتب تبلیغات رسانه ها از نظر مبالغه و بزرگنمایی و تحت تاثیر قرار دادن یک جنس نه چندان با کیفیت و کارایی ، خیلی خیلی بیشتر شده و برای دعوت به خرید و پول خرج کردن و بی زحمت اوکی شدن باهم به شیوه های مختلف فرهنگی و روانشناسی جنسی مسابقه میذارن . کاش در فیلم و ترانه های نسل جوان کمتر الگوی نامناسب و پوچی و افسردگی و رفتارهای هیجانی کاذب موج میزد و بجای اون بیشتر شاید برای شما اتفاق بیفتد و ماه عسل و خندوانه ها بود . بیا حداقل در این شام بازار ما باهم به سمت مثبت ها و خوبی ها و پیشرفت ها بریم و دغدغه امروز خود را بدون راه حل عملی به فردا موکول نکنیم .


http://alirezael.ir/cat/2


جام امسال لیگ برتر به تیمی رسید که علی رغم کمترین شانس قهرمانی،با بیشترین تلاش ظاهر شد ؛

اگه تو هم مثل سپاهان فقط سرت به کار خودت باشه و کار فوق العاده از طرف خودت انجام بدی ، دیگه اهمیتی نداره روی کاغذ از قبل چه کسی از تو برای رسیدن به موفقیت نزدیک تره . درسی که امروز 25 اردیبهشت در جلسه مشاوره ای با بچه های دبیرستان علامه حلی گرفتیم ، این بود که کنکور هم مثل فوتبال 90 دقیقه است .



به این چند جمله آخر خوب دقت کن


قبول دارم !

قبول دارم "شاید" هیچگاه نتوانم در دنیا بهترین شوم ...

نه ثروتمندترین ...

نه موفق ترین ...

نه معروف ترین ...

و نه هیچ ترین دیگری "شاید" هرگز نشود ،

به هزار و یک دلیل منطقی و غیرمنطقی کافی نبودن هوش ، تلاش و خلاقیت و تفاوت اجتماعی و فرهنگی و نگاه به پیشرفت در یک کشور جهان سومی نسبت به کشورهای پیشرفته و تراز اول ....

اما هرگز قبول ندارم که در هر شرایطی ، درهر کشوری ، در هر فرهنگ و با هر سطح امکاناتی حتی لیاقت تلاش کردن برای "ترین شدن" را هم نداشته باشم !

اصلا چه فرقی می کند رسیدن یا نرسیدن ، یافتن یا نیافتن وقتی که تا آخرین نفس در حال تلاش کردنی ؟ ؟

ریسک کردن همیشه خطر دارد ولی یکنواخت شن مرگ آور است

مرگ یک ایده ...

مرگ اشتیاق به رسیدن ...

مرگ هدف ...

مرگ پیشرفت ...

حال مگر می شود نام اینگونه بودن را زندگی گذاشت ؟ یکنواختی فرقش با مرگ چیست ؟

آری قبول دارم "شایدها" نشود ، ولی یقینا باور دارم که پیگیر "شایدها" باشم و نه درگیر "بایدها" .


مرکز مشاوره و انگیزش تحصیلی افشار


دانلود سخنرانی تاثیر گذار


نه دستی ، نه پایی ، نه غصه ای ...


لینک مشاهده



مشاور برتر کنکور


دو فایل صوتی مجزا هم به عنوان آخرین برنامه کاری من در سایت برای کنکوریهای عزیزم

 مشابه همایش های اجتماعی تفکر سال های قبل


این دو مشاوره صوتی به کنکور ربطی نداره ، و جز بحث های اجتماعی است ؛ پس اگر الان


وقتش ندارین بذارین برای بعد گوش کنید .



همایش تفکر یک



همایش تفکر دو



کنکوریهای عزیز برای دانلود کارگاه های مرتبط با برنامه ریزی و جمع بندی کنکور 94

به پست های دوران جمع بندی 1 و 2 و 3 و پست سوال و جواب متداول در مورد ایام جمع بندی امسال و همچنین صوت همایش های موفقیت کنکور و مقالات مشاوره ای آرشیو غنی و کامل سال های 90 تا 93 مراجعه کنید.


 امیدوارم از آخرین مقاله تا روز کنکور94 استفاده کرده باشین.


با نهایت تشکر و تقدیر از سایت استراتژی مطالعه که این دو آرشیو در اختیار ما قرار دادن و من به شما تقدیم می کنم.

آرشیو کامل تست های طبقه بندی دروس مختلف در گزینه دو سال94؛ رشته تجربی


دانلود


آرشیو کامل تست های طبقه بندی دروس مختلف در گزینه دو سال94؛ رشته ریاضی


دانلود



لطفا به دلیل تنگی وقت من از ارسال SMS سوال مشاوره ای خودداری کنید و سوالات در نظرات پست ها بنویسید، یا در بانک پرسش ها متداول پیدا کنید .


برای پاسخ سوالاتت کلیک کن

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 25 اردیبهشت 1394 زمان : 22:49 نظرات (213)
بازدید : 9891

  


به بهانه ماه رجب ...


قرآن ! من شرمنده توام

 اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می شود همه از هم می پرسند " چه کس مرده است؟ "

 چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا تو را برای مردگان ما نازل کرده است .

قرآن ! من شرمنده توام اگر ترا از یک نسخه عملی به یک افسانه موزه نشین مبدل کرده ام.

یکی ذوق می کند که تو را بر روی برنج نوشته،‌ یکی ذوق میکند که تو را فرش کرده،‌ یکی ذوق می کند که تو را با طلا نوشته، ‌یکی به خود می بالد که تو را در کوچک ترین قطعه ممکن منتشر کرده و …

 آیا واقعا خدا تو را فرستاده تا موزه سازی کنیم؟

قرآن! من شرمنده توام اگر حتی آنان که تو را می خوانند و تو را می شنوند،‌ آن چنان به پای تو می نشینند که خلایق به پای موسیقی های روزمره می نشینند.. اگر چند آیه از تو را به یک نفس بخوانند مستمعین فریاد می زنند ”احسنت …!” گویی مسابقه نفس است …

قرآن!‌ من شرمنده توام اگر به یک فستیوال مبدل شده ای، حفظ کردن تو با شماره صفحه، ‌خواندن تو آز آخر به اول، ‌یک معرفت است یا یک رکورد گیری؟ ای کاش آنان که تو را حفظ کرده اند، ‌حفظ کنی، تا این چنین تو را اسباب مسابقات هوش نکنند.

خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو.

آنان که وقتی تو را می خوانند چنان حظ می کنند،‌ گویی که قرآن همین الان به ایشان نازل شده است. آنچه ما با قرآن کرده ایم تنها بخشی از اسلام است که به صلیب جهالت کشیدیم.


انگار فقط اون گل سر موهاش را نباید نامحرم ببینه ، وگرنه دیگه بقیه اش مشکلی نداره ...

بعضی از دخترها دیدی از از روبرو نگاه شون کنی اون دست خیابون معلومه ، کله شون هم مثل خربزه به کمک گل سر ابری و اسفنج و ... قلمبه زده بیرون .



یا مثلا پسری که شلوار چین اش با پاشنه کش و با طرح میخ و چکش کاری پا کرده ، یک کاسه گذاشته و دور سرش داده ماشین کردن براش یا فکر می کنه هرچقدر شلوارش از تنش بیفته جذاب تره .



اینها حرف دسته اول هست که هم خودشون می بینن و لذت می برن و می خندن باهم در جمع گروه شون.


یک عده هم هستن که خودشون کاملا با همه طیف ها متفاوت می دونن و در ریز مسائل جزیی احکام و دین و ... وارد میشن و فقط با گروه خودشون معاشرت می کنن . اینکه همه چیز خیلی خوب و شیک به نفع حلال خدا برقرار باشه ، و طرف مراقب لحظه به لحظه رفتار و کردارش باشه اتفاق خیلی خوبی هست اما اینکه انقدر هم تفاوت بین این دو دسته ایجاد کنن و فقط تو پیله خودشون برن و کاری با چیزی و کسی نداشته باشن یا فقط دورادور نقد کنن ، فایده نداره .




بنظرم طیف وسیعی از آدم های دسته اول هیچی ته دلشون نیست و وقتی پای کار برسه و دلشون بشکنه انقدر قشنگ اهل میشن که نگو ؛ اما چرا منتظر ماه ها و روزهای خاص خدا باشیم که بعضی ها سر سفره بشینن و از این دریای نورانی فیضی ببرند ؟
بنظرت درسته دسته دوم با سخت تر گرفتن شرایط فاصله ها بیشتر کنن ؟ فاصله هایی که الان ارتباط بعضی از نزدیک ترین خانواده ها از هم دور کرده ؛ فاصله هایی که فقط سر کلاس درس دانشگاه فقط ، دعا دعا می کنن تموم بشه تا همدیگر بیشتر از این تحمل نکنن ؛ فاصله هایی که عده ای با مبالات و با قید و بند بخاطر ترس از هنجارهای اجتماع خانه نشین کرده و هر روز بیشتر از دیروز داره میشه . و چه خوب میشه اگه آدم های دسته اول پای عهد و توبه های خودشون بیش از پیش بمونن و شرمنده اون بالایی نشن ؛ می دونم که اگر من بدترین هم باشم بازم سمت خدا بازه و راه روشنه برای برگشت و منم از همون نفس روح خدایی هستم که منو از عشق آفرید .
پس همه از خوبی های بی نهایت و با هم برابر هستیم .

 


 بنظرم نقطه اشتراک ها هستن که روابط خوب و سالم ایجاد می کنن ؛ شاید من دوست به ظاهر خوبی نداشته باشم ، اما اشتباهه او رو کلا" بذارم کنار و حتما میشه از یک روزنه از مشترکات یا محاسن او بهش نفوذ می کنم و قدری از انرژی و شخصیت مثبت خودم به او تزریق می کنم . همه ما مشترکاتی داریم، از وقتی که خدا خالق همه چی یکسان در آدم ها شد .خنده و خشم و اشک ، در کنارش غصه و مهربانی و عشق .

ازدواج سالم


میدونم کسی راه درست برای رسیدن به لذت های پایدار این چنینی رو بدش نمیاد .

اما حالا برم ی ذره سراغ نقاط مشترک کودکی هایمان
در مسیر بودن مهم هست و اینکه چقدر آخرش بهت میدن و کجا میرسی فقط بخش کمی از مساله هست .
جسارت بودن در مسیر از بچگی در همه ما بوده ، وقتی با وجود همه مخالفت ها ما به انجام کاری اصرار داشتیم و بدون ترس از نتیجه و خراب شدن اوضاع خودمون درگیر مسیر می کردیم . یک قدری فکر کن یادت میاد ....
حتی گاهی وقت ها هم خراب کاری میشد ، اما ارزشش داشت و همه برامون شد تجربه شیرین
 فقط سکون هست که مرگ پیش از مرگ میاره


یادم بچه تر که بودیم جسارت مون خیلی بیشتر بود ؛ بدون ترس از نوزیدن باد ، بادبادک درست می کردیم ؛ بدون تر از ترکیدن بادکنک تا جایی که نفس داشتیم بادش می کردیم ؛ با نی همه خامه های نون خامه های توپولی خالی می کردیم و شایدم مثل من عاشق ناخک زدن به تیکه میوه ها یا دراژه های شیرینی تر بودی !
مدرسه رفتن تنهایی و مستقل رد شدن از خیابون بزرگترین نشانه استقلال مون بود ؛ یادش بخیر با دوست قدیمی و صمیمی ام برای داشتن دوچرخه سایز26 آساک دوچرخ که اون زمان رو بورس بود چه نقشه هایی که نکشیدیم و آخرش هم موفق شدیم با زیرکی بخریم.
یاد همه یادم تو را فراموش ها بخیر، یاد همه روزهایی که دوست داشتیم قد بکشیم و بزرگ بشیم بخیر ؛
و یاد همه کودکان قهرمان قصه هایی که این روزها واقعی تر به نظر می رسند .
http://alirezael.ir/post/410

کودکی شش ساله مادرش را بر روی تخت بیمارستان دید و دکترش گفت تا چند وقت دیگر زنده نمی ماند ...
کودک سوال کرد چند وقت دیگر ؟
دکتر گفت پاییز ...
بچه گفت پاییز یعنی چه روز ؟
دکتر گفت وقتیکه برگهای درختان می ریزد ...
بچه خانه آمد و نخ و سوزن برداشت، رفت تا تمام برگ های شهر را به درختان بدوزد ...


با دیدن این تصاویر انگار یکبار دیگه برام گوشزد میشه که هنوز هم بچه هایی هستن که قدر هرچیزی که بدست بیارن می دونن و بدون ترس پا به دامن جبر زمونه گذاشتن و برای بقیا و بهتر شدن تلاش می کنن و به هرجا برسن حق شون هست ؛ بچه های سخت کوش و رنج دیده ای که می دونم روزی از فصل خزان به بهار میرسن و می تونن بهترین ها بشن و الان هم بهترین درس ها به من و تو میدن .


http://alirezael.ir/post/412
http://alirezael.ir/post/412

مرا ببخش به خاطر بی تفاوتی هایم نسبت به تو!
از اینکه بارها و بارها از دردهایت گفتم و هیچگاه گرمی دستانی نشد
تا لمسش کنی، احساس کنی و به یاریت بشتابد ...
 مرا ببخش از اینکه قصه های اندوهگین تو،
شروعِ تمامِ مجالس هاست و فقط متاثر شدن، شده کارِ ما ...
 نامهربانی ها را انداختیم گردنِ زندگی تا شانه خالی کنیم از دادرسی ها و هزار افسوس که این چرخ گردون به دست ما می چرخد ...
 گاهی به تو که می رسم می ایستم، شاید پیدایت کنم ولی،
گم در مشکلاتِ ناچیزِ بزرگ کرده خویش می شوم؛ مشکلاتی که بهانه خوبی شده برای سر باز زدن از همه چیز و همه کس ...
 مگر سقف آرزوهای تو چقدر است در این دنیا؟! چیزی جز یک لبخند؟ یک مهربانی؟
پس مرا ببخش از اینکه فراموش کرده ام آدمیت را و باور کن
روزی خواهم آمد با سبدی پر از لبخند، حتی شده دانه دانه لبخندها را از ستاره ها بچینم و بر لبانت بنشانم ...

خواهم آمد و برای گرفتنِ حقت از این دنیا می جنگم، حتی اگر به دست جماعت نااهل بمیرم .
برای اینکه بتونیم به نقطه ای برسیم که دست کسی بگیریم ، باید اول جا پای خودمون قرص و محکم کنیم و خودمون بجایی برسونیم تا دست مون برای یاری رساندن باز باشه و الان تو سر این دو راهی قرار گرفتی که باید انتخاب کنی آیا دوست داری با جذب کلی انرژی مثبت کائنات بسوی همچین اهداف والایی حرکت کنی یا اینکه میخوای بازم برای بد نشدن حالت چشم به واقعیت ها ببندی و خبر از نیمکت های سرد پارک ها در شب نداشته باشی ؟ !
یک نگاه به اعداد و ارقام این سایت که مثل فرفره داره می چرخه و کنتور میندازه بنداز و با خودت رک و رو راست بگو تو جهت کمک به کدام جبهه هستی ؟

http://www.worldometers.info/fa

مشاور پر انرژی کنکور

فوقش مگه چند سال دیگه این شور و حال و انگیزه داری که درس بخوانی ؟ مگه تا چند سال دیگه میشه رو توان جسمی و ذهنی آدم ها شیش دنگ حساب باز کرد و تا قبل از اینکه رو به زوال نرفته کاری کرد ؟
مگه تا چند سالگی فرصت سازندگی هست ؟ ؟
امروز تو میگذره به سادگی ، امروز فردای دیروزه و تو همون آدم همیشگی ....
باور کن زندگی همین امروزه .... تا قبل از اینکه فرصت ها همچون ابر بگذرن ...
بار سنگین گذشته های بد همین جا بذار زمین ، رها کن و سبک بال پرواز کن ....
مهر تجربه به پای همه اشتباهاتت بزن و یکبار برای همیشه همیشه به خودت بگو
 " من خودم بخشیدم "

http://alirezael.ir


مثل کبریت کشیدن در باد


زندگی دشوار است

من خلاف جهت آب شنا کردن را

مثل یک معجزه باور دارم

آخرین دانه کبریتم را

می کشم در باد
هر چه باداباد !
(سهراب سپهری)


خدایا

داده هایت ، نداده هایت و گرفته هایت را شکر می گویم؛


چون داده هایت نعمت ، نداده هایت حکمت و گرفته هایت امتحان است.




کمی صبر کن ... تو مثل درختان مقاوم باش ؛ خدا کار خودش خوب بلده .
 هر چهار فصل زندگی هم زیبایی خودش داره و فقط کسی لذت موفقیت را می چشه که
قبلش تجربه سختی و نرسیدن داشته باشه ؛ و در اصل ماجرا رسیدن و نرسیدنی در کار نیست و این بهانه ای برای دیدن مسیر و در حرکت بودن است ؛ بسوی مسیری که کسی خیلی ها از جایی که فکرش نمی کردن به کمال رسیدن و دچار عشق بازی با بخشی از این زندگی شدن .

شاید مثل علاقه جودی به بابا لنگ درازی که تا حالا اونو ندیده .








کارگاه اردیبهشت استاد افشار : روش جمع بندی دروس کنکور 94

لینک دانلود اصلی........لینک دانلود کمکی



در کنار فایل های صوتی کنکوری ما ، اگر فرصتی شد در وقت های استراحت برای جلای روح و روان این فایل های صوتی هم خوبه (کلیک)



لطفا به دلیل تنگی وقت من از ارسال SMS سوال مشاوره ای خودداری کنید و سوالات در نظرات پست ها بنویسید، در بانک پرسش ها متداول پیدا کنید و یا از کنکوری های دیگر در انجمن سایت بپرسین"ممنون"


برای پاسخ سوالاتت کلیک کن

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 زمان : 12:53 نظرات (90)
بازدید : 9772



بیایم خودمون درست بشیم

تا ایران مون درست کنیم


مستند میراث آلبرتا دو




داستان یک عده دانشجو و محصل که برای پیشرفت مجبور به ترک وطن شده اند! از اون ها در مورد مشکلات زندگی و دلایلی که باعث شد ایران رو ترک کنند سوال میکنن!


داستان ها و صحبت های خیلی جالبی رد و بدل میشه! یک دانشجو بخاطر از مشکلات پیشرفت در ایران میگه و اونیکی از تعهد خودش به ایران!


یک استاد شصت و چند ساله از زندگی چند ده ساله خودش در آلمان و استادی خودش در دانشگاه میگه!


رتبه یک کنکور از دلایل ترکِ وطن رو پیشرفت میدونه و میگه که برمیگردم!


یک دانشجوی فلسفه آلمان از عزم خودش برایِ ساخت ایران خبر میده!


شاید این مستند به خودیِ خود اصلا ربطی به کنکور نداشته باشه! اما همین که شما توی این مستند چند تا رتبه یک میبینید که خلاف رتبه یک های امروزی صحبت میکنند خودش خیلی هست!


رتبه یک های امروزی تبلیغ دی وی دی میکنند! ، ولی این رتبه یک ها دیروز حرف های جالبی میزنند!


دیدن این فیلم هم به شما لذت و شور میده و هم انگیزه! بهتون قول میدم شب این فیلم رو ببینید صبح بلند شید و برید سمتِ کتاب عاشق درس خوندن میشید!


بچه ها درس خوندن یک موهبت بزرگ برای انسان هست ،راهی است برای پیشرفت،برای زندگی بهتر!


بعضی وقت ها ما اصلا فراموش میکنیم برای چی دنبال علم ویادگیری میریم! شاید معادلات ریاضی که یک دانش آموزِ ریاضی حل میکنه فقط براش حکمِ یک حل تست داشته باشه!


اما آخرش که چی؟ مگه نه اینکه اون باید بتونه برنامه نویسی یاد بگیره و چند برنامه خوب بومی تولید بکنه تا ما تو این عرصه خود کفا بشیم!


شاید یک دانش آموزِ تجربی زیست براش حکمِ یک درس و چند کتاب تست رو داشته باشه! مگه نه اینکه اون باید فردا پیشرفت بکنه و راهِ حل برای بیماری های مختلف بده؟


یک دانش آموزِ انسانی شاید دید بدی نسبت به درس های خودش داشته باشه! ولی ظریف ها و روحانی ها همه انسانی بودند!


حـــرف هایِ رتبه برتر های خیلی جالب و انگیزشی هست .


سعی کنید برای خودتون یک منبع انرژی گیر بیارید هر وقت کم آوردید برید سراغش ! سعی میکنم این انگیزه هارو به شما تزریق بکنم! ما کاری به کنکور نداریم! کنکور جزئی از زندگیه! هدفِ ما پیشرفت در زندگی و پیشرفت ایرانه!  هر کسی یه هدفی داره! هدفِ تو باید جهانی شدن باشه تا بتونی به بهترین ها برسی و هیچ وقت تو بیراهه های غفلت سردرگم نشی ؛ انشالله روزی نام ایران به همت و غیرت تو بر بام دنیا


پس در هفته های آخر مانده به کنکور 94 دل بده و درس هات با دل و جون بخوان (انقدر sms نده ، بخدا میشه ...)


برنامه ریزی ایام جمع بندی خرداد


مشاوره تلفنی کنکور

بیش از یک ساعت هست ، ولی حتما ارزشش داره


با تشکر از مدیر این سایت مفید بابت انتشار:
Www.Nomre.Blog.Ir

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 31 فروردین 1394 زمان : 7:55 نظرات (105)
بازدید : 6173


یکی از مهمترین موانع عدم رسیدن به موفقیت کنکوری ها خیال پردازی و آرمان گرایی صرف و در عین حال اهمال کاری و تنبلی هست هست . در این کارگاه تخصصی به موانع موفقیت در کنکور می پردازیم

 
عنوان: چرا قانون جذب برای موفقیت کنکور عمل نمی کند ؟ !! _ سخنران علیرضا افشار
 
 چرا تا امروز از وضعیت مطالعاتی ماه های اخیرت در کنکور رضایت کافی نداری ؟
تا حالا به این فکر کردی که چرا گاهی به خواسته هایی که داریم نمی رسیم ؟
چرا با وجود اینکه بهترین ها در سر پروش دادیم نمی تونیم اون رو بدست بیاریم ؟
مگه هدف شما رتبه های تاپ کنکور نبوده ،، پس چرا در آزمون ها تراز جالبی نداشتی ؟

چرا قانون جذب که این همه هیاهو و غوغا به راه انداخت خیلی وقت ها جواب نمیده ؟

این همه میگن مثبت اندیشی ، اصلا" به چه دردی می خوره ؟


کارگاه تخصصی بررسی عوامل و دلایل ناکامی قانون جذب (secret)



دانلود از لینک اصلیدانلود از لینک کمکی


به دلیل تنگی وقت بنده لطفا از ارسال SMS سوال مشاوره ای خودداری کنید و سوالات در بانک پرسش ها متداول پیدا کنید"ممنون"

کلیک کن


دانلود اپلیکیشن متون انگیزشی استاد افشار طراحی شده توسط شرکت برتر نرم افزاری

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 08 اسفند 1393 زمان : 16:36 نظرات (39)
بازدید : 8707



I Love Muhammad , The Prophet of Kindness

سلام ؛ خیلی ذوق دارم ، چون موفق شدم خوش قول باقی بمونم و اتفاق خوبی که خیلی وقت بود دنبالش بودم ، بالاخره بیفته .

 این همیشه قشنگه که مراحل تغییر یک پدیده یا موجود رو ببینی ؛ از اون بچگی ها بعضی پدر و مادرهامون که دوست داشتن پیله ابریشم بذارن و تا پروانه شدن با اون همراه باشن تا امروزه جذابیت دیدن تغییرات چند دقیقه ای کسوف یا خسوف که کلی علاقه مند رو به طرف محل های پیش بینی شده اش جمع میکنه و غیره

این برام افتخاری هست که در کنار تو شاهد یک تغییر فوق العاده منحصر به فرد باشم ؛ اصلا ی جورایی همه این تلاش های آخر سالم برای اینه که اون دسته کنکوریها مستعدی که الحق پتانسیل تغییر دارن به خودشون بیان و گام آخر محکم بردارن و بتونن به حق شون برسند . پس میخوام تو هم باور کنی که اگر فقط سر سوزنی اراده و عملکردت باهم هم راستا بشه و حتی دقایقی چند خودت پیدا کنی با توکل به خدا دیگه همه چیز رو به بهتر شدن میره .

خلاصه چون ما نتوستیم گوشی بازی بعضی هاتون رو ، کمتر کنیم تصمیم گرفتیم اپلیکشن اندرویدی برای برنامه ها مشاوره کنکور داشته باشیم .

با کلی زحمت و هماهنگی و ... امروز با افتخار موفق شدیم که نه یکی ، اونم 2 تا اپلیکشن متفاوت اندرویید طراحی کنیم براتون . به برکت دعاها و ابراز محبت ها شما در کلاس ها و همایش ها مشاوره تحصیلی این دو برنامه اندرویدی رو بصورت رایگان در اختیار شما میذاریم و امیدوارم شما هم با انتشار آنها در وبسایت ها دانلود اپلیکشن موبایل ، صفحات اجتماعی و جمع های دانش آموزان و کنکوری های دیگر در نشر و گسترش آن سهیم باشید .





زندگی از نو بسازبرنامه اندروید اول : رابط کاربری بالا و در عین حال حجم خیلی کمی داره و شامل طبقه بندی از متون و مقالات برگزیده مشاوره ای میشه که البته اکثریتش در سایت خودمون هست و بعضی از آنها متعلق به همکاران دیگر هست .


(دانلود (رمز فایل: www.konkur.in)


استاد افشار مشاور کنکوربرنامه اندروید دوم : بیشتر به نیت مشاوره های تحصیلی صوتی کوتاه و کم حجم طراحی شده و در این نسخه سعی شده سوالات متداول کنکوریها در ماه بهمن پوشش بدیم ؛ البته فایل صوتی مشاوره ها این برنامه جدیده و در سایت نیست و قرار هم نخواهد گرفت و چون برای گوش دادن نیازی نیست به اینترنت متصل باشین ، هزینه ای براتون نداره و در هرجا و موقعیتی می تونید با تلفن همراه یا تبلت اندرویدی کلیپ ها کنکوری گوش کنید .


(دانلود)

انشالله تا ماه اسفند بروز رسانی هر دونسخه برنامه با محتوای جدید و موثر مشاوره ای (بخصوص دوران طلایی نوروز) انجام میشه .



برنامه ریز تلفنی کنکور (پیشنهاد عالی)کلیپ صوتی فوق العاده انرژیک و منتخب از همایش ها انگیزشی مشاوره کنکور که به مدت 10 دقیقه هر چند روز حسابی بهتون انرژی مثبت میده و اینجا جا داره از سازنده عزیزش تشکر کنم .

(فقط به دلیل تاثیرگذاری بیشتر و افزایش فرکانس مغز از سبک ها موسیقی غربی استفاده شده)


کنکور94دانلود کلیپ صوتی بسیار انگیزشی


دانلود کلیپ صوتی بسیار انگیزشی (لینک کمکی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 01 بهمن 1393 زمان : 12:58 نظرات (101)
بازدید : 31204
ترک خودارضایی در دختران  OR  مشاوره مشکلات جنسی دختران


عرض شادباش به مناسبت فرخنده میلاد حضرت معصومه و تبریک روز دختر


پیشاپیش از محضر مشاوران،همکاران فرهنگی،اولیا دانش آموزان در مورد بیان برخی صحبت ها در این جلسه پوزش می طلبم ؛ اما هدف این جلسات طرح مشکلات و بیان مسائلی هستند که همه ساله زندگی خیلی جوانان رو به نابودی کشیده و بخصوص در سال پر تنش کنکو و در دوران دانشجویی با افزایش جو حاشیه ای تاب و توان پیشرفت و تعالی از اونا گرفته ؛ عزت و کرامت نفس در بعد کلان جنبه های متفاوتی داره که در اینجا سعی کردیم به دو مورد از آنها اشاره کنیم . از 4 فایل صوتی زیر ، دو مورد برای جلسات اخلاقی تابستان 92 هستند و 2 مورد هم برای امسال . اعتقاد دارم که نویسنده یا سخنران هدفش از نطق یا نوشته اش ، یک پیام است و وقتی پیام منتقل می شود ، وظیفه اش به پایان رسیده و قضاوت با شماست .


راه زندگی 1 در مورد دوستی با جنس مخالف و حاشیه های از این دست هست که سعی شده با ارائه یک طرز تفکر صحیح عقل سلیم بکار بندازیم و عاشق واقعی بشناسیم . (تابستان92)


دانلود راه زندگی 1


راه زندگی 2 سعی داره تلنگرهایی کاتوره ای در مورد اعتیاد مخرب به مقوله خودارضایی (استمنا/استشها) بزنه که متاسفانه شیوع زیادی در بین جوانان پاک سرشت کشورمون داره

(تابستان92)


دانلود راه زندگی 2


به سمت حرفه ای شدن (1) راهکارهایی در مورد هرچه بهتر فکر کردن و آمادگی شرایط روحی روانی کسب نتیجه مطلوب و موفقیت در کنکور هست (استایل شخصیت موفق) و در پایان جلسه گریزی به بحث انحرافات فکری_جنسی


دانلود به سمت حرفه ای شدن (1)


به سمت حرفه ای شدن (2)  ادامه بحث انحرافات فکری_جنسی و مقوله قدرت دادن زنجیره های شیطانی به طور غیرمستقیم هست (نقش هدایت گری و وظیفه ما)


دانلود به سمت حرفه ای شدن (2)


دوست دارم در صورت استقبال و بازخورد خوب شما از این طیف جلسات ، در طی سال بخش کوچیکی برای اونا در لا به لا برنامه هام باز کنم ؛

لطفا محتوا این پست ها را در شبکه های اجتماعی نشر دهید .

التماس دعا ؛

بابت تشکرهای بی پایان تون در پایین هر همایش کنکوری و غیرکنکوری ممنونم و خوشحالم که قدر دانید ؛ موفق باشین

مقالات تالیفی راه زندگی های 1 تا 12 رو هم از آرشیو تابستان 92 سایت بخونید


مشاوره ماهانه کنکور 94 (برنامه ریزی و آموزش)
مشاوره تک جلسه (سوال و جواب)
پیامک "وقت مشاوره ماهانه/تک جلسه" با استاد افشار : 09358960503


درمان پرده بکارت

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 20 آبان 1393 زمان : 19:58 نظرات (73)
بازدید : 7589
هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، تا زمانی که "درجا زدن" دردناک تر از "تحول یافتن" شود

می خندم ، گریه می کنم . حالم دست خودم نیست ! گاهی شب ها که سر بر بالین می گذارم ،بجای اینکه خوابی آرام مهمان چشمانم شود ، هجوم افکار و دلهره های روزهای گذشته و ماه های باقی مانده تا کنکور ، به شدت نگرانم می کند ... گاهی وقت ها نمیخوام فکر کنم که من یک کنکوری هستم و دوباره به یاد آخرین قول و قرار با خودم در حمام می افتم و لا به لای پرسه های شبانه و این همه تکرار و رخوت می گویم که نه ... این تغییر نشد ؛ امروزم رفت ؛ افشار هم دیگر به پیامک هایش جواب نمیدهد که " اگر از امروز عالی بخونم میشه ؟؟ !!! پس چکار کنم ؟

بجای خیره شدن به صفحه تقویم و شمردن روزهای رفته

کاری کن واسه آرزوهات ..واسه رسیدن بهشون ....واسه تموم شدن این رویاها یه کاری کن

واسه  واقعی شدنشون بلند شو ....هیشکی جز تو نمیتونه این انتظارو تموم کنه ... چرا خودتو نشون نمیدی چرا تواناییتو به اونایی که میگن نمیتونی و نمیشه ثابت نمیکنی چرا نشستی چرا از این خواب غفلت ..از این توهم بیرون نمیای ...تموم کن همه این حرفارو ...

ارزوهاتو میبینی ؟...نزار بیشتر از این ازشون دور بشی ...قرارت این نبود ..

پای حرفات بمون ....ثابت کن ....ارزوهاتو واقعی کن ...کسی جز  خودتو دستات نمیتونه واسشون کاری کنه ...اون رویاها مال توئن متعلق به توئن ...هیشکی نمیتونه تو رو از رویاهات دور کنه مگر خودت

اشکایی که میریزی ...ذهن خستتو التیام نمیده ....خیره شدنت به صفحه های کتابات برات آینده نمیشه ...

تا دیر نشده ...یه کاری کن ...از فرصتی که مونده ...از اخرین فرصتی که داری استفاده کن ....تو می تونی

این روزها ...فرصت دوباره آرزوی دیروزت بود .یادته ؟

 روزای تلخ گذشتتو فراموش نکنی یه وقت .......همون روز کنکورتو میگم آره .....تو...یادت نره یه قول دادی قول دادی انتقام اشکاتو بگیری ...تو قول دادی.....پس  پاش وایسا

میخوام سال دیگه تو روز کنکور  اشک شوق بریزی ...تو وظیفه داری یه سال متفاوت زندگی کنی تو موظفی جاده ارزوهاتو تا ته تهش بری ....

یادت نره  تو این مسیر سخت و پر پیچ و خم یه حامیه بزرگ داری خدای مهربونتو میگم همون که وقتی دلت از همه جا گرفته اونه که بی دریغ بازم بهت محبت میکنه همون مهربونی که همیشه بهت امید میده همون بزرگی که تمام انرژی های خوبتو از اون داری

همون معبود بینظیرمونو میگم آره دوباره دستاتو گرفته ..دوباره داره تو گوشت رویاهاتو نجوا میکنه دوباره داره تو قلبت امید میندازه که میگه برو حرکت کن من محکم پشتت وایسادم برو که چیزی  نمونده تا به ارزوهات برسی

وقتی بهت میگه فردا صبح خودم بیدارت میکنم بنده ی من ...نیبینم غصه بخوری ...فقط بهم قول بده جا نزنی قول بده محکم بمونی پای ارمانت ....

وقتی تو تک تک ثانیه هات حضور بینظیرشو حس میکنی ...وقتی همه لحظه هات بوی خدا میده این معجزست

این خود معجزست که تو تمام ثانیه هام  با منی خدای مهربونم ...

خدای خوبم میدونم بعضی وقتا میشه علی رغم میلت میشم بی حوصله میشم تو و رویامو فراموش میکنم

یادم میره که تو هستی ببخش منو .....میخوام شکرت کنم بابت اینکه دارمت بابت اینکه هستی و تنهام نمیزاری بابت اینکه برام از فردا میگی بابت اینکه هدفمو ..وایندمو دوباره برام مجسم میکنی ..اینکه لحظه لحظه دستامو داری

به خودت قسم آنی احساس تنهایی نمیکنم .....دستای مهربونتو حس میکنم سنگینیه نگاهتو رو خودم میبینم بابت اینهمه توجهت به خودم شرمندتم ....اشکایی که دارم میریزم عرق شرم دوریمه از تو ....

میدونم انقد بزرگی و رحیمی که بی منت میبخشی ...ممنون که با منی معبود من

عاشقانه دوستت دارم و میپرستمت ...و بهت تا فرداشب اینبار قول میدم که از اون بالا در عرش اعلا همه فرشته هات برام کف و سوت بزنن و و هوررراااا بکشن


لحظه هاتون خدایی دوستای عزیزم

کنکور و با خدا بودن


به پیشنهاد یکی از بهترین شاگردان قدیمی و پای ثابت همین وب ، از امشب و به بعد (تا شب کنکور) همه باهم ساعت 22 هرشب به ریسمان بزرگ الهی چنگ می زنیم و در کنار هم برای موفقیت تک تک کنکوری ها و حل شدن مشکلات خانوادگی،مالی،روحی و ... دعا می کنیم . مهم نیست در کدوم شهر و روستا باشیم و چقدر از هم دور ، مهم نیست که چقدر از هم فاصله داریم و همدیگر بشناسیم یا نه ؛ فقط کافیه لحظاتی طعم ناب خدا باهم احساس کنیم و خودمون در این گستره انرژی های + همراه همه کنکوریها و دانش آموزان و  پدر و مادرها و ... قرار بدیم و برای موفقیت همه بچه ها ب گوشه ای از خونه دعا کنیم . لازمه این تغییر و تحول مثبت جمعی اینه که تک تک لحظات امروز خودمون اول به یاد بیاریم و خدا شکر کنیم به خاطر اتفاقات خوبش و بعد قول بدیم تا فردا یکی از کم کاری های امروز تا حدودی که از دست مون بر میاد و می تونیم جبران کنیم . این سینرژی بی نظیر کارای عجیب غریبی میکنه که تو اون فاز روحانی، مو به تن مون از وجود این همه انرژی سیخ میشه و بعدش خیلی با طروات تر هستیم
حالا کنترلz زندگی بزن و اشتباهات گذشته ات پاک کن، همونی شو که همیشه آرزوش داشتی

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 24 مهر 1393 زمان : 6:48 نظرات (66)
بازدید : 8585


خدایا کمکم کن ؛ هر روزم را بهتر کنم .

وقتی راهم را گم می کنم ، درستش را نشانم ده .

در تمام کارهایم کمکم کن تا بهترین را انجام دهم ، و وقتی مشکل پیش می آید ، نگرانیم را برطرف کن .

کمکم کن تا حرف های مایوس کننده آن بیرون را نشنیده بگیرم و نگذار تا رویاهای شیرینم را فراموش کنم .

بگذار تا نورت مانند خورشید بالای سرم بتابد و مرا از عشق بیکرانت لبریز کن .


دوست کنکوری من ، راهت را ادامه بده ، حتی در روزهایی که رفتن سخت می شود ، تو تنها یک قدم بردار


همن طور که قید پول مچاله داخل جیب ات را نمی زنی ،، قید روزی که تنها ساعت هایی از آن گذشته را هم نزن

 همین روزی که وقتی به پایان می رسو و افسوس میخوری که امروز خود واقعی ات نبودی

 گاهی بخاطر نا ملایمات کم کردن سرعت و آهسته قدم برداشتن طبیعیست اما هرگز متوقف نشو و تا آخرین نفس برای بدست آوردن بهترین هایی که حقش رو داری تلاش کن ؛ حتی اگر در آزمون های دوره ای پایان تابستان به تراز دلخواهت نرسیدی ، بازهم دست از تلاش برندار و بدان که راه درست است ... باید دوان دوان ، دوید ؛ و اگر اینگونه باشی ، زندگی تو را هدایت خواهد کرد و یقینا هرچه خدا بخواهد ، همان می شود .

 مثل همیشه ،، به علاوه خدا باش حتی تنها ، آنگاه مشکلات تبدیل به شکلات می شود ؛ طعم گس و تلخ قهوه هیچ گاه دل کسی رو نمیزنه مثل طعم مشکلات زندگی ، ولی شیرینی بیش از حد چرا !!


از آرشیو سایت که همایش ها و کارگاه های چندساله آن غنی از درس هایی برای بزرگ تر شدن ات هست ، استفاده کن و بخشنده باش مثل آفتاب که انوار زندگی بخش خود را درست به موقع و اول هر صبح بر سر کائنات می تاباند  ؛


دانلود همایش سال گذشته پر طرفدار اهداف معنوی (تابستان 92)



دانلود همایش شکر گزاری چند روز پیش اینجا هست + یک خبر فوق العاده خوب برای کنکوریهای 94 که علی رغم انگیزه های سرشار برای خوندن کنکور 94 ، معدل و نمرات نهایی پایینی دارند و فکر می کنن دیگه رتبه خوب پررر...(شهریور 93)




لبخند روی لب هاتون (به یاد این دوباره زندگی کن)

(عکس کیه ؟)

ما هم خدا رو شکر می کنیم که توفیق داشتیم با وجود همه موانع بیش از 3 سال در نهایت قدرت و کیفیت ، و در عین سادگی و بی پالایشی سعی کردیم که اکثر شما دوستان ندیده ولی عزیز و محترم رو سر کلاس های مشاوره مون به رایگان دعوت کنیم و خدمتی ناقابل بهتون کرده باشیم و برای همیشه انشالله این زنجیره مهر و حس نوع دوستی بین ایرانی و ایرانیان ادامه داشته باشه ؛

امسال فهمیدین که ی قدری متزلزل بود قبولی ها و بخاطر کاهش ظرفیت ها کار سخت تر هرسال شده بود، اما بازم دلیل نمیشه نگران باشی چون رتبه تاپ همیشه طالب خودش در بهترین رشته دانشگاه ها رو بدون اما و اگر داره انشالله و حالا که بهت ثابت کردم معدل هم سدی برای اهداف بزرگ ات نیست ، پس فقط خودت باش

و تمام تلاش تون برای 1 شدن باشه ؛ نه یک کنکور ... یک زندگی ... یک انسانیت
مهم نیست که باشم یا نباشم ، مهم نیست که کنکورت را چگونه بگذرانی ...فقط قول بده که متوقف نشوی


عاشقتم خدا ....

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 30 شهریور 1393 زمان : 16:45 نظرات (56)
بازدید : 12069

با سلام و آرزوی سلامتی ؛

شاید بعضی کارها به دل آدم بیشتر از همه بشینه ... بخاطر اون حس خوب و انرژی مثبتی که جمع بهت میدن و با چشمان مشتاق ازت میخوان که بازهم بگی و کم کم همه چیز تحت تاثیر قرار میگیره و انگاری دیگه جلسه دست خودت نیست و همه چیز داره خودش میره جلو ... مطمئن هستم که اثرات این ماه عزیز هم در برگزاری خوب جلسه گرم و صمیمی ما بی تاثیر نبود .

جالب اینجاست بدونید که این همایش با محوریت جذب دانش آموزان و کنکوریها در همدان برگزار شد ؛ اما خبری از جذب با بکار بردن الفاظ عجیب و غریب نبود . شاید انتظار میرفت که تخت گاز بخوام از خودم و کادر و همه افتخارات داشته و نداشته و ... بگم ؛ چند تا show man داخل جمع پراکنده کنم تا هر از گاهی با سوت و جیغ و کف زدن ، بقیه رو به شور و حال بیارن ، و شاید هم فلان خواننده و بازیگر محبوب میومد و دلبری میکرد !!!

اما کلام ، معجزه اول و آخر بشر هست و کلام صادقانه مخاطب خودش به زودی زود پیدا میکنه و دیگه جای برای اغراق نمیذاره . اینکه بخوای به طرف مقابل بفهمونی که بجنب تا دیر نشده و منتظر امداد غیبی از هیچ جهتی نباش خیلی سخته ، خیلی سخته اگر ادعا نکنیم من همه کاره هستم و کلید موفقیت تو و اسرار نا شناخته ها در دست من هست و می تونم ابوجهل رو ابو علم کنم . کاش بهترین نسخه زندگی دنیا به همین سادگی پیچیده میشد . اگر اینجور بود ، خودم خریدار اولش بودم ..

(لینکی پیدا کردم با نام به کجا چنین شتابان از طرف سازمان سنجش در مورد برخی تبلیغات برخی موسسات کنکوری که برای مشاهده می تونی اینجا کلیک کنی و بری پیک سنجش دو ماه پیش صفحه 8 و بخونی و جالب تر آنکه خیلی از این مدل موسسات با رفع اتهام از خود ، خودشون از این دسته ذکر شده نمی دونن و تلاش می کنن دیگری تخریب کنن) واقعا بدون شرح بود !!!

اما در عوض اینکه بخوای با همه وجود توپ تو زمین ی دانش آموزان دبیرستانی بندازه ، مثل این می مونه که بخوای تو انبار مهمات ی جرقه ایجاد کنی و دیگه همه چی حله ... یادم نمیاد تا حالا در معرفی کارم در زمینه مشاوره از کلمه تضمین استفاده کرده باشم و گفته باشم من تابع رتبه ساز شدن هستم ؛ به اون حداقل ها افتخار می کنم که حرف هایم را می فهمند و اکثرا بعدها خواهند فهمید ، و امیدوارم که اون زمان خیلی دیر نشده باشه . شاید دیگه قسمت نباشه اینجا فعالیت چشم گیری کنم و کم کم باید بار سفر بست ؛ اما آرشیو غنی محتوای ارائه شده سال های گذشته در ستون سمت راست سایت همه قابل تعمیم به امسال تو هست و زندگی در مجموع همین رونوشت و چسباندن هاست . مثل مرد و بخاطر شرافت و اعتبارت در این هستی کم نیار و پای هدفت بمونه و مثل یک سرباز فدایی تا آخرین فشنگ خودت رو به سمت نشدن ها شلیک کن . دنیا خیلی شلوغ پلوغ شده ؛ تو خودت رو اسیرش نکن و فقط فقط خودت باش دختر و پسر عزیزم .

خدا میگه ...هرگز نگو که از من خجالت می کشی ، حتی اگر تمام عمرت هم به من بی توجه بودی ، اکنون وقت آن رسیده که دست هایت را در دستان من بفشاری و حس ام کنی ، آنگونه که هستم . خودت را بی هیچ دغدغه ای به من بسپار و باور کن که اگر فعل خواستن را صرف کنی و در میدان جهاد و مبارزه علیه جهل و بدی ها از خودت استقامت نشون بدی، من بهترین ها را برایت رقم خواهد زد نازنیم . پس با خودت هست که همه تلاشت کنی و هزینه دو سه برابر امکانات مورد نیاز حیف و میل نکنی که هم پول پدر بنده خدا به فنا بره و هم خودت گیج و سر در گم ندونی چیکارکنی و از کجاها کار حالا باید شروع کنی ؛ اگر حرف گوش بودی تا اینجا حرف هام ، آرزو می کنم به امید خدا بتونی یکی از برترین ها باشی و منم با افتخار و خالصانه کمکت می کنم .


اما فایل خلاصه همایش پر طرفدار موفقیت تحصیلی ( ویژه اولیا و سالهای پایه ها دبیرستان و کنکور 94 )


    لینک اصلی 


    لینک کمکی



برنامه قبلی سایت هم خیلی خیلی مهم هست برای داوطلبانی که تابستون میرن آزمون کانون و اینکه بدونن نقاط ضعف کانون چیه و در دروس انتخاب چی انتخاب کنن بهتر هست ....

حتما کنکوری های 94 قلمچی به این پست هم توجه کنن click و در نظر بگیرین که فقط مشاور تخصصی کنکور می تونه تا این حد وارد جزئیات بشه و متاسفانه این روزها زیاد گوشه و کنار حرف های عجیب و غریب میزنن و جا افتاده که همه و همه در کار هم دخالت کنن و نظر بدن ؛ در نظر بعضی سیستم های آموزشی کشور مشاور کنکور کسی هست که می تونه مجموعه را به سود بیشتر برسونه و فقط نقش بمباران تبلیغاتی بر عهده داره و درصدی میگیره و در برخی مجموعه ها مشاور خودش فقط چند نمونه موفق رو هندل کرده و فی الذات بجز حرف های یکبار مصرف و تکراری کم اثر ، بحث دیگه ای نداره و در فضای اینترنت هر دو دسته به وفور یافت میشن . پس مراقب باش و خودت قضاوت کن


برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 14 تیر 1393 زمان : 9:08 نظرات (17)
بازدید : 4979



ساعت 6 صبح است و زنگ می زند اما قبل از آنکه دستت به سمت ساعت برسد تا صدایش را قطع کنی، صداهایی در سرت می شنوی.      

"هنوز خیلی زود است، هنوز تاریک است ، زیر پتو بمان".
عضلات خسته ات سرپیچی می کنند. 
انگار فرمان حرکت مغز را نمی شنوند
از هر طرف فریاد هایی می شنوی که همگی فرمان می دهند به سرزمین رویاهایت بازگردی و بخوابی و به درس و کنکورت بعدا برسی .
اما تو  
نظر هیچ یک از آنها را نخواسته ای!    
تنها نجوای برگزیده تو، به مبارزه طلبیدن آنهاست!       
صدایی که به تو یادآوری می کند حتما دلیلی داشته که ساعت را روی 6 کوک کرده ای!        
پس بلند شو، از رختخواب برخیز!        
پاهایت را روی زمین بگذار و به پشت سرت نگاه نکن    
زیرا کارهای بسیاری پیش رو داری .کتاب هایت بی صبرانه منتظر تو هستند .

به دنیای سختکوشی خوش آمدی     
هر روز چیزی نیست به جز نبردی مداوم بین راه درست و راه آسان     
ده هزار مسیر متفاوت پیش رویت کشیده می شود که          
هرکدام خود را راحت تر از دیگری نشان می دهد.      
می خواهی بر خلاف جهت حرکت کنی و       
این مسیر را پشت سر بگذاری.
با این تصمیم، با پشت کردن به راحتی ها و امنیت ها  
و آنچه دیگران عقل سلیم می خوانند  
قدم در اولین روز می گذاری    
و از آن به بعد دشواری ها یکی پس از دیگری سر بر می آورند 
باید مطمین باشی چه می خواهی!   
زیرا مسیرهای راحتی و آرامش دائما چشمک می زنند
آماده اند تا مانعت شوند.       
فقط کافیست مسیرت را به سمت آنها کج کنی!       
اما تو چنین کاری نمی کنی    
هر گامی که بر میداری به برداشتن گام بعدی منجر می شود 
در مسیر قرار گرفته ای!         
فرصتی برای فکر کردن به راهی که طی کرده ای نداری.        
در برابر حریفی ایستاده ای که او را نمی بینی 
او را پشت سرت احساس می کنی   
شناختی؟      
بله خودت هستی      
ترسها، تردیدها و نا امنی هایت...      
همه در مقابلت صف کشیده اند تا از میدان به درت کنند         
اما نترس       
درست است که به راحتی نمی توانی بر آنها غلبه کنی        
اما مطمئن باش که شکست ناپذیر نیستند     
این سخت کوشی را به یاد داشته باش         
جنگ بین تو و ذهنت!  
جنگ بین جسم و شیطانی که بر روی شانه هایت نشسته    
و دائما نهیب می زند که همه چیز بازی است  
وقتت را تلف نکن        
حریفانت همه از تو قوی ترند   
نهیب های نا امنی را در تپش های تند و محکم قلبت غرق کن 
تردیدها را در آتش درونت بسوزان       
و به خاطر داشته باش برای چه می جنگی    
فراموش نکن هر لحظه از عمرت معلمی بی رحم است
او از کاه، کوه می سازد       
در تو نقاط ضعف را می کاود    
همان کمترین و کوچکترین چیزی که برایش آماده نیستی و فراموش کرده ای   
تا زمانی که شیطان نفست تلاش می کند جزئیات را از دیدت پنهان کند        
این پرسش باقیست   
آیا همه ی کارهایی که باید انجام می دادی را به اتمام رسانده ای؟    
مطمئنی؟      
و هنگامی که پاسخ مثبت است        
یعنی همه ی کارها را انجام داده ای و کاملا آماده ای  
وارد میدان شو
و با جسارت تمام با دشمنت رو در رو شو!      
دشمن درونت  
وقت آنست که مبارزه را آغاز کنی       
به قلمرو دشمن برو    
شیری هستی در قلمرو دیگر شیران   
همگی در پی یک شکار هستید        
در قحطی ای جانکاه که دائما یاد آوری می کند
پیروزی تنها گزینه ای است که می تواند تو را زنده نگه دارد     
پس باور صدایی را که می گوید تو می توانی اندکی سریع تر بدوی     
تو می توانی   
می توانی او را سخت تر زمین بزنی   
شانس، آخرین آرزوی رنگ باخته و دم مرگ آنهاییست که معتقدند پیروزی تنها یک شانس است
در حالی که کار و زحمت نصیب کسانی می شود که می دانند باید برگزینند    
پس همین حالا تصمیم بگیر     
سرنوشت منتظر کسی نمی شود     
و هنگامی که زمانش فرا رسد 
و هزاران هزار صدا در سرت فریاد کردند که آماده نیستی        
تو تنها به نجوایی آرام گوش بسپار      
که می گوید تو آماده ای        
تو مهیا شده ای        
حالا همه چیز به تو بستگی دارد        
انتخاب کن...   
پس برخیز و بدرخش و امروز را به مصداق منحصر به فرد ترین روز کنکوری خودت رقم بزن

تمام این دنیا تحت سیطره تو خواهند بود ، اگر فقط و فقط به خودت ایمان داشته باشی و بر دشمن درونت غلبه کنی و به سمت آرامشی توام با ستیز گام برداری

در این راه پر پیچ و خم و در 5 ماه باقی مانده برایت از خدا بهترین ها را می خواهم ای عزیزترین مخلوق خالق زیبای مان خداااا

برایت آرزو می کنم یر سختی ها و ضعف ها غلبه کنی و در نهایت به چیزی که استحقاق آن را داری برسی ؛ گرچه در این نیمه اول هر از گاهی سست و منفعل بودی ، ترازهای ضعیف آزارت میداد و حرف و کنایه ها و شرایط سخت و هجمه های فراوان انتخاب را برایت دشوار می ساخت ... اما میخوام به تو بگویم که فقط و فقط خودت باش

 در بیکران آسمان آبی سرنوشت پرواز کن و سرور و شادی که سرچشمه از بیکران خارق العاده ترینروزهای وجودت هست با تلاش و ممارست فراوان نشان بده

آرزوی تو یه گوشه از جهان...هست واسه رسیدن بهش باید بری باید بخونی باید تلاش کنی حقت هست .. نه کسی جاشو میگیره و نه کسی برش میداره اون فقط و فقط برای توئه حالا تصمیم با خودته تلاش کنی و ارزوی گمشده و چندسالتو پیدا کنی یا بشینی و روزای از دست رفتتو بشماری بشینی و از نرسیدن و نشدن بگی ...کی راهتو بسته؟برو دنبال ارزوهات ...حق تو موندن و غصه خوردن نیست حق تو اشک ریختن تو روز کنکور نیست حق تو شادیه ...یه لبخند از ته دل یه شوق عمیق که شادیشیو  تو رگهات حس کنی   واسه لبخند خودت ...واسه دل خودتم که شده بجنـــگ ...کاش میدونستی شرایطی که خدا به تو داده ...فرصتی که بهت داده واسه تغییر ...به هرکی نداده و این شانس توست ...قدر بدون ثانیه هات رو... شاید دیگه فرصت نداشته باشی واسه ارزوهات بجنگی

تا دیر نشده یه تغییری تو زندگیت بده

رویای گمشدتو پیدا کن

 

و در نهایت تو می توانی ... اگر به شکوه درونت پی ببری


مشاوره برنامه ریزی تا کنکور تلفنی ویژه شهرستانی ها


09358960503


برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 12 بهمن 1392 زمان : 20:19 نظرات (11)
بازدید : 6619

و خدا می گوید :

به اندازه تمام ستاره های آسمان ، ماهی های دریا و تا زمانی که زمین و آسمون وجود دارند ، تو را دوست خواهم داشت .

تا زمانی که گیاهان در زمین رشد می کنند ، ماسه ها در دریا هستند ، به تعداد قطره های باران ، تو را دوست خواهم داشت

به تعداد روزها و شب هایی که وجود دارند و مقداری هوای موجود برای تنفس ات و تا زمانی که هستی ، تو را دوست خواهم داشت


موضوعات : چگونه برنامه های آزمون را خرد و قابل اجرا کنیم ؟

نگاهی به گذشته ، خیزشی به  آینده به همراه تفکر مثبت

                                       دانلود

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 19 آذر 1392 زمان : 18:35 نظرات (35)
بازدید : 10017
هر وقت زندگی یه ضربه بهت زد، آروم لبخند بزن و بهش بگو :
" جوجه ! همه زورت همین بود ؟! "

تصور کن
....

تیر ماه سال 93.روی صندلیه حوزه امتحانت.داری با جواب دادن به هر سوال تک تک روزای قشنگتو میسازی ..فکر کن......به همه سختیات.به همه این روزایی که زود میگذرن..........چشماتو ببند......حال خوبت تو اون روز با تلاش امروزت رقم میخوره ......بی حوصلگی........کسلی و خستگی بی  معناست وقتی خدایی داری که با بودنش بهت ارامش میده...که هر لحظه با دیدن تلاشت دستاتو محکمتر از قبل میگیره و با لبخند زیباش بهت ایندتو نشون میده آروم تو گوشت میگه :عزیزکم تموم میشه غصه نخوریا.بجنگ..........با تمام توانت تلاش کن که من پشتتم ......که دستاتو دارم .......مبادا بترسی .......من هواتو دارم .........فقط پیش برو نکنه انی نگاهتو از هدفت برداری نکنه بمونی و جا بزنی نکنه اینده ی نازتو فراموش کنی ......نکنه شک کنی......اخه اگه من نمیخواستم.اگه میدونستم نمیتونی اصلا تواین راه نمیذاشتمت......تو برترین مخلوق منی.......تو اشرف منی.......آیندت باید بزرگتر از این حرف ها باشه......چون به تو اراده ای دادم که با اون به همه مشکلات و سختیای راهت غلبه میکنی

بهت خواستنی دادم که دنیا رو تغییر میده......

این روزای قشنگو باهات هم قدم میشم.با هم میگذرونیم  مث تمام روزای زندگیت......نکنه از دست اندازای راهت بترسی ....واسه رد شدن از اونا من تو رو تو اغوشم میگیرم

خورشید زیبای ایندت طلوع میکنه......صبور باش و تو هم واسه طلوعش بجنگ اونوقته که روشنایی و گرمای دلنشینش سردیه این روزاتو جبران میکنه

اونوقته که رویای نابت حقیقی میشه ........اونوقته که ثانیه ای از زندگیه شیرینتو با هیچی عوض نمیکنی

اونموقع است که دنیات رنگ عوض میکنه به همون رنگی که تو دوست داری....

واسه خوش رنگیه آیندت بجنگ......

واسه جاری کردن اشک شوق پدر و مادرت بجنگ......

واسه شادیشون با توان توان بجنگ ......

بجنگ و صبور باش  که این روزاتم تموم میشن.......

تلاش کن برای  هدف نابت که  واسه خاطرش  جلوی خیلی ها موندی و قید خیلی چیزا رو زدی

تلاش کن واسه اثباتت به تموم کسایی که به تو و تواناییات شک کردن

ثابت کن اراده ی پولادینتو قهرمان

از این پل کوچیک زندگیتم به راحتی میگذری  هرقدمی که برمیداری خدا از تو یه قدم جلوتر ایستاده و فقط منتظره تا تو دستاتو... به دستای رحیمش بدی .....خودش ردت میکنه از این مسیر قشنگ....



چشاتو ببند و با تمام وجودت توکل کن...روح و جسم و دلتو بسپار به ذات احدیتش ...به خود بی همتاش..

تو فقط تلاش کن.......نتیجشو.....هدفتو ......خدا بهت هدیه میده همون هدیه ی قشنگی که روش نوشته:


"آیندت مبارک "


واسه بدست اوردن این هدیه ی خوشگل بجنگ دوست من.با تمام وجودت



خدای همه خوبیا ..ممنون که هستی.....شکر بابت حضورت ...یگانه ی بی همتای من....


                                 


لحظه هاتون پر باشه از عطر خدا دوستای گلم


تمام عاشقا امیدشون تو

 :(....تو باهاشون نباشی گوشه گیرن

سه حرف دارد ، اما برای تمام دلتگی هایم بس ات ... " خدا را می گویم "


چقدر خوبی


حالا ی کامنت بذار و نظرت بگو ، بعدش سیستم خاموش کن و برو بشین درست بخون

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 16 آبان 1392 زمان : 9:43 نظرات (120)
بازدید : 5457

عمق درون تو پر از تاول است، درد دارد ،اشتباهات زیادی کرده ای ، نسبت به بعضی موضوعات احساس گناه می کنی و در مقابل خدا از خودت خجالت می کشی ؛ اما تو مهارت رها سازی و پاک سازی درون را یاد نگرفته ای و حال عزت نفس و اعتماد به نفس زخم خورده و مصیبت دیده ای داری ؛ خودت رو پی در پی بخاطر گناهان و اشتباهات تحقیر و سرزنش می کنی ؛ والا دیگه حقوق بشر هم به تو اجازه نمیده انقدر خودت خوار و ذلیل کنی .

اینو بدون که تو امروز حق نداری خودت رو زیر پا له کنی ، حتی به اندازه یک سر سوزن . ازت میخوام این جمله بارها برای خودت تکرار کنی که " من هم حق دارم اشتباه کنم ، اما نبوغ در تکرار نکردن آنهاست ." از همین حالا جارو بردار و این احساس متناقض رو بیرون بریز ، خودت رو از بند گناهان و اشتباهات گذشته که مثل پتک مدام به سرت می کوبن خلاص کن و خودت باش . تصمیم بگیر تا تغییر کنی تا دنیا به روی ماهت بخنده . دیگه دست بردار از مقایسه و حساب و کتاب پیش از تموم شدن مهلتی که برای نشون دادن شایستگی ها و جبران گذشته ات داری و با نهایت قدرت این جمله رو تکرار کن : " من خودم را با تمام اشتباهات و گناهانی که کرده ام می بخشم . " و حالا که اینو گفتی مسئولیت گذشته رو به عهده بگیر و همه تلاشت کن تا در پروسه ی کوتاهی بتونی جمع و جورش کنی .

روزای قشنگ پاییزی.....

ثانیه های  سردی هستن که فقط عشق بزرگ تو قلبت گرمش میکنه

لحظه های زیبای تلاش کردنت واسه ارمان دیروزت که قراره بشه اینده فردات.....

اراده قویت....تلاشای بی وقفه ات.....خستگیات.....همه و همه بهت نوید تحقق رویاهاتو میدن همشون نگاهشون خیره به فردای روشنیه که انتظارتو میکشه

خیلی حس خوبیه وقتی شبا با هدفت بخوابی و صبحا  به عشقش بیدار شی

خیلی حس قشنگیه که تو تمام لحظه هات عطر ناب خدا ارام بخش روحت باشه

حس قشنگیه وقتی تمام سلولات به عشق یه هدف بزرگ زندست ...وقتی تمام تپشای قلبت با یادش میزنه

وقتی تمام قدمات به شوقش برداشته میشه

چه حس نابیــــــــــــــــه که خستگیات بی حوصلگیات نشان از تلاش والاته ، نشان از جنگیدنته.....

من این حس قشنگو فقط با هدفم عوض میکنم....فقط برای هدفم میجنگم.........اشکای شوقی که فقط با یادآوریه رسیدن بهش  رو گونه هام جاری میشه بهم اینو میفهمونه که من فقط برای هدفم زندم.....

چقدر خوبه وقتی یه پشتیبان همیشه همراه داری کسی که مسبب تمام این حس ها و لحظه های قشنگه و وقتی راهت اشتباه میری برات دور برگردون گذاشته .

شکر .....بزرگ پروردگارم ...شکر که به من اجازه جنگیدن دوباره دادی

شکر .....مهربان من.....که به پاهای بی رمقم جان دوباره بخشیدی

شکر.....معبودم.....بخاطر راه قشنگی که پیش روم گذاشتی.....

واسه  ارامشم تو تمام لحظه هام ......واسه اراده ی قویم....واسه نگاه روشنی که به ایندم دارم.....واسه تمام انرژی های خوبی که بهم میدی....واسه تمام اون صبحایی که بیدارم میکنی....واسه تموم شبایی که بهم قوت قلب میدی.....واسه تمام ثانیه هایی که نگاه گرمتو دستای مهربونتو حس میکنم بهت مدیونم و شکرت میکنم....

یگانه ی بی همتای من......واسه ادامه ی مسیر دستامونو به دستت سپردیم و دلامونو گره زدیم به دل بزرگ و مهربونت....هوامونو داشته باش و نگاه قشنگتو آنی ازمون دریغ نکن


امروز برای هدفت یه کار خارق العاده و منحصر به فرد کن ،

کاری که هیچ کدوم از ادمای عادی انجام نمیدن...

کاری که دیروز انجام ندادی...

کاری که باعث میشه خوشحالی و انرژی رو با تک تک سلول هایت

حس کنی...

و  وقتی شب سرت رو روی بالش میذاری بگی امروز بی نظیر بود ،

هرچی داشتم گذاشتم ...

هرچی...

در دعای عرفه ، در کنار قلب های پاک تون ، جای کوچیکی برای من باز کنید

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 مهر 1392 زمان : 7:39 نظرات (46)
بازدید : 8377


اعتماد به نفس را نمی توان صرفا" با حرف و وازه ها معنی داد ؛ همه ما زمانی که متولد می شویم ، سراسر وجودمان اعتماد به نفس خودباوری و دوست داشتن خود است اما این دیگران به اندازه بغض و حقارتشان خرد خرد آن را از ما می گیرند ، آنگاه میفتیم به گدایی نگاه و تایید دیگران و گاهی خودمان را با تجربه هایی سطحی از زندگی گول می زنیم .

وقتی اعتماد به نفس بالایی نداشته باشی ، اجبارا" از دیدن صحنه های عاشقانه هستی ، محروم می شوی و همیشه آن و ناله در درون تو پخش می شود . وقتی تو بتونی با خودت نرم و آرام کنار بیای یعنی اینکه تو اعتماد به نفس داری ، وقتی تو بتوانی روی استعدادهای مثبت ات زوم کنی ، یعنی اینکه تو به بلوغ خودباوری رسیده ای ، وقتی به خودباوری می رسی اژدهای درون تو بیدار می شود و تو از خواب آلودگی و ناهوشیاری به هوشیاری می رسی ، بیدار می شوی و دیگر از خود ، بیگاری نمی کشی ، آنگاه ذوب تماشای خودت می شوی و از اینکه چه کارای عجیب و غریبی از دستت برمیاد به خودت احسنت میگی

این اعتماد به نفس سوخت موتور محرک تو هست و اگه فقط چند روز فوق العاده تلاش کنی و از شرایط صفر همه چیز رو بسازی ، انقدر بزرگوار میشی که از بیش و کم زندگی کنکوری خودت رنجشی نداشته باشی و هر جوری هم که هست نقاط ضعف خودت رو بخوبی پوشش بدی تا به نقطه قوتت تبدیل بشه و این همون چیزی هست که من میخوام  .

دوست ندارم که بگی شروع نکردم و نمی تونم ... چرا که می ترسم کارم اشتباه باشه و یا شکست بخورم ؛ به این فکر کن که با شروعی که می تونی داشته باشی چقدر شرایط به نفع تو برمیگرده و این عالیه تا تو بتونی رنگ و جلای بیشتری به آرزوهای قشنگت بدی .

پس خودتی و خودت و خودت .... البته این حرفم به معنی اونه که انتخاب با خودت هست که در کدوم دسته باشی . دسته اول : که با فرصت سوزی ها به فرداها نمی رسن .... یا دسته دوم که انقدر شایستگی از خودشون میدن تا در هر لحظه بهترین ها تحقق پیدا کنه براشون و با تلاش بی پایان گرد و غبار گذشته ها رو بگیرن و رنگ امید رو به آینده بپاشن


روزهای آفتابی و پر از امید در انتظار تو


ظرفیت مشاوره تلفنی ماهانه ( شامل 12 جلسه ، برنامه ریزی و نظارت و آموزش ) برای داوطلبان شهرستانی در مهر ماه در حال تکمیل است ؛ جهت پیوستن به ما سریع تر اقدام کنید :( استاد افشار 09358960503

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 17 مهر 1392 زمان : 12:39 نظرات (32)
بازدید : 12781


زندگی روی این کره ی خاکی،هزاران مرحله داره...هزاران موفقیت وشکست...هزاران اشک ولبخند...هزاران غم وشادی...هزاران...هزاران...

ولی انتخاب همه ی اینا بخود ما بستگی داره...به راههایی که انتخاب میکنیم...به تصمیم هایی که توی زندگی میگیریم و اونا رو به مرحله ی اجرا در میاریم.

اکثرما آدمها بعد از شکست خوردن توی ی مرحله از زندگی میشینیم ،فکرمیکنیم و تصمیم میگیریم که از فردای اون روز شروع کنیم به تلاش کردن و کاری کنیم که شکستمون رو شکست بدیم اما خیلی کم پیش میاد که تا انهتا پیش بریم ،تا همون انتهایی که بخودمون قول داده بودیم ...شاید چون هدفمون رو خوب نمیشناسیم و به اندازه ی کافی عاشقش نیستیم...به اندازه ای که باید و شاید به خودمون اعتماد نداریم...به توانایی هامون و به قدرتی که خدای بزرگ بما داده...

زندگی هزاران مرحله داره که یکی از کوچکترین و مهمترین مراحلش کنکوره...از نظر منی که کنکور رو رد کردم کوچکترین مرحله ست از زندگی،کوچیکترین مرحله ای که بزرگترین راه زندگی شما رو معلوم میکنه...میگم کوچیکترین مرحله،چون بعد از اینکه کنکور رو رد میکنی تازه متوجه میشی توی زندگی واقعی خیلی از مسائل و چالش های بزرگتری سر راهت هست که باید بتونی ازشون بگذری...

برای موفق شدن توی کنکور خیلی از فاکتورها مهمه...مثل تلاش ،پشتکار،انگیزه فوق العاده،شناخت خود،شناخت هدف ، شناخت راه پیش رو و از همه مهمتر اعتماد به نفس.چیزی که متاسفانه من نداشتم...من داوطلبی بودم که هدفمو میشناختم... راهمو بلد بودم...انگیزه ی بالایی داشتم...عاشق هدفم بودم و درنهایت تلاش زیادی برای رسیدن به هدفم میکردم...ولی نداشتن اعتماد به نفس شده بود ی مشکل ... ی مشکل حاد که نه می تونستم باهاش کنار بیام و برطرفش کنم نه بیخیالش بشم...من درس میخوندم ...نمیگم عالی عالی ولی خوب میخوندم در حدی که "اکثر اوقات" از خوندنم احساس رضایت میکردم و میدونستم مطلبو فهمیدم جوری میخوندم که تا ی مطلب رو نمی فهمیدم بی خیالش نمیشدم و ازش عبور نمیکردم اما کافی بود موقع محک زدن خودم و خونده هام برسه ... اونموقع بود که تموم خونده هام رو فراموش میکردم ...سر جلسه که میرفتم تموم فکرم متمرکز میشد روی اضطراب و استرسی که حالا فهمیدم چقدر بی ارزش بوده...استرسی که الان هرچی که برمیگردم به گذشته که دلیلشو بفهمم،اصلا دلیلی براش پیدا نمیکنم ولی تمام موفقیت منو توی کنکور تحت شعاع قرار داد .

من توی آزمونایی که توی منزل از خودم میگرفتم درصدایی رو میزدم که "اکثر اوقات" استاد رتبه ی زیر 100 رو برام تخمین میزدن ولی کافی بود سرجلسه برم اونقدر استرس میگرفتم که دیگه خودمو فراموش میردم ...دیگه یادم میرفت من همونی هستم که درصدایی که توی منزل میزنم در حد 90% هستن...یادم میرفت سخت ترین سوالای فیزیک رو درحد چندثانیه حل میکردم .

من این استرس و نداشتن اعتماد به نفس رو اونقدر برای خودم بزرگ کرده بودم که بعضی روزها فکرمیکردم دیگه هدفم داره ازم دور میشه و چیزی جز ی رویا ازش نمونده...حس میکردم هرچی که بیشتر تلاش میکنم ،استرسه هم پا به پای من داره قوی ترمیشه و رشد من تصاعد حسابی شده و رشد استرسم هندسی...

ولی من هدفم رو عاشقانه دوست داشتم واسه همین هم هیچوقت تسلیم استرسم نشدم...هرچی که بیشتر شکست خوردم سخت تر از گذشته تلاش کردم و برمیگشتم سر خط...بازم خوندن ..بازم  یک روز دیگه برای جنگیدن و رقابت با خودم...باز یک حس آرامش بعد از ی خستگی طولانی...بازم بیدارموندن تو دل شبها برای هدفی که میدونستم مقدسه...

الان که چندماه ازکنکور گذشته،فهمیدم که بزرگترین سرمایه ی هر کسی اعتماد به نفسه...اگه اونو داشته باشی ی بخش مهم از راه رو رفتی و اگه نداشته باشی حسرتش تا ابد ممکنه باهات باشه...پس توی راهی که صد در صد باعث حسرتته ،قدم نذار ....و با اعتماد به توانایی هات و خدای بزرگت برو جلو .

این صحبت های یکی از بهترین شاگردان امسالم بود . حالا اینجاست که نتیجه میگیرم هر جوری هم که بخوایم کار کنکور رو خوشایند و ساده و لذت بخش نشون بدین ، بالاخره فقط نیمه پر لیوان رو می بینیم ، اما گاهی وقت ها من خودم رو بجای شما عزیزان میذارم و هم نگاه با شما نیمه خالی لیوان رو نگاه می کنم تا در نهایت بخوام نتیجه ای بگیرم و اونم اینکه ، کسانی که ابتکار عمل دارند و پر تلاش ظاهر می شوند ممکن است موفق شوند و ممکن هم هست شکست بخورند ، اما کسی که دست به کار نشود ، مسلما" شکست خواهد خورد .

به قول بزرگی فاصله میان دانستن و عمل کردن ، حتی از فاصله جهل و دانش نیز بیشتر است . دقیقا" دریاب اون زمانی که ی تلنگر بهت میگه برو جلو و فقط بخاطر هدف ات میگی خدایا تک تک قدمامو با تو برمیدارم , و خوشحالم که تو رو دارم ...تو این لحظه هست که قوت قلبت از خدا یعنی مبدا همه خوبی ها سرچشمه میگیره و می تونی با ی انرژی مضاعف به حرکتت ادامه بدی و همه سعی ات کنی تا به بهترین نحو نتیجه بگیری

در این زمان هست که تو مستعد نتیجه گیری هستی و تنها کار باقی مانده قدری صبر و تمرکز روی هدف ات هست .

اگر فقط قدری روی اهدافت تمرکز کنی و اجازه بدی ذره بین وجودی ات همه انرژی های درونیت را جمع کنه ، خواهی دید که از پس سنگین ترین محتواها بر میایی و خودت متوجه میشی که در صفحه شطرنج کنکور مهم نیست چند تا سرباز نداریم یا از دست دادیم ، همه اینه که وزیر ( یعنی خودت) رو چطوری حرکت بدی . پس از مدت کوتاه روان خودت را آبیاری کن و به گذشته ات نظر کن تا متوجه بشی چقدر خوشحالی و تغییر کرده ای

فقط کافیست که خودت را نشان دهی تا زندگی بهترین ها را برایت تدارک بیند و تو را در راه درست هدایت کند .

دوست عزیزم و بهترین کنکوری 93 امروز باهم یاد گرفتیم که اگر زندگی صد دلیل برای گریه کردن به من نشان داد ، در عوض من هزار دلیل برای خنده به آن نشان خواهم داد .


با آرزوی موفقیت برای همه کنکورها  از مهر 93 و همه دانشجویان جدیدالورود


به علاوه خدا بودن یعنی منهای همه مشکلات




از همه دوستان و فعالان انجمن سایت هم کمال تشکر رو دارم

 

 

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 01 مهر 1392 زمان : 18:06 نظرات (13)
بازدید : 5923

اگر به گذشته برمی گشتم؛ دیگر نگران آینده نبودم زیرا آینده را دیده ام و چیزی برای نگرانی در آن وجود ندارد.

اگر به گذشته برمی گشتم؛ فرصت دوست داشتن را از خودم نمی گرفتم. زیرا در زندگی ام موفقیت های زیادی داشته ام اما به یادماندنی ترین لحظات زندگی ام، لحظاتی بوده است که دوست داشته ام و دوست داشته شده ام.

اگر به گذشته برمی گشتم؛ خودم می بودم زیرا انسان تنها در صورتی می تواند به اوج برسد که خودش باشد

اگر به گذشته برمی گشتم؛ نصیحت کسانی که حسرت گذشته ها را می خورند گوش می کردم. زیرا خودم اکنون در این نقطه قرار دارم.

اما افسوس که این داستان برای همیشه تکرار خواهد شد. تا وقتی فرصت داریم نمی خواهیم و نمی توانیم بپذیریم که "من می توانیم" ، اگر آن زمان که آخرین فرصت ها مثل هوای گرگ و میش اول صبح ، چشم دلمان را روشن می کند ، می خواهیم اما دیگر فرصت آنقدر نیست که بتوانیم .

پرواز کردن جسارت زمین خوردن رو میخواد ، در این دنیای پر هیاهو و با این عمر کوتاه بعضی هامون فقط فرصت سرک کشیدن می کنیم و گذران زمان ؛ اما بعضی ها در همین زمان قله های بلند رو فتح می کنند و چهره های سرشناسی به بشریت معرفی می کنند . تا حالا فکر کردی که عمر به این کوتاهی ارزش موندن و درجا زدن رو نداره و نمی ارزه آدم پست و حقیر بمونه . فکر کن بهت تو پارک 10 دقیقه بیشتر وقت سرسره بازی دادن  . تو چیکار می کنی ؟؟؟؟ میشینی میگی چقدر کمه ؟ یا چشمات برق میزنه و بدو بدو میری تا از اون 10 دقیقه نهایت استفاده رو ببری ؟؟

 خب مسلما" تو هم مثل بچگی های من میری سراغ استفاده از اون 10 دقیقه ، با این حال که اصلا شاید حالیت هم نباشه 10 دقیقه یعنی چی و چقدر !!! اما همین که بهت بابا فرصت داده ی خرده بیشتر بازی کنی برات کلی ذوق و شوق داره . تازه به احتمال زیاد بعد از اون ده دقیقه هم بازم  وقت بازی بیشتری میخوای .

پس چرا الان سوار سرسره نمیشی و ی گوشه نشستی و کز کردی ؟ آزمون هات رو خراب کردی ؟ از برنامه هاش جا موندی ؟ تا حالا شروع نکردی ؟ اصلا امیدی به 93 نداری و داری ساز 94 کوک میکنی از الان ؟

منی که الان دارم باهات حرف میزنم راه زیادی اومدم تا به اینجا رسیدم . شب های سرد و روزهای سرد تر از اون رو پشت سر گذاشتم . همین کوچه رو می بینی ؟ چه روزها که با امید و دوان دوان به خونه رسیدم تا خبر  نمره خوبم رو به مامان بدم و بگم کارت هزارآفرین گرفتم اما بعد از سال ها با ناامیدی کامل ازش عبور کردم و گفتم : " خدای من ، هنوز شروع نکردم ، یا چقدر وضع درسی ام بده " با حسرت به جایی که ایستاده ام نگاه نکن . فکر نکن من خیلی خیلی از تو جلو افتادم . من و تو باهم فرق زیادی نداریم ، و فقط من از تو چند قدم جلوتر هستم . من فقط چند باری بیشتر سعی کردم بپرم و بیشتر زمین خوردم ، اما در نهایت تونستم رو پاهای خودم بایستم .

من مدت ها با خودم کلنجار رفتم و در نهایت فهمیدم درسته که میگن لذت کنکور در مسیری هست که درش قدم میذاری و تلاشی هست که میکنی . درست مثل ی آدامس که شیرینی و طعم اونو با جویدن کم کم احساس می کنی و یا لذتی که سوار شدن در ترن هوایی برات داره ، وقتی از مسیر پر شیب و پر پیچ و خم عبور میکنه و در نهایت تو رو میرسونه همون جایی که سوار شدی ... مگه نه ؟ مسیرش لذت بخش و هیجان انگیزه ... قشنگی زندگی هم به سیال بودن اونه ، و گذران همین لحظات کوتاه و ناب و زودگذر و سرشار از انرژی های مثبت .

کسی که در این راه منتظر بشینه ضرر میکنه .

 اونی که دیگران بیش از خودش توجه نکنه ضرر میکنه .

اونی که از پله اول و از صفر میخواد به نهایت برسه ضرر میکنه و اونی که در ایده آل رویاپردازی میکنه ، اما بنا به دلایل و توجیه هات اشتباهی که داره در عمل چیزی رو نشون نمیده ضرر میکنه .

اونی که براش روزشمار تاریخ شده چکش توبیخ و عقربه های تند و تیز ساعت شده وسیله ای برای شروع از یک ساعت دیگه ، ضرر میکنه .

اونی که افکار پوسیده و نخ نمای ذهنی خودش رو مثل عکس جالب داخل کتاب اول دبستان ( اون گربه که نخ لباس رو طناب رو کشیده بود) بازهم میکشه و تو عالم بد بینی هاش بازم روزش رو خراب میکنه ، داره اشتباه میکنه .

خودت رو از برنامه و آزمون و شنبه و کتاب و جایگاه دیگران و ...رها کن . بذار قدری سبک تر بشی تا اوج بگیری

 اوج بگیری و اون بی نهایت خودت نشون بدی . به این فکر نکن چی شده و فقط تمرکزت رو چیزی باشه که میخواد بشه . نه اینکه برنامه ریزی و منابع و کار اصولی مهم نیست ، اما طرز فکر غلط تو مثل کسی هست که هنوز کتاب تست مورد نظرش رو برای دروس انتخاب نکرده و وسواس اینو داره که با کدوم میتونه 100 بزنه ، در حالیکه الان در حد 10 درصد هم بلد نیست . بنظرت آیا از ده باید پرید صد ... خب حالا که قبول داری کم کم باید بیاد بالا ، پس بنظرت نمیشه از ده تا بیست رو با هر کدوم از کتاب ها رسوند و اینکار وسواسی میخواد ؟

بلند شو ...دنیا به اخر نرسیده ...تو هنوز نفس میکشی و این یعنی زندگی .....تو حق نداری فرصت تلاش کردنو از خودت بگیری حق نداری ارزوهاتو خاک کنی حق تسلیم شدن نداری چون انســــــــــــــــــــــــانی ....دست از تلاش کشیدن یعنی قبول شکست ..بلند شو تا همگان بترسند از اراده پولادین تو ...از خواستن بزرگ تو .........

 

جان کلامم اینکه انسان های بزرگ کاری که باید انجام بشه رو تموم می کنند و عده ی زیادی از عوام کارهای ناتموم رها می کنند . بهترین استفاده تو از آینده در گرو مسئولیت پذیری و تعهد تو در سامان دادن به اوضاع کنکونی هست . آخرین روزهای شهریور 92 و دوران آمادگی برای کنکور 93 هم بازی می طلبد

آیا تو هستی ؟


برای اعلام علاقه مندی و اطلاع از شرایط ثبت نام مشاوره های تلفنی ماهانه

شامل 12 جلسه برنامه ریزی،نظارت،آموزش برنامه سازی و ... بصورت ماهانه و ارتباط مستمر تلفنی 3 بار در هفته

به شماره همراه استاد پیامک بدین

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 29 شهریور 1392 زمان : 14:01 نظرات (34)
بازدید : 5269

قرارمون  ...

امشب ...

من و تو و خدا ...


 امشب، همان شبی است که در انتظارش بودی. مگر چیزی به تو نهیب نمی‏زد که برگردی و رویِ کویر فقیرِ ـ گناهانت، خطِ پشیمانی بکشی؟!

امشب، همان شب است که می‏شود در آن تمام روزهای سیاهت را ورق بزنی. شاید شبِ پیمودن راه‏ های صد ساله به یک شب است.

امشب، وزنِ مهربانی پروردگار رویِ دوش تمام ثانیه‏ ها و دقیقه‏ ها سنگینی می‏کند و تو در برابر این همه رحمتی؛ مگر نه این است که خداوند رویِ دلت منت گذاشته است؟!
پس دستمال اشکت را بردار و آیینه دلت را پاک کن. امشب به میهمانی نور می‏رویم.
حتی سکوت انگار این بار در حجمِ مبهمِ همیشگی‏ اش، حرف‏های تازه‏ ای برایِ گفتن دارد.

پروردگارا!

من عذرخواه تمام  گذشته های غفلت خویشم؛ گذشته‏ هایی که مغرور و متکی به رحمت تو، دست در دست سیاهی می‏ گذاشتم و از تو دور می ‏شدم؛ گذشته‏ های عصیان و سرپیچی که همه از غفلت  و فراموشی من بال و پر می‏ گرفت و مرا در پیشگاه لطف تو، گستاخ‏ تر می‏ کرد.

در این شب معصوم، این سرآغاز دوباره تقدیر، تو را سوگند به بلندایِ قدری که بر قامت این شب دوخته‏ ای، دست‏های توبه ‏کارم را مستجاب کن و بار دیگر، در مغفرتی مقدر، یاورم باش تا خود را از سر بگیرم.

دوستای عزیز و دوست داشتنی ام که می دونم از برگ گل لطیف تر و پاک تر هستید...

تو این شب های عزیز که سرنوشت همه ی آدم ها مقدر میشه...دعا کنید...دعا کنید تا لیاقت داشته باشیم و بتوینم سرنوشت مقدر شده مون رو به احسن تغییر بدیم...

دعام کنید که دوباره  تو این دنیای بزرگ دستمون از دست اون که بالاست رها نشه وگم نشیم که ندونیم کجام و چی کار میکنیم...

دعا کنید...برای سلامتی و آرامش همه و خودتون و من که سلامتی و آرامش بزرگترین سرمایه های زندگی هر آدمی هست...

و از خودم میگم ، اینکه من رو ببخشید بابت همه ی خطاهام و گناهام...من هم مثل همه شما انسان هستم...گاهی ممکنه حرفی زدم یا رفتاری کردم و یا پاسخ سوالی ندادم که باعث ناراحتی هر کدوم شما شده...

منو حلال کنید

توکلت بر خدا باشه و اعتقادت فقط و فقط به خودت

حتی اگر ی ذره نور امید در دلت سو سو میکنه به سمت خدا بازآ...

خدا همیشه آغوش گرمش برای بنده هاش بازه و بنده هم گاهی هیچ مونسی نداره و تک و تنها میشه

دوست دارم همون جوری که تو این شب ها بیشتر برای خودمون دعا می کنیم و خواستار تغییر در سبک زندگی و روزی خودمون هستیم ؛ همون طورهم بعد از این دعاها و نیایش ها هیچ وسیله و بنده و احدی رو جز خودمون رهرو این راه یکساله کنکور ندونیم . مطمئن باش که اون دو نفر تک رقمی امسال از ممسنی استان فارس هم اول توکل کردن و بعد خودشون باور کردن و رفتن جلو و در نهایت امر موفق شدن .

جان کلامم اینکه قبل خودت رو از بدی ها پاک کن و همه اونایی که بهت بدی کردن رو ببخش تا بخشیده بشی؛ همه سعی ات کن تا ندای خدا رو بشنوی که بهت فرصت زندگی و موفق شدن داده ، در کنارش بدون که خودت فقط و فقط توی این میدون حرف اول و آخر رو میزنی و اگر خواستن ات خواستن باشه همه چیز در دستان خودت هست

یک همایش معنوی هم هدیه من به تو از طرف حاج آقا ماندگاری (سمت خدا) در سالروز میلاد امام حسن (ع) - رمضان 92


قابل توجه متغاضیان انتخاب رشته کنکور94 (کلیه رشته ها) و مشاوره کنکور95 (تک جلسه ، ماهانه)


بصورت تلفنی و حضوری ، جهت ثبت نام به شماره 09358960503 پیامک بدین

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 09 مرداد 1392 زمان : 13:16 نظرات (21)
بازدید : 6943

زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ

زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق

زندگی، فهم نفهمیدن هاست

زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود

تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست

آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست

فرصت بازی این پنجره را دریابیم

در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم

پرده از ساحت دل برگیریم

رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم

زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است

وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست


دانلود همایش فوق العاده زیبای هدف گذاری معنوی



 در این شبهای عزیز اِلتــــماسِ دُعــــا ...


لینک اصلی


لینک کمکی


تمایل به اخذ وقت مشاوره تلفنی مشاوره مستقیم با استاد افشار

و همچنین رزرو وقت مشاوره تلفنی انتخاب رشته

ارسال پیامک به

09358960503


برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 07 مرداد 1392 زمان : 19:22 نظرات (18)
بازدید : 4861

بیرون خبری نیست ، سال هاست که آدرس را به تو اشتباه داده اند . تقویم توجهات به بیرون و درون خود را نگاه کن ، چند درصد مواقع میشه که برای تایید گرفتن از دیگران کمک بگیری و چند درصد مواقع میشه که از خودت ؟

اگر تو فردیت خودت رو از دست بدی اون وقت هست که فکر می کنی زندگی مسابقه ایست که با شلیک تپانچه نگاه و کلام دیگران باید بایستی یا بدوی . خودت رو از اعماق قلب خود تنظیم کن ، اینهمه پای نظر دیگران رو وسط نکش و از قلب و روح و فکر خودت دستور بگیر و نه از حب و بغض دیگران . وقتی دیگران تو رو در بوته اتقاد قرار می دهند از درون با یک صدای رسا بگو : " بشین و تماشام کن " و از برون با عملکرد فوق العاده و پیوسته به سمت اهداف ات برو . همه سعی و تلاش ات رو بکن تا زمانی که می تونی از خودت راضی باشی و همیشه و در همه حال به خودت احترام بگذار ، چونکه به هر جایی که برسی از خودت و از همین دو پای کوچک ات هست . امید و خواستن رو همچون ضربان قلب در رگ هایت احساس کن و اجازه بده تا حس میدواری و طراوت همیشه در تو زنده و جاودانه باشد . همه و همه و مهم امسال دست به دست هم می دهیم تا بهترین ها رو برای خودت بسازی و تا آخر عمر این سال جادویی رو از یادت بیرون نبری . شرط اینکه بتونی هر روز تصویر آیینه وار تک تک سلول های بدنت و بند بند وجودت رو غوطه ور در نشاط و هیجان مثبت و امیدوار به آینده رو ببینی اینه که سعی کنی متفاوت از بقیه باشی . تفاوت نه از جنس تقلید دیگران ؛ بلکه از جنس توانایی ها و استعدادهای خودت که انشالله سوخت و انرژی هر روزت رو تامین کنه و در مسیر درست بتونه همه جانبه به سمت هدف ات بره . مطلب زیر ارسالی یکی از دانش آموزانم رو بخون تا منظورم رو بهتر بفهمی

هیچوقت یادم نمیره روزی رو که ازساعت 6صبح از خواب بیدارشدم وبکوب تا ساعت 30/3 شب درس خوندم ودرس خوندم و درس خوندم...نه از روی اجبار نه از روی رقابت وحسادت ..نه...خوندم بخاطر عشقی ک داشتم ..بخاطر هدفی ک میدونستم هیچوقت تغییرش نمیدم..بخاطرچیزی ک میدونستم ارزش داره ..شاید بنظر خیلی ها سخته باشه چیزی حدود 20 ساعت خوندن در روز ...ولی باور کنید سخت نبود حداقل برای منی ک لحظه ب لحظه بخودم وبه کاری ک داشتم انجام میدادم افتخارمیکردم،وخداروشکر میکردم بابت فرصتی ک بمن داده بود ک بتونم راه زندگیمو خودم انتخاب کنم...ساعت 35/3 شب بود ک از فرط بی خوابی ضعیف شده بودم..کم کم حالم بد شدو از حال رفتم ،حس کردم دیگه نمیکشم ..بخودم گفتم خوب الان بهترین کار اینه ک بخوابم ک صبح بازم مثل همیشه از خواب بیدارشم وبخونم  ولی بخاطر مطالعه ی زیادروز قبل، صبح که بیدارشدم حالم خیلی بد شده بود طوریکه نشستن واسم مشکل بود،فقط باید توی تختم استراحت میکردم،ولی باخودم فکر کردم اگه قرارباشه نخونم حالم بدتر میشه چون من آدمی بودم ک حتی برای ضروری ترین کارهام هم حاضر نبودم از درس خوندنم جدابشم..این شد ک از مامانم خواستم تموم برنامه ی اون روزمو برام بیاره کنارتختم...بااون حال بدی ک داشتم بازم کم نیاوردم..اون روز فکرمیکنم حدود12 ساعت مطالعه کردم...درسته که نتونستم به کل برنامم برسم ولی آخرشب خیلی خوشحال بودم ک تونسته بودم با وجود همه ی مشکلاتم ،تموم کاری که از دستم برمیومد رو انجام بدم.حسی ک اون شب بمن دست داد اصلا قابل توصیف نیست وتا کسی اونو تجربه نکنه نمیتونه متوجه بشه...

ی روزایی بود که بخاطر سرماخوردگی باید میرفتم و آمپول میزدم ولی نمی رفتم فقط وفقط بخاطر اون عشقی ک داشتم ..ی روزایی رو داشتم ک خونواده ب اصرار از من میخواستن ک باهاشون برم بیرون ولی من لپ تاپمو باخودم میبردم و توی ماشین درس میخوندم،اون روزا  ی کسایی بودن ک توی خیابون منو به همدیگه نشون میدادن وازکنارم ردمیشدن ومیگفتن تو دیگه کی هستی ک توی ماشین هم بی خیال نمیشی...تموم اینا برام لذت بخش بود ،چون میدونستم این کارا رو گروه کمی از بچه ها انجام میدن ومن خوشحال بودم ک جز این گروه اقلیت هستم....همه ی این کارا به ی عشق و ی هدف بزرگ نیاز داره...باید ی خواسته بزرگ وجود داشته باشه اونقدر بزرگ که همه ی لذت ها وهمه ی تفریحات در برابرش ناچیز باشه..باید اونقدرعطش درس خوندن رو داشته باشی ک هیچی بجز کتابات نتونه سیرابت کنه...

یک سال ...یک سال مدت کمی نیست..من توی این یک سال خیلی کارا کردم..خیلی وقت ها بود ک برخلاف تلاشی ک میکردم نتیجه دلخواهمو نمیگرفتم...خسته میشدم ولی هیچوقت پیش نیومد ک باخودم فکر کنم که دیگه نمیخوام بخونم...اتفاقا برعکس با کمک استادم بیشتر میخوندم وانگیزه هام بیشتر میشد..حریص تر میشدم ک بیشتر وبیشتر بخونم....

من  ی چیز رو توی ذهنم مدام تکرار میکردم ک فکر میکنم همین باعث میشد ک لحظه هامو "کمتر" از دست بدم...اینکه زمان برای همه ی انسان های کره زمین ی فرصت یکسان هست ولی همه ی ما بااون به ی شکل برخوردنمیکنیم...بخودم میگفتم باید کسی باشم ک از تموم فرصتی ک در اختیار منه بهترین استفاده رو کنم ونذارم کسی بهتر از من عمل کنه ...

من دلم نمیخواد بیشترازاین وارد جزئیات بشم...فقط چندتا چیزی ک خودم تجربه کردم رو میگم...

هر شخصی توی زندگیش باید ی هدف بزرگ داشته باشه ک این هدف ب زندگیش معنا بده و چه قشنگه ک این هدف بزرگ درس خوندن باشه..اونوقته ک حس میکنه چقدر زندگی قشنگه باتموم سختی هاش..چقدر تلاش کردن و کم خوابی وگذشتن از خوشی هایی ک بعدا هم میشه بهشون رسید، آسونه...اون موقع ست ک میبینه داره بکوب میخونه ولی اصلا احساس خستگی نمیکنه...احساس میکنه ک خدا داره نگاش میکنه و ب وجودش افتخار میکنه....وقتی ک ی هدف داشته باشه و هرروز با عشق نزدیک تر شدن ب اون هدف تلاش کنه و روزش رو به شب برسونه،شب ک شد خداروشکر میکنه ک تونست ی روز دیگه برای هدفش تلاش کنه وبجنگه...حس میکنه ک لحظه ب لحظه ی زندگیش ی موهبت از طرف خداست ک باید ازش بهترین استفاده ها رو بکنه ..ی جوری از ثانیه هاش استفاده میکنه ک جایی برای افسوس باقی نمیمونه ...همچین شخصی برای خودش ضرب العجل قرار میده ...وباخودش عهد میبنده  که در لحظه بهترین باشه وبهترین کاری رو که از دستش برمیاد،انجام بده ...با خودش عهد می بنده ک تا رسیدن ب هدفش دست از تلاش برنداره...این فرد کم کم ب جایی میرسه ک فقط بادرس خوندن وباکتاباش آرامش پیدامیکنه ...این شخص به قول هایی ک بخودش میده پایبنده ...همچین شخصی میدونه هیچ رازی برای موفقیت وجو نداره؛موفقیت برای همه ی انسان ها هست؛میدونه وقتی میتونه شرایط و زندگیش رو بهتر کنه که خودش بهتر بشه؛میدونه ک برای رسیدن ب موفقیت وپیروزی باید اقدام کنه باید وارد میدون عمل بشه ...

یک سال فرصت خیلی خوبیه برای کسیکه میخواد خودش رو نشون بده وبخودش ثابت کنه ک میتونه ...ک مرد این میدون هست.. ک غیرممکن وجود نداره..


.


آزاد شو از بند خویش، زنجیر را بــاور نکن
اکنون زمان زندگیست، تاخیر را بــاور نکن

حرف از هیاهو کم بزن از آشتی‌ها دم بزن
از دشمنی پرهیز کن، شمشیر را بــاور نکن

خود را ضعیف و کم ندان، تنها در این عالم ندان
تو شاهکار خالقی، تحقیر را بــاور نکن

بر روی بوم زندگی هر چیز می‌خواهی بکش
زیبا و زشتش پای توست تقدیر را بــاور نکن

تصویر اگر زیبا نبود، نقّاش خوبی نیستی
از نو دوباره رسم کن، تصویر را بــاور نکن

خالق تو را شاد آفرید، آزاد آزاد آفرید
پرواز کن تا آرزو، زنجیر را بــاور نکن

مشاوره تلفنی (تک جلسه ای و ماهانه) شهرستانی ها
با ارسال پیامک به : 09358960503


 

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 06 مرداد 1392 زمان : 13:22 نظرات (16)
بازدید : 5529

گاهی شک ها و تردیدها خائن اند و تو رو از آرامش و خوشبخت بودن محروم می کنند؛ رویاهای تو رو غبار آلود و فلسفه بدبینانه ای را در ذهنت خلق می کنند تا تو به چیزی و کسی اعتماد نکنی ! اون وقت میشه که اتم ها و مولکول های زندگی زیبا ، ویروسی شده و شک و تردیدها در پشت واژه های قشنگ زندگی مثل نظم ، مقررات و انضباط و ... خود را پنهان و آهسته آهسته ستون فقرات ایمان و یقین تو را فلج می کنند . رویاهای تو پر از آدرس های شبیه بهم می شوند ، سیم های خاردار دور عواطف کلماتت می کشی و کم کم حتی در درس خواندن عادی ات هم دچار شک و تردید می شوی . گویی که انگار از کره ای دیگر آمده ای و هیچ گاه محصل نبودی . روزها هر روز می آیند و علف های موهوم ذهن تو نیز همچنان می رویند و در برزخ حرکت یا سکون با خود می جنگی ، بی آنکه برای کنکورت قدم از قدم برداری . نمی دانم چرا هنوز هم بهترین جزوه ، کتاب ، آموزشگاه ، آزمون و مشاوره و ... را پیدا نکردی !!!! فکر نمی کنی اگر بدون معطلی دست به کار می شد الان در جایگاه بهتری بودی ... ؟؟؟

ریشه اهمال کاری و سکون و تردیدهای تو کامل گرا بودن توست . اینکه فکر می کنی همه چیز محیا شود و بعد من آماده ام

اینو بدون که هر چقدر بگذره اراده درونی تو منفعل تر میشه و این تردیدهای بیمارگون مثل کشتی به گل نشسته نیازمند قدرت و نیرو حمایتی بیشتری میشه و لکه ی مضر اون سخت تر از روح و تن ات بیرون میره . ازت میخوام که امروز رو انرژی بذاری و برای ساختن اون شخصیت منحصر به فردی که خیلی وقت هست منتظرشی تلاش کنی ، تا فردا با اراده و امیدوار تر از امروز گام برداری . اینو همیشه بدون که فردای فرداهای تو در گرو اندیشه و عمل امروزهای توست .

به خودت افتخار کن و سعی ات این باشه تا مثل این دانش آموز عزیز من که نظرش رو بعد از کنکور در مورد این یکسال برامون نوشته، تو الان به این نقطه برسی و تخت گاز جلو بری

از وقتي که حتي هنوز نميدونستم دغدغه رو با غين مينويسن يا با قاف احساس ميکردم ميدونم که اين کلمه خيلي بده

احساس ميکردم مثل بچه هاي بزرگتر از خودم , مثل دختر همسايمون, مثل خيلي هاي ديگه يه روز اين جونور سراغ

منم مياد. حالا  امروز اينجا فهميدم که متاسفانه احساساتم کاملا درست بوده فقط تنها جايي که خطا کرده بودم در

مورد جونور بودنش بود  تازه فهميدم خودش جونور نيست , انگار يه ديو بد دلي رو تو دل ما الکي الکي بيدار ميکنه.

امروز فهميدم دغدغه يعني بي خوابي براي درس خوندن . دغدغه يعني براي پيدا کردن يه کتاب نيم ساعت تو بازار

شام اتاقت شنا کني و اخرشم هيچي . دغدغه يعني صبح ساعت 4 عين کرم شب تاپ لاي پتو  بپيچي و تو سرماي

هواي گرگ و ميش صبح درس بخوني . دغدغه يعني  ساندويچ ناهار رو توي ماشين از راه مدرسه تا اموزشگاه

گاز بزني و سعي کني ازش لذت ببري . دغدغه يعني نذر و نيازهاي مادر جون براي قبول شدن تو کنکور . يعني

يه روز افتابي در کمال خونسردي براي رها شدن چند دقيقه ايي از فشاري که داره له ات ميکنه با خونوادت بري

سينما ,بعد اولين تبليغي که قبل از فيلم پخش ميشه تبليغ کلاس کنکور باشه فکرشو بکن چقد ضدحاله........

دغدغه يعني خيلي چيزاي ديگه که حتي گفتنشم برام دغدغه مياره . قبل از کنکور انگار فقط  با Q=mc∆θ

ميشه گرماي جهنمو اندازه گرفت.انگار نمودار زندگي نمودار اکيدا نزوليه . انگار  دلتاي زندگي هميشه منفيه .

قبل از کنکور انگار جواب هيچ کدوم از معادله ها درست از آب در نمي ياد . انگار داروين استعاره از همه ي

بدبختي ما بچه هاي تجربيه . کاشکي ميشد لااقل مولوي طبع شعر نداشت که ما يه تاريخ ادبيات کمتر حفظ کنيم .

انگار اسمون گرفتست.. اما.........

بعد از کنکور که انگار با Q=mc∆θ ميشه گرماي عشق رو اندازه گيري کرد . انگار ما بوديم که اين کاغذ نمودار زندگي

رو برعکس گرفته بوديم بچرخونيم ميبينيم که نمودار زندگي اکيدا صعوديه . انگار ما بوديم که علامت نامساوي رو

جلوي اون دلتاهه اشتباه گذاشته بوديم نه انگار هميشه هم ريشه داره و جواب داره و براي همه ي حرفامون حرف

و پاسخ واسه گفتن داره . بعد از کنکور  انگار معادله هاي زندگي بي نهايت تا جواب دارن انگار نه تنها داروين استعاره

از بدبختي هاي ما نيست بلکه برامون نشون دهنده يه عالمه اتفاقات خوبه که تو کتاب زيست شناسيمون خونديم .

بعد از کنکور انگار احساس ميکني کتاباي مولوي رو از کجا ميتونيم پيدا کنيم و بقيه شعر هاش هم بخونيم و

زندگينامه اش رو بهتر بشناسيم . و و و ......

بعد از کنکور خيلي چيزا شيرين تر ميشه پس انگار اين ما بوديم که همه چي رو سخت ميگيريم انگار اين ما

بوديم که يه خورده زيادي سخت مي گرفتيم  پس انگار فقط ماييم که بايد اهسته و پيوسته بريم تا اخرش کار

اوني بشه که دلمون ميخواد.

 

تلفن تماس برای مشاوره تلفنی شماره فقط با ارسال پیامک برای تعیین وقت قبلی

09358960503

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 27 تیر 1392 زمان : 18:22 نظرات (23)
بازدید : 5511

روزی شاگردان پیش استادشان رفتند، استاد در حال جارو کردن اتاق بود و شاگردان از او خواستند که برای آن ها سخنی بگوید . استاد از آنها خواست تا تامل کنند وسپس به سمت باغ خود رفت و شروع به کار وفعالیت در آنجا کرد . دوباره شاگردان از استاد خواستند تا برای آنها سخنی بگوید و استاد همانند بار گذشته به انها گفت تا تامل کنند . ساعت ها گذشت و حوصله شاگردان به سر آمد ؛ استاد به طرف آنها رفت و رو به آنان گفت: من چند ساعت برای شما با رفتار و عملم سخنرانی کردم و عمل من همان سخنرانی من است .!!

تو عادت به پر حرفی کرده ای و اشتباها" اسم این رو هم گذاشتی اعتناد به نفس . فکر می کنی باید مثل رادیو روشن باشی و یک ریز حرف بزنی ؟ مطمئن باش که زمانی به بلوغ می رسی که عملت بیشتر از حرف هایت حضور داشته باشد . دلت خوشه که واژه ها رو رگباری پشت سر هم می بافی و گوش بیکاری پیدا می کنی تا بگی چی کار می خوام بکنم امسال و فلان و ... یا حتی گاهی وقت ها که کسی نیست خودت در اقیانوس کتاب تست و جزوه غرق میشی و خیال پردازی می کنی که من چه ها خواهم کرد !!!

نمیخوام فیلسوفانه حرف بزنم و فقط این رو میخوام بهت بگم که اگر زنده ای باید حرکتی به خودت بدی ... جنبشی داشته باشی ، جست و خیزی داشته باشی و سر و صدایی به راه بندازی و خلاصه اینکه با ی شخص تئوری پرداز مرده دل فرق داشته باشی .

مثلی میگه بازنده ها خوشبختی رو در دور دست ها می جویند ولی برنده ها در زیر پای خودشان دنبال اون می گردند . وقتی هم از اسکندر پرسیدند چطور تونستی دنیا رو فتح کنی ؟ پاسخ داد با تاخیر نکردن و تصمیم خود رو فورا" به اجرا گذاشتن . پس تو هم افکار کهنه ات کنار بذار و با قدرت در میدان عمل خودنمایی کن و بدون هر اقدامی حتی با معدل پایین در کنکور 93 به بهترین رشته و دانشگاه ها رسیدن در ابتدا مثل اقدامات بزرگان محال به نظر میرسه ولی تو فقط باید قدم از قدم برداری و حرکت کنی تا نشون بدی کی هستی و چه کارایی از دستت بر میاد . مثل والیبال ایران و آلمان که از همون ست اول بازی معلوم بود این بازی رو کی برنده میشه . حرکت کردن گواهی برای خواسته ها و خواستن های توست و حرکت نکردن تو ، درست در پروسه ی حساسی که همه چیز میتونه از اونجا رقم بخوره و تو خودت رو اثبات کنی ، باعث میشه تا مثل ماشینی که در محل پارک ممنوع پارک کرده ، محتمل جریمه ی سنگینی بشی


شب و روزت با یاد خدا ، قلبت آرام

برای تعیین وقت مشاوره تلفنی به این شماره پیامک بدین : 09358960503

(پاسخگویی به پرسش ها و اشکالات شما در تماس تلفنی با تعیین وقت قبلی)


برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 22 تیر 1392 زمان : 17:17 نظرات (17)
بازدید : 14347


شاید به جایی که می خواهم نرفته باشم ، ولی فکر می کنم این مسیر به مقصدی که می خواهم برسم ختم شود


دست هایم در تاریکی چیزی را می جوید، من برای زندگی به آن نیازمندم،هر روز او را حضور وغیاب می کنم . گاهی حضور دارد وگاهی در حالت غایب است ؛ زندگی بدون او بی رنگ است و او چیزی نیست جز اعتماد به نفس ، که خالق هستی آن را در ناخودآگاه من مامور کرده است تا مرا از تاریکی های جهل و نادانی و انفعال و تنبلی به نور امید و انگیزه سرشار پیشروی سوق دهد . اعتماد به نفس یعنی من قبول دارم که مهم هستم، من قبول می کنم که قرار است در نگاهم هزاران گل سرخ بروید و خالق هستی مرا مامورد کرده است تا به زایش مکرر ادامه بدهم . اعتماد به نفس، اعتبار وجودی و معنوی من و توست . زندگی قشنگ است و من و تو باید توی حیاط طبیعت بادبادک بازی کنیم . من و تو باید فاصله بین زندگی و مرگ رو با این انرژی درونی هدایت کنیم و به بهترین ها دست پیدا کنیم ؛ اون زمان هست که در خداوندگار آسمان ها و زمین در هیبت یک مرد و یا یک زن در اشرف مخلوقات اش خودنمایی و تجلی میکنه . اول از همه باید پازل های گمشده خودباوری رو پیدا کنی و سرجاشون بذاری تا دچار بیماری مقایسه و اندازه گیری خودت با هر کسی و هر چیزی نشی و سپاه حسادت روی کالبد تو سایه نندازن ؛ چرا که وقتی بدونی همه چیز در درون تو محیاست و این یکسال رو می تونی با همه انرژی و قدرت درس بخونی و بری جلو دیگه برات کسی و چیزی و شرایطی مهم نیست و تو تماما" تابع موفقیت هستی و اکیدا صعودی . قبل از مطالعه هر روزت 10 تا 15 دقیقه فکر کن به هدف ات رسی دی و به خودت بازخورد مثبت بده ... خیال بافی و تصور کن .. همه چیز رو عالی و ایده آل در نظر بگیر و لذت ببر .. بعد کم کم این فیلم رو عقب بکش و به زمان حال ات نزدیک تر کن ... تلاش ات رو در بهار و زمستان و شب یادا و پاییز و ... ببین و کم کم برس به همین امشب ات ، یعنی در یک قدمی زمان حالت و به خودت بگو تا شب چه کارایی از دستم برمیاد که باید از الان صبح تا اون موقع انجام بدم تا نشون بدم و بگم من کی هستم و درس خوندن حرفه ای یعنی چی ..!!! ؟؟؟؟ وقتی بیس و پایه ذهنت رو با افکار مثبت برنامه ریزی می کنی اونوقت هیچ دلیلی برای موفق نشدن تو در امروز وجود نداره و تو سراسر شور و حال و هیجان هستی که خودت یک تنه همه موانع رو کنار می زنی و نهایتا" به موفقیت مورد نظرت می رسی . ی قانون میگه اگر تو چند ساعت اول هر روز کولاک و عالی بخونی ، دیگه جایی برای افت و ضعف باقی نمی مونه . و من اعتقاد دارم که همچنین موجود فوق العاده ای ی فوق بشر هست که با کمتر نوسان و ترولانس همواره مملو از نیروهای مثبت پیش میره و اتفاقا" از حمایت و چتر معنوی خدا هم برخوردار میشه که همواره خدا همچین انسان هایی رو از خودش میدونه

به امید موفقیت همه شما عزیزان دل کنکوری های 93

جمع ساعت مطالعه ات بهم هرشب موقع خوابت اسمس بده ؛


تو باید موفق بشی چون قدرت عشق ما به قدری است که میتونه از ضعیف ترین افراد هم ((هرکول)) بسازه .


                               

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 21 تیر 1392 زمان : 10:16 نظرات (22)
بازدید : 9825

سلام به همه کنکوری های 93 ، بالاخره روزهای پر فراز و نشیب کنکور نود و دو با همه تلخی ها و شیرینی هاش به پایان رسید و جز برای انتخاب رشته و روونه کردن بچه های قبلی به دم در دانشگاه ها کار دیگه ای با اونا نداریم . فقط مثل سال گذشته توصیه اکید می کنم که اونایی که میخوان یکسال دیگه بمونن ، ببینید بچه ها اگر از الان تلاش نمی کنی و میگی زوده بدون ی چیزی تقریبا مثل امسال در انتظار تو هست که دیر یا زود خودت متوجه میشی که با یکسال موندن هم کاری از پیش نمیری ولی اگر از همین الان پر انرژی کار شروع کنی میشه رو حرف و قول ات حساب باز کرد .

الحق که دست خیلی از بچه های خودم درد نکنه که خوب خستگی از تنم بیرون آوردن و الان که در استراحت هستم احساس می کنم که تک تک شون افتخار می کنم . برای همگی در کنکور 93 آرزوی موفقیت می کنم

این جلسه همایش راه زندگی خیلی مهم و حساس هست . در این جلسه صحبت می کنم از جنگ . نه جنگی از جنس توپ و تانک و کشتار که نهایت با قدری خسارت جانی و مالی تموم بشه ، جنگی از جنس از بین رفتن عقاید و فرهنگ اصیل و انسانیت و نیروی جوان که متاسفانه به قول حاج آقا مصباح یزدی دیگه قابل جبران نیست و باعث میشه تا فرد سراشیبی سقوط رو با سرعت بیشتری طی کنه و اگه حواسش رو وسط راه جمع نکنه حتی دور برگردون ها رو هم از دست میده ؛ جالب اینجاست که این جنگ نشونه هایی داره که در درون خود تو نشات میگیره ؛ یعنی کسی جز خودت میدان جنگ و ابزار و مهمات رو محیا نمیکنه و کسی هم جلوی کسی نمی جنگه ، جز تو با تو . الان 3:30 دقیقه سه شنبه شب هست و تو دل این شب وقتی دارم برام می نویسم دوست دارم عشق رو تو تک تک دکمه های کی بوردم حس کنی و بدون که فقط و فقط بهونه اش خودتی . بهونه مساله ای که در حال حاضر کم عجین نشده با زندگی و روزمرگی های جوانان ما . این جلسه از راه زندگی به درد همه اونایی که گرفتار عادت به گناه خودارضایی هستن میخوره و امیدوارم که راده رو در چند نفر برای بازگشت به وجود بیاره . ادامه مطالب هم برات حرف دارم برای گفتم اما در اینجا این فایل صوتی رو دانلود کن

تنها گوش بده چون باهات خصوصی حرف زدم

 موفق باشی(افشار)

                             دانلود


وقتی کارگاه بالا دانلود کردی بیا اینجا


برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 12 تیر 1392 زمان : 10:44 نظرات (25)
بازدید : 2297

به نام کسی که من را آفرید

روزی مردی با ساعت خرابی وارد مغازه شد و گفت : ساعتم خراب شده،فکر میکنید  قابل تعمیر باشد؟

ساعت ساز جواب داد : خوب البته سعی خودم را میکنم.مرد گفت: متشکرم اما این ساعت خیلی برای من ارزشمند است و ساعتش را برداشت و رفت

بعد از او مرد دیگری وارد مغازه شد و گفت : ساعتم کار نمیکند اما اگر این پیچ کوچک را اینجا بگذاری و آن یکی هم آنجا بگذاری،مطمئنم مثل روز اولش کار میکند.ساعت ساز چیزی نگفت .ساعت را گرفت  و همان کاری کرد که مرد گفته بود.

ظهر نشده بود  که مرد دیگری  وارد مغازه شد.ساعتش را گذاشت و گفت :یک ساعت دیگر برمی گردم تا ببرمش .این را گفت و مغازه را ترک کرد

ساعت ساز قبل از اینکه مغازه را ترک کند ،چهارمین مرد وارد مغازه شد و گفت :ساعتم کار نمیکند،من هم چیزی راجع به تعمیر ساعت نمیدانم ،لطفا هر وقت آماده شد خبرم کنید

به نظر شما از میان چهار مردی که به مغازه آمدند ساعت کدام یک تعمیر شد؟

ما بیشتر مشکلاتمان را نزد خدا می بریم و پیش از بازگشت  آنها را با خود بر میگردانیم

گاهی برای خدا تعیین میکنیم که تا چه زمانی باید دعای ما  را برآورده کند. درست مثل مردانی که به ساعت سازی آمدند.باید مشکل را به خدا واگذار کنیم.او خود پس از حل آن،ما را خبر میکند.خداوند همیشه وقت شناس است

این داستان دقیقا در مورئ ماست.ما برای خدا تعیین میکنیم چه رشته ای چه شهری و چه رتبه ای بیاوریم اما شاید صلاح ما نباشه

خدا از آرزوی ما خبر داره پس اگر صلاحمون باشه بهمون میده و اگر هم نباشه نمیده

مهم اینه که ما همه ی تلاشمون کردیم و الان باید بسپاریم دست خدا

الان که زمان دعا هست به خدا نگیم ما چی می خوایم. بگیم هر چی صلاحمون هست بهمون بده

یادمه آقای دکتر بهم میگفتن سال ٨٧ دانش آموز داشتن که کاشان قبول شد وقتی برای ثبت نام میرفتن تصادف کردن پدر و دختر فوت شدن (برای شادی روحشان صلوات)آیا راضی هستین پزشکی رو با جونتون عوض کنین؟!

پس دعا کنید هر جا خیر و صلاحتون هست قبول بشین

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
fshirazi شنبه 08 تیر 1392 زمان : 23:59 نظرات (1)
بازدید : 5091


برای استفاده طیف گسترده تری از کنکوریهای 94 از مطالب و محتوای مقالات و همایش ها خواهشمندیم
سایت ما را به دوستان خود معرفی کنید


ثبت نام در دوره های مشاوره ای حضوری این همایش ها در تهران ارسال پیامک به شماره
09358960503


ثبت نام در مشاوره ماهانه تلفنی (برنامه ریزی،نظارت و کنترل تا روز کنکور)
و همچنین مشاوره تک جلسه تلفنی (مشاوره پیرامون مشکلات و سوالات مورد نظر شما)
ارسال پیامک به شماره مستقیم استاد افشار : 09358960503

دانلود همایش

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 08 تیر 1392 زمان : 15:54 نظرات (13)
بازدید : 4866

قهرمانی در وجود تو خفته است ...کافیست بیدارش کنی تا به بهترین خواسته هایت برسی




دیگه چیزی نمونده تا رسیدن به ارمانهات .........چه تویی که تازه استارت زدی .......چه تویی که خیلی وقته داری تلاش میکنی ............مهم اینه که زمان هست و تو به معجزه معتقدی .............خوب میدونی که اگه خدا بخواد میتونه تو همین 3 هفته پیش رو واسه خیلی ها معجزه کنه و این معجزه شامل حال کسایی میشه که باور و ایمان دارن............تلاش کن .باور داشته باش و نتیجه رو فقط از خداوند بزرگ بخواه.......با عشق بخون .نه با زور و جبر .........هرروز بیش از بیش با عشق به رویا هات از خواب بیدارشو.............قله قشنگ هدفتو ببین.............که دیگه چیزی نمونده تا بهش برسی............جا نزن و تا اخرش بمون پای قولت ...........پای عهدی که بستی.............قلبت فقط و فقط واسه همین هدفت میزنه ...........حالا دیگه حتی اگه خودتم بخوای نمیتونی ازش دل بکنی ........ ...........وقتی میبینی ذهنت درگیر یه خواسته بزرگه ........وقتی حتی میبینی یه لحظه هم که به رشته ای بجز هدفت فکر میکنی ......فوری اشکات سرازیر میشه ... میبینی قلب و دل و جونت .تمام وجودت نمیتونه دست بکشه از این رویا ............یعنی به عشقش زنده ای .میفهمی واسه همین ساخته شدی ............میفهمی که درست اومدی جاده قشنگ رویاهاتو .............میفهمی که راهو اشتباه نرفتی .حالا اینجاست که ایمانت به ذات حضرت حق بیشتر میشه ........میفهمی که بودنت تا اینجای مسیر به دست خودت نبود .....اونی که تو رو تا اینجا اورد تا اخرش هست تا ته تهش .............ولت نمیکنه تا نرسوندت به قله بزرگ آرمانهات .حالا برو .برو این جاده طولانی رو که دیگه به اخراش رسیدی ......دیگه داری کم کم افق زیبای رویاهاتو مبینی که هر لحظه بهشون نزدیکتر میشی نکنه جا بزنی ............بمونی و رها کنی............

یاد دل پدر و مادرت و نگاه منتظرشون بیفت که هیچی جز موفقیتت خوشحالشون نمیکنه..............یاد اینده زیبات بیفت که فقط در کنار هدفت کامل میشه ..........یاد قولی بیفت که به خودت دادی .به تمام وجودت که بی تاب رسیدن به این خواسته بزرگه ..............که تا بهش نرسه اروم نمیگیره ..پس برو .برو با تمام قوا ......با تمام نیرو و عظمتی مثال زدنی .........با شوق و با تمام وجودت به نبرد رویاهات برو...............شک نداشته باش به حضور قدرت بزرگی که پشتته و هواتو همه جوره داره و واسه رسوندنت به ا رمان بزرگت در هر زمانی حاضره ..........

اونقدر بزرگه که خواسته ی تو کوچکترین معجزست واسه وجود پر از رحمتش .............
فقط برو و به حضورش به بودنش به قدرتش ایمان داشته باش بهش اعتماد کن و بدون بیشتر از هرکسی صلاحتو میخواد و بهترینها رو برات رقم میزنه کافیه تو این روزا بیشتر از همیشه صداش کنی اونوقت دستاتو محکمتر از همیشه میگیره و خودش تا اخر این جاده طولانی همراهیت میکنه .............

بهش ایمان داشته باش و بدون دستای پر از بخششش میبخشه بهت اینده زیبایی رو که سالهاست وجودت بیقراره رسیدن بهشه

منتظر معجزه ای از نوع خودت هستم ، یاد گل سرنوشت ساز عزیزی تو حساس ترین بازی پلی آف صعود به جام جهانی بخیر ؛ وقتی همه استرالیایی ها مطمئن از صعود جشن و پایکوبی می کردن .


 

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 16 خرداد 1392 زمان : 1:32 نظرات (22)
بازدید : 2741

می دونی هر روز از این زندگی که میاد متعلق به توئه. تو صاحب تک تک روزایی هستی که خدا بهت اجازه می ده که بیدار بشی و دوبار نفس بکشی.

چقدر خوبه آدم بدونه که صاحب تام الاختیار یه چیزیه!!! عجب عربی شد!!!

اما واقعا تا حالا به این موضوع فکر کردی؟ ممکنه خیلی چیزایی که دوست داری متعلق به تو نباشن. حتی ممکنه با خودت فکر کنی تو زندگی هیچی نداری که فقط و فقط مال تو باشه. اما دقت کن. همین امروز و همین لحظه فقط و فقط مال توئه.

تو می تونی در موردش هر تصمیمی بگیری. می تونی بخوابی، بخوری، تلویزیون تماشا کنی، بری بیرون دور بزنی، تو اینترنی بچرخی، درس بخونی یا هر کار دیگه ای که دوست داری رو انجام بدی.

من فکر می کنم بعضی کارا هستن که همیشه میشه انجامشون داد. مثلا دیدن تلویزیون، خوابیدن و ....

بعضی کارا هستن که اصلا انجام دادن و ندادنشون فرقی نمی کنه...

بعضی کارا انجام دادنشون به آدم ضرر می رسونه....

بعضی کارا انجام دادنشون برای آدم یک عمر لذت میاره...

خوب میشه یه تعداد از این کارایی که گفتم تو ذهنت مرور کنی؟؟؟

تا حالا چند بار شده از چرخ زدن تو اینترنت به یک مطلب حیاتی رسیده باشی؟؟؟

تا حالا با دیدن کدوم یکی از سریال های تلویزیونی جایزه نوبل بهت دادن؟؟؟

تا حالا شده آرزو کنی جای اون کسی باشی که از وقتش عالی استفاده و می کنه و همیشه در حال پیشرفته؟؟؟

تا حالا شده خودت رو به خاطر تنبلی سرزنش کنی؟؟؟

اگه آره، باید بگم تو تنها نیستی. تعداد خیلی زیادی از آدما هستن که از روزهاشون خیلی بد استفاده می کنن.

اما در کنار همین آدما کسایی زندگی می کنن که وقت براشون طلاست.

اونا از وقت به عنوان بزرگترین سرمایه زندگیشون استفاده می کنن.

می خوام توجه کنی به یک سالی که پیش رو داری.

اگه همیشه آرزو داشتی یک آدم موفق باشی که همه روش حساب می کنن اما تا حالا نتونستی بهش برسی، باید بگم امروز دقیقا روز توئه.

بهترین فرصت ممکن برات فراهم شده.

فقط یک سال ناقابل وقت لازم داری تا بشی یک آدم دیگه.

یک سال وقت داری به همه ثابت کنی که کی هستی.

یک سال وقت داری باعث خوشحالی پدر و مادرت بشی.

یک سال وقت داری به همه آرزوهایی که تو ذهنت داشتی برسی.

حالا فکر می کنی باید چی کار کنی؟؟

باید دست رو دست بذاری؟ یا اینکه این یک سال ناقابل رو واسه همه چیزایی که برات به همراه داره بترکوووووونی؟؟؟ ( به زبون خود بچه ها )

تا چشم به هم بذاری سال دیگه اومده و تو حال و هوای کنکوریای امسال رو داری.

دلم می خواد بری همین الان از چندتاشون بپرسی اگر برمی گشتن تابستون چی کار می کردن.

پسر خوبم، دختر گلم. آینده شما از خیلی جهات وابسته به این یک ساله. شما آیندتون رو با چی حاضرین عوض کنین.

دلم می خواد هر بار که احساس ترس یا خستگی می کنین این سوال رو از خودتون بپرسین.

" من دارم آیندم رو با چی عوض می کنم؟"

باید تصمیم بگیری، باید نقشه راهت رو مشخص کنی و باید بدون توجه به هیچ چیز دیگه ای فقط پیش بری.

تو از همین امروز یه آدم دیگه ای.


یا حق

در ضمن چند تا از بچه ها با نگرانی سوال پرسیده بودن که زمین شناسی زیر گروه یک امسال میخواد ضریب اش بیشتر بشه ؟ !! که در جواب باید بگم امسال (کنکور92) خیر ولی شاید از سال های بعد بیشتر بشه 

 موفق باشید و پر انرژی باشید

 

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 14 خرداد 1392 زمان : 7:58 نظرات (10)
بازدید : 4287

سلام به تو

تویی که سخت ترین قدم رو برای هدفت برداشتی... یعنی قدم اول رو.

یادت باشه که قدم اول رو برداشتن یعنی این که تصمیم داری با موفقیت به مقصدت برسی.

نه این که باد و طوفان به یک جایی تو رو برسونند.

یک لحظه بایست؛ ببین توی کوله پشتیت چی گذاشتی؟ همه چی هست؟

انگیزه؟ هدف؟ اراده قوی؟ اعتماد به نفس؟ غذا؟ (منظورم کتابها هستند چون غذای روح هستند) نقشه راه؟ برنامه زمان بندی سفر؟

یادت باشه سفری انتخاب کردی که هزاران هزاران راه داره که از اونجا سفر شروع میشه ولی همه اونا به یه مقصد ختم میشن.

اونا به سرنوشت آینده ات ختم میشن.

به شلوغی یا خلوتی راهت نگاه نکن... اگه راه خیلی خلوته شاید توی خیلی جلو هستی و بقیه رو که پشت سرت هستند رو نمیبینی.

اگه یک لحظه بایستی و بقیه رو نگاه کنی یا یه گوشه بشینی تا بقیه برسن... اون وقت میشه قضیه مسابقه دوی خرگوش و لاک پشت... یادت هست که؟ کی برد؟ اونی که شروع کرد و ایستاد یا اونی که ( گر چه آهسته اما مصمم) شروع کرد و اصلآً نایستاد؟

یادت باشه شاهراهی وجود نداره چون هر راهی رو که تو انتخاب کنی همون شاهراهه...

 

پ.ن.: معذرت از همه بزرگواران به علت نقصهای احتمالی و خصوصاً این که شرط ادب رو رعایت نکردم و به شما خواننده عزیز، به صورت مخاطب مفرد خطاب کرده ام.

 

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
tirdad_raeesi پنجشنبه 27 مهر 1391 زمان : 22:28 نظرات (9)
بازدید : 7893

سلام ... اولین مصاحبه با استاد افشار . یک گفت و گوی خودمانی . بعد از اذان مغرب . در اتاق مشاوره بهمون وقت دادن . امیدوارم که خوشتون بیاد .برای زنگ تفریح و تنوع لازم هست .

 برین ادامه مطالب ... چون در کل جا نشد، سوالات تک جوابی و قسمت اول گفتگو رو اینجا قرار دادیم.


وارد اتاق مشاوره می شویم . مثل اغلب اوقات موسیقی بی کلام گوش میدهند و روی میز قهوه و بیسکوئیت . در حال خوندن مجله . سلام خدمت شما ، امیدوارم که مثل همیشه شاد و پرانرژی باشید . اسم این موسیقی چیه ؟ مجموعه ای بی نظری از ریچارد کلیدرمن . طبق تعیین وقت قبلی مجموعه سوالاتی رو تدارک دیدم که میخوام با اجازه ازتون بپرسین . از اینکه وقت تون رو در اختیارم میذارین و پذیرفتین که این مصاحبه در سایت تون قرار بگیره، کمال تشکر  رو دارم .


ممنون ، میدونم که دیگه وقت گفت و گو ما داره تموم میشه و شما باید برین ولی اگه میشه چند سوال تک جوابی هم ازتون بکنم .

رنگ مورد علاقه ؟

آبی آسمونی

غذا ؟

قرمه سبزی . مرغ و ...

معلم ؟

عشق

مشاور ؟

راهشناس

دانشگاه ؟

امیرکبیر ، تجربه ای خوب برام

کنکور ؟

خودشناسی

ماه رمضان ؟

خود سازی ،خداشناسی

تست ؟

شک کردن

پول ؟

مصرف بشه بهتره

یتیم ؟

تو چشماشون میشه دنیا رو دید

عکس یادگاری ؟

آخر همایش ها و دوره کلاس ها با دانشجوها و کنکوری ها و همکاران

کشور ؟

الگو ژاپن . دوست داشتن ایران

الگو زندگی ؟

بزرگان دینی

مجله آزمون ؟

تفریح بعد از آزمون

سوال و جواب اینترتی ؟

وقتش باشه ، خیلی دوست دارم

رتبه خوب ؟

یک دنیا لذت

قلمچی ؟

سایتش داره خوب میشه

گاج ؟

شخصیت تلاشگر ابوالفضل جوکار

گزینه دو ؟

جزوه های خوب

مهر و ماه ؟

زود پیشرفت کرد

مبتکران ؟

انتشارات قدیمی

خیلی سبز ؟

بدقول

تخته سیاه ؟

اساتید حرفه ای

الگو ؟

مورد علاقه من

ماشین ؟

ترافیک

92 ؟

مجهول

کار در اینترنت ؟

خیلی سخت

لحظه خوب تون ؟

وقتی خودم کنکور چیزی که خواستم قبول شدم

لحظه بد ؟

وقتی حس می کنم از خودم فاصله گرفتم

سوال همیشگی بچه ها ازتون ؟

میشه یک برنامه بدین ؟ میشه انگیزه بدین خوب درس بخونم و ...

گوشی موبایل ؟

اینباکس و میس کال

همکاری ؟

خوبه ، ولی من بیشتر انفرادی هستم

نمره بیست ؟

مال خداست

سفر ؟

خیلی خوبه

خانواده ؟

تاثیرگذار در خوشبختی

تفریح ؟

موسیقی بی کلام . بدمینتون . خوندن کتاب . شنا

اشک ؟

دل شکسته

یک آرزو ؟

انسان اومدیم ، انسان بریم

شعر ؟ بیت ؟ مصراع ؟

ای انسان، تو آنی که از یک مگس رنجه ای

یک گلایه ؟

از شما دارم که دیگه کلاس بعدیم دیر شد. ( با خنده و شوخی )

ببخشید استاد . سوال آخر ، علیرضا افشار ؟

دوسش دارم

ممنون از وقتی که در اختیار من گذاشتین ، خودم هم جواب برخی سوالتم رو گرفتم . مصاحبه خوبی بود ؟ جمله آخر بله . ممنون از شما و به امید موفقیت کنکوریها .امیدوارم از ماه رمضون کمال استفاده رو ببریم و برای کنکوری های سایت که زیاد پیام میدن این ایام ، دعا گو هستم . وقتی چترت خداست بگذار تا باران سرنوشت هر چه میخواهد ببارد .

مصاحبه توسط دبیرستان فرزانگان. هاشمی . رتبه 14 منطقه دو سال 90 . ادامه مصاحبه

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 29 مرداد 1391 زمان : 17:21 نظرات (12)
بازدید : 3987

سلام . طاعات قبول درگاه حق .همیشه برای حمایت عاطفی و روحی ورزشکاران و نخبگان و دانشجویان و ... که در یک مسابقه و رقابت بزرگ میخوان قرار بگیرن ، روانشناسی رو در نظر میگیرن تا اون اعتماد به نفس رو در جمع ایجاد کنه .

فایل تصویری برنامه خیلی جالب بود ولی به دلیل از دست رفتن قسمت هایی مجبور شدیم بدیم بحث رو تایپ کنن . این جمع روز سه شنبه استاد افشار با نفرات برتر المپیاد های ورزشی و علمی اعزامی به مسابقات داخلی و خارجی و کسب مدارج بالا هست . روحیه جمع طوری بود که عده ی زیادی تو حاشیه بودن و از آقای افشار به عنوان عضوی که با تعدادی از بچه ها در ارتباط مستقیم بود دعوت شد تا باهاشون خوش و بش دوستانه ای داشته باشن. جشن اعزام نخبگان علمی و ورزشی مقطع متوسطه. مکان: استان البرز . بحث اجتماعی هست ولی نکته های خوبی برای همه داره و در پایان هم بحث رو ی جورایی کنکوری کردیم تا به موضوع سایت هم بخوره . در ادامه قصد داریم مصاحبه ای دوستانه رو هم با ایشون ترتیب بدیم .

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 05 مرداد 1391 زمان : 18:21 نظرات (10)
درباره ما
Profile Pic
ثبت نام کنکور 1402 آغاز شد مشاوره خصوصی علیرضا افشار ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳ اولین سایت مشاوره ای حرفه ای در جهت گسترش عدالت آموزشی با ارائه جلسات آموزشی_مشاوره ای محتوا محور -کاملا رایگان و بدون تبلیغات؛ برای استفاده از همایش های انرژیک و مقالات آموزشی سایت از آرشیو 11 ساله کارگاه های استاد افشار دیدن فرمایید. _ مشاوره و برنامه ریزی تلفنی (تک جلسه،ماهیانه) ویژه ی کنکوریهای 140۳ و 1402 _ مشاوره تک جلسه حضوری (تهران و کرج) _ دعوت در همایش ها ، برنامه های آموزشگاه ها ، مدارس و ... جهت همانگی وقت تماس تلفنی و ثبت نام مشاوره ماهانه و همکاری در اجرای برنامه های آموزشی مدارس برترین مشاور پروازی کنکور ایران با بیشترین تعداد همایش ها و سمینارهای آموزشی در ۲۹ استان کشور منشی : واتساپ/ایتا 09358960503 www.alirezaafshar.org
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • فروردين 1402
  • اسفند 1401
  • بهمن 1401
  • دی 1401
  • آذر 1401
  • آبان 1401
  • شهريور 1401
  • مرداد 1401
  • تير 1401
  • خرداد 1401
  • ارديبهشت 1401
  • فروردين 1401
  • اسفند 1400
  • بهمن 1400
  • دی 1400
  • آذر 1400
  • آبان 1400
  • مهر 1400
  • شهريور 1400
  • مرداد 1400
  • تير 1400
  • خرداد 1400
  • ارديبهشت 1400
  • فروردين 1400
  • اسفند 1399
  • بهمن 1399
  • دی 1399
  • آبان 1399
  • مهر 1399
  • شهريور 1399
  • مرداد 1399
  • تير 1399
  • خرداد 1399
  • ارديبهشت 1399
  • فروردين 1399
  • بهمن 1398
  • دی 1398
  • آذر 1398
  • مهر 1398
  • شهريور 1398
  • مرداد 1398
  • خرداد 1398
  • ارديبهشت 1398
  • فروردين 1398
  • اسفند 1397
  • ارديبهشت 1397
  • فروردين 1397
  • اسفند 1396
  • دی 1396
  • آذر 1396
  • مهر 1396
  • شهريور 1396
  • مرداد 1396
  • تير 1396
  • ارديبهشت 1396
  • اسفند 1395
  • آذر 1395
  • آبان 1395
  • مهر 1395
  • شهريور 1395
  • مرداد 1395
  • تير 1395
  • خرداد 1395
  • ارديبهشت 1395
  • فروردين 1395
  • اسفند 1394
  • بهمن 1394
  • دی 1394
  • آذر 1394
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • شهريور 1394
  • مرداد 1394
  • تير 1394
  • خرداد 1394
  • ارديبهشت 1394
  • فروردين 1394
  • اسفند 1393
  • بهمن 1393
  • دی 1393
  • آذر 1393
  • آبان 1393
  • مهر 1393
  • شهريور 1393
  • مرداد 1393
  • تير 1393
  • خرداد 1393
  • ارديبهشت 1393
  • فروردين 1393
  • اسفند 1392
  • بهمن 1392
  • دی 1392
  • آذر 1392
  • آبان 1392
  • مهر 1392
  • شهريور 1392
  • مرداد 1392
  • تير 1392
  • خرداد 1392
  • ارديبهشت 1392
  • فروردين 1392
  • اسفند 1391
  • بهمن 1391
  • دی 1391
  • آبان 1391
  • مهر 1391
  • شهريور 1391
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 981
  • کل نظرات : 27216
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 11814
  • آی پی امروز : 459
  • آی پی دیروز : 492
  • بازدید امروز : 1,656
  • باردید دیروز : 4,309
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 25,027
  • بازدید ماه : 25,027
  • بازدید سال : 722,025
  • بازدید کلی : 14,356,109
  • حمایت از همایش ها

    برای تبادل لینک از

    انتهای صفحه و تبادل لینک

    هوشمند استفاده کنید و برای

    حمایت از مرکز مشاوره تحصیلی

    و استفاده هرچه بیشتر داوطلبان

    کنکور از کلاس های رایگان مشاور

    کنکور استاد علیرضا افشار،

    بنر ما را در سایت خود قرار دهید

    بنر 1 

    بنر 2 

    بنر 3


    بنرسایت مشاور کنکور 


    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد