loading...

مشاور کنکور ۱۴۰۲ _ برنامه ریزی علیرضا افشار حضوری و غیر حضوری

بازدید : 576

در مورد مطالعه در عید نوروز نمیشود به همه کنکوری ها یک توصیه کلی کرد، سطح داوطلبان با یکدیگر متفاوت است برخی شروع صفر هستند و یا مباحث زیادی را مطالعه نکرده اند و از طرفی بخش دیگری از داوطلبان بخش عمده ای از مطالب را مطالعه کرده اند.

پس برای اینکه بگوییم چه دواطلبی باید چه مباحثی را مطالعه کند باید ابتدا سطح درسی او بررسی شود و سپس پاسخ بهتری به این سوال بدهیم.

دوره و مرور مباحث کنکور در عید نوروز

به داوطلبی که به تازگی شروع کرده است و حساسیت های خاص خودش را دارد میتوان گفت که در عید دوره  و مرور کن؟ قطعا نه، چون اولویت این داوطلب با پیشروی مباحث است و باید دوره و مرور خود را به روش های زیر انجام دهد:

  • تست زنی به خصوص تست پوششی
  • کوئیز گرفتن از مباحث خوانده شده
  • مرور سریع مطالب روزهای گذشته

اما داوطلبانی که مباحث خوانده ی قبلی را مسلط نیستند میتوانند در عید بخش زیادی از وقت خود را به تثبیت مطالب قبلی بپردازند و پیشروی کمتری داشته باشند.

مطالب پایه کنکور حتما باید در عید نوروز مطالعه شود؟

جواب این سوال کاملا بستگی به سطح درسی  و شرایط برنامه ریزی آزمون های شما دارد، مثلا کسی که دروس پایه را کامل جمع کرده و مسلط است چرا باید دوباره در عید به مرور مباحث پایه بپردازد؟ بهتر اس ت مطالب سال دوازدهم را پیشروی کند.

یا مثلا فردی که کم تسلطی های بیشتری در دروس پایه دارد میتواند عید نوروز به تثبیت مطالب پایه بپردازد، برخی از داوطلبان دیگر نیز با آزمون های آزمایشی خود پیش رفته اند و آزمون در عید نوروز عید را جمع میکند، که این دسته از داوطلبان هم بهتر است همچنان با برنامه ی آزمون خود پیش بروند و اگر وقت اضافه آوردند پیشروی کنند.

نکته مهم: حتما نباید دوره و مرور در 15 روز عید جمع شود اگر چند روز از اسفند و فروردین هم به این 15 روز اضافه شد مشکلی ندارد، چیزی که بیشتر اهمیت دارد کیفیت کار است.

اهمیت شخصی سازی برنامه در عید نوروز

اهمیت شخصی سازی برنامه کنکور در عید نوروز بیشتر از هر زمان دیگه ای هست، باید لیستی از مباحث خوانده شده، مسلط، کم تسلط و نخوانده داشته باشید و اولویت خود را به مباحث کم تسلط بدهید تا پیشرفت کنید.

بارها به این نکته اشاره کرده ایم که تا به مبحثی مسلط نباشید نمیتوانید سوالات کنکور آن مبث را پاسخ دهید، پس برای مثال رسید به تسلط در 60 درصد مباحث خیلی بهتر از خواندن کم تسلط همه ی مباحث است.

بهترین منابع برای خواندن مباحث و دوره و مرور در عید

در عید نوروز بهتر است دوره و مرور و خواندن مباحث جدید را با تست زنی اصولی انجام دهید بهترین منابع جمعبندی کنکور برای عید نوروز شامل موارد زیر میشود:

  • مررور با تست های تکراری
  • تست های علامت دار
  • تست هایی که در آزمون به آن غلط پاسخ دادید
  • تست های آرشیوی آزمون های آزمایشی
  • منبع دوم قویتر برای کسانی که منبع اول را تمام کرده اند

اولویت مباحث در عید نوروز به چه صورت است؟

بهتر است در عید نوروز مباحث تحلیلی تر مثل ریاضیات، فیزیک، زیست شناسی و یا عربی رشته انسانی مطالعه شود تا دروس توصیفی تر و راحت چون روش مطالعه دروس تحلیلی معمولا بیشتر نیاز به وقت گذاشتن دارد.

مباحث مشکل دار و سخت برای شخص شما هم برای مطالعه در عید مناسب است چون نه به مدرسه میروید نه معمولا کلاس خاصی دارید، برنامه های آزمون های آزمایشی نیست بیشتر دوره و مرور است پس زمان بسیار پراهمیت و طلایی است.

استراحت سال دوازدهمی ها و یازدهمی ها در سال کنکور

یازدهمی ها بهتر است که شرایط عید یک کنکوری را برای خود شبیه سازی کنند که آمادگی کافی برای عید سال بعد را داشته باشند و بتوانند از عید سال کنکور راحت تر بگذرند.

همینطور یک کنکوری بهتر است در عید نوروز دو یا نهایتا سه نصفه روز را به استراحت بپردازد با انگیزه و امید بالا به مطالعه بپردازید و فکر کنید که غروب سیزده بدر است و اگر درس نخوانده باشید چه حسرتی خواهید خورد و آروز میکنید که به اوایل عید برگردید.

با توجه به همزمانی عید و ماه رمضان توصیه میکنم حتما از مطلب بهترین برنامه ریزی با تداخل عید نوروز و ماه رمضان نیز دیدن کنید.

ویدیو توضیحات تکمیلی استاد افشار در مورد برنامه ریزی مباحثی که باید در عید بخوانیم را در سایت اصلی ما به آدرس زیر ببینید :



www.AlirezaAfshar.org

مطالب مرتبط با عید نوروز

حتما باید درس ها را در عید نوروز تمام کنیم؟

بهترین برنامه ریزی با تداخل عید نوروز و ماه رمضان

استراحت مناسب کنکوری ها در ایام عید نوروز

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 01 فروردین 1402 زمان : 14:16 نظرات (0)
بازدید : 562

همانطور که میدانید امسال ماه رمضون با عید نوروز همزمان شده ضمن تبریک پیشاپیش سال نو را خدمت همه عزیزان در مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار آروزو میکنیم سال خوبی سرشار از سلامتی و موفقیت داشته باشید اهمیت بیشتر از قبل عید نوروز امسال این است که از روز سوم فروردین ماه رمضان آغاز میشود کنکوری ها در کنار تعطیلات طلایی عید نوروز که یک فرصت و یک پروسه زمانی پر اهمیت است باید به فکر مراسمات مذهبی و خانواگی نیز باشند.

کنکوری ها باید در ماه رمضان روزه بگیرند یا نه؟

اولین سوال این است که در ماه رمضان سال کنکور روزه بگیریم یا نه؟ بهترین روش مطالعه رمضان چیست؟ اگر روزه بگیریم چه شکلی میتوانیم برنامه بریزیم که نهایت استفاده از زمان را داشته باشیم در مورد اینکه روزه بگیریم یا نه بستگی دارد به سابقه ی سالهای قبلتر شما، به این علت که امسال با اختلاف البته اندک مثل سالهای قبل هست و تنها حدود ده روزی جابه جا میشود ولی به طور متوسط به 2 3 سال اخیر مشابه است، اگر سال قبل روزه میگرفتید و مشکلی نداشتید و راحت بودید امسال هم فرق چندانی ندارد و حتی ممکن است راحت تر باشد. و طبق گزارشات هواشناسی هوا نیز در فرودین حتی در جنوبی ترین مناطق ایران نیز غیرقابل تحمل نخواهد بود.

ساعت مطالعه در عید نوروز و ماه رمضان باید به چه صورت باشد؟

سال هایی وجود داشت که ماه رمضان چسبیده بود و همین باعث میشد که بخاطر ممکن نبودن تغییر ساعت خواب در سال کنکور و فاصله زمانی 30 روزه تا کنکور توصیه اکید میشد که بعد از سحر بیدار بمانید و درس خواندن کنکور در ماه رمضان را ادامه دهید، آزمون جامع بزنید و یا کارهای درسی دیگر خود را انجام دهید.

یعنی در شرایط سالهای قبل بهتر بود تراکم اصلی بعد سحر مطالعه شود گفت در ساعت پنج و نیم صبح شروع شود اما امسال ممکن است کمی متفاوت باشد.چون علاوه بر مساله روزه داری خانواده نیز معمولا تعطیل هستند و سر کار نمیروند و شب نشینی های بعد از افطار هم از طرف دیگر باعث میشود ساعت خواب خانواده ها تغییر کند.

مشکل مکان مطالعه در عید نوروز

در ایام عید نوروز ممکن است به علت تغییر ساعت خواب خانواده، مهمانی ها و شب نشینی ها و همچنین تعطیلی کتابخانه ها و پانسیون های مطالعاتی چالش های زیادی برای مکان مطالعه کنکوری ها پیش بیاید.

پس باید از حداقل فرصت ها بهترین استفاده ها را کرد تا مسیر کنکوری خود عقب نمانیم و بتوانیم نتیجه ی دلخواه را بگیریم، اولویت شما درس خواندن در هر ساعتی از روز و شب است که راحتید و شرایطش را دارید، میزان و کیفیت درس خواندن مهم تر از چگونگی آن است.

شب بیداری یا سحر خیزی در عید نوروز و ماه رمضان کدام بهتر است؟

اگر عادت سحرخیزی دارید بهتر است این عادت را تغییر ندهید اما اگر سحرخیز نیستید و با شب درس خواندن نیز مشکلی ندارید میتوانید درس خواندن را به شب تا ظهر موکول کنید و ظهر بخوابید تا افطار.

خداروشکر که از هفته اول اردیبهشت که ماه رمضان تمام میشود تا روز کنکور زمان مناسبی باقی میماند که بتوانید مجدد خواب خود را تنظیم کنید.

حداقل ساعت مطالعه در عید نوروز و روزه داران

توقع من از ساعت مطالعه یک کنکوری موفق 12 ساعت برای غیر روزه داران و 10 ساعت برای روزه داران است تا بتوان به نتیجه ی دلخواهی که میخواهد برسید.

نکته ای که باید خیلی به آن توجه کنید این است که استراحت و اهمیت دادن به دورهمی ها و سریال ها در سال کنکور گول زننده و وسوسه کننده است بهتر از با مدیریت درست به جایی نرسید که کنترل برنامه ریزی روزانه خود را از دست بدهید.

ویدیو توضیحات تکمیلی استاد افشار در مورد برنامه ریزی عید و ماه رمضان در سال کنکور را در سایت اصلی ما به آدرس زیر ببینید :



www.AlirezaAfshar.org

مطالب مرتبط با عید نوروز

حتما باید درس ها را در عید نوروز تمام کنیم؟

استراحت مناسب کنکوری ها در ایام عید نوروز

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 28 اسفند 1401 زمان : 7:32 نظرات (0)
بازدید : 656

اگر در پایه دهم و یازدهم تحصیل می‌کنید، باید به وضعیت تحصیلی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. چیزی که امروزه شما با آن درگیر هستید یک پشتوانه‌سازی مناسب برای کسب رتبه خوب در سال کنکور است. بسیاری ازافرادی که کنکور دارند روند تحصیل برای کنکور را به سال دوازدهم و اکثر دربهترین شرایط از تیر ماه سال دوازدهم آغاز می‌کنند. اما اینکه شما تصمیم گرفته‌اید از یک پایه کمتری شروع به مطالعه‌ی پشتوانه‌ سازی بکنید بسیار خوب است. در این مسیر نیز باید خودتان پیش قدم شوید و تلاش کنید.

توصیه‌های کنکوری برای پایه‌های قبل از دوازدهم

شروع کنکور از این سال به این معنی نیست شروع به رفتن به کلاس‌های کنکور کنید و روزانه ساعات خیلی زیادی درس بخوانید بلکه همین که بتوانید عادات خوب را دار خود پرورش دهید بسیار اقدام شایسته‌ای انجام داده‌اید. در واقع این عادت‌های خوب است که به شما کمک می‌کند سال دیگر آمادگی کار کنکور را داشته باشید.

بسیاری از افرادی که از سال دهم تلاش می‌کنند می‌توانند به معدل خوبی حتی بالای نوزده بسند. با این وجود بسیاری از افراد که معدل خوبی در امتحانات نهایی دارند نمی‌توانند در کنکور هم رتبه خوبی کسب کنند. علت آن این است که نیاز به تلاش بیشتری دارد و کار سخت‌تر است. در واقع بسیاری از شما دانش‌آموزان خوبی هستید اما کنکوری‌های خوبی نیستید و این عادات را می‌توانید از امروز در خود ایجاد کنید که در حجم کنکور ظاهر شوید.

در واقع ساختار امتحانات نهایی با ساختار کنکور بسیار متفاوت است. شما در امتحانات نهایی به اندازه دانسته‌های خود مینویسید اما در کنکور از بین پاسخ‌هایی که دارد از شما می‌پرسد و بدون جواب درست نمره‌ای دریافت نخواهید کرد.

اصلی‌ترین کار در جهت ایجاد عادات خوب این است که برای امتحانات مدرسه دقت کنید. مثلاً اگر نیم نمره غلط داشتید بیایید خانه و بررسی کنید کجا اشتباه انجام داده‌اید، در خانه وقت صرف کنید و جایی که ایراد دارید را رفع کنید. در واقع امتحانات نقاط ضعف تحصیلی شما را به خوبی نشان می‌دهند. به جای اینکه بیخیال این بخش‌ها شوید باید روی آن‌ها زوم کنید تا به درستی پیش بروید. چرا که بسیاری از این نقاط ضعف در ادامه یقه شما را می‌گیرند و متوجه خواهید شد که به سایر دروس نیز ربط دارند و بدون دانستن آن‌ها عملاً در درس دیگری هم به مشکل برخواهید خورد.

درمورد دروسی که در کنکور نیست مانند دروس عمومی نیز باید همین تلاش را انجام دهید چرا که در پایه بعد و برخوردن به امتحانات نهایی متوجه خواهید شد که باید بلد می‌بودید. در واقع اگرهدف بالایی دارید باید ایرادات و اشکالات خود را در سطح نمره بیست نهایی بالاببرید.

موفقیت کنکور برای سال دهمی‌ ها

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، کار کنکوری با کار امتحانی متفاوت است. بسیاری از افرادی که نمره خوبی در امتحانات کسب کرده‌اند، نتوانسته‌اند درصد بالایی در کنکور بزنند و بعضا حتی درصد زیر ده دارند. علت همان تفاوت‌هایی است که عنوان کردیم. اگر قصد شما این است که از همین سال دهم جلوی این مسأله گرفته شود، باید در کنار خواندن دروس خود و پیدا کردن ایرادات درسی، کمی تست زنی کنکور را نیز آغاز کنید. در مباحثی که احساس می‌کنید تسلط کافی دارید تست بزنید تا ببینید آیا به همان اندازه که فکر می‌کردید مسلط هستید یا خیر!

سپس می‌توانید کمی از مباحث سال یازدهم را یاد بگیرید و شروع به تست زدن بکنید.

موفقیت کنکور برای سال یازدهمی‌ها

سال یازدهمی‌ها دو کار مهم دارند که باید انجام دهند:

اول اینکه اگر در درسی ایراد ساختاری و پایه‌ای دارند باید برگردند و اول این ایرادات را بر طرف کنند. پس اولین کار تقویت پایه درسی است ولو اینکه مجبور باشد از سال قبل شروع کند و ابتدا ایرادات سال دهم و نهم را رفع نماید.

دومین کاری که باید یک سال یازدمی انجام دهد این است که اگر دروسی هست که در آن تسلط دارد و نیازی به فلش بک ندارد شروع کند و از ساده‌ترین فصل یا فصل‌هایی که بهتر خوانده و بیشتر بلد است حل تست انجام دهد. به خصوص در عید که زمان بسیار مناسبی برای حل تست و پیدا کردن مشکلات است.

مهم نیست چند فصل را انتخاب کرده‌اید یا فصل بیشتری بردارید. مهم این است فصل‌هایی که انتخاب کرده‌اید را به طور کامل و با دقت بالا انجام دهید. تکمیل کردن یک فصل با دقت بالا بسیار مهم‌تر از انجام تمرین و تست درچندین فصل متفاوت اما با کیفیت کمتر است.

هدف ما این است که بتوانید با کمک این روش یک محک نسبت به تست‌های کنکور داشته باشید. یعنی زمانی که با کتاب تست جلو می‌روید تازه متوجه می‌شوید که نحوه درس خواندن چگونه است و چقدر تسلط دارید یا خیر!

مثل کنکوری زندگی کنید:

اگر از امروز مثل سال کنکور تلاش کنید درخواهید یافت که چه مسیری را در پیش دارید و چقدر می‌توانید با اطمینان بیشتری آن را طی کنید.

جمع بندی پایانی همایش عید نوروز سال دهم و یازدهم

بسیاری از افراد ممکن است به شما بگویند که هنوز وقت داری و این روزا‌ها دیگر برنمیگردد. بله دروغ نگفته‌اند چرا که سال‌های آینده و پس از دوران مدرسه، دیگر به این اندازه به دوستان مدرسه خود نزدیک نیستید و هرکسی مشغول کار خودش است اما باید حواستان به هدف نهایی خود باشد تا بعد‌ها حسرت زمان سپری شده را نخورید.

به حرف دیگران اهمیتی ندهید چرا که مسیر کنکور را شما باید طی کنید و نتیجه نیز بر روی شما تأثیر می‌گذارد. اگر بتوانید در این سال عادات خوب را درخود تقویت کنید قطعاً شانس شما برای کسب نتیجه مطلوب و درست طی کرده این مسیر بیشتر از سایرین خواهد شد.

توضیحات کامل و جامع استاد علیرضا افشار در مورد موفقیت در کنکور و شروع مطالعه از سال دهم و یازدهم✅

دانلود کنید ...

 پرسش و پاسخ دانش آموزان با استاد افشار پیرامون  موفقیت در کنکور سراسری 

دانلود کنید ...

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 27 اسفند 1401 زمان : 5:25 نظرات (0)
بازدید : 544

بحث تغییرات کنکور که مطرح شده بود و قوانین و مقررات جدید دغدغه سال دوازدهمی‌ها شد. شما دانش‌آموزان پایه دوازدهم کنکور ۱۴۰۲ با یک سری تغییراتی مواجه شدید که این حجم از تغییرات برای ۱ سال برای کنکوریها زیاد بود و اهمیت فرصت ساختن از تغییرات و چالش های کنکور 1402 بیش از پیش بود. حل و فصل این مسأله کمی سخت است و مدیریت آن آسان نیست ولی خب چاره‌ای نیست. باید بپذیریم شرایط برای همه یکسان و برابر است.

واقعیت این است که باید از پس کار بر بیاید این مسأله یک آزمایشی هم هست برای تک تک شما تا خود را محک بزنید. در این بخش که گزیده از این ابعاد تیتروار اشاره می‌کنیم، توضیح می‌دهیم چه فرصتی در درونش داریم، این کلاف سردرگم کنکور ۱۴۰۲ چگونه باز خواهد شد و چه فرصت‌هایی در این ۴ ماهم قابل دستیابی خواهد بود.

اهمیت نتیجه کنکور دی ماه ۱۴۰۲

کنکور دی ماهی که بیشتر جنبه آزمایشی برای سال دوازدهمی‌ها داشت برای شما چیز بیشتری نبود انتظاری هم نیست که دانش‌آموز برود و درصد خیلی بالایی بیاورد.

شاید بیشتر خاصیت کنکور دی ماه برای فارغ‌التحصیلان است و شما دانش‌آموزانی امتحانی که دادید با توجه به درصد‌هایی که به شما داد مشاهده کردید و دیدید که شاید ضعف شما تو در کدام بخش‌ها بوده است.

اگر درصدی که به دست اومد یک درصد بسیار پایینی بود متوجه خواهید شد که بین کنکور و امتحان کلاسی چقدر تفاوت وجود دارد. متوجه خواهید شد که کنکور خیلی جدی است و شاید بگوییم به طور کل با سال‌های قبل متفاوت است.

ولی این خطا اشتباه کنکوریا تو این بازه‌ی زمانی وقت در سال اینه که فکر کنند مشکل خودشان فقط مشکل خودشونه این که من از آزمون جا موندم من فیلم آموزشی‌ایی رو دارم که تماشا نکردم، من الان از برنامه‌ی مشاورم عقب مانده‌ام وبقیه متوجه درس می‌شوند ولی من نمی‌شوم و.. این مسأله باعث می‌شود که خیلی انگیزه شما کم می‌شود و روحیه شما خراب می‌شود. حتی برخی شما آخرین راه را انتخاب می‌کنید.

آخرین مسیر برای داوطلب کنکوری ۱۴۰۲ این است که کنکورش را بگذارد برای سال بعد و فقط به این فکر کند که برای امتحان نهایی درس بخواند تا امسال فقط امتحان را مطالعه کند اما قبل از این تصمیم حتما مقاله چرا نباید از الان به پشت کنکور ماندن فکر کنیم؟  مطالعه کنید.

چنین تصمیمی اصلاً فکر خوبی نیست فکر جالبی هم نیست چرا که این اقدام شامل حداقل کار و ضعیف‌ترین کاریه که بتونید انجام بدید.

به جای الکی ماندن پشت کنکور که بعداً پشیمون می‌شوند چرا که اصلاً سال بعد نیامده که ببینیم چه چیزی به یاد داریم و یا چه چیزی را از یاد برده‌ایم.

حتی اگر می‌خواهید پشت کنکور بمانید تا رتبه بالا بیاورید و در رشته‌های تاپ درس بخوانید، بازهم باید از همین امسال تلاش کنید. پشت کنکور ماندن با رتبه سه هزار بهتر است یا با رتبه ۲۰ هزار؟ کدام به هدف شما نزدیک‌تر است و چه کسی راه آسان‌تری در پیش دارد؟

بیشتر افرادی که در کنکور تجربی شرکت می‌کنند، عمدتاً افراد پشت کنکوری هستند اما همواره مشاهده می‌کنیم که اکثر رتبه برتری‌ها از دانش‌آموزان دوازدهمی هستند.

به قول‌های خود نزدیک به عید نوروز وفا کنید!

مشکل شما، مشکل زمان نیست بلکه مشکل این است که پای حرف خود نمانده‌اید. دانش‌آموزی که می‌گوید از اول مهر کنکور را شروع می‌کنم، از اولین آزمون، از اول عید و… مشکل اشتباه تکراری درزمان‌ها است.

شخصی که امروز نخواند بعد‌ها خواهد گفت کاش اول اسفند یا فروردین بود و این سیکل معیوب را تکرار می‌کند.

نمیتوانیم بگوییم هرکسی که از امروز شروع به خواند کند حتما به هدف نهایی خود می‌رسد اما آیا او که به هدف نهایی می‌رسد امروز می‌خواند یا خیر؟

اگر همه کتاب هارو یک دوره تمام کرده باشیم در این موقع از سال باید مثل گلی که تیم قوتبال‌زده و سعی در حفظ آن دارد، باید سعی در حفظ و ارتقا زحمات خود باشیم. یک کنکوری‌ایده‌آل باید در حال حاضر به فکر دوره باشد و شخصی که انکار می‌کند با سرعت کمتر و حجم کمتر جلو می‌رود. در واقع اطمینان خاطری در دور دوم است و می‌توان متوجه زوایای پنهان درس شد. ولی اگر انکار کنیم در دور دوم همه چیز یادمان می‌رود و باز شروع به خواندن می‌کنیم. با این وجود شروع به خواندن می‌کنیم و جلو می‌رویم.

برنامه‌ریزی عید باید چگونه باشد؟

از قبل از عید باید درس خواندن و برنامه‌ریزی را آغاز کنید. فرض را بر این بگذاریم که خوانده‌های مسلط شما کم است. اگر کم تسلطی است، مباحثی که تست کم زدید و جا‌هایی که نیاز به مرور دارند زیاد است، باید بروید در ابتدا سراغ کم تسلطی‌ها و اولویت‌بندی کنید. ببینید بهترین فصل‌ها کدام است مثل فصل‌هایی که پیش نیاز ندارند و خودشان پیش نیاز هستند. یا فصل‌هایی که تست زیادی ندارند و یا فصل‌هایی که روی آن‌ها راحت‌تر راه می‌افتید بهترین گزینه برای شروع هستند همانطور که در برنامه 50 روزه کنکور به آن اشاره شد. دقیقاً از جایی که کم دردسر‌تر است و زودتر به تسلط می‌رسید شروع کنید.

ترجیحا چون کم تسلط هستید یا درسنامه نخوانید و یا اگر می‌خوانید فشرده بخوانید و از کتاب خلاصه جمع‌بندی استفاده کنید تا سریع آموزش تمام شود. سریعاً سراغ تست زنی بروید. بعد از تمام شدن اولویت اول، سراغ اولویت دوم بروید. بعد از تمام شدن اولیت‌ها از خود آزمون بگیرید. سپس با ازمونی که از خود می‌گیرد دست شما می‌آید که در چه حدی هستید.

شرکت در آزمون‌های آزمایشی عید و بعد از آن

در واقع بهتر است با بودجه و تراز آزمون کاری نداشته باشیم و باید طبق اولویت خود پیش برویم. چرا که این برنامه‌ها یکسان است و برای همه مثل هم است. اگر امروز اکثرا از آزمون جا مانده‌اید باید شخصی‌ سازی کنید. در واقع برنامه راباید خودتان ایجاد کنید.

آزمون شخصی‌سازی می‌خواهد، بالا پایین کردن می‌خواهد، برنامه چکش کاری می‌خواهد تا درست باشد. این نکته خیلی مهم است که برنامه را باید خودت بسازی که بعد از‌ یه هفته الی ۱۰ روز از خودت آزمون گرفتی بتوانی درصدی بالای پنجاه بزنی.

باید طبق اولویت و مسائلی که مطالعه کرده‌اید آزمون ایجاد کنید و اگر در آزمون‌های جامع درصد بالایی کسب کردید سراغ اولویت سوم خود بروید. بعد از تمام شده اولیت سوم و چهارم سراغ اولویت بعدی بروید و این ترتیب را پیش ببرید تا تمام شود.

نکته مهم در این بخش این است که زمانی که به اولویت سوم و چهار رسیدید، باید از اولویت یک و دو خود تست زنی بیشتری انجام دهید، به این‌ها تست پوششی گفته می‌شود.

بعد از تمام شدن مرحله سه و چهارم، کوییز شما باید شامل اولویت یک تا چهار باشد و باید بالای ۵۰ درصد کسب کنید تا به خوبی پیش بروید.

افزایش ساعت مطالعه از عید

شما باید ازقبل از عید در حفظ زمان خود کوشا باشید. مخصوصاً که بسیاری از شما با امتحانات نهایی دسته و پنجه نرم می‌کنید. در اصل امتحانات ترمیم معدل برای پشت کنکوری‌ها است و شما سال دوازدهمی‌ها باید برای خرداد برنامه‌ریزی کنید و خود مساله نحوه برنامه‌ریزی برای امتحانات نهایی و ترمیم معدل مهم و پراهمیتی است.

اینکه با خود بگویید از دقیقه سال تحویل شروع می‌کنیم یا سال جدید همه چیز متفاوت می‌شود، یک دروغ است. شما باید از همین حالا روی زمان خود برنامه‌ریزی کنید.

خواندن تشریحی و تستی بسیار متفات هستند و می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد.

مخصوصاً به علت تأثیر مستقیم امتحانات نهایی در حال حاضر سطح سؤالات بالا رفته و باید تلاش بیشتری کرد. این مورد برای دروس عمومی حتی اهمیت بیشتری دارد چرا که دروس تخصصی را می‌توان با کنکور پوشش داد اما درمورد دروس عمومی صدق نمی‌کند.

هیچی چیزی از سال جدید تغییر نمی‌کند. خصوصاً به والدین می‌گوییم که تفکراتی چون دو روز بگرد و هوا بخوری یا یک عید دیدنی که چیزی نمی‌شود باعث انحراف روند تحصیل می‌شود. شما باید از تک تک فرصت‌های خود استفاده کرده وساعت مطالعه خود را از عید بالا ببرید.

🤩توضیحات کامل و جامع استاد علیرضا افشار در مورد عید نوروز را در فایل صوتی زیر بشنوید :

دانلود کنید ...

💯 پرسش و پاسخ کنکوری ها در مورد برنامه ریزی عید نوروز با استاد افشار را در فایل زیر بشنوید :

دانلود کنید ... 

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 24 اسفند 1401 زمان : 13:21 نظرات (0)
بازدید : 1320

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان کرمان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال کرمان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان کرمان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان کرمان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان کرمان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان کرمان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان کرمان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان کرمان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زرند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل قلعه گنج

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بافت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل انار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کوهبان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شهداد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ریگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل عنبر آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کهنوج

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل راین

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کشکوئیه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ماهان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ارزوئیه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فاریاب

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل منوجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شهر بابک

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رفسنجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل قلعه بم

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کرمان ناحیه یک و دو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رابر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سیرجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رودبار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل راور

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بردسیر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل جیرفت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نوق

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چترود

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل عشایری

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نرماشیر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فهرج

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 15:07 نظرات (0)
بازدید : 500

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان زنجان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال زنجان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان زنجان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان زنجان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان زنجان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان زنجان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان زنجان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان زنجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه یک و دو  زنجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ابهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خرم دره

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خدابنده

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل طارم

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ماهنشان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سلطانیه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ایجرود

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زنجانرود

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل انگوران

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بزینه رود

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل افشار

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 12:55 نظرات (0)
بازدید : 450

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان سمنان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال سمنان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان سمنان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان سمنان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان سمنان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان سمنان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان سمنان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان سمنان

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شاهرود

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سرخه

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مهدیشهر

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بیارجمند

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل میامی

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سمنان

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دامغان

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گرمسار

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 12:46 نظرات (0)
بازدید : 1107

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان کردستان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال کردستان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان کردستان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان کردستان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان کردستان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان کردستان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان کردستان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان کردستان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سریش آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بانه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بانه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بیجار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دهلگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زیویه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سرو آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سقز

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل قروه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کرانی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کلاترزان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مریوان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه یک و دو سنندج

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل موچش

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کامیاران

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دیواندره

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 12:37 نظرات (0)
بازدید : 627

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان لرستان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال لرستان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان لرستان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان لرستان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان لرستان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان لرستان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان لرستان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان لرستان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ازنا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل الشتر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل الیگودرز

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بروجرد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل پلدختر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل درود

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل طرهان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کوهدشت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خرم آباد ناحیه یک و دو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نورآباد

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 12:10 نظرات (0)
بازدید : 261

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان یزد 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال یزد برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان یزد

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان یزد جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان یزد

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان یزد 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان یزد می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان یزد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل یزد ناحیه یک و دو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اشکذر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اردکان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل میبد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بافق

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بهاباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تفت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نیر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ابرکوه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مهریز

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خاتم

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زارچ

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مروست

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 8:51 نظرات (0)
بازدید : 417

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان سیستان و بلوچستان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال سیستان و بلوچستان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان سیستان و بلوچستان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان سیستان و بلوچستان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان سیستان و بلوچستان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان سیستان و بلوچستان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان سیستان و بلوچستان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان سیستان و بلوچستان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل میرجاوه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بزمان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل راسک

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کنارک

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بمپور

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل پلان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فنوج

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زابل

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل لاشار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نیکشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زهک

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دلگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سرباز

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مهرستان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دشتیاری

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چابهار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خاش

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سراوان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زاهدان ناحیه یک و دو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل قصرقند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ایرانشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل هیرمند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سیب و سوران

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل جالق

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 8:43 نظرات (0)
بازدید : 293

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان مازندران 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال مازندران برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان مازندران

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان مازندران جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان مازندران

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان مازندران 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان مازندران می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان مازندران

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آمل

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بابل

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بابلسر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بلده

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بندپی شرقی و غربی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بهشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بهنمیر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تنکابن

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل جویبار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چالوس

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چهاردانگه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دودانگه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رامسر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ساری ناحیه یک و دو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سوادکوه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سیمرغ

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل عباس آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فریدونکنار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل قائم شهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کجور

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کلاردشت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گلوگاه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل لاریجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل محمود آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل میاندرود

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نکا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سیمرغنور

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نوشهر

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 8:23 نظرات (0)
بازدید : 233

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان مرکزی 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال مرکزی برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان مرکزی

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان مرکزی جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان مرکزی

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان مرکزی 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان مرکزی می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان مرکزی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آشتیان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تفرش

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خمین

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خنداب

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دلیجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زرندیه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ساوه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سربند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شازند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فراهان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کمیجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل محلات

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نوبران

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه یک و دو اراک

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 8:06 نظرات (0)
بازدید : 255

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان خراسان جنوبی 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال خراسان جنوبی برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان خراسان جنوبی

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان خراسان شمالی جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان خراسان جنوبی

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان خراسان شمالی 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان خراسان شمالی می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان خراسان جنوبی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل طبس

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دستگردان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سربیشه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل قاین

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خوسف

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بشرویه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زیرکوه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فردوس

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بیرجند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نهبندان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سرایان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل درمیان

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 7:59 نظرات (0)
بازدید : 267

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان خراسان شمالی 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال خراسان شمالی برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان خراسان شمالی

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان خراسان شمالی جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان خراسان شمالی

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان خراسان شمالی 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان خراسان شمالی می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان خراسان شمالی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شیروان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اسفراین

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مانه و سملقان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل جاجرم

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گرمه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فاروج

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل راز و جرگلان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بجنورد

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 7:52 نظرات (0)
بازدید : 369

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان گلستان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال گلستان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان گلستان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان گلستان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان گلستان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان گلستان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان گلستان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان گلستان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آزادشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آق قلا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بندر ترکمن

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بندر گز

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رامیان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل علی آباد کتول

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کردکوی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کلاله

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گرگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گمیشان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گنبد کابوس

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بوئین مراوه تپه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بوئین مینودشت

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 23 اسفند 1401 زمان : 7:44 نظرات (0)
بازدید : 1715

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان گیلان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال گیلان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان گیلان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان گیلان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان گیلان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان گیلان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان گیلان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان گیلان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رشت ناحیه یک و دو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اطاقور

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل املش

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آستارا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آستانه اشرفیه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بندر کیاهشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بندر انزلی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تالش

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تولمات

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چابکسر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل حویق

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خشکبیجار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خمام

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دیلمان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رحمت آباد و بلوکات

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رحیم آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رضوانشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رودبار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رودبنه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رودسر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سنگر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سیاهکل

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شفت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل صومعه سرا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل عمارلو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فومن

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کوچصفهان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کلاچای

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کومله

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل لاهیجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل لشت نشا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل لنگرود

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ماسال

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 21 اسفند 1401 زمان : 12:20 نظرات (0)
بازدید : 471

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان قم 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال قم برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان قم

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان قم جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان قم

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان قم 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان قم می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان قم

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 21 اسفند 1401 زمان : 12:10 نظرات (0)
بازدید : 570

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان آذربایجان شرقی 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال آذربایجان شرقی برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان آذربایجان شرقی

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان آذربایجان شرقی جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان آذربایجان شرقی

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان آذربایجان شرقی 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان آذربایجان شرقی می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان آذربایجان شرقی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تبریز ناحیه یک و دو و سه و چهار و پنج

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ترکمنچای

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کلیبر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خداآفرین

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کاغذکنان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ایلخچی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل میانه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل عجب شیر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کندوان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خسروشاه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گوگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سراب

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بستان آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل صومای بناب

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خواجه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل هشترود

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مراغه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تیمکه داش

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل هریس

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تسوج

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اسکو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آذرشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مهربان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل عشایر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خارونا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل جلفا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ورزقان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل صوفیان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چاراویماق

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مرند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ملکان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نظر کهریزی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شبستر

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 21 اسفند 1401 زمان : 11:05 نظرات (0)
بازدید : 713

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان آذربایجان غربی 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال آذربایجان غربی برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان آذربایجان غربی

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان آذربایجان غربی جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان آذربایجان غربی

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان آذربایجان غربی 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان آذربایجان غربی می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان آذربایجان غربی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ارومیه ناحیه یک و دو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اشنویه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شهر بوکان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل پیرانشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تکاب

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چالدران

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چایپاره

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خوی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سردشت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سلماس

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سیلوانا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شاهین دژ

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شوط

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل صومای برادوست

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کشاورز

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ماکو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مهاباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل میاندوآب

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نقده

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 20 اسفند 1401 زمان : 8:37 نظرات (0)
بازدید : 353

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان اردبیل 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال اردبیل برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان اردبیل

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان اردبیل جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان اردبیل

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان اردبیل 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان اردبیل می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان اردبیل

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه یک و دو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نیر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نمین

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خلخال

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خورش رستم

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شاهرود

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کوثر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مغان (گرمی)

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل پارس آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بیله سوار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اصلان دوز

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مشکین شهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل انگوت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل قشلاق دشت

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 20 اسفند 1401 زمان : 8:28 نظرات (0)
بازدید : 477

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان البرز (کرج) 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال البرز (کرج) برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان البرز (کرج)

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان البرز (کرج) جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان البرز (کرج)

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان البرز (کرج) 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان البرز (کرج) می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان البرز (کرج)

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه یک و دو و سه و چهار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدلساوجبلاغ

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل طالقان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نظر آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اشتهارد

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 20 اسفند 1401 زمان : 8:20 نظرات (0)
بازدید : 231

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان چهارمحال و بختیاری 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال چهارمحال و بختیاری برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان چهارمحال و بختیاری

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان چهارمحال و بختیاری جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان چهارمحال و بختیاری

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان چهارمحال و بختیاری 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان چهارمحال و بختیاری می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان چهارمحال و بختیاری

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه یک و دو

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل میانکوه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل لردگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل لاران

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کیار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کوهرنگ

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فلارد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فارسان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل عشایر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سامان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خاتمیرزا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بن

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل یلداجی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بروجن

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اردل

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گندمان

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 20 اسفند 1401 زمان : 8:13 نظرات (0)
بازدید : 213

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان ایلام 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال ایلام برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان ایلام

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان ایلام جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان ایلام

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان ایلام 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان ایلام می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان ایلام

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ایلام

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ایوان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دهلران

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سیروان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چوار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل موسیان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بندر آبدانان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چرداول

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بدره

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مهران

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زرین آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل هلیلان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ملکشاهی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دره شهر

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 20 اسفند 1401 زمان : 7:51 نظرات (0)
بازدید : 653

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان خراسان رضوی 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال خراسان رضوی برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.


دانلود لیست مدارس استان خراسان رضوی

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان خراسان رضوی جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان خراسان رضوی

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان خراسان رضوی 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان خراسان رضوی می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان خراسان رضوی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل احمد آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل باخرز

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بجستان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بردسکن

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تایباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تبادکان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تحت جلگه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تربت جام

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تربت حیدریه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل جغتای

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چناران

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خلیل آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خواف

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خوشاب

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل داورزن

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رشتخوار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زاوه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سرخس

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سرولایت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ششتمد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل صالح آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل قوچان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کاشمر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کدکن

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گناباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مه و لات

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل میان جلگه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه 2,3,4,5,6,7

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نیشابور

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 15 اسفند 1401 زمان : 12:53 نظرات (0)
بازدید : 291

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان همدان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال همدان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان همدان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان همدان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان همدان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان همدان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان همدان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان همدان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه یک و دو همدان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اسدآباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فامنین

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل قهاوند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رزن

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سردرود

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بهار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کبودرآهنگ

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ملایر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سامن

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تویسرکان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نهاوند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خزل

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل جوکار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گل تپه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل درگزین

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل لالجین

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 12 اسفند 1401 زمان : 13:20 نظرات (0)
بازدید : 585

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان اصفهان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال اصفهان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان اصفهان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان اصفهان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان اصفهان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان اصفهان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان اصفهان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان اصفهان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل جرقویه علیا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه 1,2,3,4,5,6 اصفهان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل جرقویه سفلی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زرین شهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فولاد شهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ورزنه (بن رود)

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل امامزاده

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل باغبهادران

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نطنز

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شاهین شهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مبارکه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چادگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آران و بیدگل

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گلپایگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مهردشت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کاشان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خور و بیابانک

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کوهپایه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فریدونشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سمیرم

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زواره

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دهاقان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خمینی شهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بوئین میاندشت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شهرضا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل برخوار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل تیران و کرون

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اردستان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فلاورجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل میمه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل نجف آباد

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خوانسار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل فریدن

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل هرند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل پیربکران

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 12 اسفند 1401 زمان : 12:50 نظرات (0)
بازدید : 469

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان خوزستان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال خوزستان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان خوزستان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان خوزستان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان خوزستان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان خوزستان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان خوزستان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان خوزستان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل امیدیه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اندیکا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شهر اندیمشک

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ایذه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل باغملک

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بستان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بندر امام خمینی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل حمیدیه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خرمشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دزفول

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شهر دشت آزادگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دزپارت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رامشیر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رامهرمز

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زیدون

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سردشت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شوشتر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل صیدون

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بهبهان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کرخه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گتوند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل لالی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مسجد سلیمان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه یک و دو و سه و چهار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شادگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل هویزه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل هندیجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل الوار گرمسیری

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اروند کنار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل باوی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شوش

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل هفتکل

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بندر ماهشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آبادان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آغاجاری

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 12 اسفند 1401 زمان : 12:01 نظرات (0)
بازدید : 0

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان خوزستان 1402

همانطور که میدانید برای ترمیم معدل کنکور و ایجاد سابقه تحصیلی، باید به دنبال یافتن مدارس بزرگسال و مدارسی باشید که دواطلب آزاد ثبت نام میکنند باشید. در این قسمت، مدارس بزرگسال خوزستان برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

دانلود لیست مدارس استان خوزستان

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در استان خوزستان جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس استان خوزستان

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس بزرگسالان ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی استان خوزستان 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در استان خوزستان می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس استان خوزستان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل امیدیه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اندیکا

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شهر اندیمشک

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ایذه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل باغملک

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بستان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بندر امام خمینی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل حمیدیه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل خرمشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دزفول

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شهر دشت آزادگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دزپارت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رامشیر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رامهرمز

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل زیدون

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل سردشت

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شوشتر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل صیدون

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بهبهان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل کرخه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل گتوند

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل لالی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل مسجد سلیمان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه یک و دو و سه و چهار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شادگان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل هویزه

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل هندیجان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل الوار گرمسیری

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اروند کنار

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل باوی

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شوش

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل هفتکل

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل بندر ماهشهر

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آبادان

  • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل آغاجاری

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 12 اسفند 1401 زمان : 12:01 نظرات (0)
بازدید : 153

تغییرات کنکور ۱۴۰۲ بسیار گسترده بود. به غیر از حذف دروس عمومی و زیرگروه‌ها، معدل داوطلبان در نتیجه کنکور نیز تأثیر مستقیم دارد. داوطلبانی که در آزمون کنکور دی ماه سال ۱۴۰۱ شرکت کرده و قصد دارند در رشته‌ی مورد علاقه‌ی خود قبول شوند، با کارنامه‌ی جدیدی مواجه می‌شوند که اطلاعات دقیقی درباره‌ی آن در دسترس نیست.

داوطلبان کنکور سال ۱۴۰۲ با مشکلات زیادی در خصوص تغییرات کنکور روبرو شده‌اند. به همین دلیل، این مقاله نوشته شده است تا به سوالات داوطلبان درباره‌ی کارنامه‌ی کنکور دی ماه پاسخ داده شود. اطلاعاتی از جمله زمان انتشار کارنامه، سایت‌های قابل دسترسی، تحلیل کارنامه و راهنمای دریافت کارنامه برای داوطلبان در این مقاله قرار داده شده است.



لینک مشاهده نتایج اولیه کنکور دی ماه

کارنامه نوبت اول (دی ماه) کنکور ۱۴۰۲

هر سال، افراد بسیاری که به تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی علاقه‌مند هستند، با شرکت در آزمون کنکور سراسری و انتخاب اولویت‌های خود، به دانشگاه وارد می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مراحل این فرآیند، تحلیل اصولی کارنامه کنکور داوطلب و انتخاب رشته کنکور براساس رتبه و تراز کسب شده ایشان است.

در ابتدا، باید درباره تغییراتی که در آزمون کنکور سراسری اعمال شده، توضیح داده شود. براساس تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، در سال 1402، تغییراتی در آزمون کنکور سراسری صورت گرفت و سازمان سنجش به عنوان مجری این آزمون، موظف به اجرایی کردن این تغییرات شد.

از مهم‌ترین تغییرات کنکور سراسری، حذف دروس عمومی و حذف زیرگروه‌ها در کلیه گروه‌های آزمایشی، تأثیر معدل در کنکور به طور مستقیم، تغییر سوالات و مدت زمان پاسخ‌دهی و … است. تمامی این نکات، به طور مستقیم یا غیرمستقیم، در کارنامه آزمون کنکور دی ماه سال 1401، تأثیر خواهند داشت.

حال باید معنای تاثیر تغییرات در کارنامه کنکور دی ماه را بررسی کنیم. در گذشته، تمام رشته های موجود در هر گروه آزمایشی، در زیرگروه های مختلفی قرار می گرفتند. داوطلبانی که در یک زیرگروه رتبه بهتری بدست می آوردند، فرصت بیشتری برای قبولی در رشته های مربوط به آن زیرگروه داشتند. در کارنامه ای که از سوی سازمان سنجش صادر می شد، رتبه و تراز هر داوطلب در هر زیرگروه مشخص می شد.

بهترین راه برای تحلیل تاثیر تغییرات در کارنامه کنکور دی ماه 1401، این است که با توجه به زیر گروه هایی که در سال های گذشته وجود داشتند، تفاوت های موجود را با کارنامه فعلی مقایسه کنیم. در این سال، دسته بندی های زیرگروهی برای رشته های آزمون وجود ندارد و تاثیر سوابق تحصیلی داوطلبان به طور مستقیم در نمره کنکور لحاظ می شود. بنابراین، داوطلبان با معدل بالا، رتبه بهتری کسب می کنند و برعکس، نمرات پایین متقاضیان، تاثیر منفی در رتبه و تراز آزمون خواهد داشت. لذا نکته مهمی که در تحلیل کنکور دی ماه 1401 باید مد نظر قرار داد، تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی داوطلبان در نمره کنکور است.

با توجه به اینکه سوابق تحصیلی داوطلبان پس از امتحانات نهایی خرداد ماه قطعی می‌شود، مشخص نیست که آیا تاثیر این سوابق در تراز آزمون با احتساب آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد یا خیر. به همین دلیل، برای دانستن نحوه دریافت و تحلیل کارنامه کنکور، توصیه می‌شود مقاله زیر را مطالعه کنید.




لینک مشاهده نتایج اولیه کنکور دی ماه

زمان انتشار کارنامه کنکور دی ماه ۱۴۰۱

نتایج قبولی داوطلبان کنکور دی ماه ۱۴۰۱، پس از انجام دو مرحله آزمون اولیه و نهایی، برای داوطلبان قابل دسترسی قرار می‌گیرد. نتایج اولیه به عنوان کارنامه اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش برای همه داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده‌اند، ارائه می‌شود. داوطلبان می‌توانند با داشتن اطلاعات و مدارک ثبت‌نامی مانند شماره پرونده و شماره داوطلبی، برای دریافت کارنامه اولیه خود اقدام کنند.

نتایج قبولی داوطلبان آزمون کنکور دی ماه ۱۴۰۱ در دو مرحله اولیه و نهایی برای آن‌ها قابل دسترسی خواهد بود. نتایج اولیه به عنوان کارنامه اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش برای تمام داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده‌اند، صادر خواهد شد. داوطلبان می‌توانند با در دست داشتن اطلاعات و مدارک هنگام ثبت نام مانند شماره پرونده و شماره داوطلبی، به دریافت کارنامه کنکور دی ماه خود اقدام کنند.

انتشار نتایج اولیه کنکور نوبت اول دی ماه

در نیمه اول اسفند ماه سال ۱۴۰۱، نتایج اولیه شرکت‌کنندگان آزمون کنکور دی ماه با عنوان کارنامه شامل نمرات خام و نمره کل آزمون اختصاصی، برای داوطلبان اعلام می‌شود. با مشاهده کارنامه اولیه، متقاضیان می‌توانند درصد پاسخ دهی خود به دروس و رتبه خود در آزمون را مشاهده کنند.

انتشار کارنامه نهایی کنکور نوبت اول دی ماه

معمولاً حدود یک ماه پس از فرایند انتخاب رشته، کارنامه نهایی داوطلبان هر ساله صادر می شود. در نظر داشته باشید که انتخاب رشته برای دو دسته شرکت کننده در کنکور دی ماه ۱۴۰۱ و تیر ماه ۱۴۰۲ به صورت همزمان در نیمه دوم مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود که نتایج نهایی داوطلبان نیز در نیمه دوم شهریور ماه ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش منتشر شود.

داوطلبانی که در دو نوبت کنکور سراسری شرکت کرده‌اند و مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و غیرروزانه هستند، باید در مهلت زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲، کد رشته‌های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته وارد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات زمانی انتخاب رشته، توصیه می‌شود مقاله زیر را مطالعه کنید.

لینک مشاهده نتایج اولیه کنکور دی ماه

از چه طریقی میتوان نتایج و کارنامه نوبت اول دی ماه را مشاهده کرد؟

مجری تمامی مراحل پذیرش دانشجویان، شامل ثبت نام در کنکور سراسری، دریافت کارت ورود به جلسه، انتخاب رشته، دریافت کارنامه اولیه و …، سازمان سنجش کشور است. داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی خود، از طریق سایت این سازمان، جهت دریافت کارنامه اولیه و نهایی کنکور دی ماه ۱۴۰۱ اقدام کنند.

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری کنکور سراسری، پس از برگزاری آزمون، به بررسی پاسخنامه داوطلبان می‌پردازد و هر دو نتیجه اولیه و نهایی شرکت‌کنندگان کنکور را از طریق سایت خود در قالب کارنامه اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲، به تمامی داوطلبانی که در کنکور دی ماه ثبت‌نام کرده‌اند، اعلام می‌کند.

مراحل دریافت کارنامه کنکور 1402 نوبت اول دی ماه

1) وارد سایت Sanjesh.org شوید.

2) روی کارنامه اعلام نتايج نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 کلیک کنید.

3) به یکی از سه طریق مشخص شده اطلاعات را تکمیل کنید و کارنامه خود را مشاهده کنید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 12 اسفند 1401 زمان : 11:50 نظرات (0)
بازدید : 393

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی شهر تهران و شهرستان های تهران 1402

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در مصاحبه جدید خود بیان کرد:

متقاضیان آزمون سراسری که فاقد سوابق تحصیلی هستند ، باید برای شرکت در کنکور سابقه تحصیلی ایجاد نمایند. وی در ادامه افزود: فارغ التحصیلان سال ۸۴ و پیش آن، دارای سوابق تحصیلی ثبت شده در سامانه وزرات آموزش و پرورش نیستند، لذا برای شرکت در آزمونِ گروه آزمایشی مورد نظر خود باید ابتدا در تمام امتحانات نهایی این گروه شرکت نمایند و سوابق تحصیلی برای خود تولید کنن .

لازم به ذکر می باشد که در پذیرش دانشکاه ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۲، سهم آزمون سراسری ۶۰ درصد می باشد و همچنین سهم امتحانات نهایی برای ۱۰ درس، ۴۰ درصد است.

داوطلبان کنکور برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمرات میتوانند، دروس مورد نظر خود را در نوبت های خرداد یا شهریور و یا دی ماه انتخاب نموده و پس از ثبت نام در امتحانات نهایی مربوط به آن دروس شرکت نمایند.

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در شهر تهران جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس شهر تهران

دانلود لیست مدارس شهرستان های استان تهران

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهم: در ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

لیست و اطلاعات تماس مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی شهر تهران 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در شهر تهران می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس شهر تهران

لیست و اطلاعات تماس مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی شهرستان های استان تهران 1402

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در شهرستان های استان تهران شامل:

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل پاکدشت

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل قرچک

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شهر ری

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل اسلامشهر

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ناحیه یک و دو بهارستان

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل پیشوا

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل چهاردانگه

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل دماوند

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رباط کریم

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل رودهن

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شهر قدس

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل شهریار

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ملارد

    • لیست تلفن و آدرس مدارس ترمیم معدل ورامین

می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس شهرستان های استان تهران

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 09 اسفند 1401 زمان : 15:27 نظرات (0)
بازدید : 211

مطالب ترکیبی زیست گیاهی کنکور

جناب اقای علی غیاثی، دبیر مجرب درس زیست شناسی، جزوه مطالب ترکیبی زیست گیاهی کنکور را در ۲۲ صفحه به صورت خلاصه و مفهومی برای دانش آموزان و داوطلبان عزیز گرد آوری کرده است.

برای دانلود جزوه مطالب ترکیبی زیست گیاهی کنکور، علی غیاثی به باکس انتهای مطلب مراجعه کنید.

با توجه به ضریب بالای درس زیست شناسی برای داوطلبان رشته تجربی، تسلط و آمادگی روی این درس و مخصوصا فصول مربوط به زیست گیاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در ابتدا حتما بودجه بندی سوالات درس زیست شناسی در کنکور را با توجه به روش مطالعه زیست شناسی مطالعه کنید.

طبق کنکور سال های اخیر، تعدادی مشخص تست ساده و بدون پیچیدگی خاصی از فصل های مربوط به زیست گیاهی طرح می شود.

در صورتی که داوطلبان عزیز در کنار مطالعه کتاب درسی از جزوه های استاندارد و مکمل با کتاب، استفاده کنند. می توانند به آمادگی لازم برای پاسخ دادن به این تست های ساده از فصول زیست گیاهی برسند.

ترتیب مطالعه زیست گیاهی کنکور

  • ابتدا فصل ششم از زیست دهم را مطالعه کنید (از یاخته تا گیاه)
  • سپس فصل هفتم از زیست دهم (جذب و انتقال مواد در گیاهان)
  • مرحله بعد فصل هشتم از زیست یازدهم (تولید مثل نهان دانگان)
  • همچنین فصل نهم (پاسخ گیاهان به محرک ها)
  • در آخر فصل ششم از زیست دوازدهم را مطالعه کنید (از انرژی به ماده) به تصاویر مهم زیست  و جداول و متن کتاب درسی در فصل های ذکر شده دقت کافی داشته باشید، خلاص نویسی برای زمان مرور و جمع بندی را فراموش نکنید.

مطالعه این جزوه ۲۲ صفحه ای نیز همراه با یادگیری مطالب کتاب درسی، می تواند به شما برای کسب رتبه برتر در آزمون سراسری کمک وافری نماید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما هزینه دریافت میکنند اعتماد نکنید.

دانلود کنید ... 

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 04 اسفند 1401 زمان : 10:03 نظرات (0)
بازدید : 509

 جزوه خلاصه تصویری زیست شناسی

جزوه زیست شناسی به صورت تصویری و همراه با نکات مهم برای شما بزرگواران آماده شده است. برای دانلود جزوه زیست لطفا به باکس انتهای مطلب مراجعه کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که طراحان تستهای کنکور هر سال از تصاویر کتاب درسی سوالات مهمی را طرح میکنند. در هنگام مطالعه حتما به تمام تصاویر و نکته های درج شده در آن توجه داشته باشید، برای آمادگی بیشتر در درس زیست شناسی ابتدا تمام مطالب حفظی کتاب همراه با همه تصاویر و نکات مربوط به تصاویر را با دقت مطالعه بفرمایید سپس برای جمع بندی جزوه ۵ صفحه ای تصویری را مطالعه کنید.

جزوه تصویری زیست شناسی در ۵ صفحه تهیه شده است و در صفحه اول، زیست ابر انسان که در آن سطوح مختلف حیات جانداران را نشان میدهد و همچنین در ادامه ساختار سیستم گوارش انسان از دهان تا راست روده به تصویر کشیده شده و تمامی مراحل بلع و هضم مواد غذایی را با نکات ریز و مهم مشخص کرده.

در صفحه دوم و سوم هم به زیست ابر جانوری طبق کتاب پرداخته شده که در آن سیستم قلب و مغز ملخ و ماهی به تصویر کشیده شده و در ادامه به مولکولهای اطلاعاتی و انتقال اطلاعات وراثتی، جریان اطلاعات در یاخته و … پرداخته میشود.

صفحه چهارم هم سیستم شنوایی انسان همراه با نکات دقیق بیان شده.

صفحه پنجم نیز سیستم بینایی انسان به همراه خلاصه نکات کتاب به تصویر کشیده شده است .

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید اهمیت تصاویر در درس زیست شناسی بسیار بالاست و برای تثبیت مفاهیم زیست شناسی در ذهنتان جزوه تصویری در کنار مطالعه کامل تصاویر و متن کتابهای پایه دهم و یازدهم و دوازدهم به شما کمک میکند تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

دانلود کنید ...

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 04 اسفند 1401 زمان : 9:44 نظرات (0)
بازدید : 3425

هدف از طراحی پاسخ برگ خام کنکور سراسری چیست؟

نوعی منبع مناسب برای تقویت تکنیک‌ها و مهارت‌های تست زنی برای داوطلبان کنکور از هدف های مهم تولید این پاسخ برگ ها می باشد.

در زمینه کنکور استفاده از پاسخنامه به چند دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

استانداردسازی آزمون و کوئیز: آزمون کنکور با حضور هزاران دانش آموز در سراسر کشور برگزار می شود و استفاده از فرمت پاسخنامه یکسان در  استانداردسازی فرآیند آزمون کمک می کند. اگر داوطلبان در دوران جمعبندی و تمرینات خود سعی کنند از پاسخنامه استفاده کنند آمادگی بیشتری برای آزمون اصلی خواهند داشت.

افزایش دقت: از آنجایی که اصلاح پاسخ نادرست در پاسخ برگ کار سختی است خود به خود در آزمون های زماندار داوطلب با حواس جمع تر و با تمرکز بیشتری به سوالات جواب می دهد.

سرعت تصحیح بیشتر: استفاده از پاسخ برگ به تسریع ارزیابی آزمون ها و کوئیز ها کمک می کند. برگه‌های پاسخ را می‌توان به سرعت بررسی کرد و سوالات درست و غلط را از هم تفکیک کرد.

نکات مهم برای پر کردن پاسخ برگ خام کنکور

گزینه ها را به طور کامل پر کنید: هنگام پر کردن گزینه های پاسخ، مطمئن شوید که دایره را کاملا پر کرده اید. چون مطمئن میشوید در کنکور سراسری  پاسخ شما توسط دستگاه تصحیح به درستی خوانده می شود.

پاسخ های خود را دوباره بررسی کنید: قبل از اینکه برگه پاسخ خود را کامل میکنید، چند دقیقه وقت بگذارید و پاسخ های خود را دوباره بررسی کنید. مطمئن شوید که برای هر سوال گزینه درستی را پر کرده اید و هیچ سوالی را رد نکرده اید.

پاسخنامه خود را مرتب و تمیز نگه دارید: سعی کنید پاسخن برگ خود را مرتب و منظم نگه دارید. از ایجاد هر گونه علامت یا لک که ممکن است دستگاه تصحیح را به خطا بیاندازید، خودداری کنید. اگر گزینه ای را اشتباه پر کردید ، با پاک کن خوب و همراه با ارامش، پاسخ برگ را پاک کنید تا سیاه و کثیف یا پاره نشود.

هنگام پر کردن پاسخ برگ، حتما دفترچه سوالات را زیر برگه قرار دهید، اینکار باعث می شود یکنواخت و تمیزتر مربع ها سیاه شوند.

وارد کردن به موقع و با دقت گزینه ها: در زمان آزمون بعد از حل کردن هر سوال، بی درنگ جواب خود را وارد پاسخ برگ نمایید و وارد کردن را به مرحله اخر نکشانید. هنگام پر کردن پاسخ برگ به شماره سوال در دفترچه و پاسخ برگ دقت کنید تا مبادا اشتباه پر کرده باشید.

تاکید می شود از روش هایی مانند: در پایان هر درس یا بعد از جواب دادن کامل به تمام سوالات ، گزینه های درست را وارد پاسخ برگ کردن جدا خوداری کنید

استفاده از مداد مناسب: حتما از مداد مشکی نرم برای پر کردن مربع ها استفاده کنید و سعی کنید به صورت یکنواخت همه مربع کامل سیاه شود.

توجه کنید که هرگز در پشت پاسخ برگ چیزی ننویسید، یا در کنار گزینه ها علامتی نزنید ، چون باعث ابطال پاسخ برگ می شود.

در دروس محاسباتی بیشتر دقت کنید: دقت داشته باشید ، برای درس هایی مثل ریاضی یا فیزیک و … که جواب یک عدد می باشد ، شماره گزینه صحیح را با جواب تست ها با هم اشتباه نکنید.

زیرا کوچکترین اشتباه تمام تلاش شما برای مطالعه و یادگیری قبل از آزمون و همچنین مدت زمانی که برای حل تست ها صرف کرده اید ، از دست می رود.

دانلود پاسخ برگ خام کنکور سراسری جدید و چند دفترچه ای

با توجه به تغییرات جدید دفترچه سوالات کنکور سراسری و چند دفترچه ای شدن کنکور پاسخبرگ های جدیدی نیاز است که در بخش زیر میتوانید دانلود کنید.

پاسخبرگ کنکور تجربی

پاسخبرگ کنکور ریاضی

پاسخبرگ کنکور انسانی

دانلود پاسخ برگ خام آزمون های آزمایشی گاج، قلمچی و گزینه دو

در این قسمت نیز میتوانید پاسخنامه خام آزمون های آزمایشی مختلف را دانلود و استفاده کنید:

پاسخبرگ کنکور تجربی

پاسخبرگ کنکور ریاضی

پاسخبرگ کنکور انسانی

دانلود پاسخنامه خام 30، 35، 50، 60، 120 و 300 و 1000 تایی قابل چاپ

برای اینکه با شرایط جلسه کنکور بیشتر آشنا شوید ، سعی کنید هنگام تست زنی در منزل از این مجموعه پاسخ برگ های ۳۰ تایی و ۳۵ تایی و ۵۰ تایی ۶۰ تایی ۱۰۰ تایی ۱۲۰ تایی و ۳۰۰ تایی و نیز پاسخ برگ خام سازمان سنجش حتما استفاده کنید، تا شرایط جلسه کنکور سراسری برای شما شبیه سازی شود و استرس شما برای زمان کنکور کمتر شود.

پاسخبرگ 30 تایی

پاسخبرگ 35 تایی

پاسخبرگ 50 تایی

پاسخبرگ 60 تایی

پاسخبرگ 100 تایی

پاسخبرگ 120 تایی

پاسخبرگ 300 تایی تک گزینه

پاسخبرگ 1000 تایی تک گزینه

دانلود پاسخبرگ خام بدون شماره تک گزینه ای

دانلود پاسخ برگ بدون شماره تک گزینه ای قابل چاپ

پاسخبرگ بدون شماره

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 03 اسفند 1401 زمان : 15:03 نظرات (0)
بازدید : 179

نا امید نشو وقتی میدونی خدا همیشه بعد از تاریکی نور جدیدی میسازه

تسلیم نشو شروع هرچیزی همیشه سخت ترین قسمتشه

شاید بتونن منو زمین بزنن اما جلوی بلند شدنمو نمیتونن بگیرن

جوری تلاش کن که بعد از کنکور حسرتی به دلت نمونه که چرا کم گذاشتم! چرا بهترین خودم نبودم!

کاری که امروز میکنی آینده ات رو میسازه، پس بهترین رو انجام بده

وقتی چیزی به اندازه کافی مهم باشد، آن را انجام میدهید حتی اگر شانس برد زیادی نداشته باشید...ایلان ماسک

تو را نمیدانم، اما من دلم روشن است به تمام اتفاقات خوب در راه مانده، به تمام روزهای شیرین نیامده، به محو شدن غمهای دیرینه

دوتا انتخاب داری: یا همین امسال با تمام وجود بجنگی و تمومش کنی
یا تسلیم بشی و وارد یه منطقه امن روانی موقت بشی!
انتخاب شما کدومه؟

امیدوارم سال دیگه همین موقع دلت انقدر شاد باشه که به این روزات بخندی

من به یه کشف مهم رسیدم، هرچی بیشتر تلاش میکنم، خوش شانس تر میشم

تا وقتی که به حرفایی که میزنی عمل نکنی، فقط داری از خودت صدا تولید میکنی

امروز یه روز دیگه اس یه شروع دوباره اس

حق نداری بیخیال بشی یادت باشه با چی شروع کردی و اهدافت چی بود

خدای خوبم برای خیلی از اتفاقاتی که تو زندگیم اصرار داشتم بشه ولی نذاشتی بشه، ازت ممنونم.

صبح هدیه شگفت انگیز خداوند است، فرصت جدید برای بهتر بودن وت تلاش دوباره از این فرصت تازه نهایت استفاده را ببر

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 02 اسفند 1401 زمان : 9:28 نظرات (0)
بازدید : 403

دانلود جزوه کامل قواعد عربی متوسطه اول

جناب آقای عباس نجفی مدرس دانشگاه و دبیر آموزش و پرورش، جزوه کامل قواعد عربی متوسطه اول را در ۴۴ صفحه با زبانی ساده و قابل فهم برای دانش آموزان در این مقاطع تهیه و تنظیم کرده اند.

برای دانلود جزوه کامل قواعد عربی متوسطه اول به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

نکته مهم در مورد جزوه قواعد عربی

این جزوه با جزوه های مشابه تفاوت هایی دارد، از جمله میتوان به ساده و روان بودن توضیحات مطالب و همچنین وجود مثال های متعدد با هدف تمرین و تکرار بیشتر، نام برد. درس عربی ماهیت حفظی و مفهومی دارد، برای یادگیری این درس سعی کنید با مدیریت زمان، مطالب کتاب درسی را به صورت مفهومی و متمرکز مطالعه کنید.

نکاتی برای مطالعه بهتر درس عربی

درس عربی را به دو بخش تقسیم کنید ، بخشی مربوط به ترجمه و بخش بعدی قواعد، برای مطالعه بخش ترجمه باید دایره واژگانی بالایی داشته باشید. پس سعی کنید تا جایی که امکان دارد، همه لغات کتاب درسی را حفظ کنید.

حفظ این لغات به شما برای ترجمه متون کتاب درسی عربی کمک شایانی می نماید. از هیچ کدام لغات و متن های موجود در کتاب راحت عبور نکنید، با مطالعه متن ها و ترجمه آن ها به آمادگی کامل در بخش ترجمه دست پیدا کنید.

سپس به سراغ مطالعه قواعد موجود در کتاب درسی بروید، بعد از مطالعه کامل قواعد کتاب، می توانید از جزوه کمک آموزشی و استاندارد برای یادگیری بهتر کمک بگیرید، استفاده از این جزوه ۴۴ صفحه ای از قواعد متوسطه اول به شما توصیه اکید می شود. حتما برای مطالعه برنامه ریزی مناسب با شرایط روحی و زندگی خود داشته باشید.

با کمک برنامه مناسب می توانید به صورت روزانه و دائمی مرور و تست زنی داشته باشید. به تعداد زیاد تست بزنید، همین تست زنی زیاد می تواند راهنمای شما برای یاد آوری نکات مهم شوند و شما را در حل سریع تست ها یاری کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که تسلط کامل بر مفاهیم بنیادی و مطالب کتاب درسی در کنار تست زنی باعث تثبیت مطالب کتاب عربی در ذهن شما می شود.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.🙃

دانلود کنید ...

مؤلف: آقای عباس نجفی
پایه تحصیلی : سال دوازدهم
تعداد صفحه : 44
حجم کل :  2MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 01 اسفند 1401 زمان : 7:07 نظرات (0)
بازدید : 209

 ۲۷۴ تست هندسه ریاضی تجربی پایه های یازدهم و دوازدهم

در این جزوه ۲۷۴ تست هندسه و ریاضیات تجربی پایه های یازدهم و دوازدهم همراه با پاسخنامه تشریحی به صورت استاندارد برای داوطلبان و دانش آموزان جمع آوری شده است.

لطفا برای دانلود ۲۷۴ تست هندسه ریاضی تجربی یازدهم و دوازدهم به باکس مطالعه انتهای مطلب مراجعه کنید.

پایه و اساس حل مسئله های درس هندسه، همان قضیه هایی هست که در کتاب درسی هندسه موجود می باشد.

در کتاب درسی هندسه علاوه بر قضیه های متعدد، قسمت هایی با نام فعالیت و کار در کلاس و تمرین در کتاب وجود دارند.

نکات این مطالب ذکر شده، داخل کادرهایی در کتاب درسی بیان شده است که هدف اصلی از آوردن این مطالب در کتاب را مشخص می کند. فلذا از مطالعه این کادرها و نتیجه گیری و نکته برداری از آن ها چشم پوشی نکنید. توجه داشته باشید که طبق کنکورهای سال های اخیر، از تمام نکات مهم موجود در این بخش ها به صورت مستقیم و یا با یک سری تغییرات تست طراحی می شود.

برای کسب مهارت در تست زنی درس هندسه

ابتدا برای کسب مهارت تست زنی در درس هندسه باید به یادگیری و مطالعه مفاهیم پایه در کتاب درسی بپردازید.

سپس تمام تمرینات و مثال های موجود در کتاب را حل نمایید. بعد از طی مراحل بالا به سراغ تست های راحت تر بروید و با پاسخ دادن به آن ها به آمادگی ابتدایی برسید. در مرحله آخر شروع به پاسخگویی به تست های مفهومی و سخت تر کنید.

در مورد جواب دادن به سوالات تشریحی بهتر است، اول سوالات امتحانات نهایی هندسه سال های قبل را حل کنید، با این کار شما هم خودتان را برای تست زنی آماده می کنید ، هم با شیوه و سبک طراحی سوالات نهایی آشنا می شوید.

نکته: فاصله زمانی بین مطالعه و یادگیری مفاهیم درس هندسه و تست زنی مربوط به همان مبحث مورد مطالعه بهتر است دو روز باشه‌. پس تست زنی بلافاصله بعد از مطالعه و یا با فاصله زمانی زیاد بعد از مطالعه مفاهیم کتاب درسی ، توصیهنمی شود.

زدن تست های موجود در این مجموعه به همراه رعایت مطالبی که در بالا بیان شد ، به شما در تثبیت و تسلط مطالب کتاب درسی هندسه در ذهنتان کمک وافری می نماید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.🙃

دانلود کنید ...

مؤلف: آقای –
پایه تحصیلی : کنکوری
تعداد صفحه : 290
حجم کل :  6.8MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 28 بهمن 1401 زمان : 21:30 نظرات (0)
بازدید : 165

افسردگی یک بیماری روانی است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. انواع مختلفی از افسردگی وجود دارد و یکی از انواع کمتر شناخته شده آن «افسردگی کنکور» نام دارد. افسردگی کنکور که به عنوان افسردگی تحصیلی نیز شناخته می شود، نوعی افسردگی است که به طور خاص دانش آموزانی را که در حال آماده شدن برای یک امتحان بزرگ مانند کنکور برای ورود دانشگاه ایران یا کشور چینی هستند، تحت تاثیر قرار می دهد. در این مقاله به بررسی افسردگی کنکور می پردازیم، و بررسی میکنیم که علت آن چیست و برای پیشگیری یا درمان آن چه باید کرد.

افسردگی کنکور سال کنکور چیست؟

افسردگی کنکور یک نوع خاص از افسردگی است که دانش آموزانی را که برای امتحان اصلی ورود به دانشگاه آماده می شوند تحت تاثیر قرار می دهد. از آنجایی که آزمون کنکور یک آزمون کاملا رقابتی است که برای تعیین اینکه چه دانشجویانی در کدام رشته و دانشگاه پذیرفته می شوند استفاده می شود و آزمون سراسری به دلیل دشواری آن شناخته شده است و فشار اطرافیان برای عملکرد خوب داوطلب می تواند برای بسیاری از دانش آموزان طاقت فرسا باشد. افسردگی کنکور با احساس غم و اندوه، ناامیدی و درماندگی مشخص می شود. همچنین می تواند باعث علائم فیزیکی مانند سردرد، بی خوابی و کاهش اشتها شود.

مطلب پیشنهادی: چگونه در سال کنکور به حرف دیگران توجه نکنیم؟

علل اصلی افسردگی در سال کنکور

عوامل متعددی می توانند در ایجاد افسردگی کنکور نقش داشته باشند. یکی از عوامل اولیه فشار اطرافیان به خصوص خانواده برای عملکرد خوب دانش آموزان در سال کنکور است. این آزمون بسیار رقابتی است و دانشجویانی که عملکرد خوبی ندارند ممکن است نتوانند در دانشگاه یا رشته های مورد نظر خود مثل دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی، فرهنگیان و … شرکت کنند. این فشار می تواند منجر به احساس استرس و اضطراب شود که به نوبه خود منجر به افسردگی می شود.

یکی دیگر از عواملی که می تواند به افسردگی کنکور کمک کند، انزوای اجتماعی و دور شدن از فعالیت های روزمره خود است که بسیاری از دانش آموزان هنگام آماده شدن برای امتحان تجربه می کنند. دانش‌آموزان ممکن است ساعت‌های طولانی را صرف مطالعه کنند، که می‌تواند منجر به احساس تنهایی و انزوا شود. این می تواند به ویژه برای دانش آموزانی که عادت به گذراندن وقت با دوستان و خانواده دارند دشوار باشد.

علاوه بر این، عدم فعالیت بدنی و ورزش که بسیاری از دانش آموزان هنگام آمادگی برای آزمون کنکور تجربه می کنند نیز می تواند در ایجاد افسردگی کنکور موثر باشد. نشان داده شده است که ورزش راهی موثر برای کاهش علائم افسردگی است و دانش آموزانی که به اندازه کافی ورزش نمی کنند ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به افسردگی باشند.

پیشگیری و درمان افسردگی کنکوری ها

برای پیشگیری یا درمان افسردگی کنکور و حس ضعف و نامیدی در سال کنکور می توان کارهای مختلفی انجام داد. یکی از مهمترین چیزها رسیدگی به فشار و افکار منفی ای است که دانش آموزان برای عملکرد خوب در امتحان احساس می کنند. این را می توان با حمایت و تشویق دانش آموزان و با تاکید بر اهمیت انجام بهترین تلاش  و عملکرد شخصی به جای تمرکز روی کسب نمره یا رتبه خاص انجام داد.

یکی دیگر از راه های مهم برای پیشگیری از افسردگی کنکور تشویق دانش آموزان به حفظ تعادل سالم بین مطالعه و سایر فعالیت ها است. این می تواند شامل فعالیت هایی مانند ورزش، معاشرت با دوستان و خانواده، و دنبال کردن سرگرمی ها و علایق باشد.

برای دانش آموزانی که قبلاً علائم افسردگی کنکور را تجربه می کنند، چندین گزینه درمانی در دسترس است. یکی از موثرترین درمان ها، درمان شناختی-رفتاری (CBT) است که بر تغییر الگوهای فکری منفی و رفتارهایی که به افسردگی کمک می کند تمرکز دارد که در این زمینه یک مشاور کنکور تا حد زیادی میتواند به دانش آموز کمک کند. در برخی موارد ممکن است از داروهایی مانند داروهای ضد افسردگی نیز استفاده شود.

نتیجه گیری پایانی آکادمی علیرضا افشار در مورد افسردگی سال کنکور

افسردگی کنکور یک بیماری جدی است که می تواند بر سلامت روحی و جسمی دانش آموزانی که برای آزمون کنکور آماده می شوند تأثیر بسزایی داشته باشد. درک علل افسردگی کنکور و اقدامات لازم برای پیشگیری یا درمان آن بسیار مهم است. با حمایت و تشویق دانش‌آموزان، صحبت کردن و مشاوره صحیح، می‌توان به دانش‌آموزان در درمان استرس و فشار ناشی از آمادگی برای این امتحان مهم کمک کرد.

ویدیو توضیحات تکمیلی استاد افشار در مورد افسردگی در سال کنکور را در سایت اصلی ما به آدرس زیر ببینید :


www.AlirezaAfshar.org

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 28 بهمن 1401 زمان : 20:48 نظرات (0)
بازدید : 285

دانلود جزوه تست های طبقه بندی شده فصل دوم ریاضی ۳ و حسابان ۲ پایه دوازدهم تناوب و تانژانت

جناب آقای سید علی موسوی، تست های طبقه بندی شده از فصل دوم ریاضی دوازدهم (مبحث مربوط به تناوب و تانژانت) و حسابان ۲، را در ۲۰ صفحه به صورت خلاصه برای داوطلبان عزیز گردآوری کرده اند.

برای دانلود تست های طبقه بندی شده فصل دوم ریاضی ۳ و حسابان ۲ (پایه دوازدهم) به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

با توجه به ماهیت مفهومی درس ریاضی، نمی توانید مانند بقیه دروس حفظی صرفا با خواندن یا گوش دادن، این درس را یاد بگیرید و باید به روش مطالعه ریاضی دقت کافی را داشته باشید.

تسلط و یادگیری درس ریاضیات

برای تسلط و یادگیری درس ریاضی نیاز به حل تمام مسئله ها و تمرینات کتاب درسی دارید. باید یاد بگیرید برای هر تمرین از کدام فرمول و روش برای پاسخگویی به تست ها و تمرینات استفاده کنید.

درس ریاضی شامل لغات و اصطلاحات و فرمول های ویژه ای است که در نگاه اول بسیار دشوار به نظر می آید. پس برای یادگیری این درس لازم است از روش ها و مهارت های استاندارد کمک بگیرید.

به این نکته توجه داشته باشید که با حفظ کردن و مطالعه سطحی درس ریاضی و مخصوصا فرمول های آن، نمی توانید به مهارت حل مسئله دست پیدا کنید.

باید ابتدا تمام تمرینات و مسئله های کتاب را با در نظر گرفتنِ زمان مناسب حل کنید و سپس راه حل ها و جواب ها را برای خودتان تحلیل و تشریح کنید.

با رسیدن به تسلط کافی روی درس ریاضی هر سوال و تست جدیدی که به شما بدهند را می توانید با تشخیص راه حل آن سریع پاسخ دهید.

تمامی تلاش خود را به کار بگیرید تا تست های استاندارد بزنید، مخصوصا تست های کنکورهای سال های اخیر که مجموعه کاملی هستند برای یادگیری و کسب مهارت تست زنی در درس ریاضی.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

دانلود کنید ... 

مؤلف: آقای سید علی موسوی
پایه تحصیلی : کنکوری
تعداد صفحه : 20
حجم کل :  1MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 26 بهمن 1401 زمان : 20:54 نظرات (0)
بازدید : 247

دانلود ۱۸۷ تست دشوار فیزیک پایه دهم با پاسخ تشریحی

این جزوه شامل ۱۸۷ تست دشوار فیزیک از پایه دهم همراه با پاسخنامه تشریحی، برای شما دانش آموزان و داوطلبان گرامی جمع آوری شده است.

برای دانلود جزوه ۱۸۷ تست دشوار فیزیک پایه دهم با پاسخ تشریحی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

طریقه یادگیری درس فیزیک پایه دهم

نخستین قدم برای یادگیری در روش مطالعه فیزیک مطالعه کتاب و حل تمارین کتاب درسی و در کنار آن تست زنی میباشد.

به شما توصیه می شود ، بعد از خواندن کتاب درسی ، به سراغ تمرینات کتاب بروید و با توجه به پاسخ های موجود در کتاب، مسئله ها را حل کنید.

سپس دوباره به از مدتی همان تمرینات و مسئله ها را حل کنید ولی اینبار بدون نگاه کردن به پاسخ هایکتاب درسی، سعی کنید با کمک معلومات و حافظه خودتان به مسئله ها جواب دهید.
اگر در این مرحله به راحتی به مسئله پاسخ دادید ، نشان دهنده این است که به تسلط کافی رسیده اید ،اما اگر با مشکل مواجه هستید ، نشان می دهد هنوز به تسلط و یادگیری کامل بخش هایی از کتاب درسی نرسیده اید.

نکاتی در مورد تست زنی درس فیزیک

سوالات درس فیزیک در آزمون سراسری شامل سه دسته هستند، که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم.

دسته اول: سوالاتی که فقط با جایگذاری ارقام در فرمول های مشخص به جواب می رسید.

دسته دوم: این دسته از سوالها دارای فرمول و مجهول مشخص هستند که برای پاسخ دادن به آنها باید فرمولهای مختلف را در دل یکدیگر قرار دهید و به جواب برسید.

دسته سوم: این گروه از سوالات بسیار سخت هستند که در آنها متغیرها پشت یک مفهوم واقعی یا غیر واقعی پنهان شده اند و متاسفانه در این سوالات حتی تشخیص فرمول هم برای شما سخت خواهد بود،برای پاسخ به این سوالات نیاز به تسلط زیاد روی مفاهیم فیزیک دارید. تا بتوانید با خواندن تست، سریع فرمول صحیح را تشخیص دهید.

با حل جزوه ۱۸۷ تست دشوار فیزیک پایه دهم و تحلیل پاسخنامه تشریحی آن، میتوانید به مهارت لازم برایتست زنی فیزیک برسید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

دانلود کنید ...

مؤلف: –
پایه تحصیلی : کنکوری
تعداد صفحه : 128
حجم کل :  9MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود آزمون ها و کوئیز های کنکوری

دانلود جزوه و نمونه سوال تستی کنکور

دانلود جزوه و تست فیزیک تجربی و ریاضی

دانلود جزوه و تست سال دهم فیزیک

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 26 بهمن 1401 زمان : 12:58 نظرات (0)
بازدید : 772

کاربرد اصلی برنامه برنامه 50 روزه و مطالعه کنکور در دو ماه چیست؟

این برنامه یک پیشنهاد مناسب برای مطالعه ی دانش آموزانی است که شروع صفر بوده و در فرصت باقی مانده می خواهند مباحث را پیش ببرند یا داوطلبانی که شروع صفر نبوده اما به خوبی پیش نرفته اند می باشد و یا حتی دانش آموزانی که قوی پیش آمده اند می توانند با تسلط به مباحث و نکات تست خیز مهارت خود را برای آزمون سراسری بالا ببرند.

این برنامه برای هر سه رشته تجربی، ریاضی و فیزیک و انسانی آماده شده است.

توصیه ی مهم درباره ی استفاده از این برنامه ی مطالعاتی:

برنامه ی دروس ذکرشده در زیر را می بایست با تنوع درس زیاد مطالعه کرد، درهر هفته حل تست زیاد کار شود و همچنین داوطلبان شروع صفری نباید از تست های تألیفی که ترکیب چند مبحث است استفاده کنند.

حتما تست پوششی کار شود اگر به با مراحل تست زنی آشنایی ندارید به مطلب انواع تکنیک تست زنی  کنکور مراجعه کنید

در صورت قابل اجرا بودن برنامه ی ذکر شده می توان از مباحث گفته شده بیشتر پیش رفت اما مهم ترین نکته این است که موارد ذکرشده و برنامه را با تسلط کامل به پیش برد.

برای استفاده ی بهتر از این برنامه میتوانید از بودجه بندی کنکور 99 نیز استفاده کنید.


طرح درس  از برنامه ی شروع صفر برای داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی

نکته مهم: کل مباحث ذکر شده برای هر درس در طول بازه ی زمانی حدود 50 روز می باشد که داوطلب می تواند مطالب را در بازه های زمانی گفته شده در ویس استاد که در آخر مطلب قرار گرفته است و یا با توجه به شخصی سازی برنامه ریزی مباحث مطالعه کند.

نکته مهم: مباحث گفته شده به ترتیب میباشد.


زنجیره ی مطالعاتی درس شیمی کنکور

  • فصل 1 سال دهم به طورکامل مطالعه شود
  • فصل 2 سال دهم تا اواخر استوکیومتری و پایستگی جرم
  • فصل 1 سال یازدهم تا آخر بازده درصدی یعنی دقیقاً تا قبل از شیمی آلی
  • کل فصل 2 سال یازدهم
  • انتهای فصل 1 سال یازدهم
  • کل فصل 3 سال یازدهم بحث هایی مانند بسپارش و پلیمر شدن، پلی استرها، استری شدن، پلیمرهای سبز و کاربردهایشان، حفظیات شیمی کنکور (به عنوان کاراضافه)
  • فصل 3 سال دوازدهم مباحث رفتار مولکول ها، توزیع اکسترون و نظریه های فلزها و شکل پذیری و خواص آنها و معرفی انواع فلزها

بقیه مباحث که باید در صورت تسلط به مباحث فوق کار شود:

  • خواص اکسیدهای فلزی
  • پیوند یونی، کوالانسی، قطبی و ناقطبی و هیدروژنی درفصل 3 سال دهم
  • فصل های سخت تر مانند فصول 1 و 2 و 4 سال دوازدهم، تغییر حجم در سامانه های گازی، تعادل ها، انرژی های فعالسازی در واکنش ها.

زنجیره ی مطالعاتی درس فیزیک کنکور

  • فصل 3 سال یازدهم مغناطیس والقا
  • نوسان و موج
  • امواج الکترومغناطیسی
  • فیزیک اتمی (برای داوطلبان رشته ی ریاضی فیزیک ساختار هسته ایی مانند شکاف و گداخت هسته ایی، فصل 4 فیزیک سال دوازدهم تداخل امواج)
  • برای دوستان در رشته ی تجربی فصل گرما و اندازه گیری، یعنی فصل اول و آخر
  • برای دوستان در رشته ی ریاضی گرما و اندازه گیری و ترمودینامیک سال یازدهم مطالعه شود
  • فصل ماده و فشار مایعات و لوله های یو شکل چون جزو مباحث تقریباً دشوار به حساب می آید می توان در انتها مطالعه شود.

شیوه ی مطالعه ی مباحث درس ریاضی ویژه ی رشته ی ریاضی و تجربی

از بین کتاب های ریاضی سال دهم، حسابان 1 و حسابان2 برای داوطلبان رشته ی ریاضی و برای داوطلبان رشته ی تجربی ریاضی سال دهم و یازدهم و دوازدهم میتوان به مباحث زیر اشاره کرد:

  • مباحث معادلات و نامعادلات
  • تعیین علامت ها و مجموعه جواب ها
  • کلیات تابع مانند دامنه و برد
  • یک به یک بودن تابع
  • وارون تابع و ترکیب توابع
  • انواع تابع
  • لگاریتم و تصاعد (دنباله های حسابی و هندسی) که فصل مجموعه ها را نیز می توان درکنارش پیش برد
  • مثلثات به جز معادله ی مثلثاتی
  • حد و پیوستگی
  • داوطلبان رشته ی تجربی کل جایگشت و ترکیبی ها (شمارش بدون شمردن) و احتمالات
  • داوطلبان رشته ی ریاضی نیز از آغاز مشتق تا مشتق گیری های ضمنی می توانند کار کنند که در این فصل آهنگ تغییر در رشته ی ریاضی و عطف و اکسترمم ها در کاربردهای مشتق مباحث با ارزش برای مطالعه می باشد

بقیه مباحث که باید در صورت تسلط به مباحث فوق کار شود:

  • مباحث مجانب و رسم نمودار
  • آنالیز و احتمال
  • دررشته ی ریاضی نیزمی توان در انتها فصل مشتق را به جز آهنگ تغییر مطالعه کرد.

زنجیره ی مطالعاتی درس هندسه ویژه ی رشته ی ریاضی

هندسه سال دوازدهم مباحث ماتریس، دترمینان، بردار.

زنجیره ی مطالعاتی دروس آمار و احتمالات ویژه ی رشته ی ریاضی وتجربی

  • فصل 1 و 2 سال یازدهم بجز افرازها
  • ابتدای نظریه ی اعداد مبحث عاد کردن قضیه ی تقسیم
  • جایگشت
  • آنالیز و احتمال

زنجیره ی مطالعاتی درس گسسته ویژه ی رشته ی ریاضی

  • ابتدای فصل 1 گسسته تا سر همنهشتی
  • بردار هندسه ی سال دوازدهم
  • هندسه ی پایه نیز در صورت داشتن زمان کافی
  • فصل 1 سال یازدهم(دایره)
  • فصل 1 و 2 سال دهم
  • فصل 3 سال یازدهم

طرح درس زیست شناسی کنکور

  • فصل 2 و 3 و 5 سال دهم
  • فصل 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 سال یازدهم
  • فصل 1 و 2 و 7 سال دوازدهم
  • فصل 4 سال دهم (گردش مواد و قلب)
  • فصل 8 سال دوازدهم(رفتارشناسی)
  • فصل 6 و 7 سال دهم(گیاهی)
  • فصل 5 و 6 سال دوازدهم که از ماده و انرژی فصل 5 آغاز شده و به فتوسنتز و واکنش های فتوسنتزی فصل 6 ختم می شود.

زنجیره ی طرح درس عربی ویژه ی دو رشته ی ریاضی و تجربی

  • فصول 1 و 2 و 5 و 7 و 8 سال دهم
  • فصلهای 1 و 3 سال یازدهم
  • فصول 3 و 4 سال دهم
  • انواع فعل (ماضی، مضارع، أمر، نهی، نفی)
  • فصول 2 و 3 و 4 سال دوازدهم(حال، استثناء، مفعول)
  • نکات ترجمه

بقیه مباحث که باید در صورت تسلط به مباحث فوق کار شود:

  • فصول 2 و 4 و 5 و 6 و 7 سال یازدهم
  • فصل 6 سال دهم (معلوم ومجهول)
  • همچنین در انتها می توان روی درک مطلب ها کار کرد.

برنامه ی مطالعاتی درس دین و زندگی ویژه ی رشته های ریاضی و تجربی

34 فصل در درس دین و زندگی وجود دارد که می توان هر هفته 4 درس را مطالعه کرد و 6 درس باقی مانده را در ماه اردیبهشت می توان جمع بندی کرد.


طرح مطالعاتی درس زبان خارجی

در مجموع می بایست 10 درس مطالعه شود که هر 5 روز 1 درس را با مباحث (گرامر-واژگان) می توان آغاز کرد

  • گرامر درس 1 سال دهم
  • فصل 2 انواع مفعول ها
  • فصل 3 گذشته ی استمراری
  • فصل 4 افعال کمکی
  • درس 1 سال یازدهم اسامی قابل شمارش و غیرقابل شمارش
  • درس 2 حال کامل
  • درس 3 جملات شرطی
  • درس 1 سال دوازدهم و مباحث معلوم ومجهول
  • درس 2 سال دوازدهم حروف ربطی

زنجیره ی مطالعاتی درس ادبیات فارسی ویژه ی رشته های ریاضی و تجربی

معانی اشعار شامل:

  • فصل 1 سال دهم بحث ستایش خدا
  • سفربه بصره
  • مهر و صفا
  • جمال و کمال
  • حماسه های مهم
  • خیر و شر
  • طوطی و بقال
  • دلیران ایران زمین
  • سال یازدهم قاضی بست
  • ستایش خدا
  • زاغ و کبک

برای قرابت معنایی داوطلبان با پایه ی درسی ضعیف می توانند مباحث را به صورت درس به درس پیش ببرند که با کتاب سیر تا پیاز گاج و یا گاج موضوعی می توانند اشعار مهم تر را مطالعه کنند.

آرایه های ادبی نیز به صورت هر هفته 2 آرایه مطالعه شود. مانند تشبیه و استعاره درهفته اول و الی آخر…

گرچه در پست بهترین منابع کنکور تمامی منابع را معرفی کرده ایم اما برای اشاره مجدد بهترین منابع خوب در آرایه و قرابت معنایی نشر دریافت و هفت خان خیلی سبز می باشد.

نکته مهم: زمانبندی و تفکیک برنامه ی مطالعاتی دروس عمومی نیز مشابه دروس تخصصی می باشد که در فایل صوتی انتهای مطلب به طور کامل بیان شده است.


زنجیره ی مطالعاتی درس زمین شناسی ویژه ی رشته ی تجربی

  • فصل 4 به بعد
  • زمین شناسی و سازه های مهندسی
  • زمین شناسی و سلامت
  • فصل 6 پویایی زمین و شکستگی ها
  • زمین شناسی ایران
  • سنگ ها
  • کانی ها
  • شکستگی ها
  • چین خوردگی ها
  • زلزله و گسل

طرح درس  از برنامه ی شروع صفر برای داوطلبان رشته ی انسانی

نکته مهم: کل مباحث ذکر شده برای هر درس در طول بازه ی زمانی حدود 50 روز می باشد که داوطلب می تواند مطالب را در بازه های زمانی گفته شده در ویس استاد که در آخر مطلب قرار گرفته است و یا با توجه به شخصی سازی برنامه ریزی مباحث مطالعه کند.

نکته مهم: مباحث گفته شده به ترتیب میباشد.

نکته مهم: در رابطه با دروس تخصصی می توان با توجه به زمانبندی موجود بودجه بندی ها را به دروس با ضرایب بالاتر اختصاص دهید.

همچنین رعایت پیش نیازها و اهمیت مطالب تست خیز یک اصل مهم در مطالعه ی دروس تخصصی می باشد.


طرح درس ادبیات فارسی ویژه ی رشته ی انسانی

با کار روی مباحث قرابت معنایی و آرایه و لغت می توان نتیجه ی مناسبی گرفت.

زبان فارسی و دستور زبان و همچنین املاء اگر شروع صفر هستند نباید در اولویت قرار داده شوند. اما اگر در گذشته کار شده باشند می توان برای جمع بندی چهار موضوع انواع ها، نقش کلمات، نقش های تبعی واجزاء جمله و یا جملات چند جزيی را مطالعه کرد.


زنجیره ی مطالعاتی درس عربی ویژه ی رشته ی انسانی

در ابتدا فقط بر روی قواعد گفته شده می توان کار کرد و مطالعه ی لغات چندان اهمیتی نخواهد داشت.

  • دروس 1 و 2 سال دهم
  • دروس 5 و 6 شامل مباحث جمله ی فعلیه و اسمیه
  • دروس 1 و 2 و 4 و 5 سال یازدهم
  • 3 و 4 سال دهم

بقیه مباحث که باید در صورت تسلط به مباحث فوق کار شود:

دروس 2 و 3 و 4 و 5 سال دهم نیزدر انتها و تسلط بر روی مباحث قبلی کار شود.

بعد از کار بر روی قواعد می توان مبحث ترجمه را آغاز کرد.

درحین مطالعه می توان به شیوه ی جمعبندی شناور آزمون گرفته شود تا به تسلط و سطح علمی خود پی برده شود.


زنجیره ی مطالعاتی درس دین و زندگی ویژه ی رشته ی انسانی

  • نیم سال اول سال دوازدهم
  • دروس 5 و 6 و 7 و 8 پایه ی دهم را به صورت ارتباط دادن آیات بامتن درس پیش بببرید

زنجیره ی مطالعاتی درس زبان خارجی ویژه ی رشته ی انسانی

  • گرامرهای سال دهم
  • درس 1 سال یازدهم
  • بحث برچسب سؤال از سال دوازدهم

از7 تست گرامر در سال 98 ، 5 سؤال ازسال دوازدهم و بقیه ازمباحث پایه بوده است. اما بدون یادگیری پایه نمی توان به سراغ سال دوازدهم رفت.


زنجیره ی مطالعاتی درس ریاضی ویژه ی رشته ی انسانی

  • فصول 1 و 2 و 3 سال دهم
  • تابع سال یازدهم (درس 4 تابع سال دهم با وجودتست خیزبودن به علت داشتن پیش نیاز توصیه نمی شود)
  • فصل 4 ریاضی سال دهم
  • فصل 1 ازسال یازدهم (آشنایی بامنطق واستدلال ریاضی)
  • فصل 3 سال یازدهم (آمار)
  • احتمال و الگوهای خطی سال دوازدهم
  • فصل آخرسال دوازدهم.

زنجیره ی مطالعاتی درس اقتصاد ویژه ی رشته ی انسانی

  • مفاهیم و حفظیات به طور کامل مطالعه شود
  • بخش 1 اقتصاد تست خیزترین قسمت می باشد
  • فصل 3 بخش 1 که نمودارهای مهمی دارد(مانند ارتباط بین عرضه و تقاضا و قیمت ها)
  • فصل 4 بخش 1 مسائل تولید خالص و ناخالص ملی
  • بخش 2 پول و بانک و سرمایه به طور کلی کار شود
  • پاورقی فصل بانک حتما مطالعه شود
  • بخش 3 کتاب اقتصاد مبحث دهک ها و بحث فقر و توزیع درآمد
  • بخش 5 اقتصاد که تنها فصل صرفاً حفظی کتاب می باشد(شماره ی اصول و قانون اساسی و فیش نویسی)
  • حفظیات و مفاهیم بخش 4 مطالعه شود اما مسائل آن به دلیل سنگینی مباحث به دانش آموزان شروع صفر پیشنهاد نمی شود.

زنجیره ی مطالعاتی درس علوم و فنون ادبی ویژه ی رشته ی انسانی

  • فصول 10 و 11 و 12 و 13 سال دهم (قافیه و ردیف)
  • صفحه ی 18 کتاب فنون سال دهم (تفاوت آرایه های بیان و بدیع)
  • دروس 14 و 15 و 16 و 17 سال دهم
  • 4 آرایه ی فنون سال یازدهم
  • سپس آرایه ی سال دوازدهم مطالعه شود
  • درصورت مطالعه روی مباحث عروضی می توانید به سمت پایه های آوایی همسان 1 و 2 بروید
  • کل موسیقی شعر و اختیار شعری سال دوازدهم برخلاف تست خیز بودن به هیچ عنوان توصیه نمی شود
  • تاریخ ادبیات ها صرفاً حفظی هستند وزمان مناسبی برای مطالعه ی آنها می باشد.
  • بخش های حفظی سبک شناسی ( نوع دوم و تحلیلی آن توصیه نمیشود)
  • سبک عراقی و خراسانی از فنون دهم
  • دروس 1 و 4 سال یازدهم
  • دروس 7 و 10 که در مورد سبک هندی است اهمیت بیش تری دارند

تست قرابت علوم و فنون که جزو مباحث مفهومی می باشد که نیاز به فهم ادبی مناسب و تمرین زیاد دارد.


زنجیره ی مطالعاتی دروس تاریخ و جغرافی ویژه ی رشته ی انسانی:

این دو درس به طور کامل مطالعه شوند. زیرا امتحان نهایی از آن ها گرفته شده و تعداد تست آن ها نیز نسبتاً خوب است.

به علت پراکندگی درس تاریخ بودجه بندی یک سال نمی تواند کافی باشد.

  • تاریخ سال دوازدهم دروس 3 و 4 و 7 و 10 اهمیت زیادی دارند.
  • درس جغرافیای سال پایه یازدهم دارای اهمیت زیادی است بخصوص دروس 4 و 5 و 7 و 8
  • درس 5 جغرافیای سال دوازدهم (مخاطرات طبیعی، صفحات زمین وتکتونیک)

باتوجه به ضریب 1  مباحث این درس می بایست به صورت گزینشی درکنکور مطالعه شود.


زنجیره ی مطالعاتی درس جامعه شناسی  ویژه ی رشته ی انسانی:

  • جامعه شناسی سال یازدهم به طور کامل کار شود
  • جامعه ی سال دوازدهم نیز تمام و کمال مطالعه شود
  • جامعه شناسی سال دهم(مباحث هویت چیست، تحولات هویتی، هویت اقتصادی جامعه)

زنجیره ی مطالعاتی درس فلسفه و منطق ویژه ی رشته ی انسانی:

  • فلسفه ی سال یازدهم به طور کامل اما مباحث دروس 2 و 3 و 5 و 6 را می توان در اولویت قرار داد.
  • درس 8 فلسفه ی سال یازدهم، دروس 2 و 3 فلسفه ی سال دوازدهم
  • دروس 9 و 10 و 11 فلسفه ی سال دوازدهم که 3 درس اخر به علت تعدد تست بیشتر حائز اهمیت می باشد(ابن سینا- سهروردی-حکمت) بیش تر مورد توجه است
  • درس 5 و 6 سال دوازدهم

در ادامه درصورت مسلط بودن به مطالب گفته شده نیم سال دوم فلسفه ی سال دوازدهم پیشنهاد می شود.


زنجیره ی مطالعاتی درس منطق ویژه ی رشته ی انسانی:

  • دروس 2 و 4 و 10 در ابتدا مطالعه شود
  • سپس دروس 1 و 3و 5 مطالعه شود
  • در ادامه به سمت درس 6 بروید
  • برای دانش آموزان شروع صفر دروس 7 و 8 و 9 به هیچ عنوان اولویت اول نمی باشد.

زنجیره ی مطالعاتی درس روانشناسی ویژه ی رشته ی انسانی:

با توجه به تک کتاب بودن می توان کل این درس را مطالعه کرد اما الویت اول آن به صورت زیر است:

  • دروس 1 و 2 (بحث رشد) با جدول و مرور زیاد مطالعه شود
  • درس 3 را با تغییر در ترتیب مطالعه می توان پیش برد(بحث احساس و درادامه ادراک و توجه را بعد از این دو قسمت مطالعه کنید)
  • دروس 5 و 6 نیز در ادامه مطالعه شود

مشاوره پیشنهادی : برنامه و منابع شروع صفر کنکور تجربی

مشاوره پیشنهادی : از بین بردن تنبلی در کنکوریها

توضیحات  کامل و جامع استاد علیرضا افشار مخصوص رشته های ریاضی و تجربی پیرامون شروع از صفر در بهمن ماه را در فایل صوتی زیر بشنوید :😊

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 25 بهمن 1401 زمان : 2:42 نظرات (0)
بازدید : 253

بعد از استقبال از ده آهنگ انگیزشی کنکور  و ده فیلم سینمایی انگیزشی کنکور و همچنین ده کتاب انگیزشی کنکور در مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار تصمیم گرفتیم لیست ده کلیپ انگیزشی جدید و فارسی انگیزشی با موضوعات خداوند، تلاش، هدف، سختی های مسیر، موفقیت، روحیه و …. در مسیر پر نوسان کنکور برای شما عزیزان گرداوری کنیم تا در اوقات فراغت خود به تماشای آنها بپردازید و با انرژی بیشتر به سمت اهداف خود و موفقیت حرکت کنید.

کلیپ زیبا و انگیزشی خدا چیزای بی نظیری در ذهنت قرار میده

دانلود 

کلیپ انگیزشی چی باعث شده تلاش نکنی؟

دانلود 

کلیپ زیبا و امید بخش دانشجوی 16 ساله پزشکی تهران

دانلود 

کلیپ انگیزشی بهونه امروزت چیه؟

دانلود 

کلیپ 60 ثانیه در لحظه حال زندگی کن

دانلود 

کلیپ پرانرژی و جذاب 7 قانون مهم زندگی

دانلود 

کلیپ روحیه بخش انگیزه مطالعه روزانه

دانلود 

کلیپ جذاب فارسی اولین ماموریت هر روز

دانلود 

کلیپ انرژی مثبت کوتاه خودتو بیدار کن

دانلود 

کلیپ انگیزشی و موفقیت تو باید به خودت افتخار کنی

دانلود 

پیشنهادی : فیلم سینمایی موفقیت و انگیزشی

پیشنهادی  : موسیقی انگیزشی برای کنکوریها

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 23 بهمن 1401 زمان : 11:27 نظرات (0)
بازدید : 242

با حذف شدن زیرگروه ها روش مطالعه زمین شناسی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. اما در آخرین خبری که به دست ما رسیده است دفترچه شماره 3 از درس اختصاصی، زمین شناسی و ریاضی هستند که مشخصا در کنار یکدیگر قرار دارند و تعداد تست‌های زمین شناسی از عدد 25 سوال به 15 سوال رسیده است. اینکه از 25 به 15 سوال رسیده است اهمیتی ندارد. زیرا ما مجبور هستیم تمامی فصول زمین شناسی را بخوانیم، چون تقریبا سوالات از تمامی فصول وجود دارد. اما در ادامه به شما خواهیم گفت که کدام یک از دروس تست خیزتر از سایر دروس هستند.

سنجش برای اینکه تخلفات پیرامون آزمون سراسری را کم کند، تصمیم به تغییر در روش آزمون و دفترچه سوالات کنکور گرفته و برای تک تک دروس دفترچه مجزا در نظر بگیرد.

اما چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که به خاطر اینکه زیرگروه‌ها را از 1402 به بعد برای کنکور سراسری در مرحله کارنامه انتخاب رشته حذف می‌کنند، اتفاقی که می‌افتد این است که درس زمین شناسی ما نیز مستقیما در تمامی رشته‌ها و زیر گروه‌ها ضریب خواهد داشت و این ضریب به این صورت است که نمی‌توان گفت اگر داروسازی می‌خواهیم فقط زمین شناسی را می‌خوانیم، مجبور هستیم برای تمامی رشته‌های دکترای پیوسته، پیراپزشکی، فرهنگیان و هر آنچه که می‌خواهیم زمین شناسی را بخوانیم. با توجه به اینکه درس توصیفی و حفظی محسوب می‌شود، ارزش دارد که خواهیم بر روی آن بیشتر وقت بگذاریم. پس 15 سوال دارد.

بهترین روش مطالعه دروس کنکور سراسری

زنجیره و مباحث مهم و تست خیز درس زمین شناسی برای 100 زدن

زمین شناسی در نظام جدید یک تغییر خوبی که کرد این است که دو کتاب در دو سال مختلف فقط در یک پایه، پایه یازدهم ارائه می‌شود. اگرچه در حال حاضر امتحانات آن به صورت داخلی است اما در سال‌های بعد که یازدهم نیز امتحانات آن نهایی شود، زمین شناسی حتی در تاثیر معدل هم می‌تواند نقش آفرینی کند. اما رویکرد کتاب زمین شناسی از فصل 1 که در چند سال اخیر شاید مهمترین و تست خیزترین فصل آن نیز بوده است که درباره کیهان، یعنی از مباحثی که می‌تواند به فضا و اجرام آسمانی است. در فصل 2 نیز مبحث درباره زیر زمین و ذخایر و معادن و اتفاقاتی است که در زیر زمین وجود دارد.

در فصل‌های بعدی درباره آب و خاک و سازه‌های مهندسی، زمین شناسی و سلامت و در نهایت درباره زمین شناسی ایران بحث می‌کند. تقریبا می‌توان گفت فصل‌های1، 4، 5، 6 تست بیشتری را دارند.

روش مطالعه زمین شناسی به روش رتبه برتر ها

درباره نحوه مطالعه زمین شناسی به عنوان یک درس توصیفی به جز آن مسئله‌ای که احتمالا نیاز به تمرین دارد و برای مثال مساله مقیاس با یک تناسب ساده حل می‌شود.

چون زمین شناسی رویکرد آن شبیه درس جغرافیا است و چیزی که نیاز دارد تسلط بر روی متن کتاب درسی است. ما باید ارتباط بین پدیده‌ها را بلد باشیم و بدانیم مانند درس جغرافیا داشتیم که با توجه به دمای بالایی که در بیابان بوده است و آب و هوای گرم و خشک و بارش سالانه کم، انتظار ما در پوشش گیاهی یا درباره سنگ‌ها یا بافت جانوری آن یک موضوعاتی را در برمی‌گرفت که کاملا هم با یکدیگر مرتبط بودند. در درس زمین شناسی نیز دقیقا به همین صورت است اگر بتوانیم این ارتباط را برقرار کنیم و تمامی متن کتاب را بلد باشیم، کار خیلی سختی پیش روی ما نیست.

بهترین روش مطالعه دروس کنکور سراسری

بودجه بندی و تعداد سوالات و منابع زمین شناسی

سوالات نیز از سوالات کنکور سراسری جواب خواهد و پیشنهاد ما در زمین شناسی استفاده از منابع خلاصه شده می‌باشد مانند خیلی سبز، لقمه مهر و ماه یا هر منابعی که در زمین شناسی آمده است و کمی دسته بندی کرده است و به نوعی بحث های حفظی را مهم و مهم تر یا قسمت های کم اهمیت تر را به گونه ای ترتیب بندی و مشخص کرده است. این اتفاق اتفاق خوبی می‌تواند رقم بزند.

کمترین فصلی که ما در زمین شناسی در سال های اخیر داشتیم و از آن تست آمده است (در قالب 25 سوالی) فصلی وجود داشته است که از آن 2 تا تست آمده است. اما در قالب 15 سوالی فعلا نمی‌توانیم بگوییم که چه اتفاقی می‌افتد اما رفتن به کلاس های نکته و تست برای جمع بندی یا جزوه های جمع بندی یا کتاب هایی که نامبردیم می‌تواند بسیار موثر باشد. تست تعریفی نیاز نیست همان تست و پاسخ ها را بلد باشید برای خواندن کفایت خواهد کرد.

ساعت مطالعه درس زمین شناسی کنکور

به نظر من در رویکرد پاسخ دهی چه در آزمون های آزمایشی چه برای کنکور به خاطر داشتن ضریب یک حساب ویژه تری برای آن باید باز کنید. درس زمین شناسی جز درس های حفظی رشته تجربی است. البته درس های شیمی، فیزیک و زیست حفظی ندارد اما این خاصیت در زمین شناسی بسیار بولد است. بهتر است در تایم های کوتاه 5-10-20 دقیقه و در لابه لای دروس اختصاصی را جای دهید. و برای خالی نبودن عریضه و رفع خستگی روی زمین شناسی کار کنید. زمان های پرت و مرده و جاهای پرو سرو صدا و شلوغ و حتی قبل از آزمون های آزمایشی می‌توانید نگاهی به کتاب زمین شناسی بیندازید.

بهترین روش مطالعه دروس کنکور سراسری

زمین شناسی را از ابتدای سال مطالعه خوانده شود؟

در مورد درس زمین شناسی باید گفت که اگر قرار است آزمون آزمایشی بدهید، هفته دوم در چند روز آخر آن را مطالعه کنید و اگر قرار باشد برای کنکور به سمت آن بروید بهتر است دو سه ماه پایانی زمان مناسبی است.

این درس به علت توصیفی بودن و فراموشی زودهنگام آن بهتر است از ابتدا مطالعه نشود. امسال بسیاری از افراد ممکن است زمین شناسی را مطالعه کنند.

زمین شناسی کار خاصی ندارد، باید کتاب را بخوانید و بعد تست ها را با پاسخ بخوانید. سوال را بخوانید سپس هر جوابی که دارید را با پاسخ نامه چک کنید. زمین شناسی کار خاصی ندارد، یعنی اگر بر روی متن کتاب مسلط باشید. حتی بخواهید تست ها را با پاسخ آن بخوانید درست است. می‌توانید سوال را بخوانید و سپس هر جوابی که دارید را بدهید و سپس جواب خود را با جواب پاسخ نامه چک کنید.

منابع نیز منابع خوبی هستند چون حجم درس زمین شناسی کم است و هرگاه بخواهید به سمت آن بروید جواب خواهید گرفت. بهتر است بر روی فصول 1 4 5 6 بیشتر تمرکز کنید.

مشاوره پیشنهادی(۱) : روش مطالعه و زنجیره مطالعاتی شروع زیست کنکور

مشاوره پیشنهادی(۲) : روش مطالعه و زنجیره مطالعاتی شروع شیمی کنکور

ویدیو توضیحات تکمیلی استاد افشار در مورد روش مطالعه و صد زدن زمین شناسی به روش رتبه برتر ها را در سایت اصلی ما به آدرس زیر ببینید :

www.AlirezaAfshar.org

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 19 بهمن 1401 زمان : 12:19 نظرات (0)
بازدید : 464

متاسفانه تاثیر معدل در کنکور قطعی است. همین امر وضعیت درس خواندن را برای دانش آموزان سخت‌تر کرده است. در این میان یکسری اخبار و اطلاعات اشتباه نیز در فضای مجازی و رسانه به دانش آموزان داده می‌شود. یکی از این خبرهای اشتباه این است که برای مثال، نمره هجده در کنکود یک عدد مشخصی تراز و درصد می‌دهد! چیزی که واضح است این است که هیچ وقت نمی‌توان به طور قطعیت در مورد نمره و تراز صحبت کرد. همانطور که نمی‌توان برای  آزمون‌های آزمایشی گفت که ۳۰ درصد چقدر تراز می‌دهد، در مورد نمره نهایی و تاثیر آن در کنکور نمی‌توان عدد و ارقامی را مشخص کرد. چرا که عدد و ارقام تراز بستگی به جامعه آماری افراد شرکت کننده در آزمون کنکور دارد.

 ترمیم معدل را ساده انگاری نکنید

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که نباید ترمیم معدل را ساده انگاری کنیم. یعنی به آن اهمیت ندهید. دانش آموزانی هستند که به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند که ما تو فلان درس نمره ۱۶ را گرفته‌ایم. خوبه دیگه در کنکور تاثیر زیادی نداره پس در نتیجه در ترمیم معدل شرکت نکنیم!

همانطور که پیش‌تر گفته شد، نمرات امتحان نهایی ۴۰ درصد در کنکور تاثیر مستقیم دارد به همین علت نمی‌توان به صورت دقیق گفت که چه نمره‌ای باید ترمیم معدل بخوره و چه نمره‌ای نیاز به ترمیم معدل ندارد.

از ترمیم معدل غول نسازید!

نکته بعدی که برای ترمیم معدل وجود دارد این است که نباید از آن غول بسازید! و با برنامه ریزی برای ترمیم معدل به موفقیت در آن برسید.

برای درک این نکته یک مثالی را شرح می‌دهیم. اگر یک دانش آموزی در درس دین و زندگی ۵۰ درصد بزند و در درس ریاضی نیز ۵۰ درصد بزند به یک میزان تراز نمی‌دهد. چیزی که واضح است این است که ۵۰ درصد دینی را خیلی از افراد می‌توانند بزنند اما ۵۰ درصد ریاضی ارزش بیش‌تری دارد. چرا که افراد زیادی نمی‌توانند ریاضی را ۵۰ درصد بزنند. اگر حتی فرد در ترمیمم معدل نمره درس دینی خود را به ۱۹ برساند، این نمره برای او نمی‌تواند تراز بالایی بیاورد. چرا که خیلی از افراد می‌توانند ۵۰ درصد دینی بزنند.

نتیجه گیری نمره و درصد در کنکور

از مثالی که بالاتر شرح دادیم واضح است که نمره در تراز دهی تاثیر کم‌تری دارد و در دروسی مانند دین و زندگی که اکثر افراد درصدهای بالایی در این درس دارند تاثیر زیادی در تراز دهی ندارند. بنابراین درصد تاثیر بیش‌تری در ترازدهی دارد. اما در دروس تخصصی ترمیم معدل بیش‌تر تاثیر دارد. چرا که نمره به دست آوردن از درصد گرفتن راحت‌تر است. پس اگر فرصت ترمیم معدل دارید این کار را انجام دهید.

برای چه نمره‌ای ترمیم معدل انجام دهیم؟

نمره نهایی دروس عمومی از ۴۰ درصد تاثیر مستقیم در کنکور ۲۶ درصد را شامل می‌شود. پس با چه نمراتی در ترمیم معدل شرکت کنیم؟

برای دانش آموزانی که نمرات خوبی دارند:

توصیه می‌کنیم نمرات زیر ۱۹.۵۰ ترمیم معدل انجام دهند.

برای دانش آموزانی که نمرات پایینی دارند:

اما اگر دانش آموزی معدل ۱۰ یا ۱۱ دارد بهتر است اگر درس زیر ۱۷ دارد ترمیم کند.

با چه نمراتی در ترمیم معدل دروس اختصاصی شرکت کنیم؟

برای دروس اختصاصی اگر نمره‌ای پایین‌تر از ۱۸ یا ۱۸.۵۰ داشتید، توصیه می‌کنیم ترمیم معدل انجام دهید.

در نمرات ترمیم معدل وسواس نداشته باشید

اما دانش آموزی تمام نمراتش ۱۹.۵۰ یا ۲۰ است و یک نمره ۱۸ دارد نیاز نیست حتما ترمیم معدل ذاشته باشد. می‌تواند ترمیم معدل انجام ندهد. ما زیاد موافق ترمیم معدل برای این افراد نیستیم. هرچند که نمره نهایی تاثیر مستقیم در کنکور دارد. اما برای یک درس نیاز نیست خودتان را در چالش ترمیم معدل قرار دهید.

توصیه آخر در مورد نمره ای که با آن باید در ترمیم معدل شرکت کنیم

متاسفانه تاثیر معدل در کنکور قطعی است. همین امر وضعیت درس خواندن را برای دانش آموزان سخت‌تر کرده است. چیزی که واضح است این است که هیچ وقت نمی‌توان به طور قطعیت در مورد نمره و تراز صحبت کرد. نمرات دروس نهایی تاثیر ۴۰ درصدی در کنکور دارند. برای همین منظور توصیه می‌کنیم برای دروس اختصاصی اگر نمره‌ای پایین‌تر از ۱۸ یا ۱۸.۵۰ داشتید، توصیه ترمیم معدل انجام دهید.  و برای دروس عمومی، برای نمرات زیر ۱۹.۵۰ ترمیم معدل انجام دهید. هینطور برای اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میشود مطالب زیر را نیز مطالعه کند:

مطلب پیشنهادی اول: آخرین بخشنامه ترمیم معدل و ایجاد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۲ (نظام قدیم و جدید)

مطلب پیشنهادی دوم: در ترمیم معدل کنکور 1402 شرکت کنیم یا نه؟

مطلب پیشنهادی سوم: چگونه از تغییرات و چالش های کنکور 1402 فرصت بسازیم؟

توضیحات تکمیلی استاد افشار در مورد نمره ی مناسب برای شرکت در ترمیم معدل😃 را می توانید در سایت اصلی ما به آدرس زیر ببینید :

www.AlirezaAfshar.org

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 19 بهمن 1401 زمان : 12:18 نظرات (0)
بازدید : 307

حذف کنکور کاغذی در سال ۱۴۰۳

در سفرِ دکتر عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور به همراه دکتر احسان جمالی معاون فنی و آماری سازمان سنجش به استان کهگیلویه و بویر احمد و دیدار با مسئولین و مدیران آموزش و پرورش این استان ، از حذف کنکور کاغذی در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

طبق اعلام دکتر پور عباس رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور ، در آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ همه دروس عمومی از کنکور حذف خواهند شد و همچنین ۴۰ درصد سوابق تحصیلی و ۶۰ درصد خود آزمون سراسری در اعلام نتایج موثر خواهند بود. و در کنکور ۱۴۰۳ سهم تاثیر سوابق تحصیلی (امتحانات پایه دوازدهم) از ۴۰ به ۵۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد ؛ فلذا دانش آموزان پایه یازدهم که کنکور 1403 را پیش رو دارند از امروز باید نقاط ضعف خود در دروس تخصصی را بهبود ببخشند و به دلیل حساسیت تاثیر مستقیم نمرات نهایی در کنکور سعی کنند تا پایه درسی خوبی را از هم اکنون برای خود بسازند.

دکتر عبدالرسول پورعباس در این نشست اعلام کرد: کنکور کاغذی در سال ۱۴۰۳ حذف خواهد شد، وی در ادامه افزود:

حذف کنکور کاغذی برای پیشگیری از تقلب در آزمون سراسری موثر خواهد بود. پور عباس گفت: در کنکور سراسری امسال ۶۰ درصد از داوطلبان را خانم ها تشکیل می دهند و ۴۰ درصد نیز شامل آقایان می شود . گرچه حذف عمومی ها از کنکور و تاثیر قطعی سوابق تحصیلی انتقادهای زیادی را داشت اما تا این لحظه تصمیمی برای تغییر این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اتخاذ نشده است . از طرفی ترس داوطلبان کنکور به دلیل افشای سوالات پیش از امتحان و تقلب های گسترده در سر جلسات امتحانات نهایی پایه دوازدهم است ؛ از طرفی دیگه نیز تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی در کنکور تا حد زیادی فشار و بار روانی کسب رتبه مطلوب را دو چندان می کند و استرس معدل نهایی پایین در کنکوریها تاثرات زیان باری خواهد داشت.

حال باید دید وعده حذف کنکور کاغذی و آزمون فیزیکی به سبک سالیان گذشته تا چه حد اجرایی و کارشناسی بوده است و آیا واقعا دولت و سازمان سنجش توان برگزاری همزمان آزمون الکترونیکی در همه حوزه های کشور را خواهند داشت یا خیر !

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در این دیدار به برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در دو مرحله اشاره نمود و گفت: امسال کنکور طی دو نوبت یعنی در نوبت اول در دی ماه ۱۴۰۱ و همچنین نوبت دوم در تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این نشست بیان کرد:

دکتر عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرده اند تا در ارتباط با آزمون سراسری ۱۴۰۲ و مصوبات جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی گفتگو نمایند.

کرمی با بیان برنامه های سفر استانی رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور ، اظهار داشت: دکتر عبدالرسول پورعباس در ابتدای سفر به این استان با حوزه امنیتی استانداری یاسوج دیداری داشتند و در دومین دیدار ، نشستی با همکاران ما در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار کردند.

در ادامه این نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه در آزمون سراسری امسال ۱۷هزار نفر از این استان در کنکور سراسری ثبت نام نموده اند، گفت:

بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در رشته علوم تجربی و همچنین ۷۲۴ نفر در رشته ریاضی و فیزیک، ۶۰۰۰ نفر در رشته علوم انسانی و ۴۶۸ نفر نیز در کنکور زبان اقدام به نام نویسی کرده اند.

این خبر تا کنکور توسط سازمان سنجش تایید نشده است.
مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 19 بهمن 1401 زمان : 11:47 نظرات (0)
بازدید : 311

این دوره شامل چه بخش هایی میشه؟

دروه آموزشی ۲ ساعته شامل مباحث:

وبینار اختصاصی پرسش و پاسخ برای شرکت کنندگان♨️

قبل از ثبت نام ۳ جلسه رایگان دوره در انتهای همینن پست را تماشا کنید

ثبت نام در طرح تربیت مشاور کنکور علیرضا افشار (قدم اول)

کلیک کنید

دوره قدم دوم مشاوره تحصیلی

این دوره شامل چه بخش هایی میشه؟

دروه آموزشی نزدیک ۳ ساعته شامل مباحث:

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 19 بهمن 1401 زمان : 11:25 نظرات (0)
بازدید : 197

درس فلسفه منطق را می‌توانیم به  روش مطالعه درس ریاضی تشبیه کنیم. البته کمی سخت‌ تر از درس ریاضی. چرا که درک و فهم درس فلسفه و منطق کمی سخت‌تر از ریاضی است. برای مثال: اگر در مورد رنگ یک لباس از چند نفر سوال کنیم ممکن است جواب‌های گوناگونی بر اساس استدلال آن‌ها از رنگ‌ها بگیریم. ممکن است یکی آن رنگ را طوسی بشناسد و دیگری دودی یا خاکستری. به عبارت دیگر در فلسفه و منطق، بر خلاف ریاضی قانون ثابتی وجود ندارد. در ریاضی جواب 5+5= 10 ثابت است و در هرجا از دنیا تغییر نخواهد کرد. اما در مورد فلسفه و منطق نظر‌ها و اعتقادات مختلفی وجود دارد. درواقع در فلسفه و منطق باید یک اصلی را قبول کنیم و آن را مبنی قرار دهیم و با توجه به آن نظر دهیم.

بهترین روش مطالعه دروس کنکور سراسری

چگونه می‌توانیم در درس فلسفه و منطق پیشرفت داشته باشیم؟

مهم‌ترین نکته برای پیشرفت در این درس این است که خیلی صبور باشید. یعنی پاسخ نامه هر تست را جداگانه چک بکنید. جواب‌ها را استدلال بکنید. مهم‌ترین مسئله در درس فلسفه و منطق، استدلال و تحلیل است. بنابراین اگر شما می‌خواهید در این درس  پیشرفت داشته باشید، می‌بایست قدرت تحلیل و استدلال خود را در این درس افزایش دهید. پیشنهاد می‌کنیم مباحث را زیاد مرور کنید و پاسخ هر تست را همانطور که در ابتدا گفته شد بررسی کنید. بین مباحث باید توقف داشته باشید و به مطالب قبلی باز گردید و آن‌ها را مرور کنید.

یکی دیگر از راه‌های پیشرفت در درس فلسفه و منطق حاشیه نویسی است. می‌توانید در هر مبحث برداشت خود را در حاشیه کتاب یا جزوه خود یادداشت کنید. علت و معلول را با مثال‌هایی از زندگی روزمره برای خود یادداشت کنید. مثلا برای علت و معلول می‌توانید درختی را که آب می‌دهیم مثال بزنید. همانطور که واضح است علت آب دادن به درخت تشنگی درخت است. این مثال‌های ساده و قابل درک را در حاشیه کتاب یا جزوه برای خود یادداشت کنید.

به هیچ عنوان در درس منطق و فلسفه متن کتاب درسی را حفظ نکنید چرا که هیچ کاربردی برای شما نخواهد داشت. همچنین به هیچ عنوان سوال‌های کنکور را حفظ نکنید. باید بتوانید مثال ذهنی بزنید. عمدتا داوطلبان و دانش آموزانی که در درس ریاضی قوی هستند، در درس فلسفه و منطق مشکلی ندارند.

نکته مهم در روش مطالعه روش مطالعه عربی

یک نکته بسیار مهم در مطالعه درس فلسفه و منطق که باید به آن توجه کنید این است که درس فلسفه و منطق را زمانی مطالعه کنید که حوصله دارید. خواب آلود و خسته نیستید. همانطور که گفته شد: این درس نیاز به تجزیه و تحلیل بالایی دارد و اصلا درس حفظی نیست. بنابراین اگر با خواب آلودگی این درس را مطالعه کنید و آن را با مثال‌های روزمره و عامیانه تجزیه و تحلیل نکنید، نمی‌توانید آن را درک کنید. اگر در تست‌ها دچار تناقض شدید بهترین کار این است که به متن کتاب درسی بازگردید و آن تست یا مطلب را با کتاب درسی مقایسه کنید.

بهترین روش مطالعه دروس کنکور سراسری

تعداد تست‌های فلسفه و منطق در کنکور چقدر است؟

از ۲۵ سوالی که در کنکور وجود دارد،‌ حدود بین ۳۵ تا ۴۰ درصد آن از منطق سال دهم است. تعداد سوالات از منطق سال یازدهم و دوازدهم تقریبا باهم برابر هستند. در درس  فلسفه، فلسفه سال یازدهم روان‌تر و حفظی‌تر است. نکته قابل توجه در درس منطق این است که می‌بایست مطالعه مروری در این درس داشته باشید. چرا که مباحث به یکدیگر مرتبط هستند و همچنین تست‌های منطق نیز مرتبط به یکدیگر هستند. در نتیجه اگر می‌خواهید در کنکود در درس منطق و فلسفه درصد خوبی را کسب کنید، می‌بایست مباحث این دروس را مرور کنید. از مشاور خود بخواهید در برنامه درسی خود، مرور درس‌های قبلی از منطق و فلسفه را که خوانده‌اید قرار دهد.

آیا پیش مطالعه درس فلسفه و منطق تاثیر گذار است؟

بله! پیش مطالعه درس فلسفه و منطق خیلی تاثیر گذار است. با پیش مطالعه درس می‌توانید با متن درس و اسامی درس آشنا شوید و هنگامی که استاد آن را در کلاس درس، تدریس می‌کند، می‌توانید راحت‌تر آن مطالب را درک کنید.

برای درس فلسفه و منطق چه تست‌هایی را باید بررسی کنیم؟

پیشنهاد می‌کنیم ابتدا تست‌های سراسری را بررسی کنید. و تست‌های تالیفی را اگر با تست‌های سراسری متناقض بود بررسی کنید. همانطور که گفته شد: درس فلسفه و منطق، درسی است که، نیاز به تجزیه و تحلیل زیادی دارد. بنابراین با بررسی تست‌های مختلف می‌توانید قدرت تجزیه و تحلیل خود را نیز تقویت کنید.

بهترین روش مطالعه دروس کنکور سراسری

توصیه آخر برای روش مطالعه درس فلسفه و منطق

درس فلسفه و منطق همانطور که گفته شد یکی از دروس سخت رشته انسانی است که شبیه به درس ریاضی است. فلسفه و منطق را نباید حفظ کنید بلکه باید آن را به درستی درک کنید. بهتر است حاشیه نویسی داشته باشید و همچنین برای درک بهتر آن برای خود مثال عینی و عامیانه بزنید. سعی کنید بعد از بررسی هر تست، پاسخ آن را نیز بررسی کنید. سعی کنید نمونه سوالات مختلف را بررسی کنید و همچنین پاسخ آن‌ها را مطالعه کنید.

مشاوره پیشنهادی : روش مطالعه و تست زنی عربی کنکور انسانی

مشاوره پیشنهادی : روش مطالعه و ارتقای درصد علوم و فنون کنکور انسانی

ویدیو توضیحات تکمیلی استاد افشار در مورد روش مطالعه و صد زدن فلسفه و منطق انسانی به روش رتبه برتر ها را در سایت اصلی ما به آدرس زیر بببینید :



www.AlirezaAfshar.org

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 15 بهمن 1401 زمان : 15:31 نظرات (0)
بازدید : 235

مدارس ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی شهر تهران 1402

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در مصاحبه جدید خود بیان کرد:

متقاضیان آزمون سراسری که فاقد سوابق تحصیلی هستند ، باید برای شرکت در کنکور سابقه تحصیلی ایجاد نمایند. وی در ادامه افزود: فارغ التحصیلان سال ۸۴ و پیش آن، دارای سوابق تحصیلی ثبت شده در سامانه وزرات آموزش و پرورش نیستند، لذا برای شرکت در آزمونِ گروه آزمایشی مورد نظر خود باید ابتدا در تمام امتحانات نهایی این گروه شرکت نمایند و سوابق تحصیلی برای خود تولید کنن .

لازم به ذکر می باشد که در پذیرش دانشکاه ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۲، سهم آزمون سراسری ۶۰ درصد می باشد و همچنین سهم امتحانات نهایی برای ۱۰ درس، ۴۰ درصد است.

داوطلبان کنکور برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمرات میتوانند، دروس مورد نظر خود را در نوبت های خرداد یا شهریور و یا دی ماه انتخاب نموده و پس از ثبت نام در امتحانات نهایی مربوط به آن دروس شرکت نمایند.

داوطلبان چند بار مجاز به ترمیم معدل هستند؟

توجه داشته باشید که هر متقاضی فقط یک مرتبه مجاز به ایجاد سابقه تحصیلی می باشد و همچنین تنها یک بار می تواند جهت ترمیم نمره هر درس اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات نهایی نماید.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم برای ایجاد سوابق تحصیلی و یا ترمیم نمرات خود می بایست به عنوان داوطلب آزاد در مدارس ویژه بزرگسالان دولتی ثبت نام نمایند و ثبت نام آن ها در مدارسی مانند غیر دولتی ، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمان ها مجاز نمی باشد.

نکته: به داوطلبانی که پیش از تصویب این طرح توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدام به ترمیم نمرات خود نموده اند نیز یک بار دیگر اجازه داده می شود تا از فرصت ترمیم نمرات امتحانات نهایی در دروس مد نظرشان استفاده کنند.

مدارسی که در شهر تهران جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ انتخاب شده اند به زیر ذیل می باشند:

دانلود لیست مدارس شهر تهران

چه افرادی شرایط ایجاد سوابق تحصیلی 1402 را دارند؟

۱. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری نظام های آموزشی پیش از سال ۱۳۸۴

۲. دانش آموزان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در کلیه نظام های آموزشی

۳. فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و همچنین دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی

۴. طلبه های حوزه های علمیه دارای مدرک سطح یک حوزه

۵. فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی پیش از سال ۱۳۹۱

۶. دانش آموزان و فارغ التحصیلان در رشته های نظری که داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند

۷. کلیه فارغ التحصیلان مقطع دیپلم که دارای سوابق تحصیلی نمی باشند و یا سوابق تحصیلی آن ها کامل نیست افرادی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بالا هستند ، باید برای ایجاد سوابق تحصیلی ابتدا در مدارس مورد نظر ثبت نام نمایند و سپس در امتحانات نهایی مربوطه شرکت کنند.

همچنین افراد واجد شرایط ترمیم نمره ۱۴۰۲

۱. افراد ذکر شده در موارد بالا که سوابق تحصیلی ایجاد نموده اند

۲. فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی که دارای سوابق تحصیلی هستند (چهار درس نهایی)

۳. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم در رشته های نظری، نظام آموزشی سالی واحدی و همچنین نظام ترمی واحدی که دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ به بعد می باشند.

۴. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید

نکته مهمدر ترمیم معدل کنکور، برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، بیشترین نمره تراز هر درس در نظر گرفته می شود.

جهت اطلاع از مناطق و مدارس ویژه داوطلبان آزاد که مجری ثبت نام ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در شهر تهران می باشند، بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست مدارس شهر تهران

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 12 بهمن 1401 زمان : 1:26 نظرات (0)
بازدید : 340

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار کار خود را با دو سبک از مشاوره آغاز کرده است: این مشاوره‌ها شامل؛ برنامه ریزی‌های ماهانه و مشاوره‌های تک جلسه می‌شود.
هدف از ایجاد مشاوره تک جلسه برای گرفتن راهنمایی و رفع اشکال و همچنین برطرف کردن مشکلات جزئی‌تر داوطلبان کنکوری است. در این مقاله به توضیح جداگانه هر کدام از این مشاوره‌ها پرداخته‌ایم. 

لینک همه دوره های مرکز مشاوره علیرضا افشار

مشاوره ماهانه علیرضا افشار چگونه است؟

همانطور که از اسم این مشاوره خصوصی کنکور مشخص است، این مشاوره به صورت ماهانه است. در طی این مشاوره به مدت یک ماه به دانش‌آموزان و فارغ التحصیلان کنکوری در هر ۵ رشته کنکور مشاوره داده می‌شود.
این برنامه ریزی شامل ۸ جلسه است و ۱۰ الی ۱۲ آزمون دارد. آزمون‌های مشاوره ماهانه به صورت اختصاصی است و مخصوص دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور آموزشگاه است. ۸ جلسه مشاوره ماهانه به صورت تلفنی است که با خود آقای افشار جلسات تشکیل می‌شود و نه دستیارها و...  عملکرد دانش‌آموزان توسط خود ایشان کنترل می‌شودو به تمام مشکلات دانش آموز رسیدگی خواهد شد .
برنامه‌های درسی که افراد در این مشاوره دریافت می‌کنند، متناسب با شرایط فردی، تایم کلاس و … است. دادن برنامه‌ها به صورت اختصاصی صورت می‌گیرد.

همه ی رسانه های مرکز مشاوره علیرضا افشار

شرایط گرفتن مشاوره حضوری ماهانه به چه صورت است؟

داشتن مشاوره حضوری ماهانه همانند مشاوره تلفنی ماهانه شامل ۸ جلسه می‌شود. اما به دلیل سختی رفت و آمد دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری به آموزشگاه ۸ جلسه مشاوره به ۴ جلسه مشاوره ۴۰ دقیقه‌ای تقسیم می‌شود. مشاوره حضوری ماهانه نیز شامل ۱۰ الی ۱۲ آزمون اختصاصی می‌شود که متناسب با برنامه هر فرد به صورت اختصاصی تهیه می‌شود.

مزایای مشاوره ماهانه کنکور علیرضا افشار

نکته مهم در خصوص مشاوره ماهانه این است که این مشاوره قابلیت انصراف و تمدید برای هر ماه را دارد. نکته دیگر این است که دانش‌‌آموز تحت نظر یک مشاور قرار می‌گیرد. یعنی خود آقای افشار برای دانش آموزان برنامه ریزی و کار مشاوره را انجام می‌دهند. در این مشاوره تقریبا هر ۳ روز یکبار با داوطلبان تماس تلفنی برقرار شده و عملکرد آن‌ها بررسی می‌شود.

  • تماس های تلفنی مستمر و مستقیم با علیرضا افشار
  • آزمون های اختصاصی
  • تنظیم برنامه اختصاصی هر شخص با توجه به برنامه های فوق برنامه و سطح درسی او
  • چکینگ روزانه پیامکی
  • پاسخ به سوالات اختصاصی

چگونه در مشاوره خصوصی تلفنی و حضوری ثبت نام کنیم؟🤔



برای ثبت نام مشاوره خصوصی علیرضا افشار به شماره ایتا/تلگرام 09358960503 پیام دهید.


طرح مشاوره فصلی جایگزین اقتصادی مشاوره ماهانه!

در طرح مشاوره به صورت فصلی، آموزش‌های عمومی را خدمت دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ارائه می‌دهیم. مثلا در فصل تابستان طرح کلاس و مشاوره در تابستان را داریم. این طرح شامل داوطلبان کنکوری و پایه‌ی یازدهم می‌شود.
هزینه مشاوره فصلی یک چهارم تا یک پنجم هزینه مشاوره به صورت ماهانه است. در واقع این نوع مشاوره هزینه کمتری دارد.

در این مشاوره آزمون‌ ها، مشاوره‌ها و آموزش‌ ها به صورت عمومی است. این آموزش‌ها شامل؛ آموزش روش مطالعه، آموزش نحوه صحیح تست زنی، آموزش دوره و مرور می‌شود که در فصل تابستان به عزیزان ارائه می‌شود. همچنین هر هفته یک فیلم آموزشی کوتاه و یک پادکست حدود ۳۰ الی ۶۰ دقیقه‌ای به عنوان محتوا به افرادی که این طرح از مشاوره را انتخاب کرده‌اند ارائه می‌دهیم. این محتوا اختصاصی برای اعضای این طرح است و در پیج اینستاگرامی، کانال تلگرامی و سایت آموزشگاه علیرضا افشار این محتواها قرار داده نخواهد شد.

یکی دیگر از نکات مشاوره فصلی داشتن فرصت برای پرسش و پاسخ است. ما در این قسمت به تعدادی از سوالات پر تکرار شما عزیزان که دغدغه شما است در قالب فیلم یا پادکست پاسخ می‌دهیم و مشکلات و دغدغه‌های شما را بررسی می‌کنیم.

ظرفیت مشاوره فصلی بر خلاف دو طرح مشاوره قبلی که معرفی کردیم محدودیت تعداد افراد را ندارد. بعضی از فصل‌ها حدود ۱۰۰۰ نفر دانش‌آموز و داوطلب را تشکیل می‌دهد. شروع این طرح از مشاوره از سال ۱۳۹۷ بوده و همچنان ادامه دارد و مورد استقبال داوطلبان قرار گرفته است.

چگونه در طرح های کلاس مشاوره ثبت نام کنیم؟😎

برای ثبت نام در طرح های کلاس مشاوره به صفحه ی زیر بروید 

خدمات آموزشی


مشاوره خصوصی تک جلسه چگونه است؟

این مشاوره نیز هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری تشکیل می‌شود. تایم مشاوره تک جلسه به صورت تلفنی ۱۵ الی ۳۰ دقیقه است. و به صورت حضوری شامل ۴۰ دقیقه می‌شود. در این جلسات، دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می‌توانند مشکلاتی که در برنامه یا درس خود دارند را عنوان کنند تا مشکلات آن‌ها برطرف شود.

برای ثبت نام مشاوره خصوصی علیرضا افشار کافیست به شماره ایتا/تلگرام 09358960503 پیام دهید.


وبینارهای برنامه سازی یا مشاوره نیمه خصوصی جایگزین مشاوره تک جلسه

جایگزین مشاوره تک جلسه از سال قبل وبینارهایی را یک بار در هر ماه تحت عنوان وبینار مشاوره نیمه خصوصی به داوطلبان کنکور و دانش آموزان ارائه می‌دهیم. این وبینارهای نیمه خصوصی در بستر اسکای روم با ظرفیت ۱۰ نفر که هم رشته و هم سطح هم هستند تشکیل می‌شود. هدف از این وبینار این است که به مدت یک ساعت به سوالات اختصاصی آنها مطابق با شرایط درسی هر شخص پاسخ میدهیم.

هدف این وبینارها کاهش هزینه مشاوره به صورت تک جلسه و همچنین کاهش زمان رفت و آمد است. و همچنین پاسخ به سوالات پرتکرار عزیزان است. با این وبینارهای نیمه خصوصی زمانی که داوطلبان باید به صورت تک جلسه‌ای می‌گذراندند و همچنین هزینه و تایم زیادی را صرف می‌کردند کاهش می‌یابد.

در وبینار برنامه سازی قبل از برگزاری شرایط درسی هر شخص توسط پشتیبان دریافت میشود و در وبینار بررسی میشود.

برای ثبت نام در وبینار برنامه سازی هر ماه در زمان مشخص شده به صفحه زیر مراجعه کنید.

وبینار برنامه سازی کنکور

مرکز مشاوره علیرضا افشار با هدف آموزش و تسهیل رشد داوطلبان کنکور ۳ طرح مشاوره و برنامه ریزی را ارائه می‌دهد که داوطلبان و دانش‌آموزان کنکوری می‌توانند با توجه به شرایط خود در صورت تمایل طرح مورد نظر را ثبت نام کنند .

و در انتها اگر همچنان ابهام یا سوالی پیرامون مشاوره ی خصوصی یا طرح های فصلی دارید و در مقاله ی بالا به آنها پاسخ داده نشد توضیحات کامل استاد علیرضا افشار در مورد این خدمات را در سایت اصلی ما به آدرس

زیر ببینید :

www.AlirezaAfshar.org

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 11 بهمن 1401 زمان : 23:56 نظرات (0)
بازدید : 700

شرایط سنی جهت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم (۱۴۰۲)

دانشگاه فرهنگیان هر ساله از میان داوطلبان آزمون سراسری در رشته های فرهنگیان علوم انسانی و فرهنگیان علوم تجربی و فرهنگیان ریاضی و زبان و هنر که علاقمند به شغل معلمی هستند دانشجو می پذیرد.

دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش و استخدام نیروی انسانی مورد نیاز خود دارای شرایط و ضوابط مهمی است که از جمله مهم ترین شرطِ آن ، سن داوطلب می باشد.

سن ورود به فرهنگیان و تربیت معدل 22 سال است یا 24 سال؟

اخرین خبر دی ماه 1401: به گفته ی رئیس دانشگاه فرهنگیان در مورد سن پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی: سن قانونی پذیرش دانشجو معلم در مقطع کارشناسی مطابق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش ۲۲ سال است که یک زمانی به ۲۴ سال افزایش یافته ولی حالا روی ۲۲ بماند یا ۲۴ منوط به تصمیم وزارت آموزش و پرورش است.

پس مطابق با آخرین اطلاعیه صادر شده از دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش دانشجو در سال تحصیلی ۱۴۰۲ و با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان برای افزایش سن استخدام دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ، میزان سن در نظر گرفته شده برای پذیرش در این دانشگاه تا این لحظه ۲۴ سال تمام در بدو ورود می باشد.

به دلیل وجود امنیت شغلی در دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه بین داوطلبان آزمون سراسری مورد توجه زیادی قرار گرفته است و علاوه بر این سوال که از کنکور کدام رشته قبولی فرهنگیان و معلم شدن راحت تر است؟ شرایط و قوانین آن نیز از سوالات مهم علاقمندان به این رشته و دانشگاه است.

دانشگاه فرهنگیان به خاطر ظرفیت محدودی که برای پذیرش دانشجو دارد، از بین خیل عظیم داوطلبان؛ افرادی را با شرایط و ضوابط ویژه پذیرش و استخدام می نماید.

لذا تنها افرادی که تمامی این شرایط و ضوابط را دارا می باشند می توانند متقاضی انتخاب دانشگاه فرهنگیان باشند.

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان و مصاحبه ی آن در سال 1402

دانشگاه فرهنگیان به این دلیل که به دنبال جذب و آموزش نیروی جوان و کارآمد برای به خدمت گرفتن در نظام آموزشی کشور می باشد ، علاوه بر پذیرش به صورت نیمه متمرکز و انجام مصاحبه علمی و عقیدتی ، همچنین شرایط خاص و ویژه دیگری هم برای پذیرش دانشجو در نظر دارد .

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان طبق قانون بعد از فارغ التحصیلی، موظف به گزراندن طرح تعهد خدمت شغلی به میزان دو برابر مدت زمان تحصیلات خود می باشند، با این تفاصیل دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش دانشجو شرایط سنی در نظر گرفته است تا سن معلمین در هنگام انجام تعهد بالا نباشد.

پس یکی از عوامل سد راه داوطلبان برای قبول شدن در این دانشگاه، وجود قانون حداکثر سن پذیرش می باشد که باعث محدود شدن انتخاب این دانشگاه از طرف داوطلبان گردیده است.

همانطور که پیش از این ذکر شد ، دانشگاه فرهنگیان حداکثر سن پذیرش برای آزمون سراسری ۱۴۰۲ را ۲۴ سال تمام در نظر گرفته است.این بدین معنی است که اگر داوطلبی حتی یک روز بزرگتر از زمان شرط سنی این دانشگاه باشد ، حتی اگر تمام شرایط و ضوابط پذیرش را دارا باشد، اجازه ثبت نام و انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان را ندارد و هیچ کدام از شرایط دیگر مورد بررسی قرار نمی گیرند.

با توجه به حداکثر سن ۲۴ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲

فقط متولدین (۰۱ / ۰۷ / ۱۳۷۸) به بعد می توانند در این دانشگاه متقاضی ثبت نام شوند.

سایر شرایط و ضوابط مورد نیاز برای نام نویسی در دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

همان طور که پیش تر گفته شد ، دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش دانشجو از میان داوطلبان آزمون سراسری علاوه بر شرط حداکثر سن ، شرایط خاص دیگری نیز دارد .

بنابراین داوطلبانی که دارای شرایط سنی مورد نظر دانشگاه فرهنگیان هستند، باید سایر شرایط ذکر شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور را نیز دارا باشند .

در ادامه این مقاله سایر شرایط و ضوابط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان برای آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ ارائه شده است. شرایط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان به شرح ذیل می باشد:

  • دارا بودن حداقل معدل کل لازم در دوره متوسطه دوم ( پایه های تحصیلی دهم و یازدهم و دوازدهم ) که در دفترچه انتخاب رشته اعلام خواهد شد. (شرط معدل در سال گذشته حداقل ۱۴ در نظر گرفته شده بود)
  • ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری الزامی می باشد
  • داوطلبان باید مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان باشند، طبق کارنامه اولیه آزمون سراسری
  • دارا بودن حداقل تراز ۷۰۰۰ در زیر گروه مورد نظر
  • داشتن حداکثر سن ۲۴ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه
  • بومی بودن داوطلب در کد رشته محل مربوط، بر طبق ملاک های معین شده
  • موفقیت در مصاحبه رشته های نیمه متمرکز (دانشگاه فرهنگیان و…)
  • موفقیت در معاینات پزشکی
  • تاییدیه هسته گزینش آموزش و پرورش

افزایش و کاهش سن دانشگاه فرهنگیان در کنکور سراسری ۱۴۰۲

در سال های اخیر شرط حداکثر سن برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان دچار تغییراتی شده است.

به طور مثال در سال ۱۳۹۲ شرط سنی دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال تمام بود، ولی در سال بعد از آن شرط سنی به ۲۲ سال تقلیل پیدا کرد.

در دو سال گذشته به دلیل درخواست مکرر داوطلبان در خصوص افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان ، شرط حداکثر سن به ۲۴ سال تمام افزایش پیدا کرد.

هم اکنون نیز تعداد زیادی از داوطلبان شغل معلمی درخواست افزایش سن تا ۲۶ سال را دارند و در این خصوص کمپین های مختلفی برای افزایش حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان تشکیل شده است.

دانشگاه فرهنگیان تصمیم داشت در سال ۱۳۹۶ شرط سنی را از ۲۲ به ۲۰ تقلیل دهد، اما به دلیل اعتراض داوطلبان به تغییر ناگهانی شرط سنی و برنامه ریزی که داوطلبان طبق حداکثر سن ۲۲ سال در نظر گرفته بودند، مجددا مسئولین ذیربط سن پذیرش را از ۲۰ به ۲۲ سال برگرداندند.

داوطلبان می توانند با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و در صورت دارا بودن تمامی شرایط اقدام به ثبت نام در آزمون سراسری ۱۴۰۲ نمایند.

مشاوره پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری برخی داوطلبان با وجود دارا بودن تمامی شرایط لازم ، اما باز هم به مصاحبه این دانشگاه دعوت نمی شوند.🤔

دلیل این موضوع این است که پذیرش دانشگاه فرهنگیان به صورت متمرکز با شرایط خاصی انجام می گیرد...

داوطلبان علاوه بر دارا بودن شرط سنی و شرط معدل و سایر شروط برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، نیازمند کسب حد نصاب دعوت به مصاحبه این دانشگاه هستند.

در صورتی که داوطلبان کلیه شرایط و ضوابط را دارا هستند ولی به مصاحبه دعوت نمی شوند، می توانند شانس خود را برای پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان هم امتحان کنند.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 10 بهمن 1401 زمان : 5:51 نظرات (0)

تعداد صفحات : 20

درباره ما
Profile Pic
ثبت نام کنکور 1402 آغاز شد مشاوره خصوصی علیرضا افشار ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳ اولین سایت مشاوره ای حرفه ای در جهت گسترش عدالت آموزشی با ارائه جلسات آموزشی_مشاوره ای محتوا محور -کاملا رایگان و بدون تبلیغات؛ برای استفاده از همایش های انرژیک و مقالات آموزشی سایت از آرشیو 11 ساله کارگاه های استاد افشار دیدن فرمایید. _ مشاوره و برنامه ریزی تلفنی (تک جلسه،ماهیانه) ویژه ی کنکوریهای 140۳ و 1402 _ مشاوره تک جلسه حضوری (تهران و کرج) _ دعوت در همایش ها ، برنامه های آموزشگاه ها ، مدارس و ... جهت همانگی وقت تماس تلفنی و ثبت نام مشاوره ماهانه و همکاری در اجرای برنامه های آموزشی مدارس برترین مشاور پروازی کنکور ایران با بیشترین تعداد همایش ها و سمینارهای آموزشی در ۲۹ استان کشور منشی : واتساپ/ایتا 09358960503 www.alirezaafshar.org
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • فروردين 1402
  • اسفند 1401
  • بهمن 1401
  • دی 1401
  • آذر 1401
  • آبان 1401
  • شهريور 1401
  • مرداد 1401
  • تير 1401
  • خرداد 1401
  • ارديبهشت 1401
  • فروردين 1401
  • اسفند 1400
  • بهمن 1400
  • دی 1400
  • آذر 1400
  • آبان 1400
  • مهر 1400
  • شهريور 1400
  • مرداد 1400
  • تير 1400
  • خرداد 1400
  • ارديبهشت 1400
  • فروردين 1400
  • اسفند 1399
  • بهمن 1399
  • دی 1399
  • آبان 1399
  • مهر 1399
  • شهريور 1399
  • مرداد 1399
  • تير 1399
  • خرداد 1399
  • ارديبهشت 1399
  • فروردين 1399
  • بهمن 1398
  • دی 1398
  • آذر 1398
  • مهر 1398
  • شهريور 1398
  • مرداد 1398
  • خرداد 1398
  • ارديبهشت 1398
  • فروردين 1398
  • اسفند 1397
  • ارديبهشت 1397
  • فروردين 1397
  • اسفند 1396
  • دی 1396
  • آذر 1396
  • مهر 1396
  • شهريور 1396
  • مرداد 1396
  • تير 1396
  • ارديبهشت 1396
  • اسفند 1395
  • آذر 1395
  • آبان 1395
  • مهر 1395
  • شهريور 1395
  • مرداد 1395
  • تير 1395
  • خرداد 1395
  • ارديبهشت 1395
  • فروردين 1395
  • اسفند 1394
  • بهمن 1394
  • دی 1394
  • آذر 1394
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • شهريور 1394
  • مرداد 1394
  • تير 1394
  • خرداد 1394
  • ارديبهشت 1394
  • فروردين 1394
  • اسفند 1393
  • بهمن 1393
  • دی 1393
  • آذر 1393
  • آبان 1393
  • مهر 1393
  • شهريور 1393
  • مرداد 1393
  • تير 1393
  • خرداد 1393
  • ارديبهشت 1393
  • فروردين 1393
  • اسفند 1392
  • بهمن 1392
  • دی 1392
  • آذر 1392
  • آبان 1392
  • مهر 1392
  • شهريور 1392
  • مرداد 1392
  • تير 1392
  • خرداد 1392
  • ارديبهشت 1392
  • فروردين 1392
  • اسفند 1391
  • بهمن 1391
  • دی 1391
  • آبان 1391
  • مهر 1391
  • شهريور 1391
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 981
  • کل نظرات : 27216
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 11814
  • آی پی امروز : 477
  • آی پی دیروز : 492
  • بازدید امروز : 1,696
  • باردید دیروز : 4,309
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 25,067
  • بازدید ماه : 25,067
  • بازدید سال : 722,065
  • بازدید کلی : 14,356,149
  • حمایت از همایش ها

    برای تبادل لینک از

    انتهای صفحه و تبادل لینک

    هوشمند استفاده کنید و برای

    حمایت از مرکز مشاوره تحصیلی

    و استفاده هرچه بیشتر داوطلبان

    کنکور از کلاس های رایگان مشاور

    کنکور استاد علیرضا افشار،

    بنر ما را در سایت خود قرار دهید

    بنر 1 

    بنر 2 

    بنر 3


    بنرسایت مشاور کنکور 


    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد