loading...

مشاور کنکور ۱۴۰۲ _ برنامه ریزی علیرضا افشار حضوری و غیر حضوری

بازدید : 3425

هدف از طراحی پاسخ برگ خام کنکور سراسری چیست؟

نوعی منبع مناسب برای تقویت تکنیک‌ها و مهارت‌های تست زنی برای داوطلبان کنکور از هدف های مهم تولید این پاسخ برگ ها می باشد.

در زمینه کنکور استفاده از پاسخنامه به چند دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

استانداردسازی آزمون و کوئیز: آزمون کنکور با حضور هزاران دانش آموز در سراسر کشور برگزار می شود و استفاده از فرمت پاسخنامه یکسان در  استانداردسازی فرآیند آزمون کمک می کند. اگر داوطلبان در دوران جمعبندی و تمرینات خود سعی کنند از پاسخنامه استفاده کنند آمادگی بیشتری برای آزمون اصلی خواهند داشت.

افزایش دقت: از آنجایی که اصلاح پاسخ نادرست در پاسخ برگ کار سختی است خود به خود در آزمون های زماندار داوطلب با حواس جمع تر و با تمرکز بیشتری به سوالات جواب می دهد.

سرعت تصحیح بیشتر: استفاده از پاسخ برگ به تسریع ارزیابی آزمون ها و کوئیز ها کمک می کند. برگه‌های پاسخ را می‌توان به سرعت بررسی کرد و سوالات درست و غلط را از هم تفکیک کرد.

نکات مهم برای پر کردن پاسخ برگ خام کنکور

گزینه ها را به طور کامل پر کنید: هنگام پر کردن گزینه های پاسخ، مطمئن شوید که دایره را کاملا پر کرده اید. چون مطمئن میشوید در کنکور سراسری  پاسخ شما توسط دستگاه تصحیح به درستی خوانده می شود.

پاسخ های خود را دوباره بررسی کنید: قبل از اینکه برگه پاسخ خود را کامل میکنید، چند دقیقه وقت بگذارید و پاسخ های خود را دوباره بررسی کنید. مطمئن شوید که برای هر سوال گزینه درستی را پر کرده اید و هیچ سوالی را رد نکرده اید.

پاسخنامه خود را مرتب و تمیز نگه دارید: سعی کنید پاسخن برگ خود را مرتب و منظم نگه دارید. از ایجاد هر گونه علامت یا لک که ممکن است دستگاه تصحیح را به خطا بیاندازید، خودداری کنید. اگر گزینه ای را اشتباه پر کردید ، با پاک کن خوب و همراه با ارامش، پاسخ برگ را پاک کنید تا سیاه و کثیف یا پاره نشود.

هنگام پر کردن پاسخ برگ، حتما دفترچه سوالات را زیر برگه قرار دهید، اینکار باعث می شود یکنواخت و تمیزتر مربع ها سیاه شوند.

وارد کردن به موقع و با دقت گزینه ها: در زمان آزمون بعد از حل کردن هر سوال، بی درنگ جواب خود را وارد پاسخ برگ نمایید و وارد کردن را به مرحله اخر نکشانید. هنگام پر کردن پاسخ برگ به شماره سوال در دفترچه و پاسخ برگ دقت کنید تا مبادا اشتباه پر کرده باشید.

تاکید می شود از روش هایی مانند: در پایان هر درس یا بعد از جواب دادن کامل به تمام سوالات ، گزینه های درست را وارد پاسخ برگ کردن جدا خوداری کنید

استفاده از مداد مناسب: حتما از مداد مشکی نرم برای پر کردن مربع ها استفاده کنید و سعی کنید به صورت یکنواخت همه مربع کامل سیاه شود.

توجه کنید که هرگز در پشت پاسخ برگ چیزی ننویسید، یا در کنار گزینه ها علامتی نزنید ، چون باعث ابطال پاسخ برگ می شود.

در دروس محاسباتی بیشتر دقت کنید: دقت داشته باشید ، برای درس هایی مثل ریاضی یا فیزیک و … که جواب یک عدد می باشد ، شماره گزینه صحیح را با جواب تست ها با هم اشتباه نکنید.

زیرا کوچکترین اشتباه تمام تلاش شما برای مطالعه و یادگیری قبل از آزمون و همچنین مدت زمانی که برای حل تست ها صرف کرده اید ، از دست می رود.

دانلود پاسخ برگ خام کنکور سراسری جدید و چند دفترچه ای

با توجه به تغییرات جدید دفترچه سوالات کنکور سراسری و چند دفترچه ای شدن کنکور پاسخبرگ های جدیدی نیاز است که در بخش زیر میتوانید دانلود کنید.

پاسخبرگ کنکور تجربی

پاسخبرگ کنکور ریاضی

پاسخبرگ کنکور انسانی

دانلود پاسخ برگ خام آزمون های آزمایشی گاج، قلمچی و گزینه دو

در این قسمت نیز میتوانید پاسخنامه خام آزمون های آزمایشی مختلف را دانلود و استفاده کنید:

پاسخبرگ کنکور تجربی

پاسخبرگ کنکور ریاضی

پاسخبرگ کنکور انسانی

دانلود پاسخنامه خام 30، 35، 50، 60، 120 و 300 و 1000 تایی قابل چاپ

برای اینکه با شرایط جلسه کنکور بیشتر آشنا شوید ، سعی کنید هنگام تست زنی در منزل از این مجموعه پاسخ برگ های ۳۰ تایی و ۳۵ تایی و ۵۰ تایی ۶۰ تایی ۱۰۰ تایی ۱۲۰ تایی و ۳۰۰ تایی و نیز پاسخ برگ خام سازمان سنجش حتما استفاده کنید، تا شرایط جلسه کنکور سراسری برای شما شبیه سازی شود و استرس شما برای زمان کنکور کمتر شود.

پاسخبرگ 30 تایی

پاسخبرگ 35 تایی

پاسخبرگ 50 تایی

پاسخبرگ 60 تایی

پاسخبرگ 100 تایی

پاسخبرگ 120 تایی

پاسخبرگ 300 تایی تک گزینه

پاسخبرگ 1000 تایی تک گزینه

دانلود پاسخبرگ خام بدون شماره تک گزینه ای

دانلود پاسخ برگ بدون شماره تک گزینه ای قابل چاپ

پاسخبرگ بدون شماره

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 03 اسفند 1401 زمان : 15:03 نظرات (0)
بازدید : 403

دانلود جزوه کامل قواعد عربی متوسطه اول

جناب آقای عباس نجفی مدرس دانشگاه و دبیر آموزش و پرورش، جزوه کامل قواعد عربی متوسطه اول را در ۴۴ صفحه با زبانی ساده و قابل فهم برای دانش آموزان در این مقاطع تهیه و تنظیم کرده اند.

برای دانلود جزوه کامل قواعد عربی متوسطه اول به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

نکته مهم در مورد جزوه قواعد عربی

این جزوه با جزوه های مشابه تفاوت هایی دارد، از جمله میتوان به ساده و روان بودن توضیحات مطالب و همچنین وجود مثال های متعدد با هدف تمرین و تکرار بیشتر، نام برد. درس عربی ماهیت حفظی و مفهومی دارد، برای یادگیری این درس سعی کنید با مدیریت زمان، مطالب کتاب درسی را به صورت مفهومی و متمرکز مطالعه کنید.

نکاتی برای مطالعه بهتر درس عربی

درس عربی را به دو بخش تقسیم کنید ، بخشی مربوط به ترجمه و بخش بعدی قواعد، برای مطالعه بخش ترجمه باید دایره واژگانی بالایی داشته باشید. پس سعی کنید تا جایی که امکان دارد، همه لغات کتاب درسی را حفظ کنید.

حفظ این لغات به شما برای ترجمه متون کتاب درسی عربی کمک شایانی می نماید. از هیچ کدام لغات و متن های موجود در کتاب راحت عبور نکنید، با مطالعه متن ها و ترجمه آن ها به آمادگی کامل در بخش ترجمه دست پیدا کنید.

سپس به سراغ مطالعه قواعد موجود در کتاب درسی بروید، بعد از مطالعه کامل قواعد کتاب، می توانید از جزوه کمک آموزشی و استاندارد برای یادگیری بهتر کمک بگیرید، استفاده از این جزوه ۴۴ صفحه ای از قواعد متوسطه اول به شما توصیه اکید می شود. حتما برای مطالعه برنامه ریزی مناسب با شرایط روحی و زندگی خود داشته باشید.

با کمک برنامه مناسب می توانید به صورت روزانه و دائمی مرور و تست زنی داشته باشید. به تعداد زیاد تست بزنید، همین تست زنی زیاد می تواند راهنمای شما برای یاد آوری نکات مهم شوند و شما را در حل سریع تست ها یاری کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که تسلط کامل بر مفاهیم بنیادی و مطالب کتاب درسی در کنار تست زنی باعث تثبیت مطالب کتاب عربی در ذهن شما می شود.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.🙃

دانلود کنید ...

مؤلف: آقای عباس نجفی
پایه تحصیلی : سال دوازدهم
تعداد صفحه : 44
حجم کل :  2MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 01 اسفند 1401 زمان : 7:07 نظرات (0)
بازدید : 209

 ۲۷۴ تست هندسه ریاضی تجربی پایه های یازدهم و دوازدهم

در این جزوه ۲۷۴ تست هندسه و ریاضیات تجربی پایه های یازدهم و دوازدهم همراه با پاسخنامه تشریحی به صورت استاندارد برای داوطلبان و دانش آموزان جمع آوری شده است.

لطفا برای دانلود ۲۷۴ تست هندسه ریاضی تجربی یازدهم و دوازدهم به باکس مطالعه انتهای مطلب مراجعه کنید.

پایه و اساس حل مسئله های درس هندسه، همان قضیه هایی هست که در کتاب درسی هندسه موجود می باشد.

در کتاب درسی هندسه علاوه بر قضیه های متعدد، قسمت هایی با نام فعالیت و کار در کلاس و تمرین در کتاب وجود دارند.

نکات این مطالب ذکر شده، داخل کادرهایی در کتاب درسی بیان شده است که هدف اصلی از آوردن این مطالب در کتاب را مشخص می کند. فلذا از مطالعه این کادرها و نتیجه گیری و نکته برداری از آن ها چشم پوشی نکنید. توجه داشته باشید که طبق کنکورهای سال های اخیر، از تمام نکات مهم موجود در این بخش ها به صورت مستقیم و یا با یک سری تغییرات تست طراحی می شود.

برای کسب مهارت در تست زنی درس هندسه

ابتدا برای کسب مهارت تست زنی در درس هندسه باید به یادگیری و مطالعه مفاهیم پایه در کتاب درسی بپردازید.

سپس تمام تمرینات و مثال های موجود در کتاب را حل نمایید. بعد از طی مراحل بالا به سراغ تست های راحت تر بروید و با پاسخ دادن به آن ها به آمادگی ابتدایی برسید. در مرحله آخر شروع به پاسخگویی به تست های مفهومی و سخت تر کنید.

در مورد جواب دادن به سوالات تشریحی بهتر است، اول سوالات امتحانات نهایی هندسه سال های قبل را حل کنید، با این کار شما هم خودتان را برای تست زنی آماده می کنید ، هم با شیوه و سبک طراحی سوالات نهایی آشنا می شوید.

نکته: فاصله زمانی بین مطالعه و یادگیری مفاهیم درس هندسه و تست زنی مربوط به همان مبحث مورد مطالعه بهتر است دو روز باشه‌. پس تست زنی بلافاصله بعد از مطالعه و یا با فاصله زمانی زیاد بعد از مطالعه مفاهیم کتاب درسی ، توصیهنمی شود.

زدن تست های موجود در این مجموعه به همراه رعایت مطالبی که در بالا بیان شد ، به شما در تثبیت و تسلط مطالب کتاب درسی هندسه در ذهنتان کمک وافری می نماید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.🙃

دانلود کنید ...

مؤلف: آقای –
پایه تحصیلی : کنکوری
تعداد صفحه : 290
حجم کل :  6.8MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 28 بهمن 1401 زمان : 21:30 نظرات (0)
بازدید : 285

دانلود جزوه تست های طبقه بندی شده فصل دوم ریاضی ۳ و حسابان ۲ پایه دوازدهم تناوب و تانژانت

جناب آقای سید علی موسوی، تست های طبقه بندی شده از فصل دوم ریاضی دوازدهم (مبحث مربوط به تناوب و تانژانت) و حسابان ۲، را در ۲۰ صفحه به صورت خلاصه برای داوطلبان عزیز گردآوری کرده اند.

برای دانلود تست های طبقه بندی شده فصل دوم ریاضی ۳ و حسابان ۲ (پایه دوازدهم) به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

با توجه به ماهیت مفهومی درس ریاضی، نمی توانید مانند بقیه دروس حفظی صرفا با خواندن یا گوش دادن، این درس را یاد بگیرید و باید به روش مطالعه ریاضی دقت کافی را داشته باشید.

تسلط و یادگیری درس ریاضیات

برای تسلط و یادگیری درس ریاضی نیاز به حل تمام مسئله ها و تمرینات کتاب درسی دارید. باید یاد بگیرید برای هر تمرین از کدام فرمول و روش برای پاسخگویی به تست ها و تمرینات استفاده کنید.

درس ریاضی شامل لغات و اصطلاحات و فرمول های ویژه ای است که در نگاه اول بسیار دشوار به نظر می آید. پس برای یادگیری این درس لازم است از روش ها و مهارت های استاندارد کمک بگیرید.

به این نکته توجه داشته باشید که با حفظ کردن و مطالعه سطحی درس ریاضی و مخصوصا فرمول های آن، نمی توانید به مهارت حل مسئله دست پیدا کنید.

باید ابتدا تمام تمرینات و مسئله های کتاب را با در نظر گرفتنِ زمان مناسب حل کنید و سپس راه حل ها و جواب ها را برای خودتان تحلیل و تشریح کنید.

با رسیدن به تسلط کافی روی درس ریاضی هر سوال و تست جدیدی که به شما بدهند را می توانید با تشخیص راه حل آن سریع پاسخ دهید.

تمامی تلاش خود را به کار بگیرید تا تست های استاندارد بزنید، مخصوصا تست های کنکورهای سال های اخیر که مجموعه کاملی هستند برای یادگیری و کسب مهارت تست زنی در درس ریاضی.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

دانلود کنید ... 

مؤلف: آقای سید علی موسوی
پایه تحصیلی : کنکوری
تعداد صفحه : 20
حجم کل :  1MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 26 بهمن 1401 زمان : 20:54 نظرات (0)
بازدید : 247

دانلود ۱۸۷ تست دشوار فیزیک پایه دهم با پاسخ تشریحی

این جزوه شامل ۱۸۷ تست دشوار فیزیک از پایه دهم همراه با پاسخنامه تشریحی، برای شما دانش آموزان و داوطلبان گرامی جمع آوری شده است.

برای دانلود جزوه ۱۸۷ تست دشوار فیزیک پایه دهم با پاسخ تشریحی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

طریقه یادگیری درس فیزیک پایه دهم

نخستین قدم برای یادگیری در روش مطالعه فیزیک مطالعه کتاب و حل تمارین کتاب درسی و در کنار آن تست زنی میباشد.

به شما توصیه می شود ، بعد از خواندن کتاب درسی ، به سراغ تمرینات کتاب بروید و با توجه به پاسخ های موجود در کتاب، مسئله ها را حل کنید.

سپس دوباره به از مدتی همان تمرینات و مسئله ها را حل کنید ولی اینبار بدون نگاه کردن به پاسخ هایکتاب درسی، سعی کنید با کمک معلومات و حافظه خودتان به مسئله ها جواب دهید.
اگر در این مرحله به راحتی به مسئله پاسخ دادید ، نشان دهنده این است که به تسلط کافی رسیده اید ،اما اگر با مشکل مواجه هستید ، نشان می دهد هنوز به تسلط و یادگیری کامل بخش هایی از کتاب درسی نرسیده اید.

نکاتی در مورد تست زنی درس فیزیک

سوالات درس فیزیک در آزمون سراسری شامل سه دسته هستند، که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم.

دسته اول: سوالاتی که فقط با جایگذاری ارقام در فرمول های مشخص به جواب می رسید.

دسته دوم: این دسته از سوالها دارای فرمول و مجهول مشخص هستند که برای پاسخ دادن به آنها باید فرمولهای مختلف را در دل یکدیگر قرار دهید و به جواب برسید.

دسته سوم: این گروه از سوالات بسیار سخت هستند که در آنها متغیرها پشت یک مفهوم واقعی یا غیر واقعی پنهان شده اند و متاسفانه در این سوالات حتی تشخیص فرمول هم برای شما سخت خواهد بود،برای پاسخ به این سوالات نیاز به تسلط زیاد روی مفاهیم فیزیک دارید. تا بتوانید با خواندن تست، سریع فرمول صحیح را تشخیص دهید.

با حل جزوه ۱۸۷ تست دشوار فیزیک پایه دهم و تحلیل پاسخنامه تشریحی آن، میتوانید به مهارت لازم برایتست زنی فیزیک برسید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

دانلود کنید ...

مؤلف: –
پایه تحصیلی : کنکوری
تعداد صفحه : 128
حجم کل :  9MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود آزمون ها و کوئیز های کنکوری

دانلود جزوه و نمونه سوال تستی کنکور

دانلود جزوه و تست فیزیک تجربی و ریاضی

دانلود جزوه و تست سال دهم فیزیک

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 26 بهمن 1401 زمان : 12:58 نظرات (0)
بازدید : 437

سوالات کنکور دی ماه و تیر ماه هنر ۱۴۰۲ به همراه پاسخنامه

سازمان سنجش و آموزش در کشور برگزار کننده کنکور سراسری در پنج شاخه هنر و زبان و ریاضی و تجربی و انسانی می باشد . پس از برگزاری کنکور سراسری هنر و سایر رشته ها در داخل و خارج از کشور دفترچه سوالات در دو بخش اختصاصی و عمومی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بارگزاری و در اختیار تمامی داوطلبان و دانشجویان قرار میگیرد.

همان طور که مطلع هستید نتایج کنکور سراسری در همه رشته ها یک ماه پس از برگزاری ازمون اعلام میشود . شرکت کنندگان در آزمون هنر برای محاسبه درصدها و رتبه احتمالی خود در آزمون به دنبال بررسی سوالات و پاسخنامه هستند ، به این ترتیب که ابتدا سوالات و پاسخ نامه را دانلود کنند و سپس به یاد آورند در کنکور کدام گزینه ها را انتخاب نمودند و به تطبیق جوابهای خود با پاسخنامه سازمان سنجش بپردازند .

این کار باعث میشود تعداد تستهای درست و غلط و بی جواب مشخص شوند و با استفاده از ابزار محاسبه گر درصد کنکور ، درصد های خود را به دست بیاورند .

در مرحله بعد میتوانند با مقایسه درصدهای خود با درصدهای اشخاصی که سالهای قبل در دانشگاه و رشته مورد علاقه آنها پذیرفته شدند ، به این نتیجه برسند چه اندازه با قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود فاصله دارند.

گروه دوم که به دنبال سوالات و پاسخنامه آزمون سراسری هستند، شامل افرادی است که برای کنکور ۱۴۰۳ برنامه ریزی و تلاش می کنند ، آنها میتوانند با دانلود تستها و پاسخنامه سازمان سنجش و بررسی دقیق تستها با نحوه طراحی سوالهای کنکور هنر آشنا شوند .

توجه داشته باشید که سازمان سنجش نهایتا 24 ساعت پس از اتمام آزمون هنر اقدام به انتشار سوالات و پاسخ نامه میکند تا شرکت کننده ها به راحتی آنها را دریافت و بررسی کنند.

سوالها و پاسخنامه آزمون سراسری هنر شامل دو دفترچه اختصاصی میباشد:

دفترچه اختصاصی در گروه هنر شامل:

  • درک عمومی هنر
  • درک عمومی ریاضی فیزیک
  • ترسیم فنی
  • خلاقیت تصویری تجسمی
  • خلاقیت نمایشی
  • خلاقیت موسیقی
  • خواص مواد

دانلود دفترچه سوالات آزمون هنر داخل کشور و خارج از کشور ۱۴۰۲

دفترچه این سوالها در همه شاخه های آزمایشی به همراه پاسخنامه پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر میشود . شرکت کنندگان در این ازمون برای چک کردن جوابهای خود و افرادی که قصد شرکت در آزمون سالهای آتی را دارند میتوانند برای آشنایی با شیوه سوالها اقدام به دانلود دفترچه های عمومی و اختصاصی کنکور هنر و سایر رشته ها کنند.

کنکور هنر در کشورهایی مانند لبنان ، پاکستان ، آلمان ، امارات ، ترکیه ، قطر و کویت هم زمان با داخل برگزار میگردد. ساکنین خارج از کشور که قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای دولتی داخل کشور را دارند ، اقدام به شرکت در آزمون سراسری میکنند ، سوالات آزمون خارج از کشور هم دقیقا مانند داخل کشور به صورت تستی و دارای نمره منفی است.

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری هنر نوبت اول دی ماه 1402

سوالات کنکور داخل کشور سوالات کنکور خارج از کشور
سوالات اختصاصی سوالات اختصاصی

دانلود پاسخنامه کلیدی و تشریحی کنکور هنر ۱۴۰۲ نوبت اول دی ماه

کلید سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲ نوبت اول دی
پاسخنامه سوالات کنکور هنر 1402
دانلود پاسخنامه کنکور هنر 1402 داخل کشور
دانلود پاسخنامه کنکور هنر 1402 خارج کشور

اعتراض به سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲

شرکت کنندگان در آزمون هنر در صورت مشاهده اشتباه در تست یا گزینه ها و یا هرگونه اعتراضِ دیگر باید به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنند و ابتدا در سایت عضو شوند و پس از دریافت رمز عبور در قسمت سیستم پاسخگویی اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند.

سازمان سنجش و آموزش کشور موظف است اعتراضاتی که با دلیل منطقی ثبت شدند را بررسی نموده و پیش از اعلام نتایج اولیه ، به اعتراضات هر داوطلب پاسخ دهد .

و اما نکته آخر : برای اینکه رتبه قبولی خود را بدون خطا تخمین بزنید باید به مواردی مانند تغییر جامعه اماری که در کنکور امسال شرکت کردند و تغییر ظرفیتهای قبولی در هر رشته و دانشگاه دقت کنید . برای این کار لازم است از خدمات مشاوران ما در انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی استاد علیرضا افشار کمک بگیرید.

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 02 بهمن 1401 زمان : 13:55 نظرات (0)
بازدید : 313

سوالات کنکور دی ماه و تیر ماه انسانی ۱۴۰۲ به همراه پاسخنامه

سازمان سنجش و آموزش در کشور برگزار کننده کنکور سراسری در پنج شاخه هنر و زبان و ریاضی و تجربی و انسانی می باشد . پس از برگزاری کنکور سراسری انسانی و سایر رشته ها در داخل و خارج از کشور دفترچه سوالات در دو بخش اختصاصی و عمومی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بارگزاری و در اختیار تمامی داوطلبان و دانشجویان قرار میگیرد.

همان طور که مطلع هستید نتایج کنکور سراسری در همه رشته ها یک ماه پس از برگزاری ازمون اعلام میشود . شرکت کنندگان در آزمون انسانی برای محاسبه درصدها و رتبه احتمالی خود در آزمون به دنبال بررسی سوالات و پاسخنامه هستند ، به این ترتیب که ابتدا سوالات و پاسخ نامه را دانلود کنند و سپس به یاد آورند در کنکور کدام گزینه ها را انتخاب نمودند و به تطبیق جوابهای خود با پاسخنامه سازمان سنجش بپردازند .

این کار باعث میشود تعداد تستهای درست و غلط و بی جواب مشخص شوند و با استفاده از ابزار محاسبه گر درصد کنکور، درصد های خود را به دست بیاورند .

در مرحله بعد میتوانند با مقایسه درصدهای خود با درصدهای اشخاصی که سالهای قبل در دانشگاه و رشته مورد علاقه آنها پذیرفته شدند ، به این نتیجه برسند چه اندازه با قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود فاصله دارند.

گروه دوم که به دنبال سوالات و پاسخنامه آزمون سراسری هستند، شامل افرادی است که برای کنکور ۱۴۰۳ برنامه ریزی و تلاش می کنند ، آنها میتوانند با دانلود تستها و پاسخنامه سازمان سنجش و بررسی دقیق تستها با نحوه طراحی سوالهای کنکور زبان آشنا شوند .

توجه داشته باشید که سازمان سنجش نهایتا 24 ساعت پس از اتمام آزمون زبان اقدام به انتشار سوالات و پاسخ نامه میکند تا شرکت کننده ها به راحتی آنها را دریافت و بررسی کنند.

سوالها و پاسخنامه آزمون سراسری انسانی شامل دو دفترچه اختصاصی میباشد:

دفترچه اختصاصی در گروه انسانی شامل:

  • ریاضیات
  • اقتصاد
  • زبان و ادبیات فارسی
  • عربی
  • تاریخ
  • جغرافیا
  • علوم اجتماعی
  • فلسفه
  • منطق
  • روانشناسی

دانلود دفترچه سوالات آزمون انسانی داخل کشور و خارج از کشور ۱۴۰۲

دفترچه این سوالها در همه شاخه های آزمایشی به همراه پاسخنامه پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر میشود . شرکت کنندگان در این ازمون برای چک کردن جوابهای خود و افرادی که قصد شرکت در آزمون سالهای آتی را دارند میتوانند برای آشنایی با شیوه سوالها اقدام به دانلود دفترچه های عمومی و اختصاصی کنکور انسانی و سایر رشته ها کنند.

کنکور انسانی در کشورهایی مانند لبنان ، پاکستان ، آلمان ، امارات ، ترکیه ، قطر و کویت هم زمان با داخل برگزار میگردد. ساکنین خارج از کشور که قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای دولتی داخل کشور را دارند ، اقدام به شرکت در آزمون سراسری میکنند ، سوالات آزمون خارج از کشور هم دقیقا مانند داخل کشور به صورت تستی و دارای نمره منفی است.

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری انسانی نوبت اول دی ماه 1402

سوالات کنکور داخل کشور سوالات کنکور خارج از کشور
سوالات اختصاصی دفترچه اول سوالات اختصاصی دفترچه اول
سوالات اختصاصی دفترچه دوم سوالات اختصاصی دفترچه دوم
سوالات اختصاصی دفترچه دوم ویژه معارف سوالات اختصاصی دفترچه دوم ویژه معارف

دانلود پاسخنامه کلیدی و تشریحی کنکور انسانی ۱۴۰۲ نوبت اول دی ماه

پاسخنامه کلیدی و تشریحی به محض آماده شدن برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا بتوانید به بررسی کامل سوالاتی که در کنکور انسانی به آن پاسخ داده اید بپردازید.

کلید سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۲ دی ماه
پاسخنامه سوالات کنکور انسانی 1402
دانلود پاسخنامه کنکور انسانی 1402 داخل کشور
دانلود پاسخنامه کنکور انسانی (علوم و معارف اسلامی) 1402 داخل کشور
دانلود پاسخنامه کنکور انسانی 1402 خارج کشور
دانلود پاسخنامه کنکور انسانی (علوم و معارف اسلامی) 1402 خارج کشور

اعتراض به سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۲

شرکت کنندگان در آزمون انسانی در صورت مشاهده اشتباه در تست یا گزینه ها و یا هرگونه اعتراضِ دیگر باید به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنند و ابتدا در سایت عضو شوند و پس از دریافت رمز عبور در قسمت سیستم پاسخگویی اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند.

سازمان سنجش و آموزش کشور موظف است اعتراضاتی که با دلیل منطقی ثبت شدند را بررسی نموده و پیش از اعلام نتایج اولیه ، به اعتراضات هر داوطلب پاسخ دهد .

و اما نکته آخر : برای اینکه رتبه قبولی خود را بدون خطا تخمین بزنید باید به مواردی مانند تغییر جامعه اماری که در کنکور امسال شرکت کردند و تغییر ظرفیتهای قبولی در هر رشته و دانشگاه دقت کنید . برای این کار لازم است از خدمات مشاوران ما در انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی استاد علیرضا افشار کمک بگیرید.

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 02 بهمن 1401 زمان : 13:20 نظرات (0)
بازدید : 279

سوالات کنکور دی ماه و تیر ماه ریاضی و فیزیک ۱۴۰۲ به همراه پاسخنامه

سازمان سنجش و آموزش در کشور برگزار کننده کنکور سراسری در پنج شاخه هنر و زبان و ریاضی و تجربی و انسانی می باشد . پس از برگزاری کنکور سراسری ریاضی و فیزیک و سایر رشته ها در داخل و خارج از کشور دفترچه سوالات در دو بخش اختصاصی و عمومی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بارگزاری و در اختیار تمامی داوطلبان و دانشجویان قرار میگیرد.

همان طور که مطلع هستید نتایج کنکور سراسری در همه رشته ها یک ماه پس از برگزاری ازمون اعلام میشود . شرکت کنندگان در آزمون ریاضی و فیزیک برای محاسبه درصدها و رتبه احتمالی خود در آزمون به دنبال بررسی سوالات و پاسخنامه هستند ، به این ترتیب که ابتدا سوالات و پاسخ نامه را دانلود کنند و سپس به یاد آورند در کنکور کدام گزینه ها را انتخاب نمودند و به تطبیق جوابهای خود با پاسخنامه سازمان سنجش بپردازند .

این کار باعث میشود تعداد تستهای درست و غلط و بی جواب مشخص شوند و با استفاده از ابزار محاسبه گر درصد کنکور، درصد های خود را به دست بیاورند .

در مرحله بعد میتوانند با مقایسه درصدهای خود با درصدهای اشخاصی که سالهای قبل در دانشگاه و رشته مورد علاقه آنها پذیرفته شدند ، به این نتیجه برسند چه اندازه با قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود فاصله دارند.

گروه دوم که به دنبال سوالات و پاسخنامه آزمون سراسری هستند، شامل افرادی است که برای کنکور ۱۴۰۳ برنامه ریزی و تلاش می کنند ، آنها میتوانند با دانلود تستها و پاسخنامه سازمان سنجش و بررسی دقیق تستها با نحوه طراحی سوالهای کنکور ریاضی و فیزیک آشنا شوند .

توجه داشته باشید که سازمان سنجش نهایتا 24 ساعت پس از اتمام آزمون ریاضی و فیزیک اقدام به انتشار سوالات و پاسخ نامه میکند تا شرکت کننده ها به راحتی آنها را دریافت و بررسی کنند.

سوالها و پاسخنامه آزمون سراسری ریاضی و فیزیک شامل دو دفترچه اختصاصی میباشد:

دفترچه اختصاصی در گروه ریاضی و فیزیک شامل:

  • ریاضیات
  • فیزیک
  • شیمی

دانلود دفترچه سوالات آزمون ریاضی و فیزیک داخل کشور و خارج از کشور ۱۴۰۲

دفترچه این سوالها در همه شاخه های آزمایشی به همراه پاسخنامه پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر میشود . شرکت کنندگان در این ازمون برای چک کردن جوابهای خود و افرادی که قصد شرکت در آزمون سالهای آتی را دارند میتوانند برای آشنایی با شیوه سوالها اقدام به دانلود دفترچه های عمومی و اختصاصی کنکور ریاضی و فیزیک و سایر رشته ها کنند.

کنکور ریاضی و فیزیک در کشورهایی مانند لبنان ، پاکستان ، آلمان ، امارات ، ترکیه ، قطر و کویت هم زمان با داخل برگزار میگردد . ساکنین خارج از کشور که قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای دولتی داخل کشور را دارند ، اقدام به شرکت در آزمون سراسری میکنند ، سوالات آزمون خارج از کشور هم دقیقا مانند داخل کشور به صورت تستی و دارای نمره منفی است.

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی نوبت اول دی ماه 1402

سوالات کنکور داخل کشور سوالات کنکور خارج از کشور
سوالات اختصاصی دفترچه اول (ریاضیات) سوالات اختصاصی دفترچه اول (ریاضیات)
سوالات اختصاصی دفترچه دوم (فیزیک و شیمی) سوالات اختصاصی دفترچه دوم (فیزیک و شیمی)

دانلود پاسخنامه کلیدی و تشریحی کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۲ نوبت اول دی ماه

پاسخنامه کلیدی و تشریحی به محض آماده شدن برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا بتوانید به بررسی کامل سوالاتی که در کنکور ریاضی و فیزیک به آن پاسخ داده اید بپردازید.

کلید سوالات کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۲ دی ماه
پاسخنامه سوالات کنکور ریاضی و فیزیک 1402
دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی و فیزیک 1402 داخل کشور
دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی و فیزیک 1402 خارج کشور

اعتراض به سوالات کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۲

شرکت کنندگان در آزمون ریاضی و فیزیک در صورت مشاهده اشتباه در تست یا گزینه ها و یا هرگونه اعتراضِ دیگر باید به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنند و ابتدا در سایت عضو شوند و پس از دریافت رمز عبور در قسمت سیستم پاسخگویی اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند.

سازمان سنجش و آموزش کشور موظف است اعتراضاتی که با دلیل منطقی ثبت شدند را بررسی نموده و پیش از اعلام نتایج اولیه ، به اعتراضات هر داوطلب پاسخ دهد.

و اما نکته آخر : برای اینکه رتبه قبولی خود را بدون خطا تخمین بزنید باید به مواردی مانند تغییر جامعه اماری که در کنکور امسال شرکت کردند و تغییر ظرفیتهای قبولی در هر رشته و دانشگاه دقت کنید . برای این کار لازم است از خدمات مشاوران ما در انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی استاد علیرضا افشار کمک بگیرید.

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 02 بهمن 1401 زمان : 13:01 نظرات (0)
بازدید : 449

سوالات کنکور دی ماه و تیر ماه زبان ۱۴۰۲ به همراه پاسخنامه

سازمان سنجش و آموزش در کشور برگزار کننده کنکور سراسری در پنج شاخه هنر و زبان و ریاضی و تجربی و انسانی می باشد . پس از برگزاری کنکور سراسری زبان و سایر رشته ها در داخل و خارج از کشور دفترچه سوالات در دو بخش اختصاصی و عمومی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بارگزاری و در اختیار تمامی داوطلبان و دانشجویان قرار میگیرد.

همان طور که مطلع هستید نتایج کنکور سراسری در همه رشته ها یک ماه پس از برگزاری ازمون اعلام میشود . شرکت کنندگان در آزمون زبان برای محاسبه درصدها و رتبه احتمالی خود در آزمون به دنبال بررسی سوالات و پاسخنامه هستند ، به این ترتیب که ابتدا سوالات و پاسخ نامه را دانلود کنند و سپس به یاد آورند در کنکور کدام گزینه ها را انتخاب نمودند و به تطبیق جوابهای خود با پاسخنامه سازمان سنجش بپردازند .

این کار باعث میشود تعداد تستهای درست و غلط و بی جواب مشخص شوند و با استفاده از ابزار محاسبه گر درصد کنکور، درصد های خود را به دست بیاورند .

در مرحله بعد میتوانند با مقایسه درصدهای خود با درصدهای اشخاصی که سالهای قبل در دانشگاه و رشته مورد علاقه آنها پذیرفته شدند ، به این نتیجه برسند چه اندازه با قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود فاصله دارند.

گروه دوم که به دنبال سوالات و پاسخنامه آزمون سراسری هستند، شامل افرادی است که برای کنکور ۱۴۰۳ برنامه ریزی و تلاش می کنند ، آنها میتوانند با دانلود تستها و پاسخنامه سازمان سنجش و بررسی دقیق تستها با نحوه طراحی سوالهای کنکور زبان آشنا شوند .

توجه داشته باشید که سازمان سنجش نهایتا 24 ساعت پس از اتمام آزمون زبان اقدام به انتشار سوالات و پاسخ نامه میکند تا شرکت کننده ها به راحتی آنها را دریافت و بررسی کنند.

سوالها و پاسخنامه آزمون سراسری زبان شامل یک دفترچه اختصاصی میباشد:

دفترچه اختصاصی در گروه زبان شامل:

  • انگلیسی
  • آلمانی
  • فرانسوی

دانلود دفترچه سوالات آزمون زبان داخل کشور و خارج از کشور ۱۴۰۲

دفترچه این سوالها در همه شاخه های آزمایشی به همراه پاسخنامه پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر میشود . شرکت کنندگان در این ازمون برای چک کردن جوابهای خود و افرادی که قصد شرکت در آزمون سالهای آتی را دارند میتوانند برای آشنایی با شیوه سوالها اقدام به دانلود دفترچه های عمومی و اختصاصی کنکور زبان و سایر رشته ها کنند.

کنکور زبان در کشورهایی مانند لبنان ، پاکستان ، آلمان ، امارات ، ترکیه ، قطر و کویت هم زمان با داخل برگزار میگردد. ساکنین خارج از کشور که قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای دولتی داخل کشور را دارند ، اقدام به شرکت در آزمون سراسری میکنند، سوالات آزمون خارج از کشور هم دقیقا مانند داخل کشور به صورت تستی و دارای نمره منفی است.

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری زبان نوبت اول دی ماه 1402

سوالات کنکور داخل کشور سوالات کنکور خارج از کشور
سوالات اختصاصی زبان انگلیسی سوالات اختصاصی زبان انگلیسی
سوالات اختصاصی زبان آلمانی و فرانسه و روسی و ایتالیایی سوالات اختصاصی زبان آلمانی و فرانسه و روسی و ایتالیایی

دانلود پاسخنامه کلیدی و تشریحی کنکور زبان ۱۴۰۲نوبت اول دی ماه

پاسخنامه کلیدی و تشریحی به محض آماده شدن برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا بتوانید به بررسی کامل سوالاتی که در کنکور زبان به آن پاسخ داده اید بپردازید.

کلید سوالات کنکور زبان ۱۴۰۲ نوبت اول دی ماه
پاسخنامه سوالات کنکور زبان 1401
دانلود پاسخنامه کنکور زبان 1401 داخل کشور
دانلود پاسخنامه کنکور زبان 1401 خارج کشور

اعتراض به سوالات کنکور زبان ۱۴۰۱

شرکت کنندگان در آزمون زبان در صورت مشاهده اشتباه در تست یا گزینه ها و یا هرگونه اعتراضِ دیگر باید به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنند و ابتدا در سایت عضو شوند و پس از دریافت رمز عبور در قسمت سیستم پاسخگویی اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند.

سازمان سنجش و آموزش کشور موظف است اعتراضاتی که با دلیل منطقی ثبت شدند را بررسی نموده و پیش از اعلام نتایج اولیه ، به اعتراضات هر داوطلب پاسخ دهد .

و اما نکته آخر : برای اینکه رتبه قبولی خود را بدون خطا تخمین بزنید باید به مواردی مانند تغییر جامعه اماری که در کنکور امسال شرکت کردند و تغییر ظرفیتهای قبولی در هر رشته و دانشگاه دقت کنید . برای این کار لازم است از خدمات مشاوران ما در انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی استاد علیرضا افشار کمک بگیرید.

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 02 بهمن 1401 زمان : 12:04 نظرات (0)
بازدید : 1261

سوالات کنکور دی ماه و تیر ماه تجربی ۱۴۰۲ به همراه پاسخنامه

سازمان سنجش و آموزش در کشور برگزار کننده کنکور سراسری در پنج شاخه هنر و زبان و ریاضی و تجربی و انسانی می باشد . پس از برگزاری کنکور سراسری تجربی و سایر رشته ها در داخل و خارج از کشور دفترچه سوالات در دو بخش اختصاصی و عمومی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بارگزاری و در اختیار تمامی داوطلبان و دانشجویان قرار میگیرد.

همان طور که مطلع هستید نتایج کنکور سراسری در همه رشته ها یک ماه پس از برگزاری ازمون اعلام میشود . شرکت کنندگان در آزمون تجربی برای محاسبه درصدها و رتبه احتمالی خود در آزمون به دنبال بررسی سوالات و پاسخنامه هستند ، به این ترتیب که ابتدا سوالات و پاسخ نامه را دانلود کنند و سپس به یاد آورند در کنکور کدام گزینه ها را انتخاب نمودند و به تطبیق جوابهای خود با پاسخنامه سازمان سنجش بپردازند .

این کار باعث میشود تعداد تستهای درست و غلط و بی جواب مشخص شوند و با استفاده از ابزار محاسبه گر درصد کنکور، درصد های خود را به دست بیاورند .

در مرحله بعد میتوانند با مقایسه درصدهای خود با درصدهای اشخاصی که سالهای قبل در دانشگاه و رشته مورد علاقه آنها پذیرفته شدند ، به این نتیجه برسند چه اندازه با قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود فاصله دارند.

گروه دوم که به دنبال سوالات و پاسخنامه آزمون سراسری هستند، شامل افرادی است که برای کنکور ۱۴۰۳ برنامه ریزی و تلاش می کنند ، آنها میتوانند با دانلود تستها و پاسخنامه سازمان سنجش و بررسی دقیق تستها با نحوه طراحی سوالهای کنکور زبان آشنا شوند .

توجه داشته باشید که سازمان سنجش نهایتا 24 ساعت پس از اتمام آزمون زبان اقدام به انتشار سوالات و پاسخ نامه میکند تا شرکت کننده ها به راحتی آنها را دریافت و بررسی کنند.

سوالها و پاسخنامه آزمون سراسری تجربی شامل سه دفترچه اختصاصی میباشد:

دفترچه اختصاصی در گروه تجربی شامل:

  • زمین شناسی
  • ریاضیات
  • زیست شناسی
  • فیزیک
  • شیمی

دانلود دفترچه سوالات آزمون تجربی داخل کشور و خارج از کشور ۱۴۰۲

دفترچه این سوالها در همه شاخه های آزمایشی به همراه پاسخنامه پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر میشود . شرکت کنندگان در این ازمون برای چک کردن جوابهای خود و افرادی که قصد شرکت در آزمون سالهای آتی را دارند میتوانند برای آشنایی با شیوه سوالها اقدام به دانلود دفترچه های عمومی و اختصاصی کنکور تجربی و سایر رشته ها کنند.

کنکور تجربی در کشورهایی مانند لبنان ، پاکستان ، آلمان ، امارات ، ترکیه ، قطر و کویت هم زمان با داخل برگزار میگردد. ساکنین خارج از کشور که قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای دولتی داخل کشور را دارند ، اقدام به شرکت در آزمون سراسری میکنند ، سوالات آزمون خارج از کشور هم دقیقا مانند داخل کشور به صورت تستی و دارای نمره منفی است.

سوالات کنکور داخل کشور سوالات کنکور خارج از کشور
سوالات اختصاصی دفترچه اول (زیست شناسی) سوالات اختصاصی دفترچه اول (زیست شناسی)
سوالات اختصاصی دفترچه دوم (فیزیک و شیمی) سوالات اختصاصی دفترچه اول (فیزیک و شیمی)
سوالات اختصاصی دفترچه سوم (ریاضی و زمین شناسی) سوالات اختصاصی دفترچه سوم (ریاضی و زمین شناسی)
سوالات اختصاصی بهیاری سوالات اختصاصی بهیاری

دانلود پاسخنامه کلیدی و تشریحی کنکور تجربی ۱۴۰۲ نوبت اول دی ماه

پاسخنامه کلیدی و تشریحی به محض آماده شدن برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا بتوانید به بررسی کامل سوالاتی که در کنکور تجربی به آن پاسخ داده اید بپردازید.

کلید سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ نوبت اول
پاسخنامه سوالات کنکور تجربی 1402 نوبت اول دی ماه
دانلود پاسخنامه کنکور تجربی 1402 دی ماه داخل کشور
دانلود پاسخنامه کنکور تجربی 1402 دی ماه خارج کشور

اعتراض به سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲

شرکت کنندگان در آزمون تجربی در صورت مشاهده اشتباه در تست یا گزینه ها و یا هرگونه اعتراضِ دیگر باید به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنند و ابتدا در سایت عضو شوند و پس از دریافت رمز عبور در قسمت سیستم پاسخگویی اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند.

سازمان سنجش و آموزش کشور موظف است اعتراضاتی که با دلیل منطقی ثبت شدند را بررسی نموده و پیش از اعلام نتایج اولیه ، به اعتراضات هر داوطلب پاسخ دهد .

و اما نکته آخر : برای اینکه رتبه قبولی خود را بدون خطا تخمین بزنید باید به مواردی مانند تغییر جامعه اماری که در کنکور امسال شرکت کردند و تغییر ظرفیتهای قبولی در هر رشته و دانشگاه دقت کنید . برای این کار لازم است از خدمات مشاوران ما در انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی استاد علیرضا افشار کمک بگیرید.

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 02 بهمن 1401 زمان : 11:15 نظرات (0)
بازدید : 243

روش مطالعه درس علوم و فنون اولین درس تخصصی رشته انسانی است که در ادامه ویدئوهای روش مطالعه علیرضا افشار قرار میدهیم.

علوم و فنون ادبی یکی از درس های بسیار پر اهمیت و کمی دشوار رشته ی انسانی است که مطالعه آن نکات ظریفی دارد، اگر این درس را به روش اشتباه بخوانید ممکن است از آن زده شوید و این درس را کنار بگذارید، اما اگر روش اصولی و درست را پیش بگیرید رسیدن به درصد های خوب در این درس دور از ذهن نیست.

بخش بندی ها و زنجیره مطالعاتی درس علوم و فنون کنکور انسانی

در درس علوم و فنون ما یک دسته بندی داریم که شامل:

  • آرایه‌های ادبی، قرابت
  • لغات
  • تاریخ ادبیات
  • عروض و سماعی می‌شود.

این دسته از درس علوم و فنون رشته انسانی شامل برخی مباحثی می‌شوند که به صورت موضوعی علوم و فنون را بررسی می‌کنند. مثلا تاریخ ادبیات و سبک شناسی شامل یک دسته می‌شوند، همچنین مفهوم و قرابت شامل این دسته می‌شود. این دسته، دسته‌ای به نسبت آسان است.

یک بخش دیگر شامل موسیقی شعر می‌شود. این بخش جزو بخش اصلی و سخت علوم و فنون است.

یک بخش دیگر شامل زیبایی شناسی است که شامل آرایه‌های بیان و بدیع می‌شود که به شرح زیر است:

آرایه‌های بیان شامل: تشبیه، استعاره و سجع می‌شود.

آرایه‌های بدیع شامل: مجاز، ایهام و تضاد و پارادوکس می‌شود.

روش مطالعه مبحث تاریخ و ادبیات در علوم و فنون کنکور

برای بحث تاریخ ادبیات در علوم و فنون بهتر است آن‌ها را حفظ کنید و روزانه مرور کنید. می‌توانید فلش کارت تهیه کنید و خلاصه نویسی انجام دهید. فلش کارت‌ها را قبل آزمون مرور کنید.

روش استفاده از فلش کارت برای بخش های حفظی علوم و فنون

فلش کارت یک ابزار ساده است که می تواند کمک زیادی به حفظ و یادگیری دانش آموزان به خصوص در بخش های توصیفی مثل تاریخ ادبیات و واژگان کند. در اینجا چند نکته برای استفاده موثر از فلش کارت ها بیان میکنیم:

1) در هر طرف کارت یک مفهوم یا اطلاعات بنویسید. در یک طرف اصطلاح یا مفهومی را که می خواهید یاد بگیرید و در طرف دیگر تعریف یا توضیح را بنویسید، مثلا در یک طرف نام اثر و در طرف دیگر نام نویسنده.

2) مرتباً فلش کارت ها را مرور کنید. هرچه بیشتر و منظم تر فلش کارت ها را مرور کنید، احتمال بیشتری برای حفظ اطلاعات و به یاد آوردن آنها خواهید داشت.

3) از تکنیک های یادگیری فعال استفاده کنید. به جای خواندن ساده فلش کارت ها، سعی کنید مفهوم یا تعریف را با صدای بلند یا مکتوب برای خود توضیح دهید. این به شما کمک می کند تا اطلاعات را بهتر درک کرده و درونی کنید.

4) ترتیب فلش کارت ها را با هم مخلوط کنید. این به شما کمک می‌کند، از به خاطر سپردن ناخودآگاه ترتیب کارت‌ها توسط ذهن جلوگیری کنید.

5) با یادگیری اطلاعات جدید و مباحث جدید حفظی، فلش کارت های جدید ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا با یادگیری خود ادامه دهید و انگیزه خود را حفظ کنید.

به طور کلی، استفاده از فلش کارت‌ها می‌تواند ابزار مفیدی برای کمک به دانش آموزان و کنکوری ها در حفظ و یادگیری اطلاعات جدید باشد، اما برای استفاده حداکثری از این ابزار، سازگاری و استفاده از تکنیک‌های یادگیری فعال مهم است.

روش مطالعه آرایه‌های ادبی و شعر در علوم و فنون کنکور

برای تست‌های آرایه‌های ادبی می‌توانید از روش رد گزینه استفاده کنید. شما زمانی می‌توانید تست‌های آرایه ادبی را درست بزنید که معنی و مفهوم شعر را درک کرده باشید. برای مثال در استعاره ابتدا باید معنی شعر را درک کنید و بعد بتوانید آرایه استعاره را در شعر تشخیص دهید. وقتی نتوانید یک شعر را به درستی بخوانید، نمی‌تواند معنی و مفهوم شعر را درک کنید تا بتوانید آرایه‌های آن را تشخیص دهید.

بنابراین بهتر است ابتدا شعر را درست بخوانید چرا که تاثیر بالایی در درک معنی و مفهوم شعر دارد. همچنین سعی کنید پس از خواندن شعر، معنی آن را درک کنید. درک معنی شعر می‌تواند در تشخیص آرایه‌ها به شما کمک کند. همچنین هنگام خواندن متوجه وزن شعر شوید یعنی ریتم شعر را متوجه شوید و آن را با ریتم بخوانید. برای پاسخگویی بهتر به تست‌های بخش آرایه ادبی مربوط به وزن شعر، بهتر است قالب‌های شعری که در کتاب درسی آورده شده است را حفظ کنید. برای مثال باید بدانید هر قالب چند عدد رکن دارد؟ ارکان چیست و به چه ترتیبی آمده است. وقتی قالب شعر را حفظ باشید می‌توانید به شعر شبیه سازی کنید. مثلا وقتی یک شعر را می‌خوانید می‌توانید تشخیص دهید که از چه قالبی در شعر استفاده شده است. با درک درست قالب شعر، می‌توانید آرایه‌های شعر را راحت‌تر تشخیص دهید. همچنین گوش دادن به شعر‌ها به صورت آهنگین یا خواندن شعرهای مختلف به صورت آهنگین می‌تواند کمک کننده باشد.

بهترین روش مطالعه دروس کنکور سراسری

تعداد سوالات و بودجه بندی درس علوم و فنون در کنکور و نکاتی برای 100 زدن

  • سبک تاریخ ادبیات ۹ عدد تست
  • عروض ۶ عدد تست
  • آرایه ۷ عدد تست

در علوم و فنون زمان زیادی را برای مطالعه سبک، وزن، آرایه باید بگذارید. چرا که همانطور که پیش‌تر گفته شد این بخش‌ها اهمیت زیادی در درس علوم و فنون دارد. شما می‌باست به صورت روزانه این بخش از علوم و فنون را مطالعه کنید. همچنین سعی کنید قسمت‌های عروض سال‌های مختلف را همزمان با هم بررسی کنید و بخوانید. علوم و فنون جزو درس‌هایی است که داوطلبان را به مشکل می‌اندازد. بنابراین بهتر است از خلاصه نویسی استفاده کنید.

یک مسئله دیگری که در علوم و فنون وجود دارد، مسئله سرعت است. شما باید در علوم و فنون سرعت بالایی داشته باشید.

مروری بر نحوه مطالعه درس علوم و فنون به روش رتبه برترها

همانطور که در ابتدا گفته شد، علوم و فنون از درس‌های سنگین و پر حجم است. علوم و فنون را باید همانطور که در توضیحات بالا توضیح دادیم مطالعه کنید. از مشاور خود بخواهید تایم مطالعه بیش‌تری را برای درس علوم و فنون بگذارد. همچنین برای یادگیری بیش‌تر و مرور راحت‌تر آن می‌توانید از فلش کارت‌ها استفاده کنید. تست‌های مختلف را بررسی کنید و نکات آن‌ها را خلاصه نویسی کنید. در درس علوم و فنون در قسمت آرایه‌ها با شعر خواند و حفظ کردن انواع قالب‌های شعری، می‌توانید راحت‌تر به تست‌های بخش‌های آرایه ادبی و عروض پاسخ دهید.

ویدیو توضیحات تکمیلی استاد افشار در مورد روش مطالعه و صد زدن علوم و فنون به روش رتبه برتر ها را در سایت اصلی ما به آدرس زیر ببینید :


www.AlirezaAfshar.org

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی برای دریافت وقت مشاوره هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

بهترین روش مطالعه دروس کنکور سراسری

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 26 دی 1401 زمان : 5:33 نظرات (0)
بازدید : 265

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس جامعه شناسی انسانی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس جامعه شناسی 3 برای رشته انسانی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی جامعه شناسی 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی جامعه شناسی انسانی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی جامعه شناسی انسانی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی جامعه شناسی انسانی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی جامعه شناسی انسانی خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی جامعه شناسی انسانی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی جامعه شناسی انسانی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی انسانی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی جامعه شناسی انسانی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی جامعه شناسی انسانی شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی جامعه شناسی انسانی دی ۱۴۰۰

دانلود سوالات امتحان نهایی سال دوازدهم

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 393

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس هویت اجتماعی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس هویت اجتماعی برای هر دو رشته ریاضی ، تجربی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی علوم اجتماعی تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید

سوالات امتحان نهایی هویت اجتماعی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی هویت اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی علوم اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی هویت اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی علوم اجتماعی دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی هویت اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی خرداد 1399


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی علوم اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی هویت اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی هویت اجتماعی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی هویت اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی هویت اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور 1400


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی علوم اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی دی ۱۴۰۰

دانلود سوالات امتحان نهایی سال دوازدهم

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 161

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس زبان انگلیسی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس زبان انگلیسی ۳ برای هر سه رشته ریاضی ، تجربی ، انسانی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی زبان انگلیسی 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.
برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 337

 ۳۶۰ تست جمع بندی کل زیست پایه

در این جزوه ۳۶۰ تست جمع بندی کل زیست پایه شامل تست های مهم و استاندارد همراه با پاسخنامه کلیدی و تشریحی برای دانش آموزان و داوطلبان عزیز جمع آوری شده است.

برای دانلود ۳۶۰ تست جمع بندی کل زیست پایه به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

نکات مهم در زمان یادگیری زیست شناسی

در مرحله اول برای یادگیری درس زیست شناسی تلاش کنید از زاویه دید طراح سوالات کنکور به محتوای کتاب درسی نگاه کنید ، این روش باعث می شود شما بسیار نکته بین شوید و تمام مباحث را برای خود مهم به شمار آورید. انجام خلاصه نویسی در هنگام مطالعه را فراموش نکنید، نکات چالشی و مهم را یادداشت کنید تا در زمان مرور و جمع بندی از این مطالب استفاده نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که در درس زیست شناسی علاوه بر متن کتاب درسی، تصاویر از اهمیت فوق العاده ای برای طرح تست برخوردار می باشد.

در سال های اخیر طراحان تست های زیادی از بخش تصاویر طراحی کرده اند، فلذا توجه نکردن به تصاویر و شکل ها شما را با چالش جدی روبرو خواهد کرد.زیست پایه نیز در بودجه بندی تست های کنکور اهمیت زیادی دارد ، تسلط بر زیست پایه مساوی است با بالا رفتن درصد زیست شناسی در آزمون سراسری.

تلاش کنید در برنامه روزانه خود مطالعه زیست شناسی و مخصوصا مرور خلاصه نویسی های خود را بگنجانید. درس زیست شناسی را برخلاف درس ریاضی و فیزیک ، نمی توان پس از مطالعه یک مبحث شروع به تست زنی کرد، زیرا اغلب تست های کنکور ترکیبی از چند مبحث می باشد.

برای تست زنی باید ابتدا تمامی متن کتاب درسی و تصاویر را کامل و مفهومی مطالعه نموده و به سطح آمادگی نسبی رسیده باشید ، سپس شروع به تست زنی مجموعه ای و تحلیل پاسخنامه تشریحی آن کنید.

با رعایت نکات ذکر شده در بالا می توانید از این جزوه ۳۶۰ سوالی که شامل تست های مهم و کاربردی است، نیز بهره وافری ببرید و به تسلط کافی در درس زیست پایه برسید.


این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.🙃

دانلود کنید ... 

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 21 دی 1401 زمان : 12:24 نظرات (0)
بازدید : 304

۲۸۸ تست زیست گیاهی پایه با پاسخنامه تشریحی

در این جزوه ۲۸۸ تست پرکاربرد و مهم زیست گیاهی پایه همراه با پاسخنامه تشریحی و کلیدی جمع آوری شده تا در اختیار دانش آموزان و داوطلبان گرامی قرار گیرد.

برای دانلود ۲۸۸ تست زیست گیاهی پایه با پاسخنامه به باکس انتهای مطلب مراجعه کنید.

با توجه به بودجه بندی سوالات کنکور در درس زیست شناسی از اهمیت فصول مربوط به زیست گیاهی پایه مطلع شوید.

این فصول با توجه به تست های زیادی که در کنکور به خود اختصاص داده اند ولی از جمله مطالبی هستند که نیاز به تهیه منابع تستی و آموزشی خاصی ندارید.

زیرا تست های مربوط به این مبحث در کنکور چالشی نیستند و تعدادی تست بدون پیچیدگی و دشواری خاص از مطالب مربوط به زیست گیاهی طراحی می شوند. بنابراین حتما روی مطالب کتاب درسی و شکل های مربوط به زیست گیاهی تسلط کافی داشته باشید.

ترتیب مطالعه مباحث مربوط به زیست گیاهی پایه

  • ابتدا فصل ششم از زیست دهم را مطالعه کنید (از یاخته تا گیاه)
  • سپس فصل هفتم از زیست دهم (جذب و انتقال مواد در گیاهان)
  • مرحله بعد فصل هشتم از زیست یازدهم (تولید مثل نهان دانگان)
  • همچنین فصل نهم (پاسخ گیاهان به محرک ها)
  • و در آخر فصل ششم از زیست دوازدهم را مطالعه کنید (از انرژی به ماده)

به تصاویر و جداول و متن کتاب در فصل های ذکر شده دقت کافی داشته باشید، خلاصه نویسی برای زمان مرور و جمع بندی را فراموش نکنید.

برای داشتن مهارت در تست زنی از مباحث مربوط به زیست گیاهی پایه زیاد تست بزنید، از این جزوه میتوانید به عنوان منبع معتبر تست های پرکاربرد و مهم کنکوری نیز استفاده وافری ببرید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.🙃

دانلود کنید ... 

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 21 دی 1401 زمان : 10:17 نظرات (0)
بازدید : 273

 ۴۰۰ تست دشوار جمع بندی زیست گیاهی پایه

در این جزوه ۴۰۰ تست بسیار مهم و سخت به عنوان جمع بندی زیست گیاهی پایه همراه با پاسخنامه تشریحی برای دانش آموزان و داوطلبان گرامی گرآوری شده است.

برای دانلود ۴۰۰ تست دشوار جمع بندی زیست گیاهی پایه با پاسخنامه تشریحی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

دانش آموزان و داوطلبان رشته تجربی با توجه به ضریب بالای درس زیست شناسی برای قبولی در گرایش های مهم رشته تجربی مانند:

رشته پزشکی و رشته دندانپزشکی، باید از بودجه بندی تست های کنکور مطلع باشند. درس زیست شناسی در کنکور شامل ۵۰ تست می باشد.

دانش آموزان باید در 45 دقیقه به تست های زیست شناسی در کنکور پاسخ دهند. بنابراین برای هر تست ۶۰ ثانیه زمان دارند، ۱۵ ثانیه برای خواندن سوال، ۱۵ ثانیه خواندن گزینه ها و ۳۰ ثانیه برای انتخاب گزینه صحیح وقت دارند.

فصول زیست گیاهی شامل چه مباحثی است؟

مباحثی زیست گیاهی شامل موارد زیر هستند:

  • ویژگی های سلول و بافت های گیاهی
  • انتقال مواد در گیاهان و تغذیه سلول های گیاهی
  • نهاندانگان و پاسخ به محرک ها
  • فتوسنتز

یادگیری مطالب زیست گیاهی برای دانش آموزان کمی دشوار است. بهترین روش مطالعه زیست شناسی و راه برای یادگیری مباحث فصول زیست گیاهی در کنار مطالعه با دقت متن و تصاویر کتاب، استفاده از تست های استاندارد و ترکیبی از جمله تست های موجود در این مجموعه گردآوری شده به همراه تحلیل پاسخنامه تشریحی، می باشد.

همچنین به شما توصیه می شود برای آشنایی با ذهن طراحان سوالات کنکور، حتما تست های زیست شناسی موجود در آزمون های سراسری سال های اخیر را جواب بدهید، تا در جلسه کنکور با دیدن تست ها غافل گیر نشوید.


این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.😏

دانلود کنید ...

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 21 دی 1401 زمان : 9:59 نظرات (0)
بازدید : 269

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس ادبیات فارسی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس ادبیات فارسی ۳ برای هر سه رشته ریاضی ، تجربی ، انسانی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی فارسی 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی ادبیات فارسی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ادبیات فارسی دوازدهم خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ادبیات فارسی دوازدهم شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ادبیات فارسی دوازدهم دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی ادبیات فارسی 3 دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ادبیات فارسی دوازدهم خرداد 1399


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ادبیات فارسی دوازدهم شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ادبیات فارسی دوازدهم دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی فارسی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ادبیات فارسی دوازدهم خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ادبیات فارسی دوازدهم شهریور 1400


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ادبیات فارسی دوازدهم دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

 

دانلود سوالات امتحان نهایی سال دوازدهم

 

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 239

 جزوه ۱۱۰ سوال زیست شناسی

جناب علی غیاثی، ۱۱۰ سوال زیست شناسی پرکاربرد و مهم کنکور را در ۴۰ صفحه برای دانش آموزان و داوطلبان عزیز گردآوری نموده اند.

برای دانلود ۱۱۰ سوال زیست شناسی، علی غیاثی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

در هنگام مطالعه درس زیست شناسی ، در قدم اول مطالب و تصاویر و جداول و… هر فصل را با دقت کامل بخوانید.

در حین مطالعه از یادداشت برداری برای زمان مرور و جمع بندی کتاب زیست شناسی غافل نشوید. پس از یادگیری هر بخش از کتاب به سراغ یک جزوه معتبر کمک آموزشی بروید و با مطالعه آن و حل سوالات تشریحی به تسلط در مبحث مورد مطالعه برسید.

هیچ کدام از مباحث و تصاویر کتاب درسی را حذف نکنید، همه مطالب مهم هستند ولی مطالب و نکات دشوار و پر اهمیت تر را خلاصه نویسی کنید.

سپس میتوانید از جزوه ۱۱۰ سوال زیست شناسی کنکور کمک بگیرید، این جزوه به شما کمک می کند در زمان مطالعه کتاب تمام نکات و موارد مهم موجود در کتاب درسی را در ذهن خود تثبیت کنید.

در مرحله آخر شروع به تست زنی کنید، زیرا اغلب تست های کنکور زیست شناسی ترکیبی از چند مبحث می باشند و تنها با مطالعه یک مبحث نمی توانید تست های کنکوری را پاسخ دهید. توجه داشته باشید که حل تست های متنوع و چالشی همراه با تحلیل پاسخنامه آن ها می تواند به کسب مهارت تست زنی شما کمک وافری کند.

با یادگیری کامل مطالب و تصاویر کتاب درسی و حل سوال های موجود در این جزوه یا سایر جزوه های کنکور و منابع تجربی کنکور و در کنار آن تست زنی می توانید سطح آمادگی خود را در این درس بالا ببرید و مطالب را در ذهن خود تثبیت و تعمیق دهید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

دانلود کنید ...

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 293

۶۱ تست مهم زیست شناسی جانوری با پاسخنامه تشریحی

در این جزوه ۶۱ تست مهم و کاربردی از فصول زیست شناسی جانوری گردآوری شده است، که شامل تست های مهم کنکورهای سال های اخیر و آزمون های آزمایشی همراه با پاسخنامه تشریحی می باشد.

برای دانلود حدود ۶۰ تست مهم زیست شناسی جانوری با پاسخ تشریحی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

تقریبا ۳۶ درصد از سوالات زیست شناسی در آزمون سراسری از مباحث مربوط به زیست جانوری طراحی میشوند. اغلب این تست ها به صورت ترکیبی هستند. و به ندرت می توانید سوالی در بین تست های کنکور سال های گذشته پیدا کنید که فقط مربوط به یک بحث  باشند و ترکیبی از چند مبحث نباشند. تست های ترکیبی مربوط به مبحث زیست جانوری تا حدودی چالشی و دشوار هستند.

برای یادگیری زیست جانوری به نکات زیر توجه کنید

در طراحی تست های کنکور از بخش های زیست جانوری اکثرا از تصاویر موجود در این فصول استفاده می شود، زیرا این مباحث توضیحات زیادی ندارد. پس توصیه می شود که تصاویر کتاب درسی زیست شناسی مخصوصا در فصول مربوط به زیست جانوری را با تمرکز و دقت کافی مطالعه کنید.

هنگام مطالعه متن کتاب درسی و تصاویر نکات مهم و پرکاربرد را خلاصه نویسی کنید.

به این نکته مهم توجه کنید که درس زیست شناسی از مهم ترین دروس رشته تجربی می باشد و برای پذیرش در گرایش های این رشته باید بر درس زیست شناسی تسلط کامل داشته باشید. مباحث مربوط به زیست جانوری برای اکثر دانش آموزان جذاب است و اغلب می‌توانند با آن مطالب ارتباط برقرار کنند. مباحث جانوری در فصل‌های گوارش، گردش خون، حرکت، ایمنی، دستگاه عصبی و …قرار گرفته است.

طراحان سوالات کنکور با ترکیب مطالب مربوط به زیست انسانی و جانوری ، تست های جالب و چالشی طراحی می کنند.

دانش آموزان می توانند با مطالعه کامل متن و تصاویر کتاب درسی و همچنین استفاده از جزوه هایی شامل تست های کنکور و تست های آزمون های استاندارد آزمایشی از جمله همین جزوه خود را به سطح بالایی از آمادگی در این درس برسانند.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

دانلود کنید ... 

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 239

۶۹۳ تست زیست شناسی کنکور با پاسخ تشریحی

این جزوه شامل ۲۰۹ تست از زیست دهم، ۲۳۲ تست از زیست یازدهم و ۲۵۲ تست از زیست دوازدهم می باشد، که جمعا با ۶۹۳ تست مهم و کاربردی از درس زیست شناسی همراه با پاسخنامه تشریحی برای دانش آموزان و داوطلبان عزیز گرد آوری شده است.

برای دانلود حدود 700 تست زیست شناسی کنکور با پاسخ تشریحی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

نکات مهم در هنگام یادگیری زیست شناسی

برای رسیدن به روش مطالعه درس زیست شناسی در ابتدا همراه با خواندن متن کتاب درسی حتما نکات مهم و دشوار را یادداشت کنید، این خلاصه نویسی در هنگام مرور و جمع بندی بسیار برای شما کمک کننده هست. در قدم بعدی به تصاویر کتاب درسی توجه کنید و تمام نکات ریز قید شده در آن ها را مطالعه و یادداشت برداری کنید.

تصاویر کتاب زیست شناسی بسیار تست خیز است و چند سالی هست که طراحان سوالات کنکور برای طراحی تست ها توجه ویژه ای به تصاویر نشان می دهند.

بنابراین در زمان مطالعه زیست علاوه بر متن کتاب از تصاویر و خلاصه نویسی غافل نشوید. رعایت این موارد به تسلط شما در زیست شناسی کمک وافری می نماید.

سعی کنید در برنامه روزانه خود حتما زمانی را برای مرور و جمع بندی نکات مهمی که خلاصه نویسی کردید، بگنجانید. به این نکته دقت کنید که بعد از تسلط کافی روی مطالب کتاب درسی به سراغ تست زنی بروید. برای این درس مثل دروس ریاضی و فیزیک، تست زنی بلافاصله بعد از اتمام هر مبحث کتاب، توصیه نمی شود.

زیرا طراحان سوالات کنکور، اکثر تست های زیست شناسی را ترکیبی از چند مبحث مختلف کتاب های زیست دهم و یازدهم و دوازدهم طراحی می کنند.

فلذا با مطالعه یک فصل از کتاب و خلاصه نویسی نمی توانید به اینگونه تست ها پاسخ صحیح بدهید. بعد از مطالعه و تسلط بر کتاب درسی زیست شناسی، استفاده از این مجموعه ۶۹۳ تست مهم و کاربردی و تحلیل پاسخ های آن به شما برای بدست اوردن درصد بالا در کنکور سراسری کمک وافری می کند.


این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

دانلود کنید ... 

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 257

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس فیزیک تجربی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس فیزیک 3 برای رشته تجربیدر این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی فیزیک 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم تجربی ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم تجربی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم تجربی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم تجربی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم تجربی ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم تجربی خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم تجربی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم تجربی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم تجربی ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم تجربی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم تجربی شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم تجربی دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 15 دی 1401 زمان : 12:38 نظرات (0)
بازدید : 274

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس فیزیک ریاضی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس فیزیک 3 برای رشته ریاضی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی فیزیک 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 15 دی 1401 زمان : 12:31 نظرات (0)
بازدید : 279

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس تاریخ انسانی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس تاریخ 3 برای رشته انسانی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی تاریخ 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.


برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی تاریخ انسانی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی تاریخ انسانی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی تاریخ انسانی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی تاریخ انسانی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی تاریخ دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی تاریخ انسانی خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی تاریخ انسانی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی تاریخ انسانی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی تاریخ انسانی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی تاریخ انسانی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی تاریخ انسانی شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی تاریخ انسانی دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 15 دی 1401 زمان : 12:20 نظرات (0)
بازدید : 233

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس سلامت و بهداشت سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس سلامت و بهداشت برای هر دو رشته ریاضی ، تجربی و انسانی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی سلامت و بهداشت تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.


برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 13 دی 1401 زمان : 10:45 نظرات (0)
بازدید : 261

 تست های توان های گویا و عبارت های جبری کنکور با پاسخنامه تشریحی

جناب آقای سید علی موسوی ، جزوه ی فصل سوم درس ریاضی پایه دهم تجربی را که شامل تست های توان های گویا و عبارت های جبری کنکور با پاسنامه تشریحی است، برای دانش آموزان و داوطلبان عزیز رشته تجربی گردآوری کرده است.

برای دانلود جزوه تست های توان های گویا و عبارت های جبری کنکور با پاسخ تشریحی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

در زیر به توضیح و تعریف برخی کلمات به کار برده شده در فصل سوم ریاضی دهم تجربی به صورت مختصر می پردازیم.

تعریف توان: زمانی که یک عدد چند بار در خودش ضرب شود برای راحتی در امر نوشتن از توان استفاده می شود.

در حقیقت توان یک نوع تکنیک برای راحتی در شکل نوشتن است ، نه یک عملی مانند اعمال ضرب و تقسیم و جمع و تفریق. زمانی که دو عدد توان دار با پایه های مساوی بر هم تقسیم شوند ، یکی از پایه ها نوشته می شود و توان ها را از هم کم می کنیم.

کسری که در آن صورت و مخرج چند جمله ای هستند را عبارت گویا می نامیم. همه اعداد حقیقی به جز اعدادی که مخرج کسر را صفر می کنند را دامنه عبارت گویا می نامیم.

کسر های تعریف نشده: به کسرهای گفته می شود که حاصل عبارت های مخرج صفر باشد.

برای ساده کردن عبارت گویا باید چه کاری انجام دهیم؟

ابتدا با کمک فاکتور گیری و اتحادها صورت و مخرج را تجزیه و ساده می کنیم ، بعد اعداد ضربی مشترک را در صورت و مخرج هم زمان ساده می کنیم.

عبارت جبری به چه معنی است؟

عبارت جبری در ریاضیات به عبارتی گفته می شود که از چند عدد صحیح و متغیرهای نامعلوم و عملیاتی مانند جمع و تفریق و … تشکیل شده است.

متغیر در ریاضیات و عبارات جبری چیست؟

همان گونه که عددها در ذهن انسان جایگزین اشیا شدند، از حروفی مانند x یا… نیز برای جایگزینی اعداد نامشخص استفاده می شود. به طور مثال زمانی که از متغیرهای x یا y استفاده می کنیم، به این معنی است که هنوز مقدار عددی برای جایگزین شدن با x یا y در عبارت جبری مشخص نیست. به همین دلیل عبارت های جبری جایگزین اعداد و ارقام شدند. ممکن است در یک عبارت جبری بیش از یک متغیر وجود داشته باشد.

<با پاسخ دادن به تست های این جزوه و تست زنی کنکور در کنار مطالعه کتاب درسی، بیشتر با ماهیت تست های توان های گویا و عبارت های جبری در کنکور آشنا می شوید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

دانلود کنید ...

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 13 دی 1401 زمان : 10:07 نظرات (0)
بازدید : 306

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس جغرافیا انسانی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس جغرافیا 3 برای رشته انسانی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی جغرافیا 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی جغرافیا دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی جغرافیا انسانی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی جغرافیا انسانی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی جغرافیا انسانی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی جغرافیا دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی جغرافیا انسانی خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی جغرافیا انسانی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی جغرافیا انسانی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی جغرافیا انسانی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی جغرافیا انسانی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی جغرافیا انسانی شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی جغرافیا انسانی دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 11 دی 1401 زمان : 0:38 نظرات (0)
بازدید : 159

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس عربی تجربی و ریاضی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس عربی تجربی و ریاضی 3 برای رشته تجربی و ریاضی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی عربی 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی عربی تجربی و ریاضی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی عربی انسانی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی عربی تجربی و ریاضی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی عربی تجربی و ریاضی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی عربی تجربی و ریاضی دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی عربی تجربی و ریاضی خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی عربی تجربی و ریاضی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی عربی تجربی و ریاضی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی عربی تجربی و ریاضی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی عربی تجربی و ریاضی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی عربی تجربی و ریاضی شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی عربی تجربی و ریاضی دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 263

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس علوم و فنون ادبی انسانی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس علوم و فنون ادبی 3 برای رشته انسانی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی علوم و فنون ادبی 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی علوم و فنون ادبی انسانی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی علوم و فنون ادبی انسانی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی علوم و فنون ادبی انسانی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی علوم و فنون ادبی انسانی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی علوم و فنون ادبی دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی علوم و فنون ادبی انسانی خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی علوم و فنون ادبی انسانی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی علوم و فنون ادبی انسانی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی علوم و فنون ادبی انسانی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی علوم و فنون ادبی انسانی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی علوم و فنون ادبی انسانی شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی علوم و فنون ادبی انسانی دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)




برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 187

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس زیست شناسی تجربی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس زیست 3 برای رشته تجربی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی زیست شناسی 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.



برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی زیست شناسی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی زیست خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی زیست شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی زیست دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی زیست شناسی دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی زیست خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی زیست شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی زیست دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی زیست دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی زیست خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی زیست شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی زیست دی ۱۴۰۰

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 247

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس حسابان ریاضی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس حسابان 2 برای رشته ریاضی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی حسابان 2 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.


برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی حسابان دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی حسابان خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی حسابان شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی حسابان دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی حسابان دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی حسابان خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی حسابان شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی حسابان دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی حسابان دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی حسابان خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی حسابان شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی حسابان دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 269

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس عربی انسانی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس عربی 3 برای رشته انسانی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی عربی 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی عربی انسانی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی عربی انسانی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی عربی انسانی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی عربی انسانی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی عربی دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی عربی انسانی خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی عربی انسانی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی عربی انسانی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی عربی انسانی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی عربی انسانی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی عربی انسانی شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی عربی انسانی دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 223

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس شیمی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس شیمی برای هر دو رشته ریاضی ، تجربی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی شیمی 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی شیمی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی شیمی دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی خرداد 1399


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی شیمی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور 1400


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی دی ۱۴۰۰

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 405

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس دین و زندگی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس دین و زندگی برای هر سه رشته ریاضی ، تجربی و انسانی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی دین و زندگی 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی دین و زندگی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

 دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم تجربی و ریاضی خرداد ۱۳۹۸

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم انسانی خرداد 1398


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور ۱۳۹۸

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم انسانی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم تجربی و ریاضی دی ۱۳۹۸

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم انسانی دی 1398


سوالات امتحان نهایی دین و زندگی دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم تجربی و ریاضی خرداد ۱۳۹۹

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم انسانی خرداد 1399


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور ۱۳۹۹

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم انسانی شهریور 1399


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم تجربی و ریاضی دی ۱۳۹۹

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم انسانی دی 1399


سوالات امتحان نهایی دین و زندگی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم تجربی و ریاضی خرداد ۱۴۰۰

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم انسانی خرداد 1400


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور ۱۴۰۰

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم انسانی شهریور 1400


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم تجربی و ریاضی دی ۱۴۰۰

دانلود سوالات نهایی دینی دوازدهم انسانی دی 1400

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 169

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس ریاضی و آمار انسانی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس ریاضی و آمار 3 برای رشته انسانی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار انسانی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی و آمار انسانی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی و آمار انسانی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی و آمار انسانی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی و آمار انسانی خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی و آمار انسانی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی و آمار انسانی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار انسانی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی و آمار انسانی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی و آمار انسانی شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی و آمار انسانی دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 191

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس ریاضی تجربی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس ریاضی 3 برای رشته تجربی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی ریاضی 3 تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی ریاضی تجربی دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی تجربی خرداد ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی تجربی شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی تجربی دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی ریاضی تجربی دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی تجربی خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی تجربی شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی تجربی دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی ریاضی تجربی دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی تجربی خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی تجربی شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضی تجربی دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 167

در این پست مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار قصد داریم نمونه سوالات امتحان نهایی درس ریاضیات گسسته ریاضی سال دوازدهم را برای استفاده شما عزیزان قرار دهیم. آرشیو کاملی از این سوالات از سال 98 الی 1401 و سه نوبت برگزاری خرداد | شهریور | دی را برای آمادگی هر چه بیشتر در امتحانات میتوانید در ادامه ی این مطلب دانلود کنید.

سوالات درس ریاضیات گسسته برای رشته ریاضی در این پست قرار گرفته است.

امتحان نهایی از چند جهت برای دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور اهمیت دارد:

    • تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری
    • حساسیت زمان برای داوطلبان کنکور با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور
    • تداخل امتحانات با آزمون جامع کنکور
    • حفظ روحیه و آرامش ذهنی در ماه پایانی کنکور سراسری

برای مدیریت هر چه بهتر ایام امتحانات و مطالعه کنکور پیشنهاد میکنیم حتما به مطلب چگونه برای امتحان نهایی دوازدهم و کنکور همزمان درس بخوانیم؟ مراجعه کنید.

از آنجایی که هر ساله سوالات امتحان نهایی اشتراکات زیادی با سال های گذشته دارد حل سوالات پرتکرار امتحان نهایی ریاضیات گسسته تا حد زیادی در آمادگی شما تاثیر خواهد داشت.

برای ورود به بخش مورد نظر و دانلود کافی است روی لینک های زیر کلیک کنید.

سوالات امتحان نهایی حریاضیات گسسته دوازدهم ۱۳۹۸

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضیات گسسته ۱۳۹۸


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضیات گسسته شهریور 1398


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضیات گسسته دی ۱۳۹۸


سوالات امتحان نهایی ریاضیات گسسته دوازدهم ۱۳۹۹

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضیات گسسته خرداد ۱۳۹۹


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضیات گسسته شهریور ۱۳۹۹


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضیات گسسته دی ۱۳۹۹


سوالات امتحان نهایی ریاضیات گسسته دوازدهم ۱۴۰۰

سوالات خرداد ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضیات گسسته خرداد ۱۴۰۰


سوالات شهریور ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضیات گسسته شهریور ۱۴۰۰


سوالات دی ماه

دانلود سوالات نهایی ریاضیات گسسته دی ۱۴۰۰

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی و حضوری کنکور (خصوصی)
مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
بازدید : 171

کتاب کار جامع ریاضی پایه دوازدهم تجربی

جناب آقای عادل آخکندی کتاب کار جامع ریاضی پایه دوازدهم برای رشته تجربی را در ۲۶۶ صفحه شامل ۳۰۰ سوال تشریحی و ۶۰۰ تست استاندارد برای شما دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسری گردآوری کرده است.

برای دانلود کتاب کار جامع ریاضی پایه دوازدهم تجربی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که ریاضی یک درس پیوسته است یعنی هر مبحث مکمل و یا پیش نیاز یک بحث دیگر است ، به شما دانش آموزان توصیه میشود تا تدریس ریاضی را جدی بگیرید و در تمام ساعات ریاضی حضور داشته باشید تا از هیچ مبحثی عقب نمانید.

به این نکته هم دقت داشته باشید تا زمانی که به صورت عمیق و مفهومی مطالب ریاضی را فرا نگرفته باشید قادر به حل تست های مربوط به آن مبحث نخواهید بود .

سعی کنید در مطالعه درس ریاضی ابتدا یک مبحث را کامل بخوانید و یاد بگیرید بعد به سراغ تست ها و تمرینات مربوط به آن مبحث بروید. برای فراگیری درس ریاضی باید صبور باشید.

در مرحله بعدی بعد از خواندن هر مبحث، حتما بدون نگاه کردن به جواب تمرینات، خودتان به آن ها پاسخ دهید .

بعد از پاسخ دادن به مسائل به جواب ها دقت کنید و اشتباهات و اشکالات خود را یادداشت کنید ، تا با تمرین و تکرار بیشتر این مباحث بتوانید این مطالب را در ذهن خود تثبیت کنید.

برای حل مسائل سعی کنید از راه های مختلف استفاده کنید که اگر طراحان سوالات کنکور ، این سوالات را کمی تغییر دادند، بتوانید بدون دغدغه به آنها جواب دهید و با چالش روبرو نشوید.

در کنار مطالعه کتاب درسی و حل تمرینات و مسئله های آن از این کتاب کار استفاده کنید تا مهارت لازم برای تست زنی و حل مسائل در ذهنتان تثبیت شود.

به این نکته نیز توجه کنید که هرگز فرمول ها و راه حل های مسئله ها را حفظ نکنید.

چون بعد از مدتی همه آن ها از ذهن شما خارج می شود و در هنگام پاسخ دادن به مسائل تشخیص اینکه از کدام فرمول استفاده کنید برای شما سخت و غیرممکن می شود.

فلذا برای مقابله با فراموشی راه حل ها ، شما نیاز به تمرین و تکرار و تثبیت فرمول ها و راه حل ها در ذهن خود دارید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.😒

دانلود کنید ...

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 29 آذر 1401 زمان : 10:04 نظرات (0)
بازدید : 191

جزوه جمع بندی مشتق و کاربرد مشتق

جناب امید تدارک جزوه جمع بندی مشتق و کاربرد مشتق را در ۳۲ صفحه به صورت دست نویس و اسکن شده برای شما داوطلبان گرد آوری کرده است .

این جزوه شامل نکات مهم این مبحث به صورت خلاصه و تعدادی تست از کنکورهای سالهای گذشته می باشد.

برای دانلود جزوه جمع بندی مشتق و کاربرد مشتق به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

در ادامه به برخی کاربردهای مشتق در ریاضی می پردازیم:

رسم نمودار

در رسم نمودار پیدا کردن بازه هایی که در آن ها مشتق ویژگی خاصی دارد ، مثل مثبت بودن یا عدد خاصی بودن ، درجه خاصی بودن تابع مشتق ، از اهمیت زیادی برخوردا است .

برای رسم نمودار هر تابع باید آن تابع ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • در کجا تابع پیوسته است
  • یا در کجا مشتق دارد
  • تعیین مشتق اول
  • به دست آوردن مشتق دوم
  • محاسبه مجانب های افقی و قائم
  • محاسبه نقطه عطف و تقعر آن تابع
  • صعودی و یا نزولی بودن نمودار تابع
  • رسم نمودار تابع به کمک نقاطی که بدست آوردید

قضیه مقدار میانگین

قضیه مقدار میانگین ، برای محاسبه دیفرانسیل و انتگرال و تعمیم هایش بسیار کاربردی و مهم است. در این قضیه ارقام لازم برای به دست آوردن خطای ناشی از تقریب زدن خطی را در اختیار ما قرار می دهد.

تشخیص نقاط بحرانی در نمودار

برای تعیین شیب مماس بر نمودار تابع در نقطه تماس یا بدست آوردن تعقر تابع که در آن نقاط رفتار تابع خاص است و به آن ها نقاط بحرانی گفته می شود ، از مشتق اول یا دوم …. استفاده می شود.

قضیه رول

در قضیه رول هر تابع مشتق پذیر حقیقی که در نقاط ابتدا و انتها دارای مقادیر برابر باشند ، حداقل دارای یک نقطه ای هستند که در آن مشتق اول صفر است و خط مماس بر منحنی در آن نقطه افقی است.

با مطالعه این جزوه در کنار مطالعه کتاب و حل مسائل کتاب به عنوان منبع اصلی برای طراحان تست های کنکور و تست زنی اصولی به تسلط کامل روی درس ریاضی برسید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.😏

دانلود کنید ...

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 24 آذر 1401 زمان : 14:33 نظرات (0)
بازدید : 160

 ۵۰ تست تابع کنکور با پاسخ تشریحی

جناب سید علی موسوی ۵۰ تست درس ریاضی دهم رشته تجربی از فصل توابع به صورت کاربردی همراه با پاسخنامه تشریحی گردآوری کرده است.

دانلود ۵۰ تست تابع کنکور با پاسخ تشریحی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید. برای بدست آوردن درصد بالا در ریاضی کنکور نیاز به مهارت تست زنی دارید .

برای کسب این مهارت با توجه به ماهیت تحلیلی و مفهومی درس ریاضی نیاز به مطالعه و حل تمارین کتاب درسی و استفاده از جزوه های نمونه سوال های استاندارد دارید تا بیشتر با ذهنیت طراحان کنکور آشنا شوید.

به این نکته مهم توجه کنید که حفظ کردن فرمول های ریاضی کاری بسیار بیهوده است و برای تست زنی شما را با مشکلات روبرو می کند .

بعد از مطالعه هر مبحث کتاب درسی ریاضی و حل تمارین و مثال های مربوط به آن مبحث به سراغ این تست های طبقه بندی شده که همراه با پاسخنامه تشریحی هستند بروید و ذهنتان را نسبت به آن مبحث به تسلط کافی برسانید .

در این جزوه تست های مهم و کاربردی فصل توابع جمع اوری شده که شما داوطلبان عزیز می توانید آموخته های خود را مورد سنجش قرار دهید و ببینید تا چه اندازه برای این فصل آمادگی دارید .

اگر در حین زدن تست ها به جواب نادرست رسیدید هرگز نا امید و نگران نشوید، سعی کنید با خوندن پاسخنامه تشریحی ایرادات خود را پیدا کرده و در صدد رفع آن ها برآیید .

این نکته را در نظر بگیرید که ابتدا به تسلط نسبی در مبحث مورد نظر در درس ریاضی برسید و بعد به سراغ تست های طبقه بندی شده بروید و بدون استرس و نگرانی به آن ها جواب دهید و به همین ترتیب برای مباحث دیگر نیز پیش بروید.

با تست زنی کافی به کمک مجموعه زیر و یا سایر منابع کمک آموزشی خود میتوانید بر این مبحث معادله و نامعادله مسلط شوید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.😏

دانلود کنید ...

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 24 آذر 1401 زمان : 13:54 نظرات (0)
بازدید : 160

 ۵۰ تست تابع کنکور با پاسخ تشریحی

جناب سید علی موسوی ۵۰ تست درس ریاضی دهم رشته تجربی از فصل توابع به صورت کاربردی همراه با پاسخنامه تشریحی گردآوری کرده است.

دانلود ۵۰ تست تابع کنکور با پاسخ تشریحی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید. برای بدست آوردن درصد بالا در ریاضی کنکور نیاز به مهارت تست زنی دارید .

برای کسب این مهارت با توجه به ماهیت تحلیلی و مفهومی درس ریاضی نیاز به مطالعه و حل تمارین کتاب درسی و استفاده از جزوه های نمونه سوال های استاندارد دارید تا بیشتر با ذهنیت طراحان کنکور آشنا شوید.

به این نکته مهم توجه کنید که حفظ کردن فرمول های ریاضی کاری بسیار بیهوده است و برای تست زنی شما را با مشکلات روبرو می کند .

بعد از مطالعه هر مبحث کتاب درسی ریاضی و حل تمارین و مثال های مربوط به آن مبحث به سراغ این تست های طبقه بندی شده که همراه با پاسخنامه تشریحی هستند بروید و ذهنتان را نسبت به آن مبحث به تسلط کافی برسانید .

در این جزوه تست های مهم و کاربردی فصل توابع جمع اوری شده که شما داوطلبان عزیز می توانید آموخته های خود را مورد سنجش قرار دهید و ببینید تا چه اندازه برای این فصل آمادگی دارید .

اگر در حین زدن تست ها به جواب نادرست رسیدید هرگز نا امید و نگران نشوید، سعی کنید با خوندن پاسخنامه تشریحی ایرادات خود را پیدا کرده و در صدد رفع آن ها برآیید .

این نکته را در نظر بگیرید که ابتدا به تسلط نسبی در مبحث مورد نظر در درس ریاضی برسید و بعد به سراغ تست های طبقه بندی شده بروید و بدون استرس و نگرانی به آن ها جواب دهید و به همین ترتیب برای مباحث دیگر نیز پیش بروید.

با تست زنی کافی به کمک مجموعه زیر و یا سایر منابع کمک آموزشی خود میتوانید بر این مبحث معادله و نامعادله مسلط شوید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.😏

دانلود کنید ...

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 24 آذر 1401 زمان : 13:54 نظرات (0)
بازدید : 265

 ۸۴ تست الگو و دنباله کنکور با پاسخ تشریحی

جناب آقای سید علی موسوی از فصل الگو و دنباله درس ریاضی پایه دهم تجربی، ۸۴ تست همراه با پاسخنامه تشریحی برای دانش آموزان و داوطلبان عزیز جمع آوری کرده است.

برای دانلود ۸۴ تست الگو و دنباله با پاسخ تشریحی به باکس انتهای مطلب مراجعه کنید.

در این مبحث ما الگوها و دنباله های عددی و نحوه درست شدن آن ها را مورد تبیین قرار می دهیم، در ریاضی اعداد و ارقام دارای الگوهای جالب توجهی هستند.

الگوهایی شامل دنباله های حسابی و هندسی و فیبوناچی و اعداد مثلثی هستند. حاصل جمع دنباله ها یک سری را تشکیل می دهد و آن می تواند همگرا یا واگرا باشد.

دنباله های حسابی

یک تصاعد حسابی به دنباله از اعداد گفته می شود که اختلاف هر دو عدد آن یک مقدار ثابت است که به آن عدد ثابت قدر نسبت می گویند . این عدد ثابت می تواند از مجموعه ارقام حقیقی انتخاب شود.

دنباله های هندسی

به دنباله از اعداد گفته می شود که هر جمله مساوی است با حاصل ضرب جمله قبلی با یک عدد ثابت که صفر و یک نباشد . در اینجا هم به آن عدد ثابت قدر نسبت می گویند.

دنباله های ویژه

در ریاضیات علاوه بر دنباله یا تصاعد عددی و حسابی که در بخش قبلی توضیح داده شد، دنباله های عددی پرکاربرد و جذاب دیگر هم وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

دنباله اعداد مثلثی

این دنباله از روی الگوی نقاطی که یک مثلث را تشکیل می دهند درست شده است.

در این دنباله با اضافه کردن یک ردیف به نقاط مثلث و شمارش همه نقاط جدید روی مثلث جدید ، می توانیم عدد بعدی دنباله را به دست آوریم.

اعداد مربع

عدد صحیحی که بتوان به صورت مجذور یک عدد صحیح دیگر نوشته شود و به آن الگوی مربعی می گویند.

اعداد مکعب

در این دنباله ، مکعب همه اعداد طبیعی نشان داده می شود و اعداد طبیعی از یک شروع می شود.

اعداد فیبوناچی

تصاعد فیبوناچی از جمع دو جمله پیشین در یک دنباله عددی به دست می آید.

با تست زنی کافی به کمک مجموعه زیر و یا سایر منابع کمک آموزشی خود میتوانید بر این مبحث الگو و دنباله مسلط شوید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.😒

دانلود کنید ...

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 24 آذر 1401 زمان : 13:11 نظرات (0)
بازدید : 163

۳۰۰ تست رندوم برای جمع بندی شیمی پایه یازدهم با پاسخ

آقای عباس بهمنی ۳۰۰ تست شیمی پایه یازدهم برای جمع بندی درس شیمی با پاسخنامه کلیدی و تشریحی به صورت رندوم (ساده و پیچیده) برای شما داوطلبان و دانش آموزان گرامی گردآوری نموده است.

برای دانلود ۳۰۰ تست رندوم جمع بندی شیمی پایه یازدهم به باکس انتهای مطلب مراجعه کنید.

برای رسیدن به مهارت بالا در تست زنی ابتدا باید خط به خط کتاب درسی را به عنوان معتبرترین منبع آموزشی، مطالعه کنید.

در اینجا به چند روش استاندارد برای بالا بردن مهارت تست زنی اشاره میکنیم :

  • خودتون تست بزنید ( بدون نگاه کردن به پاسخ صحیح در جزوه )
  • پیوسته روی مطالب حفظی شیمی مرور داشته باشید
  • به مفاهیم پایه ای شیمی تسلط کافی داشته باشید
  • تست ها را به صورت تشریحی حل کنید
  • برای حل تست های محاسباتی تکنین های جدید یاد بگیرید
  • تست هایی که حل کردید را همواره مرور کنید

قطعا برای بالا بردن مهارت تست زنی علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد ، باید زیاد تست کار کنید تا ذهنتان به آمادگی و تسلط کامل برسد.

یک اشتباه رایج در بین داوطلبان این است که در زمان مرور به سراغ تست های سخت و پیچیده میروند یا سعی میکنند تست هایی که قبلا بلد نبودند را پاسخ دهند ، لطفا شما این اشتباه را مرتکب نشوید .

چون این تست ها زمان زیادی از شما هدر می دهند ، سعی کنید در برنامه تست زنی خود انواع مختلف سوالات ، ساده یا سخت را پوشش دهید .

برای رسیدن به آمادگی و تسلط حتما برنامه روزانه برای مرور و تست زنی با توجه به شرایط مطالعه خودتان داشته باشید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.😏

دانلود کنید ... 

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 18 آذر 1401 زمان : 9:33 نظرات (0)
بازدید : 1941





دانلود رایگان سوالات آزمون 12 آذر 95 گزینه دو
(کنکور تجربی ، کنکور ریاضی)





دانلود آزمون 12 آذر 95 گزینه دو سال چهارم دبیرستان رشته تجربی

پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in




دانلود رایگان سوالات آزمون 21 آبان 95 گزینه دو
(تجربی،ریاضی سوم و چهارم دبیرستان)




پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in



دانلود رایگان سوالات آزمون 5 آذر 95 قلمچی
(کلیه رشته ها سوم و چهارم دبیرستان)





دانلود رایگان سوالات آزمون جمع بندی پایه سازمان سنجش
(کنکور کلیه رشته ها کنکور و سوم)




پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in
برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 18 آذر 1395 زمان : 7:55 نظرات (0)
بازدید : 2891




دانلود رایگان سوالات آزمون 7 آبان 95 قلمچی
(کلیه رشت ها)





پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in





دانلود رایگان سوالات آزمون 30 مهر 95 گزینه دو
(کنکور رشته ریاضی)





پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in




دانلود رایگان سوالات آزمون 23 مهر قلمچی
(تجربی، ریاضی، انسانی)





دانلود آزمون 23 مهر 95 قلمچی سال چهارم دبیرستان رشته انسانی




دانلود رایگان سوالات آزمون 9 مهر ( جمع بندی پایه) قلمچی

(ریاضی، تجربی)





پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in





برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 06 آبان 1395 زمان : 7:21 نظرات (0)
بازدید : 8805


با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان و امید به موفقیت تک تک شما شاگردان خوبم در کنکور_95

قول داده بودم برای آن دسته از بچه هایی که کنکورهای داخل و خارج تمام کردند از آرشیو سال های گذشته سایت گزیده ای از بهترین آزمون های جامع را آماده کنم تا بتونید قبل از کنکور سراسری 95 با تعداد بالای سوالات تالیفی و آزمون های شبیه ساز کنکور95 خودتان را به بالاترین سطح و حد تسلط برسانید .


البته میشه از سوالات شیمی و تا حدی هم فیزیک رشته مقابل خود و یا با استفاده از کتاب های جمع بندی (موج آزمون الگو) هم بصورت گزینشی چند درس برداشت و با یک دوره سوال عمومی از دیگر رشته ها ترکیب کرد و آزمون مشابه ساخت .


با توجه به همایش های هفتگی شروع سال تحصیلی در این روزها سعی می کنم که با محتوای جدید و تاثیر گذار در سایت و کانال نیازهای مشاوره ای شما عزیزان را مرتفع کنم ؛ البته مثل همیشه آرشیو غنی ماه های مشابه کنکورهای سالیان گذشته سایت هم در دسترس هست و می توان از برنامه ها و همایش های سال های نه چندان دور کنکور نیز استفاده کرد .



همایش جمعه گذشته شهر قزوین به عنوان یکی از آخرین برنامه های امسالم بود .

صوت این جلسه روی کانال تلگرام قرار نخواهد گرفت.

فلذا از همه دوستان خواهشمندم که از این برنامه مفصل و ارزشمند نهایت استفاده را ببرند





روزهای آخر مانده تا کنکور را چه کار کنیم ؟




توصیه های کاربردی دو هفته آخر

ویژه سطوح علمی مختلف

از کنکوری هایی که هم اکنون درصد صفر دارند تا کنکوریهای ممتاز

بررسی پدیده شوم پشت کنکور ماندن، قبل از کنکور دادن !!!

و ارائه تکنیک های انگیزشی و مدیریت زمان و انرژی سر جلسه آزمون




همایش قزوین_4تیر95






جامع های تالیفی موسسات در سال های مختلف

ویژه دوران جمع بندی و تمرین تعداد آزمون های بالا بعد از زدن کنکورهای سراسری داخل و خارج کشور از 89 تا 94





دانلود رایگان سوالات آزمون جامع سال93 گزینه دو
(کنکور رشته ریاضی)

پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in

 



دانلود رایگان سوالات آزمون جامع سال93 گزینه دو
(کنکور رشته تجربی)

پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in



دانلود رایگان سوالات آزمون جامع سال92 گزینه دو
(کنکور رشته ریاضی)

پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in




دانلود رایگان سوالات آزمون جامع سال92 گزینه دو
(کنکور رشته تجربی)


 

پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in




دانلود رایگان سوالات آزمون جامع سال93 گزینه دو
(کنکور رشته انسانی)



 

پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in



دانلود رایگان سوالات آزمون جامع 7 خرداد 95 گزینه دو
(همه رشته ها)




دانلود سوالات آزمون 7 خرداد 95 گزینه دو سال چهارم دبیرستان رشته انسانی
پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in




دانلود رایگان سوالات آزمون جامع 21 خرداد95 قلمچی
(همه رشته ها)


دانلود آزمون 21 خرداد 95 قلمچی سال چهارم دبیرستان رشته انسانی
پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in




دانلود رایگان سوالات آزمون جامع 21 خرداد 95 قلمچی
(کلیه رشته ها)

دانلود آزمون 4 تیر 95 قلمچی سال چهارم دبیرستان رشته انسانی
پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in



دانلود رایگان سوالات آزمون جامع 4 تیر 95 سنجش
(همه رشته ها)




پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in




دانلود رایگان سوالات آزمون جامع 7 خرداد95 سنجش
(همه رشته ها)




دانلود سوالات آزمون 7 خرداد 95 سنجش سال چهارم دبیرستان رشته انسانی
پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in




دانلود سوالات آزمون جامع سنجش 91 سنجش_نوبت دوم
(همه رشته ها)




پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in



دانلود سوالات آزمون جامع سنجش 91 سنجش_نوبت اول
(همه رشته ها)







دانلود رایگان سوالات آزمون جامع سنجش 94 سنجش
(تجربی)



سوالات و پاسخ تشریحی آزمون جامع سنجش 94 رشته تجربی




دانلود رایگان سوالات آزمون جامع سنجش 94 سنجش
(ریاضی)




سوالات و پاسخ تشریحی آزمون جامع سنجش 94 رشته ریاضی





دانلود رایگان سوالات آزمون جامع سنجش 94 گزینه دو
(تجربی)



سوالات و پاسخ تشریحی آزمون جامع گزینه دو 94 رشته تجربی




دانلود رایگان سوالات آزمون جامع سنجش 94 گزینه دو
(ریاضی)

سوالات و پاسخ تشریحی آزمون جامع گزینه دو 94 رشته ریاضی





دانلود رایگان سوالات آزمون شبیه ساز کنکور
(رشته ریاضی و تجربی)




رشته ریاضی



&


رشته تجربی


برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 08 تیر 1395 زمان : 4:51 نظرات (128)
بازدید : 1945




دانلود رایگان سوالات آزمون 3 اردیبهشت قلمچی
(سوم و کنکور)




پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in





دانلود رایگان سوالات آزمون 17 اردیبهشت قلمچی
(سوم و کنکور)
پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in


دانلود رایگان سوالات آزمون جامع 31 اردیبهشت گزینه جوان



برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 02 خرداد 1395 زمان : 8:02 نظرات (0)
بازدید : 1869




دانلود رایگان سوالات آزمون جمع بندی 20 فروردین قلمچی
(سوم و کنکور)




پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in





دانلود رایگان سوالات آزمون 21 اسفند قلمچی
(سوم و کنکور)
پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in

دانلود رایگان سوالات آزمون جمع بندی 7 فروردین قلمچی
(سوم و کنکور)
پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in

دانلود رایگان سوالات آزمون 7 اسفند قلمچی
(سوم و کنکور)

پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in




چهارم دبیرستان _کنکور دانلود آزمون گزینه دو 21 اسفند





دانلود سوالات و پاسخ تشریحی آزمون 21 اسفند 94 گزینه دو سوم دبیرستان انسانی
پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in


 دانلود رایگان آزمون سنجش 20 فروردین

(سوم دبیرستان و کنکور)



 


 دانلود رایگان آزمون سنجش 14 اسفند

(سوم دبیرستان و کنکور)




پسورد همه فایلهای فشرده زیپ :www.konkur.in

دانلود اپلیکیشن متون انگیزشی مشاور کنکور استاد علیرضا افشار

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 30 فروردین 1395 زمان : 5:51 نظرات (0)
بازدید : 1687




دانلود رایگان سوالات آزمون جمع بندی 23 بهمن قلمچی
(دوم، سوم و کنکور)


 

پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in



دانلود رایگان سوالات آزمون جمع بندی 9 بهمن قلمچی
(دوم، سوم و کنکور)



پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in



چهارم دبیرستان _کنکور دانلود آزمون گزینه دو 23 بهمن



پسورد همه فایلهای فشرده زیپ : www.konkur.in



دانلود اپلیکیشن جدید متون انگیزشی کنکور استاد علیرضا افشار

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 17 بهمن 1394 زمان : 7:59 نظرات (0)
بازدید : 1819





دانلود رایگان سوالات آزمون جمع بندی 25 دی قلمچی
(دوم، سوم و کنکور)





برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
ثبت نام کنکور 1402 آغاز شد مشاوره خصوصی علیرضا افشار ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳ اولین سایت مشاوره ای حرفه ای در جهت گسترش عدالت آموزشی با ارائه جلسات آموزشی_مشاوره ای محتوا محور -کاملا رایگان و بدون تبلیغات؛ برای استفاده از همایش های انرژیک و مقالات آموزشی سایت از آرشیو 11 ساله کارگاه های استاد افشار دیدن فرمایید. _ مشاوره و برنامه ریزی تلفنی (تک جلسه،ماهیانه) ویژه ی کنکوریهای 140۳ و 1402 _ مشاوره تک جلسه حضوری (تهران و کرج) _ دعوت در همایش ها ، برنامه های آموزشگاه ها ، مدارس و ... جهت همانگی وقت تماس تلفنی و ثبت نام مشاوره ماهانه و همکاری در اجرای برنامه های آموزشی مدارس برترین مشاور پروازی کنکور ایران با بیشترین تعداد همایش ها و سمینارهای آموزشی در ۲۹ استان کشور منشی : واتساپ/ایتا 09358960503 www.alirezaafshar.org
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • فروردين 1402
  • اسفند 1401
  • بهمن 1401
  • دی 1401
  • آذر 1401
  • آبان 1401
  • شهريور 1401
  • مرداد 1401
  • تير 1401
  • خرداد 1401
  • ارديبهشت 1401
  • فروردين 1401
  • اسفند 1400
  • بهمن 1400
  • دی 1400
  • آذر 1400
  • آبان 1400
  • مهر 1400
  • شهريور 1400
  • مرداد 1400
  • تير 1400
  • خرداد 1400
  • ارديبهشت 1400
  • فروردين 1400
  • اسفند 1399
  • بهمن 1399
  • دی 1399
  • آبان 1399
  • مهر 1399
  • شهريور 1399
  • مرداد 1399
  • تير 1399
  • خرداد 1399
  • ارديبهشت 1399
  • فروردين 1399
  • بهمن 1398
  • دی 1398
  • آذر 1398
  • مهر 1398
  • شهريور 1398
  • مرداد 1398
  • خرداد 1398
  • ارديبهشت 1398
  • فروردين 1398
  • اسفند 1397
  • ارديبهشت 1397
  • فروردين 1397
  • اسفند 1396
  • دی 1396
  • آذر 1396
  • مهر 1396
  • شهريور 1396
  • مرداد 1396
  • تير 1396
  • ارديبهشت 1396
  • اسفند 1395
  • آذر 1395
  • آبان 1395
  • مهر 1395
  • شهريور 1395
  • مرداد 1395
  • تير 1395
  • خرداد 1395
  • ارديبهشت 1395
  • فروردين 1395
  • اسفند 1394
  • بهمن 1394
  • دی 1394
  • آذر 1394
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • شهريور 1394
  • مرداد 1394
  • تير 1394
  • خرداد 1394
  • ارديبهشت 1394
  • فروردين 1394
  • اسفند 1393
  • بهمن 1393
  • دی 1393
  • آذر 1393
  • آبان 1393
  • مهر 1393
  • شهريور 1393
  • مرداد 1393
  • تير 1393
  • خرداد 1393
  • ارديبهشت 1393
  • فروردين 1393
  • اسفند 1392
  • بهمن 1392
  • دی 1392
  • آذر 1392
  • آبان 1392
  • مهر 1392
  • شهريور 1392
  • مرداد 1392
  • تير 1392
  • خرداد 1392
  • ارديبهشت 1392
  • فروردين 1392
  • اسفند 1391
  • بهمن 1391
  • دی 1391
  • آبان 1391
  • مهر 1391
  • شهريور 1391
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 981
  • کل نظرات : 27216
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 11814
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 492
  • بازدید امروز : 1,443
  • باردید دیروز : 4,309
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 24,814
  • بازدید ماه : 24,814
  • بازدید سال : 721,812
  • بازدید کلی : 14,355,896
  • حمایت از همایش ها

    برای تبادل لینک از

    انتهای صفحه و تبادل لینک

    هوشمند استفاده کنید و برای

    حمایت از مرکز مشاوره تحصیلی

    و استفاده هرچه بیشتر داوطلبان

    کنکور از کلاس های رایگان مشاور

    کنکور استاد علیرضا افشار،

    بنر ما را در سایت خود قرار دهید

    بنر 1 

    بنر 2 

    بنر 3


    بنرسایت مشاور کنکور 


    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد