loading...

مشاور کنکور ۱۴۰۲ _ برنامه ریزی علیرضا افشار حضوری و غیر حضوری

بازدید : 1449

مشاوره های رایگان دکتر علیرضا افشار را در فضای مجازی دنبال کنید


تلگرام علیرضا افشار

اینستاگرام علیرضا افشار

کانال تلگرام مشاوره کنکور ۹۹

کانال تلگرام برنامه ریزی کنکور ۹۹





کانال سوال جواب استاد افشار


https://t.me/soal_javab_ostad_afshar


کانال همایش ها و پادکست های استاد علیرضا افشار


https://t.me/hamayesh_Dr_Afshar


کانال اصلی انگیزشی_آموزشی مشاوره کنکور رایگان


https://t.me/Alirezaafsharofficial


کانال راه زندگی ( مشاوره غیر درسی ) استاد علیرضا افشار


https://t.me/javanmovafagh


برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 06 اردیبهشت 1398 زمان : 21:24 نظرات (0)
بازدید : 1535
    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 03 اردیبهشت 1398 زمان : 19:04 نظرات (0)
    بازدید : 10689


    *مشاوره های سایت را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید*



    قبلش حتما تلگرامت بروز

    کن تا کانال برات باز بشه



    تلگرام مشاوره کنکور

    Telegram.me/alirezaafsharoriginal

     


    کانال یا گروه مشاوره کنکور همان چیزی بود که خیلی وقت بود منتظرش بودین و خیلی بهم پیام میدادین که عضو گروه های مشاوره ای بشین و متاسفانه چون در گروه های مدارس بودم، امکان اضافه کردن دوستان زیادی نبود؛ از طرفی استفاده از گوشی موبایل برای استفاده از مشاوره های سایت ساده ترین و سریع ترین راه هست.


    اما حالا کانال تلگرام سایت برای بچه های سایت افتتاح شد .

    اگر تلگرام دسکتاپ دارین بهتره و اگرنه ، با گوشی موبایل این لینک باز کنید.

    با سخاوت از این کانال را مثل نرم افزار اندروید مشاوره رایگان کنکور که استقبال عالی ازش در کمتر از چندماه شد به دوستان کنکوری خودتان معرفی کنید.



    محتویات کانال تلگرام مشاره تحصیلی کنکور :



    جدیدترین محتوای مشاوره تحصیلی و تمام مباحث سایت در این کانال مشاوره ای موجود است و هر روز بروز می شود .



    انشالله از هفته های آتی سعی میشه به کمک بچه ها از لینک مستقیم آپلود سنتر تلگرام  برای سهولت در دانلود برنامه ها استفاده بشه و به بیرون لینک جداگانه ندیم تا همه از طریق گوشی تلفن همراه هوشمند خود بتونن پادکست های مشاوره ای را دریافت کنن .




    اینستاگرام کنکور

    این هم اینستاگرام من که گاهی با عکس نوشته ها و مشاوره های درسی و غیر درسی بروز میشه


    @ALIREZAAFSHARORIGINAL را فالو کنید .



    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 23 مهر 1394 زمان : 19:30 نظرات (0)
    بازدید : 3613


    سلام ؛ کم کم داره بوی ته دیگ کنکور 94 هم میاد ؛امروز 30 مرداد، داوطلبانی که کنکور داده‌اند منتظر اعلام نتیجه اولیه این آزمون هستند و بیشتر آنان برای دیدن رتبه و نتیجه تلاش خود لحظه شماری می‌کنند و منتظرند تا ببینند که چقدر حدس آنها در مورد کنکوری که داده‌اند و نتیجه‌ای که خواهند گرفت با واقعیت مطابقت می‌کند. در این میان، داوطلبانی نیز هستند که آزمون سراسری را بخوبی نگذرانده و رغبت چندانی برای اعلام نتایج و دیدن رتبه خود ندارند. ممکن است این تصور که کنکور و رتبه بد آنها در این آزمون اجازه نخواهد داد تا در رشته و دانشگاه خوبی قبول شوند، باعث دلسردی و حتی ناامیدی این دسته از داوطلبان عزیز شده باشد ، اما اینطور نیست .

    در بخش اول مقاله سعی داریم به شیوه ای جامع و کامل انتخاب رشته کنکور سراسری ، قوانین حاکم بر آن و توضیحاتی در مورد

    انوع انتخاب هایی که داریم را توضیح دهیم.
    مطالبی که در این مقاله خواهید خواند را به موضوعات زیر دسته بندی می کنیم :


    معانی قسمت های مختلف کارنامه


    نقش سهمیه ها در انتخاب رشته


    قسمت های مختلف کارنامه



    اینجا یک نمونه کارنامه کنکور سراسری آورده شده است. این کارنامه برای رشته تجربی است ولی از لحاظ فرم و شکل تفاوتی با سایر رشته ها نمی کند. پس با استفاده از همین کارنامه قسمت های مختلف آن را توضیح می دهیم.



    قسمت اول :


    در این قسمت درصدهای شما در هر درسی محاسبه شده است. مسلما فرمول محاسبه درصد برای هر درسی استفاده از 3 امتیاز مثبت برای هر پاسخ صحیح و 1امتیاز منفی برای هر پاسخ غلط است. این درصد ها با مطابقت پاسخ شما با کلیدنهایی سازمان سنجش است. در کلید نهایی پاسخ سوالاتی که در آزمون احیانا اشتباه بوده و مورد اعتراض واقع شده نیز تصحیح گردیده است و درصد نهایی شما طبق پاسخنامه نهایی مورد محاسبه قرار گرفته است. عملا پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری اعتراض به نحوه محاسبه درصد به بهانه اشتباه بودن کلید نهایی سازمان سنجش غیرممکن است و تاکنون مشاهده نگردیده است که پس از اعلام نتایج اولیه درصدهای کسی به دلیل اشتباه بودن کلید سازمان سنجش تغییر کنند. اما شخص نگارنده حتی موردی را دیده که دانش آموزی به این دلیل اعتراض کرده که در آزمون یک سوال را اشتباه وارد دفترچه کرده و پشت سر آن پاسخ کلیه سوالات بعد از آن نیز به اشتباه وارد دفترچه شده است و پس از اعتراض به نحوه محاسبه درصد و بردن اعتراضش پیش نماینده مجلس شهرشان، برگه اش را از اول تصحیح کرده اند و رتبه اش به شکل قابل توجهی تغییر کرده است.
    این هارا گفتیم که اگر پس از دیدن درصدهایتان در کلید سازمان سنجش شک کردید زیاد دنبال اعتراض نباشید.

    زیرا اگر اعتراضی هم داشتید زمان آن فرا نرسیده و باید ظرف چند روز آینده و بعد اعلام نتایج آزمون سراسری 94 منتشر شد اعتراض خود را به صورت الکترونیکی به سازمان سنجش اطلاع دهید .


    قسمت دوم :


    اصلی ترین قسمت کارنامه شما همین جاست و اگر معنی عددهای این قسمت را خوب متوجه شوید انتخاب رشته خیلی عالی خواهید داشت پس در توضیح این قسمت با ما همراه باشید :
    تاکنون هیچ جا نشنیده اید که صرفا بتوان با شنیدن درصدهای کسی بتوان فهمید رتبه او چند شده است. یعنی درصد ها به خودی خود بیانگر رتبه دانش آموز نیستند اما پس چه چیزی بیانگر رتبه هرشخص است ؟ یعنی چگونه می توان فهمید از درصد های هرکس فهمید رتبه او در کنکور چند است یا به بیانی واضح تر ارتباط رتبه هرشخص با درصدهای او در کجاست ؟
    احتمالا واژه ای به اسم "تراز" زیاد به گوشتان خورده باشد. اما تراز چیست ؟


    تراز یا نمره کل در واقع استفاده از تحلیلی آماری برای رسیدن به عددی است که در آن عدد همه درصدهای دانش آموز در همه دروس لحاظ شده باشد. اما چگونه ؟

    فرمول تراز از تحلیل های تقریبا پیچیده آماری به دست می آید. نمی خواهیم در این مقاله با آوردن این فرمول ها حوصله تان را سر ببریم اما بد نیست پارامترهای موثر در تراز را بدانید. در فرمول محاسبه تراز علاوه بر درصد شما در هر درس، میانگین درصد کلیه شرکت کننده ها در آن درس و تعداد کل شرکت کننده ها نیز لحاظ می شود. به همین دلیل است که همیشه می گویند اگر درسی سخت باشد برای همه سخت است و اگر آسان باشد برای همه آسان است. آوردن میانگین درصد کلیه شرکت کنندگان هر درس در فرمول تراز عملا باعث می شود صرفا بزرگی یا کوچکی درصد شما در هر درس مهم نباشد. زیرا مثلا ممکن است شما فیزیک را 60 درصد زده باشید اما چون میانگین شما از میانگین درصد رتبه های زیر 1000 در درس فیزیک کمتر است تراز درس فیزیکتان از میانگین رتبه های زیر 1000 کمتر شود ولی درس ریاضی را 50 درصد زده باشید اما چون میانگین درصدتان در درس ریاضی از میانگین درصد رتبه های زیر 1000 بیشتر است ترازتان در درس ریاضی از میانگین رتبه های زیر 1000 بیشتر شود.
    در انتها تراز شما در هر درس ( که تابعی از درصد شما در آن درس، میانگین درصد کل شرکت کننده ها در آن درس و تعداد کل شرکت کنند هاست ) در ضریبش ضرب می شود و با هم جمع می شوند و در انتها بر مجموع ضرایب همه دروس تقسیم می شود و نمره کل یا تراز شما به دست می آید. بیشترین تراز حاصله از بین همه دانش آموزان شرکت کننده می شود رتبه یک کنکور سراسری و تراز های پایین تر از آن می شوند رتبه های بعدی. به همین سادگی رتبه هر کسی در کنکور سراسری پس از محاسبه تراز یا نمره کلش به دست می آید. پس از آنکه رتبه کل یا کشوری هر دانش اموز به دست آمد در گام بعدی دانش آموزان را در سهمیه خودشان نیز دسته بندی می کنند و اینچنین رتبه در سهمیه برای هر دانش آموز محاسبه می شود.
    تجربه نگارنده در سال های قبل نشان می دهد که تراز نفرات برتر کنکور سراسری حدودا 12000 و گاها 13000 است.
    تراز رتبه های زیر 1000 در هر سهمیه حدودا بالای 1000 و تراز رتبه های زیر 10000 سهمیه حدودا بالای 6500 است. اما ما در قسمت دوم کارنامه چه چیزهایی مشاهده می کنیم؟
    در ردیف اول درصد تاثیر سوابق تحصیلی را مشاهده می کنیم که مستقیما درارتباط با دیپلم دانش آموز و گروه آموزشی است که دانش آموز در آن کنکور داده است. اگر دانش آموز در رشته ای که دیپلم گرفته است کنکور بدهد تاثیر سوابق تحصیلی 25 درصد و اگر در رشته دیگری کنکور بدهد این درصد پایین تر است. برای هر رشته توضیحات درصد سوابق تحصیلی در دفترچه اولیه کنکور سراسری آورده شده است.
    در ردیف دوم رتبه دانش آموز در سهمیه آورده شده است که در واقع در ابتدا رتبه کشوری هر دانش آموزی از روی نمره کل یا ترازش به دست آمده است و پس از آن دانش آموزان را در سهمیه خودشان قرار داده و از روی رتبه کشوری شان مجددا رتبه گذاری کرده اند.
    در ردیف سوم رتبه کشوری داده شده است که این رتبه از روی تراز یا نمره کل به دست امده است.
    و در ردیف چهارم نمره کل نهایی یا همان تراز امده است که اعداد ردیف های دوم و سوم تابعی از همین نمره کل است.
    اما سوال بزرگی که اینجا مطرح می شود دسته بندی ستون های این جدول است. معنی زیرگروه ها چیست؟ چرا نمره کل ، رتبه کشوری و رتبه در سهمیه ما در هر زیرگروه با زیرگروه دیگری متفاوت است ؟
    اگر به دفترچه اولیه سازمان سنجش مشاهده می کنید که در هر گروه آموزشی ( مثل ریاضی فیزیک، تجربی و .... ) چندین زیرگروه وجود دارد و هر زیرگروه شامل رشته های مشخصی است که این رشته های در زیرگروه های مختلف یا یکدیگر هم
    پوشانی ندارند یعنی هر رشته ای "فقط و فقط" در داخل یک زیرگروه است. همچنین ضرایب دروسی که در کنکور سراسری می آید در هر زیرگروه با زیرگروه دیگری متفاوت است. یکی از شاخص ترین این تفاوت ها "صفر" بودن ضریب زمین شناسی در زیرگروه یک تجربی است که چون بیشتر رشته های خوب رشته تجربی در این زیرگروه است پس عملا بیشتر دانش آموزان رشته تجربی این درس را رها می کنند.
    به دلیل متفاوت بودن ضریب هر درس در هر زیرگروه پس نمره کلی که محاسبه می شود در هر زیرگروه با زیرگروه دیگر متفاوت است. اگر به یاد داشته باشید در بالا گفتیم که نمره نهایی شما میانگین وزنی نمره شما در هر درس است یعنی نمره هر درستان را در ضریبش می کنند و بر مجموع ضرایب تقسیم می کنند بنابراین چون ضرایب در هر زیرگروه متفاوت است .
    پس نمره کل نهایی و به تبع آن رتبه کشوری در هر زیرگروه و رتبه سهمیه در هر زیرگروه متفاوت خواهد شد.
    اهمیت وافر رتبه در زیرگروه در نحوه چینش انتخاب ها است که به وقتش آن را نیز توضیح خواهیم داد.


    قسمت سوم :


    در این قسمت دانش آموز می تواند متوجه شود که در انتخاب چه "دانشگاه" هایی مجاز شده است. تاکیدمان روی کلمه "دانشگاه" از این روست که شما در نهایت باید لیستی از "رشته محل" های انتخابی تان را وارد سایت سازمان سنجش مجاز نشده باشید حق انتخاب y است. تا وقتی که شما در دانشگاه y در دانشگاه x کنید. یعنی مثلا انتخاب اول شما رشته در ان دانشگاه را ندارید پس از طریق این قسمت می توانید متوجه شوید در چه مجموعه از دانشگاه ها مجاز به x رشته "انتخاب رشته" شده اید. در ادامه نحوه مجاز شدن در هر یک از این دانشگاه ها را توضیح خواهیم داد.


    روزانه و نوبت دوم :


    حدودا 60 درصد از شرکت کنندگان برتر هر رشته برای انتخاب دانشگاه های روزانه و نوبت دوم (یا همان شبانه) مجاز به انتخاب رشته می شوند. بنابراین برای اینکه مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های روزانه یا شبانه شوید در کنکور ریاضی و انسانی حدودا باید رتبه کشوری تان کمتر از 120000 و در کنکور تجربی حدودا کمتر از 250000 کشوری شده باشید. نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان :
    رتبه مجاز شدن در این دانشگاه ها نیز حدودا با رتبه مجاز شدن در روزانه و نوبت دوم برابر است و تفاوت فاحشی ندارد.
    ویژه فرهنگیان :


    مجاز شدن برای این انتخاب صرفا برای کسانی است که در ثبت نام اولیه کنکور سراسری خود را شاغل رسمی یا پیمانی در
    آموزش و پرورش معرفی کرده باشند. دقت کنید مجاز شدن در این گونه دانشگاه ها با مجاز شدن برای مراکز تربیت معلم
    متفاوت است.


    دانشگاه فرهنگیان( مراکز تربیت معلم سابق) :


    مجاز شدن برای این دانشگاه ها یعنی می توانید دانشگاه های تربیت معلم را در انتخاب های خود بیاورید. مجاز شدن در
    این دانشگاه ها سه شرط اصلی دارد :
    1)سن کمتر از 22 سال 2) معدل سه سال دیپلم بالاتر از 15 باشد 3) نمره کل دانش آموز بالاتر از 6500 باشد
    اگر شما این سه شرط را داشته باشید سیستم بصورت خودکار شما را برای مراکز تربیت معلم یا همان دانشگاه های
    فرهنگیان مجاز به انتخاب رشته می کند و نیازی به اعلام علاقه مندی در جای خاصی نیست.


    رشته های پیام نور و غیر انتفاعی (پذیرش بر اساس کنکور و سوابق تحصیلی) :


    اگر مایل به انتخاب رشته های دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی در انتخاب رشته خود هستید صرفا کافیست کارت اعتباری این دانشگاه ها را تهیه کرده باشید. این کارت را هم می توانستید در زمان ثبت نام کنکور تهیه کنید و اگر هم به هر دلیلی قبلا این کارت را تهیه نکرده اید می توانید هنگام انتخاب رشته نیز کارت علاقه مندی به شرکت در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را تهیه کنید.


    قسمت چهارم :


    این قسمت حاوی خلاصه ای از اطلاعات مهم در سه قسمت قبلی است که همانطور که مشاهده می کنید ماکزیمم نمره زیرگروه ها را آورده است که از قسمت شماره دو به دست امده است. رتبه کل در سهمیه و رتبه کشوری نیز از میانگین گرفتن رتبه در زیرگروه های مختلف به دست آمده است. اخرین رتبه مجاز در سهمیه در دوره های روزانه و نوبت دوم علاوه بر جنبه اطلاع رسانی به نظر بنده می تواند آمار خوبی جهت درک شانس قبولی شما باشد.
    این جمله را به این علت گفتم که معمولا رتبه آخرین نفر مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و نوبت دوم را بر مبنای سه برابری به دست می آورند. یعنی ظرفیت کل صندلی های خالی برای هر منطقه را به دست می آورند و ان را ضرب در عددی حدودا برابر با 3 می کنند. علت این سه برابری اعلام ظرفیت این است که اگر در بین رتبه های خوب کسی نخواست انتخاب رشته نکند فرصت برای دیگران باشد که جای او را پر کنند و به گونه ای با این کار می خواهند فرصت را در اختیار عده ای بیشتر از ظرفیت قرار دهند که درصورت انصراف عده ای از مجازین از انتخاب رشته ظرفیت دانشگاه های روزانه توسط عده دیگری پر شود و کار ترجیحا به تکمیل ظرفیت نکشد.
    پس هرچقدر فاصله رتبه شما با آخرین رتبه قبولی در سهمیه تان بیشتر باشد شانس قبولی شما نیز بیشتر است.


    نقش سهمیه ها در انتخاب رشته


    ساده ترین و پرجمعیت ترین سهمیه در کنکور سهمیه مناطق است. دانش آموزان با توجه به شهری که سه سال آخر دبیرستان تقسیم بندی می شوند. ملاک این دسته بندی دسترسی دانش آموزان این مناطق ، را در آن گذرانده اند به سه منطقه به امکانات آموزشی است. به گونه ای که فرض بر این گرفته شده که داوطلبان شهرهای بزرگ از امکانات آموزشی بیشتری بهره گرفته اند. بنابراین داوطلبان شهرهای بزرگ عمدتا در سهمیه منطقه 1 به حساب می آیند. شهرهای کوچک و همه روستاها به دلیل صعوبت دسترسی به امکانت آموزشی در سهمیه منطقه 3 دسته بندی می شوند و هر شهری که دسترسی اش به امکانات آموزشی نه به آسانی دانش آموزان منطقه 1 و نه به سختی دانش آموزان منطقه 3 باشد در منطقه 2 سهمیه بندی می شوند.


    به جرات می توانم بگویم بیش از 97 درصد شرکت کنندگان هر گروه آموزشی در هر سال در این سه منطقه دسته بندی می شوند. این سهمیه ها خیلی در قبولی در دانشگاه ها تاثیر دارد به گونه ای که به هیچ وجه برای سازمان سنجش رتبه کشوری شما مهم نیست و در هر گونه پذیرشی صرفا رتبه سهمیه شما مهم است و لاغیر. پس از سهمیه مناطق 3 گانه پرجمعیت ترین و موثرترین سهمیه، سهمیه ایثارگران و جانبازان است. درمورد این سهمیه ابهامات خیلی زیادی وجود دارد که در این مقاله سعی کرده ایم خیلی از این ابهامات را شفاف سازی کنیم. لازم به ذکر است . تمامی اطلاعاتی که در این قسمت آورده شده است از دفترچه کنکور سراسری استخراج گردیده است و کاملا مستند است.

    طبق قانون 20 درصد از ظرفیت هر کدرشته محل مخصوص داوطبان این سهمیه است. یعنی مثلا در کنکور سال 93 چون ظرفیت دانشگاه های دولتی روزانه 42059 نفر بوده پس 20 درصد آن یعنی حدود 8412 نفر از این مقدار مخصوص داوطلبان این سهمیه است. این امار وقتی به چشم می آید که بدانیم تنها حدود 3 درصد شرکت کنندگان کنکور سراسری حائز این سهمیه هستند (این آمار تجربی است و جایی ثبت نشده است ). پس متوجه می شویم که داوطلبان این سهمیه خیلی راحت تر از سایر سهمیه ها توان قبولی در دانشگاه را دارند به شرطی که انتخاب رشته منطقی ای انجام دهند و همه نکاتی که ذکر شده و خواهد شد را رعایت نمایند.
    اما سوال مهمی که باید از خود بپرسیم این است که آیا هر کسی که در این سهمیه است و با هر ترازی که به دست آورده می تواند در دانشگاه قبول شود ؟
    پاسخ خیر است. شرط سازمان سنجش برای قبولی داوطلبان این سهمیه در دانشگاه ها این است که برای هر رشته محلی که خواهان آن هستند حتی اگر ظرفیت خالی باشد باید حتما برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی 80 درصد تراز آخرین نفر قبولی در آن کدرشته محل و برای سایر رشته ها 70 درصد تراز اخرین نفر قبولی در آن رشته محل را کسب کنند. فکر می کنیم بد نباشد با ذکر یک مثال برای بچه های کنکوری که حائز این سهمیه هستند روشن کنیم که چگونه می توان از این تخفیف سازمان سنجش بهره برد.
    تراز رتبه های دورقمی کشوری کنکور سراسری حدودا 12000 است. با یک رتبه دورقمی می توان پزشکی یا دندانپزشکی یا داروسازی دانشگاه تهران قبول شد. حال 80 درصد 12000 را حساب می کنیم که می شود 9600 . رتبه متناسب با این تراز می شود حدودا 3500 کشوری. یعنی کسی که رتبه اش 3500 کشوری است می تواند از دانشگاهی بهره مند شود که یک رتبه زیر 100 کشوری می تواند قبول شود.


    البته این اتفاق زمانی رخ می دهد که در سهمیه ایثارگران رتبه بهتری از 3500 کشوری موجود نباشد که معمولا وجود دارد و خلا به این بزرگی در سهمیه ایثارگران رخ نمی دهد مگر در شرایط خاص. درواقع 80 درصدی که سازمان سنجش برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی تعیین کرده است حداقل امتیاز ممکن را خاطرنشان می کند. یعنی ممکن است آنقدر در سهمیه ایثارگران داوطلب با تراز خوب داشته باشیم که برای آن داوطلبی که رتبه 3500 کشوری و 80 درصد تراز آخرین نفر قبولی در دانشگاه علوم پزشکی تهران را کسب کرده در دانشگاه تهران جایی نباشد یا حالت دیگر اینکه ممکن است رتبه 1 سهمیه ایثارگر بشود رتبه 5000 کشوری و با وجود اینکه در سهمیه خودشان رتبه 1 شده ولی چون ترازش از 80 درصد آخرین تراز قبولی رشته های پزشکی دانشگاه تهران کمتر شده نتواند از ظرفیتی که برایش در دانشگاه تهران باز است استفاده کند.

    خیلی خلاصه وار بخواهم شانس قبولی این داوطلبان را توضیح دهیم اینگونه است :
    اگر داوطلبی که رشته اش تجربی و سهمیه اش ایثارگران است رتبه اش در سهمیه ایثارگران زیر 4000 بشود و بیشترین نمره کلش در تمامی زیرگروه ها بالاتر از 5000 شده باشد (یعنی رتبه کشوری تان حدودا 150 الی 170 هزار شده باشد )
    حتما در یک رشته پیراپزشکی در یک دانشگاه دولتی قبول می شوید.
    داوطلبی که رشته اش ریاضی یا انسانی است نیز به احتمال بالای 95 درصد با هر رتبه ای در یک دانشگاه دولتی قبول می شوند. کیفیت رشته قبولی وابسته به ترازی است که داوطلب کسب می کند.
    سایر سهمیه هایی که در کنکور سراسری موجود است به شرح زیر است :
    سهمیه بهیاران : که فقط تا کنکور سراسری سال 93 اعتبار داشت و بعید می دانیم امسال مجددا تمدید شود.
    سهمیه آموزگاران : 80 درصد ظرفیت رشته راهنمایی مشاوره در کنکور انسانی مخصوص آموزگاران شاغل رسمی یا پیمانی در آموزش و پرورش است.
    سهمیه کارمندان : حدود 10 درصد از ظرفیت دانشگاه های شبانه در رشته های غیرپزشکی مخصوص کارمندان وزارت علوم و کارمندان دانشگاه ها و حدود 20 درصد ظرفیت دانشگاه ها در دانشگاه های شبانه در رشته های پزشکی به کارکنان و کارمندان دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعلق دارد.


    نکته خیلی مهم :

    دقت کنید که تا اینجای کار تمام صحبت هایمان در مورد سهمیه های مختلف در کنکور سراسری و امتیازاتی بود که به هرکدام تعلق می گرفت. ما فعلا در مورد بومی گزینی هیچ صحبتی نکرده ایم. اطلاع از بومی گزینی و چگونگی تاثیر بومی گزینی در انتخاب هایمان سهم بسزایی در قبولی دارد. انشالله در جلسه آینده


    منبع مقاله: اینترنت

    مقاله بعدی آموزش و مشاوره تعیین رشته کنکور جمعه 2 مرداد 1394



    انتخاب رشته تلفنی کنکورهای سراسری و آزاد مستقیم با استاد افشار


    برای ثبت نام :


    1_ کلمه "انتخاب رشته تلفنی" پیامک بزن به : 09358960503

    2_ فایل اکسل تست هالند طبق توضیحات داده شده پر کن: تست هالند


    3_ همایش های سه گانه سال گذشته در ارتباط با تشریح دفترچه شماره 2 راهنمای انتخاب رشته کنکور و تشریح قوانین و مقررات تعیین رشته و آموزش انتخاب رشته خوب از اینجا دانلود کن و گوش بده


         قسمت اول       قسمت دوم     قسمت سوم




    مشاوره انتخاب رشته حضوری کنکور سراسری و آزاد 94 با استاد افشار و رزرو صندلی در همایش رایگان 2 مرداد جهاد دانشگاهی





    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 29 تیر 1394 زمان : 1:04 نظرات (1)
    بازدید : 2791

    عید سعید فطر ، بزرگترین عید بندگی خدا بر همه شما عزیزان مبارک


    دانلود رایگان آزمون 25 تیر 94 کانون فرهنگی آموزش ( قلمچی )

    سال چهارم دبیرستان (کنکور)

     

     انتخاب رشته تلفنی



    به دلیل شروع پروسه انتخاب رشته از تاریخ 31 تیر الی 17 مرداد، فرصت پاسخگویی به نظرات و سوالات شما عزیزان را ندارم ؛ فلذا از بانک سوال جواب سایت و مقالات و همایش های سال های گذشته آرشیو سایت ، استفاده فرمایید . با تشکر افشار


    حجم فایل : 2.12 مگابایت
    پسورد فايل فشرده :www.konkur.in

    آن دسته از کنکورهایی که انتخاب رشته تلفنی با استاد افشار ثبت نام کردند، لطفا به محض مشاهده کارنامه خود از طریق سایت سنجش یک نسخه از آن را در قالب word یا PDF یا image  به آدرس ایمیل ایشان ارسال کنند و برای فیکس شدن نوبت دهی با ارسال پیامک اعلام آمادگی کنند . در غیر اینصورت و در صورت تمایل ، مشاوره انتخاب رشته کنکور94 خودشان به روزهای پایانی مهلت انتخاب رشته کنکور موکول خواهد شد .

    یادآوری کنم که این هفته ویژه نامه ای ضمیمه پیک سنجش چاپ میشه که در مورد انتخاب رشته کنکور ، اعم از مقررات و محدودیت ها و دوره های آموزشی و ... اطلاعات خیلی خوبی می تونه به شما عزیزان بده . پس از دست ندین . در تهران دوشنبه و در شهرستان ها سه شنبه با مراجعه به کیوسک ها روزنامه فروشی حتما تهیه فرمایید .
    ويژه‌نامه «راهنماي انتخاب رشته آزمون سراسري سال 1394» هفته آينده منتشر مي‌شود. اين ويژه‌نامه كه ضميمه هفته‌نامه پيك‌سنجش خواهد بود و به منظور راهنمايي داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون سراسري تهيه شده است، سه‌شنبه 94/04/30 واز طريق روزنامه فروشي‌هاي سراسر كشورتوزيع مي‌شود.« راهنماي انتخاب رشته آزمون سراسري سال 94» در بردارنده مطالب متنوعي درباره:
    رشته‌هاي دانشگاهي، چگونگي انتخاب در آزمون سراسري،
    خلاصه‌اي از مهم‌ترين مقررات و شرايط انتخاب رشته در آزمون سراسري 1394،
    آشنايي با محتواي كارنامه نتايج علمي آزمون سراسري،
    سهميه‌بندي در آزمون سراسري سال 1394،
    آشنايي با بومي پذيري در آزمون سراسري سال 1394،
    شيوه‌هاي پذيرش دانشجو در آزمون سراسري سال 1394
    و مطالب خواندني ديگر است


    مشاوره انگیزشی صوتی کنکور همچنان سعی می کنیم سایت را با ارائه محتوای مشاوره ای ویژه تعیین رشته کنکور94 در قالب مقالات و حتی پادکست های صوتی ، تا پایان این دوره حساس تغذیه کنیم ؛
     
    مشاوره انگیزشی صوتی کنکور برای کنکوریهای 95 هم چند صوت مشاوره همایش های امسال استاد افشار و کارگاه و مقاله های منتخب از سال های گذشته در سایت نشر میدیم تا از جو مطالعه بیرون نیان و در زمان انتخاب رشته و تعطیلی سوال جواب سایت احساس تنهایی نکنند .

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 27 تیر 1394 زمان : 9:37 نظرات (0)
    بازدید : 2514


    (از روز اعلام نتایج کنکور تا پایان مهلت انتخاب رشته ، پاسخگویی به سوالات نداریم)


    "حاصل 3 سال فعالیت رایگان استاد افشار برای کنکوری ها، ایجاد بزرگترین بانک سوال جواب مشاوره کنکور"



    آرشیو 14 بسته ای سوالات شما کنکوریها در سال های 90 تا 94 از دکتر علیرضا افشار ، گنجینه ای ارزشمند برای تکمیل اطلاعات شخصی و عمومی شما در رابطه با مسایل پیش رو کنکور و مشاوره ای صادقانه،بدون جهت گیری و حمایت از اشخاص،موسسات حقیقی و حقوقی می باشد.

    در زمانی که سایت های دیگر با تبلیغات اغوا کننده و فریب دهنده و کپی کردن نظرات موافق با محتوای تشکر آمیز از دیگر سایت ها و خرید آمار بازدید از طریق ، اجاره فضای بنر ، بازدید به زور (پاپ آپ) و دیگر روش ها سعی در مقبول جلوه دادن خود و جلب مشتری برای فروش خدمات کم ارزش و مختصر خود را دارند ، در این جمع نه چندان شلوغ خود، آنچنان حمایتی را از شما کنکوری ها داشته ایم که نظیر آنرا کمتر جایی دیده ایم . همچنین بازخوردهای خیره کننده و حیرت انگیز دانش آموزان و فارغ التحصیلان کنکوری از همایش ها استاد افشار که بصورت رایگان در این سایت برای استفاده شما فراهم شده است ، برگ زرینی دیگر در جهت اعتدال عدالت آموزشی و سهم کوچک ما در این مسیر طولانی است.


    استاد علیرضا افشار از طریق تالارهای گفتمان ،قسمت نظرات سایت و ایمیل ها و ..تنها مشاور کنکوری هستند که به تنهایی بیش از 27 هزار پرسش شما داوطلبان عزیز را پاسخ دادند که در حال حاضر با توجه به بررسی های پژوهشی استاد افشار و مشاوران دیگر ، 14 بسته از آنها در قالب فایل های پی دی اف قابل دریافت برای شما می باشد و بقیه در ماه های آینده منتشر می شود.


    به حق می تونم بگم بزرگترین و کامل ترین آرشیو پاسخگویی به سوالاتی که یک مشاور واقعی با صرف هزاران ساعت وقت بصورت رایگان و عام المنفعه می تونه برای شما فراهم در فضای اینترنت فراهم کنه اینجا هست.

    همیشه دوست داشتم همه کنکوری ها به منبعی واحد و جامع و درست در مباحث مشاوره ای دسترسی داشته باشند که خدا رو شکر با توفیق نشر صوت کلاس های مشاوره و پشتیبانی از آنها با پاسخ به سوالات مخاطبان و خدماتی از این دست به صورت کاملا رایگان تا حدی به رسالت فرهنگی خودمان عمل کردیم.کنکوریهای عزیز با در نظر گرفتن مقطع زمانی و تاریخ نظرات مورد بحث می توانند سوال و جواب های خاص آن زمان را مشاهده کنند.


    مثلا پکیج 14 شامل پرسش و پاسخ های کنکوریها از استاد افشار طی 2 هفته ابتدایی سال تحصیلی می باشد و همان طور که انتظار می رود شامل مباحث اولیه از جمله انتخاب کتاب تست، منابع کنکور، انتخاب کلاس کنکور و آزمون آزمایشی و روش های صحیح برنامه ریزی و .... می باشد 


    مباحث کامل مشاوره تحصیلی تابستان 93 هایلات شده است

    پکیج اول سوال_جواب کنکوری ها

    پکیج دوم سوال_جواب کنکوری ها

    پکیج سوم سوال_جواب کنکوری ها

    پکیج چهارم سوال_جواب کنکوری ها

    پکیج پنجم سوال_جواب کنکوری ها

    پکیج ششم سوال_جواب کنکوری ها

    پکیج هفتم سوال_جواب کنکوری ها

    پکیج هشتم سوال_جواب کنکوری ها (تابستان کنکور 94)

    پکیج نهم سوال_جواب کنکوری ها (مهر و آبان کنکور 94)

    پکیج دهم سوال_جواب کنکوری ها (آذرکنکور 94)

    پکیج یازدهم سوال_جواب کنکوری ها (دی کنکور 94)

    پکیج دوازدهم سوال_جواب کنکوری ها (نیمه دوم سال کنکور 94)

    پکیج سیزدهم سوال_جواب کنکوری ها (جمع بندی کنکور94)

    پکیج چهاردهم سوال_جواب کنکوری ها (شروع کنکور 95)



    پاسخ استاد افشار به همه پرسش های مشاوره فقط در نظرات پست های سایت امکان پذیر است .

    لطفا از ارسال پیامک و برقراری تماس برای پرسش و پاسخ خودداری فرمایید .





    سوال متداول مشاهده سوال و پاسخ های گمشده در نظرات هر مطلب سایت

    چرا پاسخ سوال من در سایت نیست ؟

    سلام ، با آرزوی روزهای خوش توام با رضایت و آرامش قلبی برای همه شما داوطلبان کنکور 95

    با توجه به اینکه دوستان زیادی برای من سوال میذارن تا به آنها پاسخ بدم و با در نظر گرفتن تنگی وقت ، امکان پاسخ گویی سریع به این همه ابراز لطف ، تشکرها و سوالات مشاوره ای که در قسمت نظرات زیر هر پست مطرح می کنید، وجود نداره و به ناچار پاسخ به سوالات همه شما فقط در روزهایی میسر هست که قدری وقتم بازتر باشه ؛ اما قسمت نظرات گاها با تعداد زیادی سوال پر میشه که بطور نمونه در شکل می بینید که تعداد نظرات زیاد هست.


    در این مواقع سوالات همه شما برای من در پنل مدیریتی ذخیره شده و به همه آنها پاسخ خواهم داد ولی اگر دیدین سوال شما در این لیست وجود نداره لطفا روی عنوان پستی که در قسمت نظراتش سوال تون مطرح کردین کیلیک کنید ؛ بطور مثال این پست :


    با کلیک و انتخاب عنوان پست شما به صفحه مجزا آن پست میرین و در پایین صفحه تعداد محدودی از نظرات قابل نمایش هست و فقط برای مشاهده همگی آنها به ترتیب تقدم و تاخر ارسال می تونید از پااین صفحه ، شماره های گوشه راست صفحه نظرات استفاده کنید تا سوال خود و پاسخ من رو مشاهده کنید . که بطور مثال اینجا 6 صفحه می باشد .


    پس از این به بعد برای مشاهده همه نظرات و پاسخ ها پست ها به صفحات دیگر نظرات برین



    برای مشاهده راحت و سبک تر سایت با اینترنت کم سرعت کلیک کنید


    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 14 تیر 1394 زمان : 6:16 نظرات (0)
    بازدید : 9114

    بازهم کنکور و دوباره تونل وحشت تراکت های تبلیغاتی انتخاب رشته پشت درب های حوزه های کنکور از طرف افراد اهل فن و البته نا اهل !!
    چگونه حق و حقوق خودت را در انتخاب رشته بدانیم و مطالبه کنیم ؟ ؟

    چند نکته پیرامون انتخابی متفاوت
    تاثیر مستقیم معدل_ خب همون طور که می دونید نمرات کتبی نهایی از کنکور ۹۳ تا امروز تاثیر 25 درصدی مستقیم داشت و متاسفانه سال گذشته تعدادی از مشاوران و حتی فروشندگان نرم افزارهای انتخاب رشته کامپیوتری از این تغییر مهم سو استفاده کردند و با ادعا انتخاب رشته با احتساب تاثیر معدل بطور کلیشه ای (به قوب بابا پنجعلی الکی) در فرم پیش نویس انتخاب رشته اقدام به اخذ دقیق نمرات داوطلبان ساده لوحی کردند که فکر می کردند واقعا انتخاب رشته این مرکز با در نظر گرفتن نمرات کتبی و تاثیر مستقیم 25 درصدی آن خوهد بود ؛ البته خیلی زود برای فریب خوردگان مشخص شد این فقط یک ترفند برای جلب مشتری بیشتر بوده و بطور کلی همه نرم افزارهای تخمین براساس اطلاعات سال قبل انتخاب رشته کنکورهای سراسری و آزاد رو فراهم می کنند و به دلیل عدم دسترسی عوام به میانگین نمرات نهایی و اطلاعات جامع آموزش و پروش حتی تقریب نزدیک تاثیر معدل در کنکور ۹۳ نیز امکان پذیر نبوده ؛ اما امسال ما در انتخاب رشته کنکور۹۴ سعی کردیم با مقایسه نقطه به نقطه بیش از دو هزار کارنامه قبولی در سطوح مختلف و بازه های متفاوت نمرات نهایی و رتبه های زیر گروه ها ، تا حد قابل توجهی تقریب خوبی از تاثیر نمرات کتبی نهایی سوم روی روند انتخاب رشته و قبولی ها، داشته باشیم .

    مشاوره تحت لیسانس آقای فلانی_ این ترفند نیز استفاده از اسم شخصی مطرح و برند در بازار هست که کلیات کار خودش انجام نمیده و فقط در حد بالا و پایین کردن انتخاب رشته نرم افزاری نقش داره و حتی به دلیل جذب خیلی بالا کنکوریها ، این مراکز اغلب سرویس دهی مناسبی هم بابت مسائل مختلف پیرامون انتخاب رشته نمی کنند و شاید اصلا آقای فلانی حتی چند دقیقه هم بیشتر نبینی . (پس تخت تاثیر اسامی بزرگ قرار نگیر)

    انتخاب رشته کیلویی_ خب حتما همون طور که اسم کارگران فصلی رو شنیدین ، باید در پروسه انتخاب رشته هم منتظر افرادی باشیم که با شروع مهلت انتخاب رشته تغییر کاربری میدن و خودشون متخصص کار جلوه میدن و بدون داشتن حداقل اطلاعاتی اقدام به انتخاب رشته کنکور می کنن.در صورتی که باید مراقب بود که سرنوشت را به دست چه کسی بسپاریم ، و صرفا یک سیستم نرم افزاری با حذف یا انتخاب چند رشته محل برای یک عمر شما تصمیم نگیرد . وظیفه مشاور داشن اطلاعات وسیعی در مورد مشاغل،بازار کار و تفاوت رشته های دانشگاهی و معرفی منابع تحقیقاتی به داوطلبان کنکور هست.انتخاب رشته بدون بررسی ابعاد روحی ،روانی، شخصیتی و استعدادی طرف مقابل توسط کارشناس خبره و صرفا" تحویل یک برگه پرینت کامپیوتری،ارزش زیادی ندارد .
    (پس با مشاور تخصصی و با تجربه مشورت کن)

    قیمت بالا _ این هم حکایت همون فیل هوا کردن بعضی هاست که دیگه زیادی قضیه حساس می کنن ، و برخی بچه ها هم فکر می کنند اگر واقعا هزینه زیادی میدن پس حتما کاری که اینجا براشون انجام میشه زمین و تا آسمون درصدهای درب و داغون شون عوض میکنه و طرف خیال میکنه از اون لا به لا آقای مشاور قادره ظرفیت پنهان باز کنه و ی جورایی منو تو فلان رشته و دانشگاه جا کنه ؛ البته ناگفته نماند با کلماتی همچون تضمین قبولی فلان رشته یا دانشگاه و انتخاب رشته تضمینی کنکور ، برخی ها طوری مخ میزنن که انگار قراره صندلی فلان جا برای شما با خشکه گرفتن،جور کنن . (پس گول تبلیغات انتخاب رشته نخور)

    عملکرد گذشته هرکس زودتر از حرف و ادعای او خودنمایی می کند
    به حرف ها توجه نکنید ، بگردین نمونه کار ببینید و مقایسه کنید
    .
    امسال هم همانند سال های گذشته بحث های مرتبط با انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد سال۹۴ را خیلی زودتر از اعلام نتایج و بازشدن سایت سنجش شروع می کنیم ، تا با خیالی آسوده تر و سر فرصت سه مرحله مشاوره،تصمیم و انتخاب را انجام دهیم ؛ انشالله با توضیحات مفصلی که در همایش توجیهی تعیین رشه دانشگاه و کارگاه های سه گانه انتخاب رشته براتون داشتم ، جای هیچ بحث و سوالی نباشه و امیدوارم هرکس بتونه پاسخ به سوالات فنی و مشاوره ای خودش مرتبط با انتخاب رشته رو بگیره. از طرفی علاوه بر برنامه های سال گذشته برای انتخاب رشته کنکور، فایل اکسلی برای تسهیل نمره دهی شما به سوالات تیپ شخصیتی و رغبت سنج شغلی طراحی شده است که به محض تکمیل توسط شما می بایستی برای من ایمیل بشه. علاوه بر این می توانید از آرشیو مرداد ماه سال های گذشته سایت، پست ها و مقالات دیگری راهم در مورد فنون انتخاب رشته و نکات ظریف پیدا و استفاده کنید
    بحث ها و نکات بیان شده در کارگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد به قدری جامع و شامل هست که فلسفه و هدف کاری ما در راستای مشاوره رایگان کنکور ، در باب تعیین رشته کنکور همچنان صادق هست . اما بنا به حساسیت انتخاب رشته ، انتخاب آینده و به دلیل زمان فشرده پروسه تعیین رشته کنکور و به تبع آن ظرفیت کم انتخاب رشته از طرف ما پیش ثبت نام انتخاب رشته تلفنی کنکور امسال رو با ظرفیت نهایت ۴۰ نفر از داوطلبان رشته های مختلف انجام میدیم



    در مدت آشنایی نسبتا" طولانی من و شما به وسیله حسن انتخابتان برای پیگیری برنامه های مشاوره ای این سایت همیشه بهتون یاد دادم برای موفق شدن در کنکور خودت مهمی و بس اما در مورد انتخاب رشته دانشگاه این نفر مهمه قدری متفاوت هست و باید استاد کار و حتما مشاور باشه .
    مسلما" تاحالا ندیدین با ذکر کلمه وسوسه انگیز تضمین قبولی و تاکید راجب گرفتن مشاوره خصوصی غیر رایگان خودم جلب مشتری کرده باشم و یا با شیطنت های تبلیغاتی گول زننده، اغراق آمیز و جهت دار رایج در خیلی محافل کنکوری تا حالا بهتون پیشنهادات بدی داده باشم ، و فکر می کنم این حس اعتماد دوطرفه الان دیگه خیلی وقته به وجود آمده و خیلی امیدوارم با هرچه سریع تر پیش ثبت نام انتخاب رشته امسال، اینبار هم انتخاب درستی انجام بدی و تا قبل از تکمیل ظرفیت محدود من برای مشاوره و انتخاب رشته تلفنی و حضوری و به تبع آن شرمنده شدم،دست به دست هم بدیم و به کمک خدا جز برترین قبولی ها باشی.

    انتخاب رشته حضوری پیش ثبت نام ندارد و فراخوان همایش و کلاس رایگان توجیهی متعاقبا" اعلام خواهد شد .
    جهت ثبت نام انتخاب رشته کنکور بصورت تلفنی توسط استاد افشار عبارت "انتخاب رشته کنکور" پیامک بدین به : ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

    ورود به صفحه اصلی انتخاب رشته کنکور۹۴ و دانلود همایش ها نکات و فنون تعیین رشته


    سایت دکتر افشار


    با آرزوی گذراندن موفقیت آمیز امتحانات نهائی به اطلاع می رسانم
    به دلیل تقارن ابتدای سال تحصیلی کنکوریهای۹۵ عزیز با روزهای مبارک ماه رمضان و همچنین دوران جذب مدارس ، آزمون های آزمایشی و کلاس های کنکور برای شروعی هرچه بهتر از هفته چهارم تیر ، همچنین به علت فشردگی برنامه های انتخاب رشته مشاوران کنکور از ابتدا مرداد تا نیمه مرداد امسال , بجز چند همایش کلی در مورد شروع مطالعه برای کنکور۹۵ و توصیه های ابتدای راه موفقیت در کنکور و مطالعه در تابستان ، عملا تا چند هفته کارگاه ها و کلاس های مستمر هفتگی مشاوره تحصیلی کنکور هفته نخواهم داشت ؛ اما به دلیل اهمیت و توجه به پروسه ابتدای سال و شروعی قدرتمند از تابستان 94 برای کنکور 95 و عدم عقب افتادگی شما داوطلبان عزیز ، تصمیم به ضبط پادکست های مشاوره ای با موضوعات مختلف و در حد هرجلسه نهایت 15 دقیقه نمودم ؛
    در ابتدا تصمیم بر ارسال فایل های صوتی برای اعضای سایت یا پرداخت هزینه برای استفاده از این جلسات مستمر با موضوع دغدغه های اصلی انتخاب و سوالات متداول کنکوریهای بود که با عنایت به اصل قدرشناسی و استفاده طیف بیشتری از دانش آموزان کنکور ایران عزیز ، این فایل ها بصورت کاملا" رایگان و با موضوعاتی خاص و از پیش تعیین رشته هر هفته 3 بار دانلود توسط شما ، آماده می شود .


    با توجه به حجم کم و محتوای فوق العاده فایل های مشاوره ای صوتی 15 دقیقه کنکور 95 و در کنار آرشیو کامل مقالات و مشاوره صوتی تابستان سال های 91 تا 93 امیدست شاهد پیشرفت های روزافزون شما عزیزان باشیم . این طرح انشالله از روزهای پایانی خرداد اجرایی می شود.

    در ضمن شما می توانید موضوعات مدنظرتان را برای تهیه فایل صوتی مشاوره تحصیلی آتی پیشنهاد بدین.

    مرکز مشاوره و انگیزش تحصیلی افشار

    20% تخفیف فقط تا 15 تیر

    آن دسته از دانش آموزانی که برنامه ریزی و مشاوره ماهانه تلفنی کنکور۹۵ (مسقیم با استاد افشار) را تا ۱۵ تیر ثبت نام کنند،با همان تعرفه قیمت سال 93 تا پایان کنکور 95 از برنامه ریزی انفرادی بهمره منده خواهد بود .

    علاقه مندان جهت ثبت نام مشاوره و برنامه ریزی کنکور95 بصورت تلفنی توسط استاد افشار "مشاوره ماهانه" پیامک بدین به : ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

    مشاوره های تحصیلی تلفنی تک جلسه (۳۰ دقیقه ای) ویژه دبیرستانی ها و کنکوریها با طرح موضوع (سوال جواب) و بیان مشکلات و اراده راهکارها همانند قبل برقرار خواهد بود .

    اخذ وقت تک جلسه : "مشاوره تک جلسه ای" پیامک بدین به :
    ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳


    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 21 خرداد 1394 زمان : 13:01 نظرات (131)
    بازدید : 9578

    سوال متداول مشاهده سوال و پاسخ های گمشده در نظرات هر مطلب سایت


    چرا پاسخ سوال من در سایت نیست ؟


    سلام ، با آرزوی روزهای خوش توام با رضایت و آرامش قلبی برای همه شما داوطلبان کنکور 94

    با توجه به اینکه دوستان زیادی برای من سوال میذارن تا به آنها پاسخ بدم و با در نظر گرفتن تنگی وقت ، امکان پاسخ گویی سریع به این همه ابراز لطف ، تشکرها و سوالات مشاوره ای که در قسمت نظرات زیر هر پست مطرح می کنید، وجود نداره و به ناچار پاسخ به سوالات همه شما فقط در روزهایی میسر هست که قدری وقتم بازتر باشه ؛ اما قسمت نظرات گاها با تعداد زیادی سوال پر میشه که بطور نمونه در شکل می بینید که تعداد نظرات زیاد هست


     

    در این مواقع سوالات همه شما برای من در پنل مدیریتی ذخیره شده و به همه آنها پاسخ خواهم داد ولی اگر دیدین سوال شما در این لیست وجود نداره لطفا روی عنوان پستی که در قسمت نظراتش سوال تون مطرح کردین کیلیک کنید ؛ بطور مثال این پست : 


    با کلیک و انتخاب عنوان پست شما به صفحه مجزا آن پست میرین و در پایین صفحه تعداد محدودی از نظرات قابل نمایش هست و فقط برای مشاهده همگی آنها به ترتیب تقدم و تاخر ارسال می تونید از پااین صفحه ، شماره های گوشه راست صفحه نظرات استفاده کنید تا سوال خود و پاسخ من رو مشاهده کنید . که بطور مثال اینجا 6 صفحه می باشد .


    سوال جواب کنکوری ها

    پس از این به بعد برای مشاهده همه نظرات و پاسخ ها پست ها به صفحات دیگر نظرات برین






    جدیدترین بانک سوال از استاد افشار ویژه کنکوریها

    بسته یازدهم (بانک سوالات دی93) :

    بازخورد کارگاه و پست ها مشاوره ای سایت و سوال جواب کنکوریها از استاد افشار


    دانلود بانک سوالات دی ماه کنکوریها


    بسته دهم بانک سوالات آذر: مجموعه ها منبع خوبی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ها و موضوعات رایج سوالات دیگران است و باعث میشه با مدل سازی صحیح بتونید الگوهای خوبی بگیرین



    بسته نهم سوال و جواب مشترک کنکوریها در مهر و آبان 93   دانلود

    بسته هشتم سوالات سایت (آرشیو کامل تابستان93) دانلود

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 17 فروردین 1394 زمان : 15:20 نظرات (97)
    بازدید : 4551
    پیش بینی سیکل معیوب آموزش عالی کشور ، بعد از سال ها تحقق پیدا کرد ، و این روزها کم نیستن دانشجوهایی که بعد از گذران دوران تحصیل شون، بجای جذب شدن در مراکز مرتبط با توانمندی و حرفه خودشون ، مثل خیلی ها رو به آموزش و تدریس میارن و این یعنی همون چرخه معیوب با سواد شدن ، اما ناکارآمد شدن ؛

    میشه ازش یک جمله با معنا هم ساخت :
    دانشجوی دیروز ، استاد فردا

     حتی می شناسم دانشجویانی که هنوز مدرک نگرفته بنا به انگیزه های مالی وارد بازار کار و بحث هایی مرتبط با کنکور میشن و از درس و هدف اصلی شون فاصله زیادی میگیرن و تمام وقت برای مساله دیگه ای وقت میذان ؛ شاید الان متوجه نباشند و دل خوش به اسکناس های سبز و آبی و صورتی ... ، اما بزودی هدر رفت بهترین سال های زندگی شون می بینن .

    اما والا نمی دونم چرا ، اما با توجه به علاقه مندی برخی دوستان و فعالان بازار کنکور به تغییر شغل و وارد شدن در زمینه بسیار حساس و تخصصی مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی ، از همین جا عرض می کنم که این مقالات و دل نوشته های کنکوری و فایل های صوت مشاوره ای هرکسی ، هرجایی دوست داره کپی کنه ، لینک دانلود به نفع خودش عوض کنه ، و ازشون کلیپ و فایل صوتی کاملا مشابه بسازه و حتی به نام خودش و با پسوند پروفسو و دکتر و مهندس


    حقوق معنوی


     اما مشکل اینجاست که من از سایتم پشتیبانی می کنم و می دونم چه حرف هایی زدم و خیلی وقت ها نیاز هست که آنها رو بروز کنم ولی دوست عزیز ، شما یکبار کپی می کنی و دیگه میری و این همون جایی هست که شاید از برخی صحبت های من برداشت غلطی بشه و حتی عده ای از کنکوری ها و دانش آموزان تعبیر خودشون از راهکارهای ارائه شده داشته باشند . پس همکار نوپا بنده ، یا همه به ترتیب کپی ، paste  کنید و یا هیچ کدام .


    همچنین زیاد گزارش بهم دادند که افرادی کار نابلد با استفاده از همین صوت MP3 صحبت های انگیزشی و تیپ بندی برنامه ریزی و با تغییر اندکی در آنها ،اقدام به فروش برنامه ریزی درسی و بحث ها مشاوره ای صوتی و متنی برای کنکوری ها می کنن، که البته خود بچه ها خیلی دقیق تر از آن هستند که ندانند منبع اصلی کیه !!

    در ضمن با توجه به نیت این سایت در رایگان قرار دادن محتوای مشاوره تحصیلی و کنکور ، اگر حق معنوی و شرعی روهم در نظر بگیریم ، کار درستی نیست .



    به عنوان آخرین پست ۹۳ میخوام بگم امسال با همه تنگ وقتی ها و ناملایمت های برخی ها که دوست نداشتن به عنوان مشاور رک گو باشم و رایگان کار کنم تاجایی که امکان داشت درکنار شما بودم و سعی کردم تنها سایت کامل و تخصصی مشاوره تحصیلی ، با قرار دادن صوت برنامه های مشاوره ای کنکور بصورت پیوسته و بدون تبلیغات ناروای جذب و جهت گیری تا جایی که امکان داشت براتون پر بار ، و از تحمیل هزینه های بالا شرکت در این کارگاه ها و همایش ها به خانواده های عزیزتون جلوگیری کنم .


    البته دوست داشتم مثل سال قبل طیف بیشتری از داوطلبان کنکور و دانش آموزان دبیرستانی از خدمات رایگان سایتم استفاده کنند اما چون بخشی از مشاوره های تلفنی خصوصی من هزینه دارند ، و ذاتا اعتقاد به تبلیغ عملی کار خوب دارم و جذب کلیک دانش آموز با تبلیغ معجزه و تغییر ، بنرهای آنچنانی ، پاپ آپ سایت و ... دوست نداشتم ، پس آمار بازدید سایت کم بود ولی شکر خدا خیلی موثر بود و با دوستان خوبی آشنا شدم .


    ولی چه خوب میشد اگر همکاران و دوستان عزیزم برای کمک به بچه ها و نشان دادن تمایزشون از دیگران ، ی قدری از پیله پرستیژ و کلاس کاری بیرون می آمدن .


    اما در هرحال تشکر می کنم از وبلاگ ها و سایت هایی که با حفظ حقوق معنوی لطف دارن به بنده و به نفع بچه ها ، ما رو در نشر و گسترش محتوایی ازشمند و بی طرف مشاوره تحصیلی همه جوره یاری می کنند .

    حتی از دانش آموزانی که با انتقال نفر به نفر صوت های مشاوره تحصیلی و مقالات و حتی بلوتوث برنامه اندروید گوشی موبایلی که براشون ساختم ، سعی می کنند به بقیه کنکوریها هم کمک کنند و ثوابی ببرن، ممنونم 

    تشکر مخصوص هم از اساتید عزیز دروس مختلف دارم که با وجود مشغله های بی شمار ، سهم کوچکی برای بچه های ناب ایران زمین قائل میشن و بخشی از وقت گران بها خودشون در انجمن ها و سایت های کنکور و گروه های اجتماعی موبایلی به رایگان کار می کنند و مسلما به چند خط از این شعر حماسی در وصف ایران عزیز اعتقاد قلبی دارند .


    شرم بر من اگر حریم تو
    پیش چشمان من شکسته شود

    وای بر من اگر ببینم چشم
    رو به رویای عشق بسته شود


    وطنم ای شکوه پابرجا
    در دل التهاب دورانها


    کشور روزهای دشوار
    زخمی سربلند بحرانها


    از تب سرد موجهای خزر
    تا خلیجی که فارس بوده و هست

    می شود با تو دل به دریا زد
    می شود با تو دل به دنیا بست



    سالی باخبر های خوب توام با سلامتی برای همگی شاگردانم آرزو می کنم
    چون پارسال خداحافظی نکرده مریض شدم ،برام هیجان داشت حسن ختام کار سال۹۳ مفصل بگم .

    در عید فرصتی بود برای دانش آموزان و کنکوری هایی که نیاز به راهنمایی داشتند، مشاوره 30 دقیقه ای تلفنی خواهم داد .

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 08 اسفند 1393 زمان : 16:55 نظرات (43)
    بازدید : 2996


    به همت جهاد دانشگاهی استان البرز با یکی از طولانی ترین برنامه های مشاوره تحصیلی رایگان در خدمت شما هستم ؛ طبق برنامه ریزی قبلی حدود 90 دقیقه کارگاه رو با ریز موضوعات پیش بینی شده رو خواهیم داشت و مابقی زمان رو به سوال جواب دانش آموزان و داوطلبان کنکور اختصاص خواهیم داد .


    موضوعات مورد بحث در این جلسه مشاوره : 


    _ آیا دی ماه برابر 1 ماه توقف کنکوریها و صرفا" پرداختن به مطالعه تشریحی امتحانات

    هست ؟

    _ اهمیت نمرات امتحانات نوبت اول و دوم در روند کاری شما چقدر است ؟

    _ فارغ التحصیلان در این ماه جبران عقب افتادگی ها چگونه مطالعه کنند ؟

    _ چگونه در دی ماه هم تشریحی برای امتحانات ترم و هم تستی برای کنکور بخوانیم ؟

    _ در فرجه های قبل از امتحانات بهترین کاری که میشه انجام داد چیه ؟

    _ آیا در ماه امتحانات نوبت اول سال چهارم زمان پرداختن به دروس پایه هم وجود دارد ؟ کدام دروس ؟

    و اهمیت کسب معدل بالا در امتحانات نوبت اول مدارس برای سومی ها و تقویت بنیه علمی آنها برای امتحانات نهایی 





    همایش بعدی استاد افشار چهارشنبه این هفته برای اعضای محترم سایت ایمیل می شود .
    در صورت عدم عضویت در سایت سریع تر از اینجا اقدام کنید


    امیدواریم با شروع مجدد فعالیت های انجمن سایت در قالب فضایی دوستانه و صمیمی بهم کمک کنین و با ارائه محتوا مفید و موثر مشاوره ای ، جزوات مختلف ، اخبار کنکور و .... از دیگر سایت ها و با ذکر منبع به هرچه پویاتر شدن انجمن خودتون کمک کنین .


    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 21 آذر 1393 زمان : 8:54 نظرات (0)
    بازدید : 12495

    مجلس تمام گشت و به آخر رسید عمر...ما همچنان در اول وصف تو مانده ایم

    سلامی پاییزی در این روزهای شوق انگیز بهاری . آرزوی کامیابی و مانایی و دانایی از مغز استخوان جان، تقدیم شما. امیدوارم که این روزهای رو پر قدرت سپری کنید و نم نم اک توصیه های ما براتون مفید و موثر باشه. خب میدونید که فعالیت ها اینجا رایگان هست و یک بنگاه اقتصادی مثل اغلب سایت های کنکور و برنامه های رسانه نیست؛ اما برای گسترش خدمات نیاز به حمایت بیشتر شما داریم. همین طور که مستحضر هستین در اینجا برخلاف خیلی تشکل های کنکوری کارهامون گردآوری و جمع آوری و کپی کردن حرف های همیشه تکراری مشاوره ای نیست. صحبت هایی که صحیح و غلط رواج داره و متاسفانه از زبان هر فرد غیر متخصصی در میاد. اگر با ارزش نهادن به شما کار می کنیم، انتظارم داریم که شما هم با ارزش گذاری خودتون انتخاب کنید. پس در اینکار خیر حامی دیگر کنکوری ها و قشر خودتون باشید و بدونین که لذت اجتماع یک مجموعه قوی یک چیز دیگه ای هست و برکت در آن مسلما" بیشتر می شود .


    بچه هایی که جی میل(gmail) دارن در پایین گوشه سمت راست سایت،با یک تک کلیک ما رو لایک کنن و اگر وب دارین ما رو لینک کنید

    بچه های از طریق فرم ستون چپ سایت، مجموعه رو به دوستان خودشون معرفی کنن.

    آدرس سایت رو در homepage قرار بدن و همین طور در favorite یا bookmark موتور جستجوگر خود ثبت کنن.

    در ارتباط با دوستان دیگه و کنکوری های 94 در مدرسه ، آموزشگاه و آزمون ها و ... سایت خودتون رو به آنها معرفی کنید.

    در وبگردی های روزانه خودتون و بخصوص در محافل و شبکه های اجتماعی و تالار گفتمان دیگر سایت ها و وبلاگ های مرتبط با کنکور ما رو با یک خط توضیح و چند دقیقه الطفات معرفی کنید.

    در شبکه های اجتماعی موبایلی و در شبکه های مجازی دیگر لینک مطالب و پست های خوب سایت قرار بدین تا دیگر دوستان تون هم بتونن از آنها استفاده کنند ؛ اگرهم وبلاگ دارین پست ها با ذکر منبع و لینک برای بازدید کننده های کنکوی خودتون بذارین .

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 12 مهر 1393 زمان : 13:12 نظرات (12)
    بازدید : 13079

    ادامه همایش گذشته ،،،،،،

    سوال و جواب های متداول بهمن ماه 92

    استاد افشار


    وقت مشاوره تلفنی با ارسال پیام کوتاه : 09358960503

    فقط اعضای سایت


    دانلود ( توجه : لینک اصلاح شد )

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 08 بهمن 1392 زمان : 14:43 نظرات (13)
    بازدید : 3719

    بالاخره نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد از کد رشته محل های با آزمون هم آمد

     لینک زیر

     بخش اعلام نتایج


     http://azmoon.org/

    با توجه به فرصت کمی که وجود داره حتما سعی کنید با کمک مشاورتون رشته قبولی دانشگاه سراسری و آزاد رو باهم مقایسه کرده و بهترین گزینه رو انتخاب کنید

    پاسخ گوی سوالات شما در این زمینه در قسمت نظرات همین پست هستیم


    در صورت بروز مشکل در ساعات ابتدایی اعلام نتایج لطفا قدری شکیبا باشید تا سیستم سایت دانشگاه آزاد شناسه انتخاب رشته شما رو تایید کنه و بخونه


    توجه

    شناسه انتخاب رشته ( دانشگاه آزاد ) در زیر کارنامه های سراسری کنکور ( سایت سنجش ) همان کد دسترسی دانشگاه آزاد است ؛

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 24 شهریور 1392 زمان : 14:13 نظرات (14)
    بازدید : 2381

    دانلود دوره کامل کارگاه های مشاوره استاد افشار ( 100% کاربردی و انگیزشی )

    این مجموعه برای اولین بار از آرشیور همایش ها و کارگاه های مشاوره ای ایشان گردآوری شده و برای استفاده رایگان عموم قابل دانلود می باشد.


    مجموعه فایل صوتی کلاس های مشاوره و برنامه ریزی سال گذشته 93_92 : شامل «



    تمامی سرفصل های این آموزشی سایت به صورت کلی و همراه با محتوای محرک انگیزشی و ایجاد انرژی مثبت برای کنکوریها در ذیل آمده است:

    1.             ارائه  برنامه دقیق حجمی 3 روزه ؛ با نظارت روزانه (ویژه مشاوره های تلفنی خصوصی استاد افشار)

    2.            ایجاد هماهنگی و نظم بین برنامه های مدرسه ، آزمون و کلاس کنکور

    3.             آنالیز برنامه هفتگی و بررسی نقاط ضعف و قوت  

    4.             نحوه مطالعه هریک از درس ها

    5.             آموزش ویژه افزایش کمیت و کیفیت مطالعه در کنکوریها و دانش آموزان پایه

    6.             آموزش چگونگی غلبه بر ترس و نگرانی برای امتحان تشریحی و مطالعه همزمان تشریح و تست

    7.             روش تست زدن برای هر درس

    8.             چگونگی آمادگی برای آزمون ها 

    9.             نحوه تکمیل فرم آزمون سراسری 94

    10.          آشنایی با مراکز آموزشی و سیستم-های آموزش عالی اعم از آزاد، سراسری ( روزانه، شبانه، پیام نور، تربیت معلم، نیمه متمرکز، بورسیه و ...)

    11.          بودجه بندی تست های کنکور برای هر فصل از درس

    12.          آشنایی کامل با تراز ، درصدها و رتبه  ها و رابطه آنها با رشته های دانشگاهی 

    13.          ارائه کلیه اطلاعات و تغیرات مهم در مورد کنکور 94

    14.          آموزش چگونگی سازمان دادن مطالب

    15.          آموزش چگونگی دوره م مرور ماندگار (روش سیمانی)

    16.          تحلیل کنکورهای آزمایشی 

    17.          آموزش چگونگی برطرف کردن نقاط ضعف دانش آموزان و افزایش ساعت مطالعه هفتگی

    18.          آموزش و ارائه روش های خلاصه نویسی و نت برداری

    19.          آموزش تندخوانی و تقویت حافظه

    20.          آموزش چگونگی تغییر عاداتی که ما را عاجز و ناتوان می کند(کنکوری حرفه ای)

    21.          آشنایی با رشته های دانشگاهی 

    22.          آموزش برطرف کردن مشکل فهم مطالب

    23.          آموزش به کار بستن قواعد و قوانین در حل مسایل 

    24.          بحث و بررسی در امور آموزشی و پیشرفت تحصیلی در حل کلیه موضوعات مربوط کنکور

    25.          ارائه 100 نکته طلایی در مورد نحوه مطالعه صحیح

    26.          از همه مهمتر: بحث و بررسی در امور آموزشی و پیشرفت تحصیلی سر کلاس

     


    استفاده از این مجموعه(هزینه کارگاه های سالانه هفتگی با هزینه 400 هزار تومان) برای شما رایگان برابر است با ، تکمیل اطلاعات خود پیرامو کنکور و تقویت هوش هیجانی


    شماره ها کلیک کنید

     

    1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 


    19  20   21  22  23  24  25  26  27  28

    29  30(ویژه سومی ها(حواس پرتی)31  32  33  34 (ویژه اولیا)

    (همایش های 1 تا 18 تنها گوشه ای از همایش ها و کارگاه های سایت در ماه های اخیر می باشد که پاسخ به سوالات شما در مورد چگونگی برنامه ریزی، دوره، خلاصه برداری،حاشیه های مخرب کنکور، رازهای موفقیت نفرات برتر،نحوه صحیح مطالعه،کسب تمرکز و سرعت مطالعه، مطابقت برنامه آزمون و برنامه های شخصی،انتخاب کلاس کنکور و مشاور، بحث های ناب انگیزشی (بمب جیبی)، مدیریت زمان، بحث داغ خواب، افزایش تمرکز در کلاس درس و ده ها مورد دیگر ... را در بر میگیرد)


    لیست متون و مقالات مشاوره ای تابستان91 ، 92 و 93 (جدید)


    اعتقاد داریم ، دانش آموزان با فراگیری مطالب تدریس شده در همه دروس و حضور در جلسات آزمون و با پیگیری و برنامه ریزی های منظم توسط مشاور و حل مشکلات و فراگیری کلیه نکات موفقیت آمیز در کلاس های مشاوره ای قطعا در کنکور 94 برفراز بام موفقیت قرار می گیرند.

    معتقدیم که دانش آموزانی در کنکور 94 موفق می شوند که در کنار آموزش صحیح و آزمون های منظم و مشاوره های مستمر، اطلاعات جانبی در امر آموزش و مشاوره و اصول انگیزشی در کنکور 94 را بدانند.



    برای یک شروع قوی و درست از تیر93 (ویژه کنکوری های 94) حداقل یک جلسه مشاوره کاربردی می باشد

    تعیین وقت قبلی مشاوره تلفنی و حضوری جلسه ای و ماهانه (برنامه ریزی ویژه انفرادی کنکور 94 )* با ارسال پیامک به استاد افشار


    شماره مستقیم 09358960503

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار پنجشنبه 21 شهریور 1392 زمان : 12:27 نظرات (1)
    بازدید : 23106

    منابع اصلی (کتب درسی) کنکور 93 به شرح زیر می باشد


    کتابهای سال دوم : چاپ 1390

    کتابهای سال سوم: چاپ 1391

    کتابهای سال چهارم: چاپ 1392

    پس اگر مثلا کتاب درسی سال شیمی دوم دبیرستان امسال تغییر کرده ، این تغییر برای کنکوری های 93 بی اثر هست ، زیر منابع سال دوم این عزیزان باید چاپ سال 90 باشه و نه 92


    در اینجا برای شما دانلود کتب درسی پایه علوم تجربی (منابع کنکور93) رو آورده ایم

    تا فارغ التحصیلانی که دسترسی به کتب سال دوم چاپ 90 و سال سوم چاپ 91 ندارن بتونن از اینجا دانلود کنن


    کتب سال چهارم هم باید چاپ 92 باشه که در سایت چاپ کتب درسی به نشانی

    www.chap.sch.ir موجود هست 


    کتابهای درسی سال دوم دبیرستان چاپ۱۳۹۰(گروه علوم تجربی) : پیکوفایل | لینک مستقیم | پرشین گیگ


    این فایل زیپ شامل کتابهای: ادبیات۲- دین و زندگی۲- عربی۲- هندسه۱- ریاضی۲- فیزیک۲  است.


    کتابهای درسی سال سوم دبیرستان چاپ۱۳۹۱(گروه علوم تجربی): پیکوفایل |


    این فایل زیپ شامل کتابهای: ادبیات۳- دین و زندگی۳- عربی۳-زبان فارسی۳-زبان انگلیسی۳-

    ریاضیات۳- فیزیک۳- شیمی۳- آمار و مدلسازی- زمین شناسی- زیست شناسی۲     است.


    با تشکر از سایت http://4konkur92.blogfa.com بخاطر به اشتراک گزاری این مطلب

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار سه شنبه 01 مرداد 1392 زمان : 16:48 نظرات (74)
    بازدید : 3497

    سلام . گذر آخرین روزهای ، ماه پایانی ، اولین فصل سال بر شما پر طراوت و خوش .

     امید دارم که در این روزها کنکوری های 92 با حفظ آرامش و پویایی همه اندوخته های خودشون رو جمع جور کنن و کنکوری های 93 هم خودشون رو کم کم برای آغاز ماراتون علمی سال آینده محیا .

    همایش 23 خرداد ی هدیه از طرف من برای همه شماست . همه 92 یی ها و هم 93 یی ها .

    نظرات تون رو راجبش بهم بگین تا در برنامه های بعدی بیشتر نکات مدنظر شما رو لحاظ کنم .

    جهت دانلود روی عکس کلیک کنید



    داوطلبان عزیزی هم که زیاد پیام میدن برای مشاوره تحصیلی خصوصی سال آینده با من اطلاع پیدا کنن که برای شهرستانی های عزیز مشاوره های جلسه و ماهانه بصورت تلفنی با خودم انجام میشه و برای هماهنگی وقت مشاوره و شرایط ثبت نام اون باید بهم پیامک بدن و بگن مشاوره تک جلسه ای میخوان یا مشاوره ماهانه کامل

    در مشاوره های ماهانه کامل در ماه بین 10 تا 12 جلسه و حتی در تابستان چون وقتم باز هست بیشتر وقت صرف میشه که داوطلبان تماس داشته باشن و علاوه بر برنامه ریزی و نظارت رو کارهاشون هرسوالی هم دارن پاسخ داده بشه .

    و در مشاوره های تک جلسه ( 40 یا 60 دقیقه ای ) با توجه به موضوع و مورد بحث شما بهتون راه کار داده میشه و فقط در مورد کلیات داشتن برنامه با ویژگی ها و شرایطی که دارین و سوالات پاسخگوی شما عزیزان هستم .

     شماره منم که برای پیامک دادن همگی دارین انشالله ( 09358960503 )

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 26 خرداد 1392 زمان : 16:33 نظرات (8)
    بازدید : 2993

    ابتدا در حالت نشسته قرار بگیرید، چشم های خود را با کف دست های خود بپوشانید بدون این که به چشم های خود فشار وارد کنید. سعی کنید آرام باشید و به مدت ۳۰ ثانیه به تاریکی خیره شوید و به آرامی نفس عمیق بکشید. در حالی که در همان حالت نشسته اید به مدت ۵ ثانیه به سقف نگاه کنید و سپس ۵ ثانیه به کف زمین نگاه کنید. این کار را ۵ بار تکرار کنید. به مدت ۵ ثانیه به سمت چپ و سپس سمت راست خیره شوید. این عمل را ۵ بار تکرار کنید. چشم های خود را محکم به مدت ۵ ثانیه ببندید و سپس کاملا باز کنید و برای ۵ ثانیه نگه دارید. این کار را ۵ بار تکرار کنید. چشم ها را ۵ بار به سمت چپ بچرخانید و رها کنید و سپس به سمت راست بچرخانید. این کار را ۵ بار تکرار کنید. به نوک بینی خود نگاه کنید و به مدت ۳ ثانیه نگه دارید و رها کنید. سپس بدون این که سر خود را تکان دهید مدت ۳ ثانیه به سقف خیره شوید این کار را ۵ بار تکرار کنید. به مدت ۲ ثانیه به نزدیک ترین شیء اطراف خود خیره شوید و سپس برای ۲ ثانیه به یک مکان دور بیرون از پنجره نگاه کنید این کار را ۱۰ بار تکرار کنید. برای یک دقیقه در حالت نشسته و یا ایستاده به وسایلی که دور از شما هستند نگاه کنید.


    با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ویژگی های تغذیه ای در این ماه، ذکر چند نکته ضروری است تا هم از درس خواندن بازنمانید و هم در عین حال، روز سرزنده و بانشاطی داشته باشید.

    تغذیه کنکوری هادر ماه رمضان

    تغذیه کنکوری هادر ماه رمضان


    سحری چه بخوریم؟

    آن هایی که اعتقاد دارندباید قبل از روزه گرفتن، مخزن شکم را به حد کافی پر کنند تا بتوانند بیش از ۱۵ ساعت انرژی ذخیره کنند، کاملاً در اشتباهند. وعده ی سحری را سبک مصرف کنید؛ زیرا بدن دارای مکانیسم تنظیمی است که در طول روزه داری، فعال می شود و چربی بدن را به طور مؤثر مصرف می کند. ۲ برش نان، یک لیوان شیر، سالاد سبزی، سیب و چای یا قهوه ی شیرین از مواد غذایی مناسب برای وعده ی سحر است.

     

    بدون سحری هرگز!

    با روزه گرفتن بدون سحری، سلامت خود را به خطر نیندازید. اگر سحری نخورید در طول روز با کاهش قند خون مواجه میشوید و در نتیجه حوصله ای برایتان باقی نمی ماند تا به کارهای خود بپردازید.

     

    لذت افطار را با چه غذایی تجربه کنیم؟

    پس از ساعات طولانی روزه داری، بدن نیاز شدید و فوری به مواد قندی پیدا می کند. خرما و آب میوه، مناسب ترین گزینه برای شروع افطاری هستند. می توانید بعد از آن، سوپ سبزیجات با رشته بخورید و از خوردن آن لذت ببرید. مصرف این مواد غذایی، برای حفظ تعادل قند خون و آب و مایعات بدن، مفید است. اگر زیاد از مواد غذایی چرب استفاده کنید، هنگام سحر بی اشتها خواهید شد؛ زیرا هضم چربی ها احتیاج به زمان زیادی دارد. همچنین اگر بعد از افطار تا دیروقت همچنان به خوردن ادامه دهید، مطمئن باشید که هنگام سحر بی حوصله و بی اشتها خواهید شد. میوه جات را در وعده ی سحر و افطار فراموش نکنید.

    برخی خانواده ها هنگام افطار غذای مفصلی نمی خورند و آن را به وعده ی شام یعنی چند ساعت بعد موکول می کنند. اگر شما هم جزء این خانواده ها هستید، در وعده ی شام، مواد گوشتی و پروتئینی را فراموش نکنید.


    قبل از روزه داری و مطالعه پرقدرت برای کنکور لطفا مقالات و صحبت های استاد افشار را گوش بدین

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    meisje27 شنبه 04 خرداد 1392 زمان : 11:46 نظرات (0)
    بازدید : 10977


    سلام

     چند روزی میشه محسوس و نامحسوس میام چت روم سایت و اوضاع رو رصد میکنم تا ببینم از چه قراره

    یه جورایی برانگیخته شدم که برگردم به کار ولی بازم انگار هنوز بستر آماده نشده

     من صبرم زیاده ولی فرصت شما دوستان محدود هست . پس بچه های طالب کار و اهل کار خیر برای زمان گذاشتن و تبادل اطلاعات مفید در چت روم دور هم جمع بشن تا بحث های نامتعارف کنونی کم کم اک جمع بشه

     امیدوارم که نظرم به سمت اقدام های کوچک شما عزیزان دل جلب و از ساختن یک جمع مستعد با کمک شما در نیمسال دوم خاطر جمع بشم

     به همه اونایی هم که با انگیزه و اراده تصمیم دارن این نیمه بازی رو قوی و پر انرژی و کم نقص حرکت کنن خوش آمد و از همه دوستانی که خودشون رو ته خط رسیده فرض می کنند و روحیه تکاپو در آنها از بین رفته و دیگه کاری با 92 ندارن ، با کمال تاسف خداحافظی می کنم / دعا می کنم که همگی تون متوجه بشین ، چه کارهای بزرگی هنوز هم در این مدت باقی مونده ازتون برمیاد . توکل بخدا . در این روزهای سرد سلامت و دلگرم باشید


    در آخر از همه بچه های فعال انجمن هم ممنون هستم و همه دوستانی که دورادور به دوستان شون کمک میکنن و مطمئنن خداوندچند برابر کار خیر را به صاحب آن باز می گرداند انشاا...

      افشار ( مدیر سایت )

    نظرات این مطلب رو هم به احترام با ادبان جمع مون که تعدادشون هم میدونم کم نیست ، باز میذارم . تا با انرژی و قول هایی که بهم میدن اثبات کنن که هنوز هم می تونیم دوستان خوبی برای هم باشیم

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    بازدید : 16113


     با سلام . با عرض تاسف به اطلاع می رسانم به دلیل بیماری دکتر و بستری شدن ایشان در بیمارستان از روز پنجشنبه روند همایش ها و مقالات و پاسخگویی به سوالات سایت تا یک هفته با تاخیر صورت میپذیرد . البته به اصرار ایشان سعی شده تا شرایطی فراهم شود تا در زمان های بهبودی نسبی در بیمارستان هم کنار شما باشن و کارها را پیگیری کنند . از همه خانواده ها و دانشجویان ایشان و دانش آموزانی که زحمت کشیدن و در بیمارستان بقیه الله اعظم برای ملاقات ایشان تشریف آوردن و باعث ایجاد روحیه ای خوب در ایشان و خانواده شان شدند کمال تشکر و امتنا را دارم . در لحظات شوق عبادت استاد را فراموش نکنید . نظرات این پست هم باز میذارم تا هر کدوم که دوست داشتین جمله ای براشون بنویسید و بتونید باهم برای ایشون آرزوی سلامتی دوباره کنید .

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار یکشنبه 05 شهریور 1391 زمان : 9:54 نظرات (54)
    بازدید : 50612

                  

    هنوز هم نمیدونم چرا انقدر بازار منابع کنکور داغ هست و همه ی جورایی دنبال اون چند درصد تغییرات هستن . خب از طرفی حق دارید که منابع بروز رو داشته باشید ولی کنکور انقدر وسیع و مفهومی و ریز و دقیق هست که درصورت داشتن منابع جدید که اغلب رو به سمت سانسور کتب درسی ( مثل تغییرات ریاضیات پارسال و دین و زندگی امسال ) بازهم لازم هست که منابع قدیم رو برای تفهیم بهتر در کنار اونا نیم نگاهی بندازین . بهتون قول میدم که از برخی تفسیرهای خارج از کتاب برخی اساتید و کتاب های غیراستاندارد بهتره . در مجموع منابع طرح سوالات کنکور95 باید از قرار زیر باشن :


    سال دوم چاپ 92 . سال تحصیلی:93_92

    سال سوم چاپ 93. سال تحصیلی:94_93

    سال چهارم چاپ94.سال تحصیلی:95_94


    توجه: با توجه به این توضیحات مثلا اگر کتاب زبان فارسی3 بچه های سال سوم دبیرستان امسال عوض شده باشه، این تغییرات شامل کنکوری های95 نمیشه و اونا باید منبع چاپ 93 رو داشته باشن و نه چاپ 94

    این بدین معنی نیست که همه کتاب های شما باید سال چاپش اینا باشه . این کتاب ها سال چاپ کنکوری های دست اول امسال هست . فارغ التحصیلان با مقایسه منابع می تونند خودشون با اینا به تغییرات پی ببرن . ما برای راحتی کار شما تغییرات جزئی درس زیست امسال و همین طور کلی دین و زندگی امسال نسبت به کنکور گذشته رو آوردیم


    شیمی سال چهارم دبیرستان رشته ریاضی و تجربی


    زیست سال سوم دبیرستان رشته تجربی


    بقیه تغییرات جزئی مبتنی بر حذف داشتند

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 02 مرداد 1391 زمان : 10:01 نظرات (175)
    بازدید : 6176

    عرض ادب و سلام به همه داوطلبان کنکور92 . به فضل خدا و به لطف همکاری، جمع بیشتری از بهترین دانشجویان و مشاوران و پرسنل محترم موسسه و انتشارات فراانگیزش و پس از غافلگیری جمعی ما ، از اعتماد چشمگیر شما به مجموعه مشاوره ای ما به عنوان اولین کادر حرفه ای مشاوره کنکور در فضای اینترنت با احترام به حقوق صاحب نظران ، اساتید و همکاران محترم و با تاکیر بانی خیر این کار فرهنگی ، بر آن شدیم تا با کمک حق تعالی و همانند دوره های گذشته تمامی فعالیت های خود را به صورت رایگان در اختیار تمام شما بزرگواران قرار دهیم . امیدوارم که در این کار خیر دستمان از عنایات خداوند متعال خالی نماند . شما می توانید تمامی سوالات مشاوره ای خود را در قسمت نظرات هر مطلب درج نمایید و همچنین از فایل های صوتی و تصویری کارگاه های تکلونوژی موفقیت تحصیلی و فایل های ضمیمه استفاده کنید . استاد افشار نیز در هفته در روزهای زوج + جمعه ها تا پایان نیمه اول مرداد ماه در قسمت " ارتباط زنده با استاد افشار " آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند. لذادیگر ثبت نام لازم نیست و هزینه مشاوره  داوطلبانی که قبلا" اقدام به ثبت نام کرده اند به حساب آنها تا روز یکشنبه بازمی گردد  با تشکر ( دکتر خالقی)

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 09 تیر 1391 زمان : 17:28 نظرات (15)
    بازدید : 3223

    اسامی این لیست خود از بهترین داوطلبان کنکور سال های اخیر بوده اند که در حال حاضر بنا به توافقات به صورت خیرخواهانه در کنار اساتید و مشاوران سابق خویش ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر یاری می کنند . این عزیزان از تمام گروه های آزمایشی و از میان رتبه های تک، دو ، و سه رقمی کنکور سال های اخیر هستند .


    مینا عظیمیرویا آزادمهرنوش سماعی تک رقمی
    علی ابراهیمیبهنام کاظم پورسهند صادقی
    نوید گرگینمهران امیریمحمدجواد حسینی
    دینا مرادینازنین شعبانیعاطفه جعفری
    محمدامین شریفیسعید البرزیمهسا جهفری
    سحر افشاراشکان اولیاسجاد فولادی قلعه 1 رشته ریاضی کشور


    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار چهارشنبه 31 خرداد 1391 زمان : 18:09 نظرات (5)
    بازدید : 7371

    با سلام . مفتخر هستیم که برای اولین بار در کشور طرح کارگاه های تکلونوژی موفقیت تحصیلی را برای علاقه مندان در محیط اینترنت در راستای کنکور سراسری 92 برگزار کنیم. این طرح که شامل جلسات مشاوره های عمومی می باشد برای داوطلبان همه رشته های (ریاضی،تجربی،انسانی،منحصرا" زبان و هنر) در نظر گرفته شده است و البته در آینده نزدیک در نظر داریم کارگاه های رفع اشکال دروس مختلف رشته های ریاضی و تجربی را هم برای داوطلبان این دو رشته برگزار کنیم. همچنین علاوه بر بحث های کارگاهی موسسات و کلاس های مختلف که به وسیله فایل های صوتی و تصویری و متون آموزش داده می شوند،اعضای این طرح می توانند همه سوالات خود را در قسمت رمز دار مربوطه به خود در سایت مطرح کنند و همچنین به طور هفتگی از مشاوره تلفنی استفاده کنند. زمان مشاوره های تلفنی برای هر فرد در هفته بین 30 الی 45 دقیقه در ساعت مقرر می باشد و تعداد پرسش سوال از مشاوران از طریق قسمت مربوطه به خود در سایت نامحدود است.بخشی از فعالیت های پیشین مجموعه در قسمت دانلود مشاهده کنید. مبلغ طرح مشاوره ماهانه 200 هزار تومان می باشد.


    موسسه فراانگیزش. استاد افشار

    لینک ثبت نام

    برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
    عضویت در سایت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 20 خرداد 1391 زمان : 17:06 نظرات (16)
    درباره ما
    Profile Pic
    ثبت نام کنکور 1402 آغاز شد مشاوره خصوصی علیرضا افشار ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳ اولین سایت مشاوره ای حرفه ای در جهت گسترش عدالت آموزشی با ارائه جلسات آموزشی_مشاوره ای محتوا محور -کاملا رایگان و بدون تبلیغات؛ برای استفاده از همایش های انرژیک و مقالات آموزشی سایت از آرشیو 11 ساله کارگاه های استاد افشار دیدن فرمایید. _ مشاوره و برنامه ریزی تلفنی (تک جلسه،ماهیانه) ویژه ی کنکوریهای 140۳ و 1402 _ مشاوره تک جلسه حضوری (تهران و کرج) _ دعوت در همایش ها ، برنامه های آموزشگاه ها ، مدارس و ... جهت همانگی وقت تماس تلفنی و ثبت نام مشاوره ماهانه و همکاری در اجرای برنامه های آموزشی مدارس برترین مشاور پروازی کنکور ایران با بیشترین تعداد همایش ها و سمینارهای آموزشی در ۲۹ استان کشور منشی : واتساپ/ایتا 09358960503 www.alirezaafshar.org
    اطلاعات کاربری
    آرشیو
  • فروردين 1402
  • اسفند 1401
  • بهمن 1401
  • دی 1401
  • آذر 1401
  • آبان 1401
  • شهريور 1401
  • مرداد 1401
  • تير 1401
  • خرداد 1401
  • ارديبهشت 1401
  • فروردين 1401
  • اسفند 1400
  • بهمن 1400
  • دی 1400
  • آذر 1400
  • آبان 1400
  • مهر 1400
  • شهريور 1400
  • مرداد 1400
  • تير 1400
  • خرداد 1400
  • ارديبهشت 1400
  • فروردين 1400
  • اسفند 1399
  • بهمن 1399
  • دی 1399
  • آبان 1399
  • مهر 1399
  • شهريور 1399
  • مرداد 1399
  • تير 1399
  • خرداد 1399
  • ارديبهشت 1399
  • فروردين 1399
  • بهمن 1398
  • دی 1398
  • آذر 1398
  • مهر 1398
  • شهريور 1398
  • مرداد 1398
  • خرداد 1398
  • ارديبهشت 1398
  • فروردين 1398
  • اسفند 1397
  • ارديبهشت 1397
  • فروردين 1397
  • اسفند 1396
  • دی 1396
  • آذر 1396
  • مهر 1396
  • شهريور 1396
  • مرداد 1396
  • تير 1396
  • ارديبهشت 1396
  • اسفند 1395
  • آذر 1395
  • آبان 1395
  • مهر 1395
  • شهريور 1395
  • مرداد 1395
  • تير 1395
  • خرداد 1395
  • ارديبهشت 1395
  • فروردين 1395
  • اسفند 1394
  • بهمن 1394
  • دی 1394
  • آذر 1394
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • شهريور 1394
  • مرداد 1394
  • تير 1394
  • خرداد 1394
  • ارديبهشت 1394
  • فروردين 1394
  • اسفند 1393
  • بهمن 1393
  • دی 1393
  • آذر 1393
  • آبان 1393
  • مهر 1393
  • شهريور 1393
  • مرداد 1393
  • تير 1393
  • خرداد 1393
  • ارديبهشت 1393
  • فروردين 1393
  • اسفند 1392
  • بهمن 1392
  • دی 1392
  • آذر 1392
  • آبان 1392
  • مهر 1392
  • شهريور 1392
  • مرداد 1392
  • تير 1392
  • خرداد 1392
  • ارديبهشت 1392
  • فروردين 1392
  • اسفند 1391
  • بهمن 1391
  • دی 1391
  • آبان 1391
  • مهر 1391
  • شهريور 1391
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 981
  • کل نظرات : 27216
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 11814
  • آی پی امروز : 417
  • آی پی دیروز : 492
  • بازدید امروز : 1,565
  • باردید دیروز : 4,309
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 24,936
  • بازدید ماه : 24,936
  • بازدید سال : 721,934
  • بازدید کلی : 14,356,018
  • حمایت از همایش ها

    برای تبادل لینک از

    انتهای صفحه و تبادل لینک

    هوشمند استفاده کنید و برای

    حمایت از مرکز مشاوره تحصیلی

    و استفاده هرچه بیشتر داوطلبان

    کنکور از کلاس های رایگان مشاور

    کنکور استاد علیرضا افشار،

    بنر ما را در سایت خود قرار دهید

    بنر 1 

    بنر 2 

    بنر 3


    بنرسایت مشاور کنکور 


    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد