loading...

مشاور کنکور ۱۴۰۲ _ برنامه ریزی علیرضا افشار حضوری و غیر حضوری

بازدید : 19107



پیشاپیش میلاد امام رضا (ع) مبارک .

سلام . بی مقدمه برم سراغ موضوع بحث مان ؛ پس از سال ها تجربه در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکور و ارتباط با تعداد زیادی از دانش آموزان و داوطلبان مقطع دبیرستان می تونم به جرات بگم که خیلی از آنها پتانسیل و اون خمیره ذاتی برای موفق شدن رو دارند ؛ همچنین کشش و میل آنها به سمت رسیدن به ایده آل ها هم قابل تحسین هست و این خودش کمک میکنه تا موتور محرک وجودی آنها هرچی زودتر به کار بیفته و تو خط درستش قرار بگیره . اما متاسفانه اهمال کاری و راحت طلبی مانع ظهور عادتی بنام پشتکار در بچه ها میشه و این خودش یکی از اون موانع بزرگی هست که خیلی راحت می تونه هر جوانی به سمت حاشیه های وسوسه انگیز موفقیت به روش های انحرافی و ... ببره . مثل کسی که بدون رژیم غذایی و مراعات میزان کالری و انرژی مصرفی بدن و بدون ورزش و تحرک میخواد صرفا با فرمولاسیون خاص و تضمینی در زمان کم لاغر کنه .

مشکل دوم یک جوان در سن و سال شما هم شور و حال و انرژی وصف نشدنی و گاها" غیر قابل کنترلی هست که می تونه بجای واقع بینی اونو در ایده آل های آینده محصور کنه و چشم عقلش رو بروی شرایط فعلی کامل ببنده و فقط در توهم بهترین ها و کامل گرایی افراطی برای خودش چرخ بزنه . این همون آفت بزرگی هست که اتفاقا دچار خیلی از شاگرد زرنگ ها میشه ؛ بچه هایی که به قول خودشان می تونن بگم هنوز درست و حسابی شروع نکردن و علتش رو هم نمی دونن. به قول خودشون از مهمانی و فیلم و تفریح و ...زده اند و همه چی دارند ولی جدی کار نمی کنند . حالا چرا ؟ خودش هم نمی دونه .

اما بذار منه افشار بهت بگم که نیازه برای اوج گرفتن و رسیدن از 1 تا 100 ، 99 پله و گام اساسی برداشت . نمیشه از دنده یک ماشین پرید رفت دنده پنج و نمیشه از ترس غلط رفتن و اشتباه کردن ، کلهم کاری شروع نکرد . اینا متاسفانه واسه یک عده بهانه ای شده تا کار پشت گوش بندازن و به دنبال فردای موعود و آرمانی خودشان شب رو با نارضایتی به صبح برسانند و بازم از فردا صبح روز از نو و روزی از نو ؛ رسیدن به حداقل ها سنگ بنای ساختن حداکثرهاست و اگر کسی کمترین اقدامی برای موفق شدن نکنه و بخواد یکروزه به همه چیز برسه ، گویی هیچ وقت نرسیده و نخواهد رسید .


حالا فرض بر این میذارم که شما نوعی در این آزمون و خطا و قلق گیری ماه های اول کنکور سراسری درست کار نکردی و قدری از برنامه هات عقب افتادی ، این عقب افتادگی می تونه جزئی یا کلی باشه ، اما در هر صورت خوب می دونم که الان دل تو دلت نیست و حس خوبی نداری و میخوای هرچه زودتر ورق به نفع خودت برگردانی .

اینجاست که اکثریت بچه ها چند تا مشکل عمده دارند .



اول اینکه از برنامه دو تا آزمون های تابستان جا مانده اند و الان نمی دونند از کجا بخوان بخوانند !!

خب خیلی سخته تصمیم گیری اینکه الان با برنامه فعلی آزمون بری جلو تا حداقل از اینها جا نمونی یا صبر کنی اول خوب و درست حسابی مباحث قبلی با تست جبران کار کنی ؟!



دوم اینکه با توجه به عدم مطابقت برنامه کلاس با مدرسه و یا با برنامه راهبردی کنکور آزمایشی ها به صلاح هست که هر دو با هم پیش برن و یا به یکی به دقت برسند.

مشکل دوم در مجوع اینه که نمی دونی از کجا بخوانی ، چون هر کسی ی چیزی میگه




سوم اینکه اگر اطلاعات بیشتری در مورد درمان وسواس کامل گرایی داری و هنوز شروع نکردی یا کارت اونقدری که وقت گذاشتی جلو نرفته ، حتما این کارگاه گوش کن .

این خطرناک ترین نوع درس نخواندن هست ، بهش میگن پرستیژ در اوج جهالت






مشاوره کنکور تلفنی


برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 02 شهریور 1394 زمان : 17:35 نظرات (133)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش
1395/06/15
سلام
من فقط یه مشاوره میخواستم
من سال 94 که کنکور دادم رتبم شد 30000 ،خوب نخونده بودم برای همین دوباره برای کنکور اماده شدم به امیده این که وقت بیشتری دارم اما،راه روش درس خوندنما هیچ تغیر نداده بودم امسال که با سایت شما اشنا شدم تازه فهمیدم پارسال چه اشتباهاتی کردم امسال رتبم شده 20000 میخوام برم پرستاری ازاد (البته اگر قبول بشم)یا یکی از دانشگاه های پیام نور و علم هنر،و در کنارش کنکور هم بدم اخه اگر نرم باید برم سربازی .همین میخواستم نظر دکتر افشار را بدونم .ببخشید اگر زیاد نوشتم
پاسخ : سلام

دانشگاهت برو
در کنار دوران دانشجویی برای کنکور وقت باز کن و بخوان
ترم 1 خیلی سخت نیست
به علاوه می تونی از بهمن هم با گرفتن مرخصی با وقت باز بخوانی خوب
1394/10/03
سلام.من تابستون به طور ناقص درس خوندم و از اول مهر به طور جدی شروع کردم اما پیشرفت نداشتم.با اینکه به نظر خودم خوب خوندم اما ترازام همیشه 4600 تا 5000 میاد .واقعا انگیزمو دارم از دست میدم.لطفا کمکم کنید ممنون
پاسخ : سلام . همه تلاشت کن تا جمع بندی خوبی داشته باشی

کم تسلطی هات کار کن ... بخش های زیادی هستن که با ی تلنگر کوچیک حتما راه میفتند و دیگه مشکلی نخواهند داشت
1394/07/01
سلام اقای افشار اول جا داره ازتون ی تشکر ویژه بکنم به لطف فایل های صوتی شما از اول مرداد دیگه نشستم به خوندن از روزی4 ساعت تا7ساعت هم رسیدم،مرسی
اما سوالم:چن روز پیشا زنگ زدم ب شمارتون ی خانمی ورداشتن گفتن برای خلبانی تجاری دولتی فقط دانشگاه تهران پذیرش داره و رتبه2رقمی می خواد(با وجودی که درسام بد نیس ولی امتحان نهایی رو خراب کردم یعنی اصلا نخوندم به اون صورت.فکرنمیکردم سخت باشه).همه عشق و فکرمم هم خلبانی هست.حتی از برق شریف هم بیشتر.دراین باره خیلی تحقیق کردم ولی لطفاشما یک توضیح کامل و جامع برای قبول شدن و راه رسیدن ب اون مقطع را هم بفرمایید،ممنون میشم.
پاسخ : سلام
رشته خلبانی متاسفانه الان هم پذیرش کم داره و هم بازار کار
بیشتر باید از طریق دوره های خصوصی هوانوردی اقدام کنی که اونم خیلی هزینه داره برات
1394/06/21
وااااای مرسی واقعا چه خوبه که هنوز ادمایی مثه شما هست
امروز چند ساعت وقت گذاشتما صداهتون گوش کردم
وسطش هیی میگفتم دارم عقب میفتم ولی حس خوبی که حرفاتون بهم داد از دو ساعت زیست بیشتر بود
پاسخ : شکلک
1394/06/17
سلام استاد من به خوبی از تابستونم استفاده کردم اما کماکان ترازم پایینه. ایا میشه با تراز های پایین و تلاش فراوان به موفقیت برسه؟حدود5200قلمچی معدل 17
پاسخ : سلام . وقت تک جلسه مشاوره تلفنی بگیر

پیامک بفرست برام

09358960503
1394/06/17
با سلام و تشکر تنها بسری دارم سوم دبیرستان رشته تجربی در دبیرستان نمونه دولتی تحصیل داردمعدل کتبی نهایی18/38 تراز کانون او از5500بالاتر نیامده روزی6تا8 ساعت مطالعه دارد به توصیه ها من گوش نمی کند خودم و همسرم لیسانس و دبیر هستیم شیوه مطالعه او باید چگونه باشد تا در منطقه 2 رتبه او در کنکور95 بالا تر از 2000 نشود برای زیست و ریاضی وفیزیک به کلاس میرود کارنامه کانونش به بیوست است به نظر شما اگر طبق برنامه قلم چی کار کند موفق خواهد شد انشا ال..با اینکه بارها توصیه کردم تحت راهنمایی و نظارت مستمر یه مشاور ادامه کار بده متاسفانه قبول نمی کنه فکر میکنم به خاطر فشار زیادی که باید تحمل کنه در درس خواندن با برنامه و زیر نظر مشاور قبول نمی کنه به خاطر همین میبینم با این شکل مطالعه و تراز حدود 5500 در منطقه 2 نمی تواند حرفی برای گفتن در رشته تجربی داشته باشه تصمیم دارم 94/6/17بهش بگم با اوضاع کار برای تحصیلکرده ها هست بهتر با گرفتن دیبلم به فکر اموختن یه حرفه خوب باشه و من هم بس اندازی رو که می خوام صرف کلاس خصوصی و.... بکنم با گرفتن جند وام یه مغازه برای کسب و حرفه اش فراهم کنم / نظر شما چیست ؟اسلام وتشکر از راهنمایی شما بااینکه چندین بار شرایط را فراهم کردم تا با چند دانشجوی رتبه برتری دو رقمی کنکور ارتباط داشته باشه و راه کار مطالعاتی و... بگیرند متاسفانه بسرم بذیرش ندارند برای اینکه اعتماد بنفس داشته باشه از ابتدای تابستان94برنامه ریزی رو به عهده خودش گذاشتم هر کتابی لازم داره هر دبیر را که لازم است برای تدریس به منزل دعوت کنه تا انشاال... موفق بشود اما روزی 10ساعت خواب دارد براساس یه برنامه منظم کار نمیکند اخرین توصیه ام به ایشان این بوده حداقل بر اساس برنامه کانون بیش برو و تمام راه کار های کانون رو و توصیه های بشتیبان را عملیاتی کن تا انشال... موفق شوی /و دیگر رهایشان کردم تا فکرش را مشغول نکنم مانع تمرکزش نشوم منتظر ازمون 6/20کانون هستم انشال.. که ترازش بیشتر از 5500 بشه تا هم من امید وارتر بشم هم خودش اعتماد به نفس بیدا کنه در غیر این صورت بازم با اون کاری ندارم البته تا جای که بتوانم از همه نظر بشتیبانش هستم ولی توصیه و راهنمایش نمی کنم که ناراحت نشه /ببینم کنکور 95 چه میکنند متشکر میشوم اگر توصیه و راهنمایی دارید بفرمایید
ببخشید اگر امکان راهنمایی نیست یا نیاز به مشاوره تلفنی هست محبت کنید یه ایمیل خالی برام ارسال کنید با تشکر از محبت شما

پاسخ : سلام
به پسرتان زمان بیشتری بدین . ازش بخواین حداقل بیاد اینجا و حرف های همایش و کارگاه های مشاوره ای منو گوش کنه و اشکالات کارش خودش در بیاره و اصلاح کنه
1394/06/13
خسته نباشید جناب آقای استاد افشار
بنده امروز فایل صوتی همایش آخرهفته مرداد95فک کنم که در شهریزد داشتید رو گوش کردم خیلی صحبت های شما رو بنده تأثیر گذاشته.
راستش استاد من دانش آموز سال چهارم دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک هستم سال سوم دبیرستان رو خوب شروع کردمو انگیزه ی زیادی برا درس خوندن داشتم اما متأسفانه بعد از عید وارد حاشیه هایی شدم و درس خوندنو فراموش کردم براهمین معدل نهاییم خراب شد برای همین فک می کنم که نیمی از راه مؤفقیت تو کنکور95رو ازدست دادم چون همه میگن که تأثیر معدل تو کنکور زیاده
حالا هم که تابستونم داره تموم میشه و زیاد نتونستم درس بخونم چون اون انگیزه ی کافی رو ندارم راستش برنامه ریزی کردم که بخونم اما همش امروز فردا می کنم دیگه هیچی به هیچی
راستش نمیدونم باید چیکار کنم فک می کنم دیگه دیرشده برا خوندن دوستام همشون از اول تابستون روزی6ساعت مطالعه دارن اما من متأسفانه تنبلی کردم نخوندم حالاهم خیلی استرس دارم نمیدونم باید چیکار کنم؟چجوری شروع کنم بخونم؟
ممنون میشم کمکم کنید
پاسخ : سلام
مثل یک فیلم که ی بخشی از اون خراب میشه و برش میدن
شما هم فکر کن الان اول تابستان هست و با انگیزه بالا و تراکم در مطالعه از 4 هفته باقی مانده تا نیمه مهر نهایت استفاده ببر

اگر بخئای مثل همون شب های امتحان عالی و کولاک بخوانی ، حتما میشه کاری کرد

این پست هم از دست نده

http://alirezael.ir/post/89
1394/06/12
سلام استاد.کتاب فیزیک پایه وپیش گاج نقره ای دارم.منبع فقط تست قوی(برای آماده شدن برای درصد صد) کتابهای تست نشرالگو آقای خالو(چهارجلدی دو تا سوال دوتا پاسخ)رو پیشنهاد میکنید؟یا وایستم چهار جلدی خیلی سبز بیاد اونو هم ببینید بعد نظر بدید.تو سایتش که گفته تا آخر شهریور میاد؟باتشکر
پاسخ : سلام
اول حتما گاج نقره ای کار بشه و بعد رضا خالو

سلام مجدد استاد نمیخواین وایسین خیلی سبز بیاد ینی مطمئن هستید سطح کتاب الگو رضا خالو برای صد زدن عالیه و از خیلی سبز بهتره؟
نشرالگو جامع فیزیک پایه بگیرم یا فیزیک 3 جدا فیزیک 2 جدا؟تالیف آقای رضا خالو جامع پایه هستش
فیزیک پایه دوجلدی وفیزیک پیش تست هر دو تالیف رضا خالو رو پس بگیرم؟
پاسخ : وسواسی نباش
همان هایی که گفتم کار کن
با کتاب نمیشه 100 زد
فقط با داشتن دید و ابتکار عمل و حل تمرین زیاد میشه به تسلط بالا رسید
1394/06/11
استاد من امسال کنکور دادم رتبم چهل هزار اومد شکلک(
درست حسابیم نخونده بودم بجز سال دوم و قسمتی از پیش یک دیگه هیچی
استاد من میخوام پشت بمونم ولی همه میگن نرو و برو ی چی تو دانشگاه ازاد بخون مثلا میکروبیولوژی و اینا...
استاد من میخوام امسال واقعن بخونم ولی اولین نفر بابامو مامانم از ذوقم میزنن ک تو خیلی مایه بذاری فوقش سی هزار میاری :|
استاد من فک میکنم اولین نفری که باید خودمو بهشون ثابت کنم بابامو مامانمه :| ینی هیچوخت نشده یبار منو تشویق کنن....
استاد برم؟ نرم؟ خیلی غیرتی شدم شکلک
پاسخ : سلام
با دانشگاه رفتن موافق تر هستم
شاید رفتی و بعد از یک ترم برشتی و خواندی برای 95
1394/06/11
سلام استاد خداقوت

میخواستم بپرسم ازتون جریان کارنامه سبز چیه؟

درسته که اگه بعده رشته ای که برامون قبولی زده تو اولویت هایه بعدی هم امکان قبولی بوده باشه میشه با شرایطی رفت اون رشته ها؟
پاسخ : سلام
به وقتش توضیح میده آخر شهریور

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...13 14 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
ثبت نام کنکور 1402 آغاز شد مشاوره خصوصی علیرضا افشار ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳ اولین سایت مشاوره ای حرفه ای در جهت گسترش عدالت آموزشی با ارائه جلسات آموزشی_مشاوره ای محتوا محور -کاملا رایگان و بدون تبلیغات؛ برای استفاده از همایش های انرژیک و مقالات آموزشی سایت از آرشیو 11 ساله کارگاه های استاد افشار دیدن فرمایید. _ مشاوره و برنامه ریزی تلفنی (تک جلسه،ماهیانه) ویژه ی کنکوریهای 140۳ و 1402 _ مشاوره تک جلسه حضوری (تهران و کرج) _ دعوت در همایش ها ، برنامه های آموزشگاه ها ، مدارس و ... جهت همانگی وقت تماس تلفنی و ثبت نام مشاوره ماهانه و همکاری در اجرای برنامه های آموزشی مدارس برترین مشاور پروازی کنکور ایران با بیشترین تعداد همایش ها و سمینارهای آموزشی در ۲۹ استان کشور منشی : واتساپ/ایتا 09358960503 www.alirezaafshar.org
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • فروردين 1402
  • اسفند 1401
  • بهمن 1401
  • دی 1401
  • آذر 1401
  • آبان 1401
  • شهريور 1401
  • مرداد 1401
  • تير 1401
  • خرداد 1401
  • ارديبهشت 1401
  • فروردين 1401
  • اسفند 1400
  • بهمن 1400
  • دی 1400
  • آذر 1400
  • آبان 1400
  • مهر 1400
  • شهريور 1400
  • مرداد 1400
  • تير 1400
  • خرداد 1400
  • ارديبهشت 1400
  • فروردين 1400
  • اسفند 1399
  • بهمن 1399
  • دی 1399
  • آبان 1399
  • مهر 1399
  • شهريور 1399
  • مرداد 1399
  • تير 1399
  • خرداد 1399
  • ارديبهشت 1399
  • فروردين 1399
  • بهمن 1398
  • دی 1398
  • آذر 1398
  • مهر 1398
  • شهريور 1398
  • مرداد 1398
  • خرداد 1398
  • ارديبهشت 1398
  • فروردين 1398
  • اسفند 1397
  • ارديبهشت 1397
  • فروردين 1397
  • اسفند 1396
  • دی 1396
  • آذر 1396
  • مهر 1396
  • شهريور 1396
  • مرداد 1396
  • تير 1396
  • ارديبهشت 1396
  • اسفند 1395
  • آذر 1395
  • آبان 1395
  • مهر 1395
  • شهريور 1395
  • مرداد 1395
  • تير 1395
  • خرداد 1395
  • ارديبهشت 1395
  • فروردين 1395
  • اسفند 1394
  • بهمن 1394
  • دی 1394
  • آذر 1394
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • شهريور 1394
  • مرداد 1394
  • تير 1394
  • خرداد 1394
  • ارديبهشت 1394
  • فروردين 1394
  • اسفند 1393
  • بهمن 1393
  • دی 1393
  • آذر 1393
  • آبان 1393
  • مهر 1393
  • شهريور 1393
  • مرداد 1393
  • تير 1393
  • خرداد 1393
  • ارديبهشت 1393
  • فروردين 1393
  • اسفند 1392
  • بهمن 1392
  • دی 1392
  • آذر 1392
  • آبان 1392
  • مهر 1392
  • شهريور 1392
  • مرداد 1392
  • تير 1392
  • خرداد 1392
  • ارديبهشت 1392
  • فروردين 1392
  • اسفند 1391
  • بهمن 1391
  • دی 1391
  • آبان 1391
  • مهر 1391
  • شهريور 1391
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 981
  • کل نظرات : 27216
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 11814
  • آی پی امروز : 783
  • آی پی دیروز : 659
  • بازدید امروز : 2,810
  • باردید دیروز : 8,700
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 33
  • بازدید هفته : 31,631
  • بازدید ماه : 58,656
  • بازدید سال : 755,654
  • بازدید کلی : 14,389,738
  • حمایت از همایش ها

    برای تبادل لینک از

    انتهای صفحه و تبادل لینک

    هوشمند استفاده کنید و برای

    حمایت از مرکز مشاوره تحصیلی

    و استفاده هرچه بیشتر داوطلبان

    کنکور از کلاس های رایگان مشاور

    کنکور استاد علیرضا افشار،

    بنر ما را در سایت خود قرار دهید

    بنر 1 

    بنر 2 

    بنر 3


    بنرسایت مشاور کنکور 


    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد